Weer een nieuwe aflevering? En gister was de pilot op TV?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach die Stream laad toch niet, ik ga vantevoren wel even nieuwe Terminator-serie bekijken.. De Pilot was iig
Ik heb een leven . Sterven ben ik nog niet van plan .. helaas voor jou.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Sterf... echt serieus...
Mensen die gaan aftellen tot keynotes![]()
Krijg een leven
Stel je toch niet zo aan vent. Alsof die eeuwige Amerika posts van jou zo boeiend zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Sterf... echt serieus...
Mensen die gaan aftellen tot keynotes![]()
Krijg een leven
Wat heb ik trouwens gemist dat jij minder post?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Stel je toch niet zo aan vent. Alsof die eeuwige Amerika posts van jou zo boeiend zijn.
Hoelaat is 't nu bij jou dan ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog twee en een half uur ga ik niet trekken. Ik zie het morgenochtend wel
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
kwart voor 11. Maar ik heb in de afgelopen 84 uur maar 12 uur geslapen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:
En dan de hele dag meetings over chipsets enzo
Op MacMinds zit iemand die deze week nog gaat en ze best wilt mee nemen voor andere mensen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zie een inkoopactie op iphoneclub voor 50, lijkt me wel okay. Nu alleen nog iemand vinden die naar de US gaat.. Iemand hier toevallig?
Die heeft het zo vaak geoefend in zijn hoofd die zit gewoon lekker aan een drankje denk ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:33 schreef Maravilla het volgende:
Zou Steve nu ook nog zenuwachtig zijn of zijn wij dat alleen?
Bedanktquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:40 schreef Junkie het volgende:
En hier wat linkjes waar je het kan volgen...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |