Nu betalen ze maar gewoon het volle pond, vergelijkbaar met wat PSG er volgens de geruchten voor over had. Zo ziek is zijn moeder blijkbaar niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]en we hebben weer een transfersoapje
Dat is Alcides.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:50 schreef PizzaSalami het volgende:
http://aycu34.webshots.com/image/36273/2003626945761717426_rs.jpg
Salcido.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:50 schreef PizzaSalami het volgende:
http://aycu34.webshots.com/image/36273/2003626945761717426_rs.jpg
Salcido.
Was je weg dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik ben er weer.Sorry jongens en meisjes maar de rust is voorbij.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
hahahaha Leso_Varen nee hahahaha
quote:Ja ok ja was gebanned. En bleef langer weg omdat ik geen zin meer had in fok... en ja ik werd toch niet gemist.. en ja ik ben nog altijd PSV fan.
quote:uh. oja. Mooi dat Salcido blijft. Niks weggeven aan de verader.
quote:Heb trouwens weer wat vertrouwen naar de 0-1 zegen op feyenoord. Misschien dat Vergoossen ons naar het 4e kampioenschap op rij helpt.
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:53 schreef -SG- het volgende:
PSV Eindhoven![]()
Gewoon waar het hoort te staan!
http://www.youtube.com/watch?v=DXtIWBxnM6c
Dat liedje wat ze op 8.45 zingen echt geweldig.
Lachen....quote:Op donderdag 17 januari 2008 02:01 schreef Imperatore het volgende:
[..]
![]()
"Refrein
Omhoog omhoog omhog
De glazen omhoog omhoog omhoog
Want een echte boer die staat nooit droog
Spoel je keel nat
in de lichtstad
en zing mee voor PSV.
Couplet1
Eén ding is zeker,
voor ons geen beker
want niemand keek er wie een schorsing had
dus Jantje Reker
doe ons een meter
wij drinken toch liever uit glas!
Refrein
Omhoog omhoog omhoog
Spoel je keel nat
in de lichtstad
en zing mee voor PSV.
Couplet2
En Henk ten Cate
Die kan niet meer slapen
Hij heeft een trauma vanaf eind April,
Die arme stakker
Soms schrikt die wakker,
Het was maar één doelpunt verschil
Refrein
Omhoog omhoog omhoog
Spoel je keel nat
in de lichtstad
en zing mee voor PSV."
Aanvulling:
"Laten we proosten,
Op Sef Vergoossen,
Hij is de trainer voor een half seizoen,
Dus hef de glazen,
In Sef z'n fase,
Worden we toch weer kampioen!"
Bron: http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum15/375-158.php
Ik kan niet wachten tot ze dat massaal ten gehore brengen. Te mooi!
Edit: nog een aanvullinkje van dezelfde site
"Wij zijn Calimero's
alleen niet zo weerloos
maar de verschillen zijn niet eens zo groot
Ja laten we zuipen
want dat kleine kuiken
houd ook een schaal boven zijn hoofd"
Prachtig man, lekker creatief verzonnen.
Koeman IS zielig..quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:37 schreef ASSpirine het volgende:
Als Salcido weggaat dan is het chaos achterin...
Maar het lijkt er gelukkig naar uit te zien dat hij bij PSV blijft:)
Koeman is wel zielig aan het doen zeg...
Het is altijd wel heen en weer smijten met modder.
Zeer zekerquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:47 schreef Morrigun99 het volgende:
Kan nu niet wachten tot 30 januari. Ondanks dat ik geen fan ben van Lazoniets gaat hij die verdediging wel echt van het begin tot het einde dollen.
Omdat men het verschil tussen gemeende reacties en sarcasme niet kent.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:15 schreef Leso_Varen het volgende:
Waarom was je gebanned trouwens?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Omdat men het verschil tussen gemeende reacties en sarcasme niet kent.
Thnx :p Echt een grappig liedje! :pquote:Op donderdag 17 januari 2008 02:01 schreef Imperatore het volgende:
[..]
![]()
"Refrein
Omhoog omhoog omhog
Spoel je keel nat
in de lichtstad
en zing mee voor PSV.
Couplet1
Eén ding is zeker,
voor ons geen beker
want niemand keek er wie een schorsing had
dus Jantje Reker
doe ons een meter
wij drinken toch liever uit glas!
Refrein
Omhoog omhoog omhoog
Spoel je keel nat
in de lichtstad
en zing mee voor PSV.
Couplet2
En Henk ten Cate
Die kan niet meer slapen
Hij heeft een trauma vanaf eind April,
Die arme stakker
Soms schrikt die wakker,
Het was maar één doelpunt verschil
Refrein
Omhoog omhoog omhoog
Spoel je keel nat
in de lichtstad
en zing mee voor PSV."
Aanvulling:
"Laten we proosten,
Op Sef Vergoossen,
Hij is de trainer voor een half seizoen,
Dus hef de glazen,
In Sef z'n fase,
Worden we toch weer kampioen!"
Bron: http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum15/375-158.php
Ik kan niet wachten tot ze dat massaal ten gehore brengen. Te mooi!
Edit: nog een aanvullinkje van dezelfde site
"Wij zijn Calimero's
alleen niet zo weerloos
maar de verschillen zijn niet eens zo groot
Ja laten we zuipen
want dat kleine kuiken
houd ook een schaal boven zijn hoofd"
Prachtig man, lekker creatief verzonnen.
is zo. Als ik wat meen zet ik het in dikgedrukt,onderstreept of hoofdletters.quote:
2 feb (carnavalszaterdag). Das 3 dagen na Ajax.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wanneer was dat ook alweer? Die wedstrijd uit tegen AZ?
Voor Sef maakt het speelschema geen zak uit, dus hopen dat hij er 6 punten uit weet te halen dan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
3 dagen naar Ajax.. nou dat zijn 2 cruciale partijen.
Kijk hier maar naar:quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zou mooi zijn. Dan komt het kampioenschap wel heel wat dichterbij:D
Wat zou het mooi op het lijstje staan zeg.. voor de 2e x 4x achter elkaar kampioen. En met Stevens de 5e?
hmmm ok ik droom verder. Misschien word het nog wel werkelijkheid ook.
Valt nog mee dat er nog circa 950 kaarten 'overbleven'. Iemand hier die nu niet of juist wel gaat?quote:PSV
Herstart verkoop uitduel tegen Ajax
Op zaterdag wordt de verkoop voor de treincombi hervat van de uitwedstrijd tegen Ajax. Er zijn in totaal nog 250 kaarten beschikbaar voor deze wedstrijd. Boeken is mogelijk via www.psvuitwedstrijd.nl. De vertrektijden van de trein (vanaf station Philips Stadion bij ingang 36) zijn gewijzigd, de eerste trein vertrekt om 18.05 uur en de tweede trein om 18.35 uur.
die PSV '88 tegen oud PSV was geweldigquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zag gisteren een stuk van de DVD PSV 2002-2003. Toen Robben er net was, 35 doelpunten van Kezman, Huntelaar op de bank als jeugdspeler, wedstrijd tussen PSV van '88 inclusief RomarioHiddink als trainer. Rutten en E. Koeman als assisten, v Bommel, Bouma, Rommedahl, Vennegoor etc... Leuk om te zien.
Als wij die 2 wedstrijden winnen (en tussendoor ook geen punten verspelen) dan durf ik rustig te stellen dat we kampioen worden. Of iig is dan de kans heel groot.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zou mooi zijn. Dan komt het kampioenschap wel heel wat dichterbij:D
Als jij dat al zegt dan moét PSV dan wel kampioen wordenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als wij die 2 wedstrijden winnen (en tussendoor ook geen punten verspelen) dan durf ik rustig te stellen dat we kampioen worden. Of iig is dan de kans heel groot.
Nou, eerlijk is eerlijk, als PSV de hele maand januari zonder puntverlies doorkomt (en de wedstrijd tegen AZ) dan hebben we erg sterk gespeeld en staan we van iedereen los. Dan zijn we wel kandidaat nummer 1 lijkt me. Al hangt het er natuurlijk ook vanaf wat de rest doet, als Feyenoord ook alles wint sta je maar 3 punten voor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:30 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als jij dat al zegt dan moét PSV dan wel kampioen worden![]()
Kijken of ik het kan uploadenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die PSV '88 tegen oud PSV was geweldigHiddink die zn ploeg even met 12 man laat spelen
Romario
al die mannen
. Prachtig. Daarna kregen we meest bloedeloze wedstrijd ooit te zien PSV - Herta BSC
Daar ben ik toen ook nog geweest ja, toen deed zelfs de huidige trainer van Ajax nog even mee.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die PSV '88 tegen oud PSV was geweldigHiddink die zn ploeg even met 12 man laat spelen
Romario
al die mannen
. Prachtig. Daarna kregen we meest bloedeloze wedstrijd ooit te zien PSV - Herta BSC
Koeman werd uitgefloten omdat hij trainer was bij Ajax, daar moesten wij toen allemaal nog om lachen. Koeman trainer van je club wat een elende..... wat jaartjes laterquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:33 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Daar ben ik toen ook nog geweest ja, toen deed zelfs de huidige trainer van Ajax nog even mee.
En Twan Scheepers speelde alsof hij nog ergens een contract wilde verdienen ofzo.
Klopt ja.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Koeman werd uitgefloten omdat hij trainer was bij Ajax, daar moesten wij toen allemaal nog om lachen. Koeman trainer van je club wat een elende..... wat jaartjes later
schiet eens op!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |