Da's een door tweakers gemodereerd kanaal, zou 't niet wagen... De kickrate zal daar wel tamelijk veel hoger zijn dan in #digquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:55 schreef Junkie het volgende:
[..]
Jah, das een goeie...
Welke server en #?
irc.tweakers.net
#Apple
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:03 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Your home in your pocket, Apple air?
Misschien een centrale home server?
Ziet er leuk uit. Ik zou er bijna een iPhone voor kopen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:20 schreef Junkie het volgende:
New Gmail for the iPhone
netjes...
MacWorld keynote is in... 1 hour, 40 min, 07 sec![]()
Sorry, geen zin om een account aan te maken.quote:
Ja, maar ook eentje met live-coverage?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:55 schreef Junkie het volgende:
[..]
Jah, das een goeie...
Welke server en #?
irc.tweakers.net
#Apple
Duidelijk nepquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:03 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Your home in your pocket, Apple air?
Misschien een centrale home server?
Op mijn iPhone.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
Waar volgen we de aandelen? En dan niet de widget.
quote:9:13 am Lights are dimming. No Steve quite yet
quote:
Moet zeggen dat de feed van OneMoreThing er goed uitziet. Vanzelf refreshen, dus enkel kijken en volgen.quote:
Ja die van http://onemorething.nl/ werkt lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:15 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de feed van OneMoreThing er goed uitziet. Vanzelf refreshen, dus enkel kijken en volgen.
Doet macrumors ookquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:15 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de feed van OneMoreThing er goed uitziet. Vanzelf refreshen, dus enkel kijken en volgen.
Klinkt handig!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:20 schreef Maravilla het volgende:
Leopard feature: Time Machine. For notebooks, it doesn't work so well because you have to constantly plug/unplug a hard drive. New product: Time Capsul. Full Airport Extreme base station with "server grade" hard drive internal.
Boel te vertellen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:22 schreef De_Hertog het volgende:
2nd thing: iPhone, steve heeft haast.
*Point and laughs*quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:23 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik moest even van computer switchen en nu doet macrumors het niet meer bij mij.
Nee, 4 dingen maar.quote:
Ga je nu ook eindelijk een Mac kopen?quote:
U.S. only zeker. Al is dat ook wel te hacken.quote:You know have the ability to find your current location in maps.
Ging toch met een driehoeksbepaling op GSM masten? Dat moet denk ik toch overal wel werken?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
U.S. only zeker. Al is dat ook wel te hacken.
Ik ben nog op zoek naar een laptop, dus als ze wat moois aankondigen wie weet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga je nu ook eindelijk een Mac kopen?
Dat kan met Navizon ook prima in NL. Zal dus voor Google Maps ook wel geldenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
U.S. only zeker. Al is dat ook wel te hacken.
Dat klopt, maar dan moet je wel weten wat de positie van de GSM mast is. Google heeft dat voor AT&T in zijn database staan, maar ook voor andere providers?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:29 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ging toch met een driehoeksbepaling op GSM masten? Dat moet denk ik toch overal wel werken?
En dat kost $20.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:34 schreef Dementor het volgende:
Met de touch kun je voortaan alles behalve bellen.
Dus wel web en mail etc.
Voor bestaande ipod touch gebruikers kosten de apps $20 Pwnd wie unne noob zullen we maar zeggen.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:27 schreef DaFrenk het volgende:
Met lyrics... hmmm, kan je karaoke doen?
Had het gezien, thanksquote:
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:37 schreef tony_clifton- het volgende:
Ja leuk, movie rentals, laat kopen aub eerst naar Europa komen jobsmeister.
Dan hebben we ook weer eens wat aan de AppleTV.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:37 schreef tony_clifton- het volgende:
Ja leuk, movie rentals, laat kopen aub eerst naar Europa komen jobsmeister.
Dat is de nieuwe mac die geboren word.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:39 schreef tony_clifton- het volgende:
En kan die friggin' baby aub zwijgen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:48 schreef Q. het volgende:
Echt boeiend is het allemaal nog niet.
Op zich wel te begrijpen, in Amerika zijn diensten als Flickr, Twitter, Facebook en meer van dat zut veel meer in de maatschapij gegroeid dan hier in Nederland. Wij komen niet veel verder dan Google, Youtube en Hyves...quote:
Oké.. conclusie: bouw een webbrowser inquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Op zich wel te begrijpen, in Amerika zijn diensten als Flickr, Twitter, Facebook en meer van dat zut veel meer in de maatschapij gegroeid dan hier in Nederland. Wij komen niet veel verder dan Google, Youtube en Hyves...
Dit gaat voor in de toekomst anders wel een hoop tofs betekenen!quote:"We tried with Apple TV -- it was designed to be an accessory for iTunes and your computer. But that's not what people wanted."
Altijdquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:55 schreef DutchErrorist het volgende:
HAHAHAHA dan zit iedereen zich helemaal ongans te te trekken en dan is het een saaie keynote (tot dusver)
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:55 schreef DutchErrorist het volgende:
HAHAHAHA dan zit iedereen zich helemaal ongans te te trekken en dan is het een saaie keynote (tot dusver)
Mijn vriendin trekt mij terwijl ik kijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:55 schreef DutchErrorist het volgende:
Er hangt nog wat in de lucht hequote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:55 schreef DutchErrorist het volgende:
dat gaat totaal niet, pijltje pijltje klik pijltje pijltje pijltje pijltje klik pijltje klik pijltje pijltje pijltje...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:57 schreef Geqxon het volgende:
Heeft hier iemand trouwens een Apple TV? Hoe gaat het typen van tekst op de Apple TV? Gaat dat een beetje?
Zal toch wel?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:57 schreef Dementor het volgende:
Wel leuk als die subnotebook er komt.
Ik kan elk moment op het hoogtepunt komen, maar ik moet het ophoudenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:55 schreef DutchErrorist het volgende:
Dan komt er misschien wel de mogelijkheid om een Apple Bluetooth Keyboard aan de Apple TV te koppelen!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:59 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
dat gaat totaal niet, pijltje pijltje klik pijltje pijltje pijltje pijltje klik pijltje klik pijltje pijltje pijltje...
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn vriendin trekt mij terwijl ik kijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |