Hij heeft zeker wel gelijk, er zullen vast goede zaakwaarnemers zijn, maar er zitten ook veel louche figuren tussen. Daarnaast krijgen ze gewoon veel te veel geld. En het heeft niets met voetbal te maken. Maar het voetbal is rot, de te hoge salarissen, het contracteren van kinderen, corrupte zaakwaarnemers ... zo kunnen we nog wel even doorgaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:23 schreef N.i.c.k het volgende:
Die Jan Smit is nu ook niet bepaald een licht. Dat verhaal dat de clubs die zaakwaarnemers betalen is hetzelfde als dat ik de ober zijn salaris betaal bij het eten in een restaurant.
quote:Op maandag 28 januari 2008 18:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die Jan Smit had van mij wel ondertiteling gemogen
Denk inderdaad dat er wat jaloezie bij zit dat we hen voorbij gestreeft zijn. Tel daarbij op zijn haat tegen kunstgras en de (onterechte) overwinning in de beker. Misschien vindt hij Tukkers ook nog wel een dom volk. Denk dat het genoeg factoren voor hem zijn om Heracles niet te mogen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jaloers dat hun wel in de eredivisie zijn ?
quote:Op Nederland 1 (22.45 uur) bespreken Jack van Gelder, Hugo Borst en Yuri Mulder het voetbalweekeinde met twee gasten. Aan de ‘Studio Voetbal-tafel’ schuiven Koos Postema en Tom van ’t Hek aan
De oude en tegenwoordige presentator van Langs de Lijn lijken mij juist wel leuk.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:47 schreef RayMania het volgende:
Ik sla over, wat een beroerde gasten.
Ik luister dat nooit meer omdat ik het gewoon live kijk. Ik heb liever trainers of spelers.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:48 schreef golfer het volgende:
[..]
De oude en tegenwoordige presentator van Langs de Lijn lijken mij juist wel leuk.
Met Egbers als vervanger van Jack is het nooit wat.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:09 schreef Fukjoeman het volgende:
Was t wat?
Hij had wel een mooie primeur over Kuijt, als het waar is dat die naar Duitsland gaat..quote:Op maandag 4 februari 2008 14:01 schreef Loohcs het volgende:
Die Koos Postema heb ik echt niks mee. Die vindt zichzelf zo belangrijk en hoort zichzelf echt veel te graag praten. Hij hoort opmerkingen van andere amper. En dan zo prat op z'n Rotterdamse achtergrond...da's ook altijd zo sneu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |