Kim Holland was ook een refo, en ik ken er een van het leger des heils die in netkousen en rood rokje langs de deuren gingquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:01 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Niks mis met refo's. Seksueel dan, he (op levensbeschouwelijk gebied kan er nog wel wat aan verbeteren, uiteraard).
En Anita ziet er toch hartstikke lief uit?
Die komt zo met Hyves makkelijk wel aan een nieuwe leuke niet-boer manquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat was echt de enige die leuk was
En nu is ze d'r uit
http://klarijn.hyves.nl/
![]()
Vind ik ook. Die Klaas en Jurre doen iets teveel hun best om het werkgedeelte goed te doen. Daarom vallen ze niet echt op. Ook niet bij Agnes denk ik. Jurjen daarentegen is veel vaker in beeld, al is dat de laatste keer een tikkeltje negatief geweest. Hij is wel echt grapig. Hoop dat hij nog even vol kan houden en dat hij Klaas en Jurre met zijn humor en interesse aftroeft.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:26 schreef Quoi het volgende:
Ook ik zit weer aan de buis gekluisterd (het zou een uitzondering zijn als ik zei van niet, WAT een kijkcijfers!!)
@Agnes: de twee "ervaren" boeren zijn nog iets te nietszeggend. Jurjen doet het niet echt beter, hij is een beetje teneergeslagen, ik had hem wel sterker in zijn schoenen verwacht. Hij voelt zich zelf buiten de boot vallen, maar in werkelijkheid is dat eerder door zijn eigen gedrag dan door Agnes en de twee andere heren. Agnes zelf vind ik trouwens nog niet echt sprankelen zoals ze in de intro filmpjes deed. Misschien komt het ook door paps en mams erbij.....Ik blijf dat raar vinden, ik weet dat het een familieboerderij is, maar toch: ik zou lekker mijn eigen gang willen gaan en niet telkens mijn ouders om me heen, vooral niet met die mannen erbij.
Dan heb jij wat anders gezien dan ik. Ik zag een vent die totaal niet op de boerderij past, die zat te miepen over slaapgebrek en die met een gezicht als een donderwolk voor Agnes en de anderen uit liep toen ze van het weiland af gingen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:12 schreef Scofield-Bauer het volgende:
Wat is een nogo? Hij is echt een leuke vent voor haar hoor.
checkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan heb jij wat anders gezien dan ik. Ik zag een vent die totaal niet op de boerderij past, die zat te miepen over slaapgebrek en die met een gezicht als een donderwolk voor Agnes en de anderen uit liep toen ze van het weiland af gingen.
En ik denk dat Etcetera 'nono' bedoelt.
Hij hoeft toch ook geen boer te worden. dat is ook niet waar Agnes naar opzoek was toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan heb jij wat anders gezien dan ik. Ik zag een vent die totaal niet op de boerderij past,
Kun jij het je voorstellen? een politieagent en 2 boeren. Ik had me ook depri gevoeld.quote:[b]die zat te miepen over slaapgebrek en die met een gezicht als een donderwolk voor Agnes en de anderen uit liep toen ze van het weiland af gingen.
Wel grappig dat ze een gladde rug zegt te hebben, maar het zich toch zo aantrekt dat ze zo'n brief schrijft.quote:Boer zoekt vrouw
'Léonie past het beste bij boer Gerard!' was de kop boven het verhaal over 'Boer zoekt vrouw'-deelnemer Gerard van Dongen uit Zeeland (BD 12/1). Die 'rare' Pauline en 'stijve' Marja zouden er volgens de mensen in Zeeland niet bij passen. Alleen omdat wij niet uit Brabant komen? En ik maar denken dat Brabanders altijd zo hartelijk zijn...
Ik heb als kind trouwens ook in Brabant gewoond. In Asten, om precies te zijn, ik heb nota bene op dezelfde school als Leonie gezeten!
Ach, echt erg vind ik het niet - ook geïmporteerde Rotterdammers hebben een gladde rug - maar ik wou 't tóch even kwijt!
Pauline van Rijsoort
Rotterdam
Agnes was ook lekker chagerijnig toen ze moest helpen met instructies, die heeft het geduld van niksquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:39 schreef Etcetera het volgende:
maar hoe kun je nou een meid voor je winnen als je chagerijnig rondlooptserious, ik zou zo afknappen
Er is een verschil tussen een gladde rug hebben en over je heen laten lopen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:57 schreef Loohcs het volgende:
Etcetera, nogo kan best. Als iets niet gaat werken kan je dat best een "nogo" noemen. Dat stond zelfs beter dan nono. [/mierenneukmodus]
Hier in de krant heeft Pauline ('van' Gerard) gereageerd op een eerdere negatieve brief:
[..]
Wel grappig dat ze een gladde rug zegt te hebben, maar het zich toch zo aantrekt dat ze zo'n brief schrijft.
Nee, maar het is wel fijn als je wat feeling hebt met de boerderijquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:35 schreef Scofield-Bauer het volgende:
[..]
Hij hoeft toch ook geen boer te worden. dat is ook niet waar Agnes naar opzoek was toch?
Waar is het misgegaan met die arme jongen vraag je je dan af dat ie politie agent is geworden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:08 schreef Scofield-Bauer het volgende:
Grappig detail trouwens, misschien boeit het niet, maar Jurjen was vroeger mijn buurjongen. Vroeger was hij ook altijd al zo grappig met z'n droge opmerkingen.
Gebrek aan respectquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:37 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Waar is het misgegaan met die arme jongen vraag je je dan af dat ie politie agent is geworden.
Yay, morgen!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:07 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dat zou heel goed mogelijk zijn.
Morgen weer nieuwe aflevering!
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:59 schreef pleeborstel het volgende:
Anita... oud lerares Duits van mijn nichtje die de klas niet onder controle kon houden en daarom weg moest
Nou en? Dus ze was niet echt geschikt als lerares op de middelbare school. Wat zegt dat nou?quote:
Nou, ik ken wel meer mensen die wel eens op TV zijn, maar Anita is toch wel een geval apart hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:43 schreef CherryLips het volgende:
Altijd leuk he, mensen dissen die je via via vaag 'kent' alleen maar omdat ze op tv zijn.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:59 schreef pleeborstel het volgende:
Anita... oud lerares Duits van mijn nichtje die de klas niet onder controle kon houden en daarom weg moest
Kindertjes die de leraar/lerares treiteren zijn pas sadquote:
Laten we het hopen!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:19 schreef Lov1 het volgende:
Misschien is het alleen maar een publiciteitsstunt van AnitaOmdat ze jaloers is
![]()
Ik heb het toevallig gezien inderdaad. Kijk nooit man bijt hond amar zapte er toevallig langs.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:59 schreef Silenus het volgende:
Bij Man Bijt Hond zijn ze achter het Jan/Anita verhaal aan gegaan. Niemand in het dorp waar Anita woont wil er iets over zeggen.
Mysterieus verhaal jongens.
quote:Op zondag 20 januari 2008 16:35 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kijken jullie dit programma nou omdat je het oprecht leuk vindt of om
Zie de openingspostquote:
Andersom, Jurjen wil Agnes onder vier ogen spreken.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:59 schreef jix het volgende:
ik zag in de sportschool een flits van een voorstukje van vanavond: agnes die jurjen (? de plisieagent) apart neemt. ik dacht: oh jee, krijgt ie nou op zijn flikker voor zijn chagrijnige gedrag of zo?!![]()
ik vind die andere jongens knapper, maar voel altijd sympathie voor de underdog
, en heb een niet echt uit te leggen fascinatie voor politieagenten
dus vandaar dat ik hoop dat jurjen deze exitronde overleeft.
Er doet familie van me mee.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:35 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kijken jullie dit programma nou omdat je het oprecht leuk vindt of om stiekem een beetje te gniffelen om de boeren en hun vrouwen?
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Andersom, Jurjen wil Agnes onder vier ogen spreken.
Mag het ook allebei? Uiteindelijk vind ik het wel erg leuk als ergens de vonk overspringt.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:35 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kijken jullie dit programma nou omdat je het oprecht leuk vindt of om stiekem een beetje te gniffelen om de boeren en hun vrouwen?
Ik lach me rot om die botte anti-sociale knuppels
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben ook erg nieuwsgierig naar het keuzemoment!
ik ookquote:Op zondag 20 januari 2008 20:30 schreef Q. het volgende:
Volgens mij zijn de overgelbleven vrouwen van henk niet zo blij.En ik begin al bijna te geloven dat dat Anita-verhaal wel eens waar zou kunnen zijn!
Hee, Marco Bakker.quote:
Jessica wordt niets en Ronella al helemaal niet, die is veel te niet-Frans.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Frans & Joyce![]()
ik vind ze wel bijelkaar passen
Het is gewoon een lompe boer.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:46 schreef Abbadon het volgende:
frans is zo onbeholpen...'t is ook wel aandoenlijk eigenlijk
Tja, dat krijg je met dat stoerdoenerige gedrag.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:46 schreef snellejelle het volgende:
Frans heeft het leukste meisje afgeschrikt.....
Volgend jaar weer met dezelfde boeren. Wel handig voor de programmamakers.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:47 schreef dwerg het volgende:
Iederéén gaat weg. Er blijft straks geen programma over. Kunnen die boeren alle brieven nog een keer doorlezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |