Zie de openingspostquote:
Andersom, Jurjen wil Agnes onder vier ogen spreken.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:59 schreef jix het volgende:
ik zag in de sportschool een flits van een voorstukje van vanavond: agnes die jurjen (? de plisieagent) apart neemt. ik dacht: oh jee, krijgt ie nou op zijn flikker voor zijn chagrijnige gedrag of zo?!![]()
ik vind die andere jongens knapper, maar voel altijd sympathie voor de underdog
, en heb een niet echt uit te leggen fascinatie voor politieagenten
dus vandaar dat ik hoop dat jurjen deze exitronde overleeft.
Er doet familie van me mee.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:35 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kijken jullie dit programma nou omdat je het oprecht leuk vindt of om stiekem een beetje te gniffelen om de boeren en hun vrouwen?
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Andersom, Jurjen wil Agnes onder vier ogen spreken.
Mag het ook allebei? Uiteindelijk vind ik het wel erg leuk als ergens de vonk overspringt.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:35 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kijken jullie dit programma nou omdat je het oprecht leuk vindt of om stiekem een beetje te gniffelen om de boeren en hun vrouwen?
Ik lach me rot om die botte anti-sociale knuppels
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben ook erg nieuwsgierig naar het keuzemoment!
ik ookquote:Op zondag 20 januari 2008 20:30 schreef Q. het volgende:
Volgens mij zijn de overgelbleven vrouwen van henk niet zo blij.En ik begin al bijna te geloven dat dat Anita-verhaal wel eens waar zou kunnen zijn!
Hee, Marco Bakker.quote:
Jessica wordt niets en Ronella al helemaal niet, die is veel te niet-Frans.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Frans & Joyce![]()
ik vind ze wel bijelkaar passen
Het is gewoon een lompe boer.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:46 schreef Abbadon het volgende:
frans is zo onbeholpen...'t is ook wel aandoenlijk eigenlijk
Tja, dat krijg je met dat stoerdoenerige gedrag.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:46 schreef snellejelle het volgende:
Frans heeft het leukste meisje afgeschrikt.....
Volgend jaar weer met dezelfde boeren. Wel handig voor de programmamakers.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:47 schreef dwerg het volgende:
Iederéén gaat weg. Er blijft straks geen programma over. Kunnen die boeren alle brieven nog een keer doorlezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |