U.S. only zeker. Al is dat ook wel te hacken.quote:You know have the ability to find your current location in maps.
Ging toch met een driehoeksbepaling op GSM masten? Dat moet denk ik toch overal wel werken?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
U.S. only zeker. Al is dat ook wel te hacken.
Ik ben nog op zoek naar een laptop, dus als ze wat moois aankondigen wie weet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga je nu ook eindelijk een Mac kopen?
Dat kan met Navizon ook prima in NL. Zal dus voor Google Maps ook wel geldenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
U.S. only zeker. Al is dat ook wel te hacken.
Dat klopt, maar dan moet je wel weten wat de positie van de GSM mast is. Google heeft dat voor AT&T in zijn database staan, maar ook voor andere providers?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:29 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ging toch met een driehoeksbepaling op GSM masten? Dat moet denk ik toch overal wel werken?
En dat kost $20.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:34 schreef Dementor het volgende:
Met de touch kun je voortaan alles behalve bellen.
Dus wel web en mail etc.
Voor bestaande ipod touch gebruikers kosten de apps $20 Pwnd wie unne noob zullen we maar zeggen.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:27 schreef DaFrenk het volgende:
Met lyrics... hmmm, kan je karaoke doen?
Had het gezien, thanksquote:
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:37 schreef tony_clifton- het volgende:
Ja leuk, movie rentals, laat kopen aub eerst naar Europa komen jobsmeister.
Dan hebben we ook weer eens wat aan de AppleTV.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:37 schreef tony_clifton- het volgende:
Ja leuk, movie rentals, laat kopen aub eerst naar Europa komen jobsmeister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |