Toneelstukje vanwege het 100-jarig bestaan ofzo. Had leuker gekund.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:16 schreef J.F.Sebastian het volgende:
waar sloeg dat op?
Vergoossen en Rijsbergen.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:01 schreef Houniet het volgende:
Niet gezien, wie was er? Of hoef ik het morgen niet te zien?
Hadden ze gejat van Toon Hermans, als Jack Bemmelmans, (Duif is dood)quote:Op zondag 13 januari 2008 23:17 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Toneelstukje vanwege het 100-jarig bestaan ofzo. Had leuker gekund.
Inderdaad, dat het ook nog zo slecht geregeld kan zijn tegenwoordigquote:Op maandag 14 januari 2008 14:41 schreef BigKahuna het volgende:
Dat verhaaltje van Rijsbergen bij Trinidad en Tobago was ook wel leuk
Dat was toch die knuffelmarokkaan waar SCH zo op geilde een tijdje terug?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:52 schreef Fukjoeman het volgende:
Wie is Mo Allach?
Ja. Is het huwelijksbootje met Rachid Bouaouzan ingestapt.quote:Op zondag 20 januari 2008 23:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Is die Allach een homo?
Eet jij 24/7 door ofzo waardoor je zoveel moet kotsen?quote:
Damn, ik ben echt een voetballeekquote:Op zondag 27 januari 2008 21:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nee, niet die van de periodekampioen.
Voorzitter van Heracles.
Wat doe jij dan?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:40 schreef jorienvdherik het volgende:
over 7 min
Jan Smit is een held![]()
Aardige man, ik mag veel bij Heracles
Vond het wel redelijk onbeschoft van Hugo.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:04 schreef De.Kromme het volgende:
Borst tegen die advocaat.
.
. Priceless.
inderdaad, die man is gewoon ingehuurd voor een juridische kwestiequote:Op zondag 27 januari 2008 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Vond het wel redelijk onbeschoft van Hugo.
Die man is gewoon advocaat en geen zaakwaarnemer.
Had nou niks gezegd Jorien.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dienstkaarten krijgen,
en tijdens het wedstrijd op het veld zitten
Aan zijn sociale eigenschappen schort het imo wel vaker.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, dat slappe gelul altijd...quote:Op zondag 27 januari 2008 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja idd Hugo kan nog wel eens beschoft overkomen..quote:Op zondag 27 januari 2008 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
daar zit ik op het veldquote:Op zondag 27 januari 2008 23:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Had nou niks gezegd Jorien.
http://www.youtube.com/watch?v=IGyJjrT0IX4&feature=related
![]()
![]()
De waarheid doet pijn ja.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:20 schreef De.Kromme het volgende:
Schat Verbeek Ajaxnou hoger in dan Feyenoord?
.
Logisch toch, feyenoord speelt al 2 maanden prutquote:Op zondag 27 januari 2008 23:20 schreef De.Kromme het volgende:
Schat Verbeek Ajaxnou hoger in dan Feyenoord?
.
Nee, Ajax speelt de sterren van de hemel.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Logisch toch, feyenoord speelt al 2 maanden prut
Jawel hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 23:22 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jullie selectie is momenteel niet beter.
ajax heeft een betere keeper, en een betere aanval.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:23 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Al gehoord van hun laatste nieuwe topaankoop Lindgren?.
Lange bal naar voren en je hebt dat hele middenveld niet eens meer nodigquote:Op zondag 27 januari 2008 23:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ajax heeft een betere keeper, en een betere aanval.
en betere verdedigers
Geniaal iddquote:
cahais is gekocht dacht ikquote:Op zondag 27 januari 2008 23:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Die verdediger van Groningen is gehuurd toch ?
FC Groningen heeft Cahais voor anderhalf jaar gehuurd van Boca Juniors, met een optie op koop.quote:
De vaste basiself (incl. Vermaelen dus) wel.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:22 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jullie selectie is momenteel niet beter.
Inderdaad.quote:
quote:
Ja, daar heb ik al op gekeken, maar kan het niet vindne. Terwijl ik toch altijd maandag wel een stuk zie, maar ben altijd te laat. WIlde vandaag dus een keer op tijd zijn.quote:
ik zie het nu niet in de gids staan terwijl het normaal om 13.15 dacht ik herhaald werd. Wil je het zien www.uitzendinggemist.nl dan.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:35 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik al op gekeken, maar kan het niet vindne. Terwijl ik toch altijd maandag wel een stuk zie, maar ben altijd te laat. WIlde vandaag dus een keer op tijd zijn.
Eens, maar ik bedoel omdat je dan een hoog Studio Heracles gehalte zou hebben met Smit (voorzitter), Verbeek (paar jaar trainer geweest) en Egbers (fan Heracles).quote:Op maandag 28 januari 2008 09:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Tom Egbers is totaal NIET geschikt voor studio voetbal. Het komt altijd zo tenenkrommend over. Zet Toine daarneer. die isals vervanger van Jack.
Vond het niet echt netjes, wat kan die advocaat dr nou aan doen? Hij legt netjes alles uit en dan krijg je zo iets om je oren..quote:Op maandag 28 januari 2008 14:48 schreef hello_moto1992 het volgende:
Prachtig hoe Hugo reageerde op die advocaat van Alves.
Ik moest er toch stiekem ook wel om gniffelen jaquote:Op maandag 28 januari 2008 14:48 schreef hello_moto1992 het volgende:
Prachtig hoe Hugo reageerde op die advocaat van Alves.
ach is dan wel weer eens dan studio topclub of Oranje.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Eens, maar ik bedoel omdat je dan een hoog Studio Heracles gehalte zou hebben met Smit (voorzitter), Verbeek (paar jaar trainer geweest) en Egbers (fan Heracles).
quote:Op maandag 28 januari 2008 18:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die Jan Smit had van mij wel ondertiteling gemogen
Die advocaat kon hem ook niet helemaal volgenquote:Op maandag 28 januari 2008 18:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is het intiem gewordenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:17 schreef TimoBasso het volgende:
Zo een avondje Jack gehad bij een presentatie van Canon in Utrecht.
Zijn Johan Cruijff imitatie, en zijn AFC gezever was toch wel echt een hoogtepunt
Het leek een eeuwigheidquote:
Hij komt misschien niet snugger over, maar op het punt van zaakwaarnemers heeft hij wel gelijk. Jouw vergelijking gaat trouwens totaal niet op.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:23 schreef N.i.c.k het volgende:
Die Jan Smit is nu ook niet bepaald een licht. Dat verhaal dat de clubs die zaakwaarnemers betalen is hetzelfde als dat ik de ober zijn salaris betaal bij het eten in een restaurant.
Hij heeft zeker wel gelijk, er zullen vast goede zaakwaarnemers zijn, maar er zitten ook veel louche figuren tussen. Daarnaast krijgen ze gewoon veel te veel geld. En het heeft niets met voetbal te maken. Maar het voetbal is rot, de te hoge salarissen, het contracteren van kinderen, corrupte zaakwaarnemers ... zo kunnen we nog wel even doorgaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:23 schreef N.i.c.k het volgende:
Die Jan Smit is nu ook niet bepaald een licht. Dat verhaal dat de clubs die zaakwaarnemers betalen is hetzelfde als dat ik de ober zijn salaris betaal bij het eten in een restaurant.
quote:Op maandag 28 januari 2008 18:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Denk inderdaad dat er wat jaloezie bij zit dat we hen voorbij gestreeft zijn. Tel daarbij op zijn haat tegen kunstgras en de (onterechte) overwinning in de beker. Misschien vindt hij Tukkers ook nog wel een dom volk. Denk dat het genoeg factoren voor hem zijn om Heracles niet te mogen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jaloers dat hun wel in de eredivisie zijn ?
quote:Op Nederland 1 (22.45 uur) bespreken Jack van Gelder, Hugo Borst en Yuri Mulder het voetbalweekeinde met twee gasten. Aan de ‘Studio Voetbal-tafel’ schuiven Koos Postema en Tom van ’t Hek aan
De oude en tegenwoordige presentator van Langs de Lijn lijken mij juist wel leuk.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:47 schreef RayMania het volgende:
Ik sla over, wat een beroerde gasten.
Ik luister dat nooit meer omdat ik het gewoon live kijk. Ik heb liever trainers of spelers.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:48 schreef golfer het volgende:
[..]
De oude en tegenwoordige presentator van Langs de Lijn lijken mij juist wel leuk.
Met Egbers als vervanger van Jack is het nooit wat.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:09 schreef Fukjoeman het volgende:
Was t wat?
Hij had wel een mooie primeur over Kuijt, als het waar is dat die naar Duitsland gaat..quote:Op maandag 4 februari 2008 14:01 schreef Loohcs het volgende:
Die Koos Postema heb ik echt niks mee. Die vindt zichzelf zo belangrijk en hoort zichzelf echt veel te graag praten. Hij hoort opmerkingen van andere amper. En dan zo prat op z'n Rotterdamse achtergrond...da's ook altijd zo sneu.
John de Jong?quote:Op zondag 10 februari 2008 08:09 schreef borisz het volgende:
John de Jong en Gerald SIbon vanavond.
Nee, die heeft contractbesprekingen met Ajax vanavond.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Geert den Ouden toch?
Ja, dat zou echt de negatieve spiraal wel doorbroken hebben, die topspits.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Zou AZ balen dat ze Geert niet een contract hebben aangeboden?
Hij heeft er wel 10 gescoordquote:Op zondag 10 februari 2008 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat zou echt de negatieve spiraal wel doorbroken hebben, die topspits.
Ja, en Jack himself zou daarbij bemiddelen.quote:
die kan na zn actieve carriere zo de TV opquote:Op zondag 10 februari 2008 23:32 schreef golfer het volgende:
Geert den Ouden valt mij 100% mee. Goede prater en hij weet waar hij het over heeft.
dat van geert en hugo was fake manquote:Op zondag 10 februari 2008 23:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Geert heeft het helemaal gehad met Hugo![]()
![]()
Wat een uitzenddag vandaag toch. Snor vliegt Jonker de haren in en Geert Hugo
Als ik naar de gezichtsuitdrukking van Geert keek leek het daar absoluut niet opquote:Op zondag 10 februari 2008 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat van geert en hugo was fake man
Inderdaad jaquote:Op zondag 10 februari 2008 23:41 schreef golfer het volgende:
Weer kippenvel bij die beelden uit Manchester.
http://www.d1g.com/video/show/?id=1769344quote:Op zondag 10 februari 2008 23:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut, gemist was net ff roken zijn er nog beelden van?
Die is hilarisch jaquote:Op zondag 10 februari 2008 23:59 schreef Helly het volgende:
Ze lieten niet eens het leukste stuk zien van dat Sibon Afellay filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=U5egDevf4kw
Voor de sportweek bedoel je denk ik?quote:Op maandag 11 februari 2008 00:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sibon is een held. Die stukjes voor de VI waren ook altijd erg amusant
quote:Op maandag 11 februari 2008 00:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
Voor de sportweek bedoel je denk ik?
"Gefeliciteerd met het kampioenschap."quote:Op zondag 10 februari 2008 23:59 schreef Helly het volgende:
quote:Op zondag 10 februari 2008 23:59 schreef Helly het volgende:
Slecht te verstaan ook.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Leuke uitzending, Sibon vond ik in dat filmpje leuker dan als gast, beetje stil soms.
Misschien maar eens kijken dan, heb al een paar weken niet meer gezien! geen intressante gasten zover..quote:Op zondag 17 februari 2008 15:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond een echte Studio Ajax, aangezien Coronel te gast is.
Het staat nu al online.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik hoop niet dat het zo'n Peterr de Vries aflevering wordt: 'Wacht maar tot morgen, wacht maar op het rapport'. Ook al is het dan al gedeeltelijk uitgelekt
Ok, is wel beter voor de uitzending denk ik dan.quote:
Maar dan moeten jullie de komende weken niet zo zeuren als het maar de helft van de uitzending over Ajax gaat!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:25 schreef golfer het volgende:
Gelukkig weer eens een ouderwetse Studio Ajax, vanavond.
Dan kunnen alle Calimero's daar weer lekker over gaan klagen.
Fout.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Niemand
Nee, Tom herstelde dat aan het eind van Studio Sport.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Fout.
Frank Kales (oud directeur van Ajax) is ook te gast.
Oh, staat nog wel op hun website.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:27 schreef MaxPower het volgende:
Nee, Tom herstelde dat aan het eind van Studio Sport.
Ja, onnoemelijk saai inderdaad.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:23 schreef venomsnake het volgende:
Men.. Hier ook al een Ajacied te gast....
Hele avond een beetje over dat rapport lullen.
Erg genoeg wel.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:34 schreef venomsnake het volgende:
Jack zal wel in zijn nopjes zijn vanavond.
Frank Kales wordt interesant danquote:Op zondag 17 februari 2008 21:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Fout.
Frank Kales (oud directeur van Ajax) is ook te gast.
Als je met niemand alle F'noorders bedoelt heb je gelijk. De rest van Nederland vindt het wel interessant, gezien de publiciteit er omheen.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:11 schreef De.Kromme het volgende:
Rot nou eens op met dat rapport, dat interesseert niemand.
Alsof dat direct wat zegt. En nee, een willekeurige NAC-er of Twentenaar zal het ook weinig schelen.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je met niemand alle F'noorders bedoelt heb je gelijk. De rest van Nederland vindt het wel interessant, gezien de publiciteit er omheen.
Maar goed, ik begrijp dat jij gebruik maakt van de knop op je TV en niet gaat kijken.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:45 schreef De.Kromme het volgende:
Alsof dat direct wat zegt. En nee, een willekeurige NAC-er of Twentenaar zal het ook weinig schelen.
Ik kijk graag een voetbalprogramma en heb er geen probleem mee als het even over dat rapport gaat, dat kun je ook niet negeren. Maar het is een voetbalprogramma, geen Ajax-rapport programma.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar goed, ik begrijp dat jij gebruik maakt van de knop op je TV en niet gaat kijken.
Nou ik vind het wel vermakelijk. Die Jaakke is toch ongelofelijk dat hou je toch niet voor mogelijkquote:Op zondag 17 februari 2008 22:45 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Alsof dat direct wat zegt. En nee, een willekeurige NAC-er of Twentenaar zal het ook weinig schelen.
Hij had beter de aflevering ermee kunnen eindigen.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:48 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik kijk graag een voetbalprogramma en heb er geen probleem mee als het even over dat rapport gaat, dat kun je ook niet negeren.
Maar Jack van Gelder opent alweer met "vandaag gaan we het natuurlijk over het rapport van Ajax hebben".
Ik kan me voorstellen dat jij het momenteel liever niet over je club hebtquote:Op zondag 17 februari 2008 22:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel vermakelijk. Die Jaakke is toch ongelofelijk dat hou je toch niet voor mogelijk
Ben je ook snel klaar, Twente is Engelaar en dat is een slechte zaakquote:Op zondag 17 februari 2008 22:50 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat jij het momenteel liever niet over je club hebt![]()
.
Vergelijk het met Rini Coolen een paar jaar geleden en Twente kan alleen maar tevreden zijn hoor.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:50 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat jij het momenteel liever niet over je club hebt![]()
.
Volgens mij is AZ niet arrogant geweest hoor, op welke manier? Ik heb niemand gehoord dat zij wel even kampioen zouden worden oid.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vergelijk het met Rini Coolen een paar jaar geleden en Twente kan alleen maar tevreden zijn hoor.Twente heeft niet als AZ arrogant hoog van de toren geblazen en heeft niet miljoenen in spelers geinvesteerd.
En dat is ook het slimme van H'veen. Hebben even grote ambities als AZ, ze hebben alleen niet zo'n grote bek. Dus als het niet lukt en ze 4e of 5e worden, zegt iedereen alsnog : "prima gedaan".quote:Op zondag 17 februari 2008 22:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vergelijk het met Rini Coolen een paar jaar geleden en Twente kan alleen maar tevreden zijn hoor.Twente heeft niet als AZ arrogant hoog van de toren geblazen en heeft niet miljoenen in spelers geinvesteerd.
Inderdaad. De puinhoop bij Ajax is zeer vermakelijk. Geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je met niemand alle F'noorders bedoelt heb je gelijk. De rest van Nederland vindt het wel interessant, gezien de publiciteit er omheen.
Alleen de supporters van AZ hebben een grote bek, niet de club. Doelstelling was niet om kampioen te worden, maar om playoffs te halen. Dat zegt iedereen binnen de club, dus ik weet niet wat voor een arrogantie dat is?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:54 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
En dat is ook het slimme van H'veen. Hebben even grote ambities als AZ, ze hebben alleen niet zo'n grote bek. Dus als het niet lukt en ze 4e of 5e worden, zegt iedereen alsnog : "prima gedaan".
Maar Noord-Hollanders hebben die neiging nou eenmaal om een ongepaste grote mond te hebben.
Wij spelen het beste voetbal van Nederland.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij is AZ niet arrogant geweest hoor, op welke manier? Ik heb niemand gehoord dat zij wel even kampioen zouden worden oid.
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij is AZ niet arrogant geweest hoor, op welke manier?
Koevermans mocht blijven, maar hij wilde de garantie hebben dat hij áltijd een basisplaats zou hebben. Die kon Van Gaal niet geven (logisch, misschien zouden Ari en Pellè wel heel goed presteren), dus heeft Koevermans zelf zijn conclusies getrokken en is hij weggegaan.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wij spelen het beste voetbal van Nederland.
Wij hebben Koevermans niet meer nodig, wij willen verder.
Veel supporters van Ajax komen nu hierheen, omdat we beter zijn en mooier voetbal spelen.
.........
Bij Twente bleven ze, ook toen het vorige week zo goed ging, nuchter en bleven ze erop hameren dat de 1e 9 de doelstelling blijft voor de komende jaren.
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:25 schreef golfer het volgende:
Gelukkig weer eens een ouderwetse Studio Ajax, vanavond.
Dan kunnen alle Calimero's daar weer lekker over gaan klagen.
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:48 schreef De.Kromme het volgende:
Ik kijk graag een voetbalprogramma en heb er geen probleem mee als het even over dat rapport gaat, dat kun je ook niet negeren. Maar het is een voetbalprogramma, geen Ajax-rapport programma.
Maar Jack van Gelder opent alweer met "vandaag gaan we het natuurlijk over het rapport van Ajax hebben".
Dat is het verhaal vanuit AZ, Koevermans verhaal is toch heel anders. Waarom zou hij naar PSV gaan als hij bij AZ een kans zou krijgen ook? PSV had immers Lazovic gekocht en duidelijk aangegeven dat hij in principe de 1e spits zou zijn.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Koevermans mocht blijven, maar hij wilde de garantie hebben dat hij áltijd een basisplaats zou hebben. Die kon Van Gaal niet geven (logisch, misschien zouden Ari en Pellè wel heel goed presteren), dus heeft Koevermans zelf zijn conclusies getrokken en is hij weggegaan.
Ja, daar heb je een puntquote:Op zondag 17 februari 2008 23:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is het verhaal vanuit AZ, Koevermans verhaal is toch heel anders. Waarom zou hij naar PSV gaan als hij bij AZ een kans zou krijgen ook? PSV had immers Lazovic gekocht en duidelijk aangegeven dat hij in principe de 1e spits zou zijn.
Dat andere punt kan ik je nog geen ongelijk op geven, ik meen te herinneren dat Scheringa aangaf dat hij met AZ nationaal en Europees succes wou boeken. Maar dat weet ik niet zeker, misschien wil ik die arrogantie ook wel zien omdat ik een hekel aan die man heb. Daar kan jij ook wel gelijk hebben.quote:
Toch blijft het niet verstandig om zo nadrukkelijk te zeggen dat je de beste wilt worden als subtopper, dat kan achteraf alleen maar tegen je gebruikt worden. Intern die ambitie uitspreken is oke, maar achteraf wordt je er keihard op gepakt als het tegenzit. Of is dit teveel het Nederlandse 'doe maar normaal dan doe je al gek genoeg-gedrag'?quote:Scheringa wil AZ groter en beter maken
ALKMAAR (ANP) - Aan ambitie geen gebrek bij AZ, zo bleek donderdag nog maar eens tijdens de jaarlijkse presentatiedag. ,,Wij willen de beste ploeg van Nederland worden'', vertelde voorzitter Dirk Scheringa het Alkmaarse publiek.
In totaal brachten ongeveer 5000 mensen een bezoek aan het DSB-stadion. Daar zagen zij onder meer een demonstratietraining. Verder werden de nieuwe aanwinsten door Alkmaarse kaasdragers het stadion binnen gebracht.
,,Het is nu zaak om stapje voor stapje beter te worden, zodat we de komende jaren structureel mee kunnen doen om de prijzen'', sprak Scheringa. ,,Uiteindelijk willen we de beste van Nederland worden.''
De voorzitter benadrukte nog maar eens dat hij de capaciteit van het stadion in de toekomst wil vergroten. ,,We zijn nu druk bezig met de tekeningen. Het is de bedoeling om het stadion over drie jaar uit te breiden naar 40.000 plaatsen.''
Waar het mij meer om gaat is dat het zo makkelijk is om een club arrogant te noemen, terwijl daar bijna geen enkele redenen voor zijn. Een club heeft een doelstelling en vaak zal het altijd zeggen dat de doelstelling altijd X blijft, ondanks betere prestaties. Als de trainer ooit eens zegt dat zijn club het mooiste voetbal speelt van Nederland, dan is een club niet gelijk arrogant. Het zijn vaak de supporters die arrogant zijn. "Wij zijn de beste, wij worden wel even kampioen, wij winnen dik van PSV etc".quote:Op zondag 17 februari 2008 23:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat andere punt kan ik je nog geen ongelijk op geven, ik meen te herinneren dat Scheringa aangaf dat hij met AZ nationaal en Europees succes wou boeken. Maar dat weet ik niet zeker, misschien wil ik die arrogantie ook wel zien omdat ik een hekel aan die man heb. Daar kan jij ook wel gelijk hebben.
Dan toch juist wel?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik hoop niet dat die man van het rapport een functie bij ajax krijgt,
wat een achterbaks figuur, zn uitstraling![]()
Die beelden uit 1998!!quote:Op [url=http://fohttp://i.fokzine.net/templates/new/i/m/quote.gif
zondag]http://i.fokzine.net/templates/new/i/m/quote.gifrum.fok.nl/topic/1115514/12/25#56803999]zondag 17 februari 2008 23:02[/url] schreef jorienvdherik het volgende:
wat een beelden
zat luque niet bij dat depor![]()
Als je een beetje had opgelet had je kunnen weten dat hij een ex-bestuurslid is.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik hoop niet dat die man van het rapport een functie bij ajax krijgt,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |