quote:
Ja, daar heb ik al op gekeken, maar kan het niet vindne. Terwijl ik toch altijd maandag wel een stuk zie, maar ben altijd te laat. WIlde vandaag dus een keer op tijd zijn.quote:
ik zie het nu niet in de gids staan terwijl het normaal om 13.15 dacht ik herhaald werd. Wil je het zien www.uitzendinggemist.nl dan.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:35 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik al op gekeken, maar kan het niet vindne. Terwijl ik toch altijd maandag wel een stuk zie, maar ben altijd te laat. WIlde vandaag dus een keer op tijd zijn.
Eens, maar ik bedoel omdat je dan een hoog Studio Heracles gehalte zou hebben met Smit (voorzitter), Verbeek (paar jaar trainer geweest) en Egbers (fan Heracles).quote:Op maandag 28 januari 2008 09:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Tom Egbers is totaal NIET geschikt voor studio voetbal. Het komt altijd zo tenenkrommend over. Zet Toine daarneer. die isals vervanger van Jack.
Vond het niet echt netjes, wat kan die advocaat dr nou aan doen? Hij legt netjes alles uit en dan krijg je zo iets om je oren..quote:Op maandag 28 januari 2008 14:48 schreef hello_moto1992 het volgende:
Prachtig hoe Hugo reageerde op die advocaat van Alves.
Ik moest er toch stiekem ook wel om gniffelen jaquote:Op maandag 28 januari 2008 14:48 schreef hello_moto1992 het volgende:
Prachtig hoe Hugo reageerde op die advocaat van Alves.
ach is dan wel weer eens dan studio topclub of Oranje.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Eens, maar ik bedoel omdat je dan een hoog Studio Heracles gehalte zou hebben met Smit (voorzitter), Verbeek (paar jaar trainer geweest) en Egbers (fan Heracles).
quote:Op maandag 28 januari 2008 18:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die Jan Smit had van mij wel ondertiteling gemogen
Die advocaat kon hem ook niet helemaal volgenquote:Op maandag 28 januari 2008 18:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die Jan Smit had van mij wel ondertiteling gemogen
Is het intiem gewordenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:17 schreef TimoBasso het volgende:
Zo een avondje Jack gehad bij een presentatie van Canon in Utrecht.
Zijn Johan Cruijff imitatie, en zijn AFC gezever was toch wel echt een hoogtepunt
Het leek een eeuwigheidquote:
Hij komt misschien niet snugger over, maar op het punt van zaakwaarnemers heeft hij wel gelijk. Jouw vergelijking gaat trouwens totaal niet op.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:23 schreef N.i.c.k het volgende:
Die Jan Smit is nu ook niet bepaald een licht. Dat verhaal dat de clubs die zaakwaarnemers betalen is hetzelfde als dat ik de ober zijn salaris betaal bij het eten in een restaurant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |