Het zou niet mijn keuze zijn...quote:De buurman weet het zeker...
Boer Jan heeft gekozen voor Anita!
door onze redactie
AMSTERDAM - Boer zoekt Vrouw is nog in volle gang, maar deelnemer boer Jan zou zijn keuze al hebben gemaakt. Hij heeft, volgens de buurman, zijn hart verloren aan de Drentse Anita.
Boer Jan mag zelf mag nog niets zeggen over zijn definitieve keuze, maar de buurman zegt het zeker te weten. In weekblad Privé vertelt hij: "Anita die Drentse, daar scharrelt Jan nu mee."
De kijkers van Boer zoekt Vrouw stemmen massaal voor Siepie en zijn broers gaan voor Annet, maar Jan lijkt zich daar dus niets van aan te trekken. De rustige lerares Duits en Frans en 'haar' boer hebben veel gemeen. Ze is opgegroeid op een boerderij en houdt, net als Jan, van wandelen en lezen.
Binnenkort zullen de kijkers ontdekken of boer Jan zijn hart echt aan de verlegen Drentse verloren heeft. In de tussentijd moeten we het doen met de observaties van de buurman...
telegraaf.nl
Jan wat doe jequote:Op woensdag 16 januari 2008 13:02 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Het zou niet mijn keuze zijn...
Waaaat?? Zij is toch die refo??quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:06 schreef Kiegie het volgende:
Anita is echt de leukste. Zou ik ook gekozen hebben (als ik Jan was dan, he).
eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:02 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Niks mis met refo's. Seksueel dan, he (op levensbeschouwelijk gebied kan er nog wel wat aan verbeteren, uiteraard).quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:46 schreef peterfan het volgende:
[..]
Waaaat?? Zij is toch die refo??![]()
![]()
Hij krijgt wel gegarandeerd een maagd, dat dan weer wel...
Ah nee, dat meen je niet!quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:06 schreef Kiegie het volgende:
...quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:02 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie een andere Anita voor ogen, want eerder (in het vorige topic?) waren we het er juist over eens dat Anita met haar 38 jaar goed geconserveerd isquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:37 schreef Beach het volgende:
Anita ziet eruit alsof ze tegen de 50 aanloopt
Haha, ouderwets ja dat ook. Maar ik had haar zeker wel 45 geschatquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie een andere Anita voor ogen, want eerder (in het vorige topic?) waren we het er juist over eens dat Anita met haar 38 jaar goed geconserveerd is.
Kom op zeg, die ziet er nog hartstikke jong uit!
door haar stijl bedoel ik dusquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie een andere Anita voor ogen, want eerder (in het vorige topic?) waren we het er juist over eens dat Anita met haar 38 jaar goed geconserveerd is.
Kom op zeg, die ziet er nog hartstikke jong uit!
Maar idd: Jan wat doe je!.
Pauline!quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:55 schreef peterfan het volgende:
Mijn favoriet is een van de vrouwen van Gerard, die steeds verlekkerd naar de varkentjes zit te staren en in gedachten al een stukje vlees ziet rondhuppelen..
Brrr...quote:
Echt zo'n lerares die wordt weggepest iddquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:55 schreef peterfan het volgende:
Ik schatte haar juist jonger! Verschrikkelijke (en) ouderwetse kleren, maar zo'n naief en jong gezichtje!Ze is trouwens lerares, ik kan me echt niet voorstellen dat zij een klas onder controle kan houden.... ze is dan ook werkzoekend..
![]()
Mijn favoriet is een van de vrouwen van Gerard, die steeds verlekkerd naar de varkentjes zit te staren en in gedachten al een stukje vlees ziet rondhuppelen..
quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:06 schreef Kiegie het volgende:
Ik vind dat die echt een kop heeft alsof ze al jaren aan de heroine zit.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:55 schreef peterfan het volgende:
Ik schatte haar juist jonger! Verschrikkelijke (en) ouderwetse kleren, maar zo'n naief en jong gezichtje!Ze is trouwens lerares, ik kan me echt niet voorstellen dat zij een klas onder controle kan houden.... ze is dan ook werkzoekend..
![]()
Exactly!quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:56 schreef Andromache het volgende:
Ik vind het stom. Annet is veel leuker!
Ach welnee. Ze nuttigt al tientallen jaren weinig anders dan vlees en sigaretten. Dat is alles.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:33 schreef -0- het volgende:
Ik vind dat die echt een hoofd heeft alsof ze al jaren aan de heroine zit.
Duidelijk Drents, met een soort Hoogeveens accent. Persoonlijk vind ik dat het lelijkste accent van Nederland, maar verder is ze wel aardig, wel een beetje stil.quote:
Echt niet, Hoogeveens is het mooiste accent dat er bestaat! Ik woon er al vijf jaar niet meer, maar iedereen hoort zo dat ik daar wegkom! En Anita lult Fries, me dunkt dat ze richting Appelscha woont...quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:35 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Duidelijk Drents, met een soort Hoogeveens accent. Persoonlijk vind ik dat het lelijkste accent van Nederland, maar verder is ze wel aardig, wel een beetje stil.
Ze praat idd Fries en niet nep-Fries. Maar Appelscha lijkt me niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
Echt niet, Hoogeveens is het mooiste accent dat er bestaat! Ik woon er al vijf jaar niet meer, maar iedereen hoort zo dat ik daar wegkom! En Anita lult Fries, me dunkt dat ze richting Appelscha woont...
De Telegraaf.quote:Boer Jan heeft gekozen voor Anita!
AMSTERDAM - Boer zoekt Vrouw is nog in volle gang, maar deelnemer boer Jan zou zijn keuze al hebben gemaakt. Hij heeft, volgens de buurman, zijn hart verloren aan de Drentse Anita.
Boer Jan mag zelf mag nog niets zeggen over zijn definitieve keuze, maar de buurman zegt het zeker te weten. In weekblad Privé vertelt hij: "Anita die Drentse, daar scharrelt Jan nu mee."
De kijkers van Boer zoekt Vrouw stemmen massaal voor Siepie en zijn broers gaan voor Annet, maar Jan lijkt zich daar dus niets van aan te trekken. De rustige lerares Duits en Frans en 'haar' boer hebben veel gemeen. Ze is opgegroeid op een boerderij en houdt, net als Jan, van wandelen en lezen.
Binnenkort zullen de kijkers ontdekken of boer Jan zijn hart echt aan de verlegen Drentse verloren heeft. In de tussentijd moeten we het doen met de observaties van de buurman...
Af! Mine!quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehe, ik ga Klarijn eens even opzoeken
"Dit profiel is niet zichtbaar voor iedereen."quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat was echt de enige die leuk was
En nu is ze d'r uit
http://klarijn.hyves.nl/
![]()
Je kunt 'r geen ongelijk gevenquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:16 schreef Viking84 het volgende:
"Dit profiel is niet zichtbaar voor iedereen."
Bitch.
Cool, Nieuwlande ken ik wel goed, nog wel kameraden wonen. Ligt tussen Hoogeveen en Coevorden in eigenlijk. Maar toch blijft ze dan wel een nep-Drentquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
anita woont in nieuwlande trouwensen dat is idd in de buurt van Hoogeveen
en tja ze praat Fries maar dat wil niet zeggen dat ze nog in Friesland woont?
Mijn vriend is ook van Friese komaf, maar is nu ook een echte drent(spreek met zijn familie enzo wel gewoon fries)
Whehe, dan zat ik toch goed met dat accent. Persoonlijk vind ik het vreselijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
anita woont in nieuwlande trouwensen dat is idd in de buurt van Hoogeveen
en tja ze praat Fries maar dat wil niet zeggen dat ze nog in Friesland woont?
Mijn vriend is ook van Friese komaf, maar is nu ook een echte drent(spreek met zijn familie enzo wel gewoon fries)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |