Blauw toch?quote:Op zondag 13 januari 2008 19:59 schreef Monidique het volgende:
Vrouwennood, eikel rood.
Geen ruk.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:33 schreef sigme het volgende:
Wat doen blote mannen met de handel?
Nog steeds dezelfde aansteller dus.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:35 schreef Aoristus het volgende:
hij wast zojuist het vuil van de armoe van zich af met zeewater
Het wordt nog best grappig, hij schaamde zich dood in pretpark Shakaland, waar zulu's met dikke pensen voordoen hoe je een speer vast houdt. Een enthousiaste Duitser maakte het verhaal af.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde aansteller dus.
Hoe is het om constant in angst te leven voor het grote gevaar?quote:Op zondag 13 januari 2008 20:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik ben morgen in de gelegenheid om vragen aan de heer Kinneging (bekend van boeken als "Geografie van goed en kwaad") te stellen. Iemand nog een verzoek?
Nou ja, ik heb een zwak voor Zuid-Afrikaans, maar de rest van Afrika heeft me nooit zo kunnen bekoren.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het wordt nog best grappig, hij schaamde zich dood in pretpark Shakaland, waar zulu's met dikke pensen voordoen hoe je een speer vast houdt. Een enthousiaste Duitser maakte het verhaal af.
Volgens een anc leider strijden zulu's tegen aids door onthouding. Geen seks tot het huwelijk dus..
Dat weten we niet. Daarom moet dat even aan de heer Kinneging gevraagd worden.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:51 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wie wordt beschuldigd, en vooral: waarvan?
quote:Op zondag 13 januari 2008 20:38 schreef sigme het volgende:
Ik heb mij gister een Lunterse Pippeling aangeschaft, en deze vandaag geplant. Komt vast vol boze appeltjes te hangen.
Je moet zelf maar even kijken, het is nog steeds op nederland 2quote:Op zondag 13 januari 2008 20:53 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb een zwak voor Zuid-Afrikaans, maar de rest van Afrika heeft me nooit zo kunnen bekoren.
In ieder geval geen oliebollen bakken. Of vis frituren.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:33 schreef sigme het volgende:
Wat doen blote mannen met de handel?
Hij beschuldigt niemand, volgens mij is hij vooral verbaasd over Zuma en z'n gang.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:51 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wie wordt beschuldigd, en vooral: waarvan?
Of hij gelooft dat dubbeltjes ook een kwartje kunnen worden.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik ben morgen in de gelegenheid om vragen aan de heer Kinneging (bekend van boeken als "Geografie van goed en kwaad") te stellen. Iemand nog een verzoek?
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:28 schreef sigme het volgende:
He, ik heb wel gewoon 12 afschriften van 2007. Van de postbank.
klinkt als een figeuur uit de harrie potter reeks.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:38 schreef sigme het volgende:
Ik heb mij gister een Lunterse Pippeling aangeschaft,
Gewoon opzeggen die papierwinkel. Heb ik ook gedaan. Ik heb internet dus ik kan elke dag zelf checken of ik nog saldo heb. Waarom moet ik dan elke maand die kutpapiertjes gaan ordenen, die ik bijna nooit lees?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:41 schreef du_ke het volgende:
Mijn afschriften zijn ook vrij random (rabo)
Ik kan natuurlijk die afschriften downloaden, in een database frutten en dan zelf m'n eigen periodes bepalen. Is iets voor te zeggen. Zelfs wel heel veel. Alleen kost 't opzetten van zoiets tijd.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:56 schreef sneakypete het volgende:
Gewoon opzeggen die papierwinkel. Heb ik ook gedaan. Ik heb internet dus ik kan elke dag zelf checken of ik nog saldo heb. Waarom moet ik dan elke maand die kutpapiertjes gaan ordenen, die ik bijna nooit lees?
Knurft, 't is 't einde van 't jaar geweest, en voor 'n commerciele hobby moet ik een aangifte omzetbelasting indienen. Dan is 't verdomd handig als de totaalbedragen van de facturen die je inklopt in excel of een boekhoudprogramma'tje overeenkomen met de saldi van je zakelijke rekening. En dat je niet eindeloos hoeft te gaan zoeken waar die 47.58 nu gebleven is.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:14 schreef sneakypete het volgende:
Nee ik bedoel dat je geen shit ontvangt en gewoon van tijd tot tijd op rabobank.nl checkt wat er zoal met je geld gebeurt.
Ik hoef daar geen extra afschriften van; ze staan op internet.
ooh het is gewoon je hobby, zeg dat dan.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:20 schreef gronk het volgende:
[..]
Knurft, 't is 't einde van 't jaar geweest, en voor 'n commerciele hobby moet ik een aangifte omzetbelasting indienen. Dan is 't verdomd handig als de totaalbedragen van de facturen die je inklopt in excel of een boekhoudprogramma'tje overeenkomen met de saldi van je zakelijke rekening. En dat je niet eindeloos hoeft te gaan zoeken waar die 47.58 nu gebleven is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |