abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56050857
pi_56051041
Onze oude jeugdspeler Maaroufi (die door Inter werd weggekocht) gaat naar Twente lees ik net op VI.
We sure are cute for two ugly people.
pi_56051216
quote:
Jefferson Farfán ontbrak vanochtend tijdens de training van PSV, zo meldt het Eindhovens Dagblad. Hij kampt met een beginnende verkoudheid. "Als het doorzet, zijn we hem misschien twee dagen kwijt. Daarom heeft Jeff vandaag binnen getraind."
pi_56051394
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:02 schreef Neoktheone het volgende:

[..]
Toch heb ik liever Ooijer terug dan Bouma..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 januari 2008 @ 16:43:04 #105
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56051397
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:02 schreef Neoktheone het volgende:

[..]
Bouma lijkt me prima versterking met zn ervaring en het geeft wat meer breedte samen met Salcido.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 januari 2008 @ 16:44:33 #106
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56051438
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:43 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Toch heb ik liever Ooijer terug dan Bouma..
alleen kunnen we met Bouma nog 4 jaar vooruit Ooijer wordt deze zomer al 34
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56053335
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:44 schreef rubbereend het volgende:

[..]

alleen kunnen we met Bouma nog 4 jaar vooruit Ooijer wordt deze zomer al 34
Mja en toch heb ik meer vertrouwen in Ooijer dan in Bouma..
pi_56053539
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:11 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Mja en toch heb ik meer vertrouwen in Ooijer dan in Bouma..
Mja, het heeft weinig zin om daar nog over te discussiëren omdat ze geen van beide komen deze winter.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_56054344
quote:
PSV verliest oefenduel met VVV-Venlo: 2-3
15 januari 2008 17:25

PSV heeft op De Herdgang een oefenwedstrijd tegen VVV-Venlo met 3-2 verloren. Sef Vergoossen wilde zoveel mogelijk spelers uit de A-selectie aan het werk zien. “Als een voetballer zeven tot tien dagen geen wedstrijden speelt, gaat dat ontegenzeglijk ten koste van zijn ritme”, aldus de coach tegenover het ED.

PSV kwam al snel in het duel op achterstand, toen de Japanner Keisuke Honda een vrije trap achter Bas Roorda schoot. Vlak voor rust werd het zelfs 0-2 door een doelpunt van Leon Kantelberg. Na de pauze dacht PSV weer in de wedstrijd te komen toen Manuel da Costa wist te scoren, maar niet veel later maakte Samir El Gaaouiri er 1-3 van. Met nog een kwartier te spelen scoorde Eelco Horsten nog voor PSV, maar de ploeg kon een nederlaag niet voorkomen. "We willen onze spelers zoveel mogelijk gelijk belasten", verklaarde Vergoossen voor de wedstrijd. “Geen wedstrijden spelen gaat ontegenzeglijk ten koste van het ritme en vergroot dat de kans op blessures. Het is onze verantwoordelijkheid als trainers om dat te voorkomen.” Ismail Aissati, Jonathan Reis en Fagner kwamen niet in actie. Zij spelen donderdagavond met Jong PSV, dat op De Herdgang de inhaalwedstrijd tegen Jong Vitesse moet spelen. PSV is komende zondag in Seacon Stadion - De Koel in Venlo te gast bij VVV-Venlo. Die wedstrijd begint om 12.30 uur.

Opstelling PSV:
Roorda, Horsten, Da Costa, Rajkovic, Van Berlo, Méndez, Väyrynen, Culina, Zonneveld, Hikspoors (Voss) en Koevermans.
Wissels: Cássio Ramos, Schijvenaars en Voss.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 januari 2008 @ 18:55:25 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56054395
en geen kinderachtige opstelling van PSV ook
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56055528
Ach zegt allemaal niks
pi_56055992
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]
Mja, toch wel jammer, het is maar een oefenwedstrijd maar ik kan me niet voorstellen dat dit toch niet een deuk in het zelfvertrouwen geeft.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_56060982
Kheb ook liever Ooijer dan Bouma, is veel betrouwbaarder. Bouma maakt wel vaker klein foutjes die ik bij Ooijer niet zo snel zal zien. En met Ooijer erbij hebben we weer wat meer kopkracht bij de corners en vrije trappen. (Bouma trouwens ook wel, maar wat minder)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 januari 2008 @ 02:09:45 #114
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56064668
Ik heb ook liever Ooijer maar ik bedoelde alleen maar dat hij in de zomer 34 is, dan mag je blij zijn als je er één fatsoenlijk seizoen van krijgt. Bouma zou qua ervaring een prima aanvulling zijn en is nog altijd beter dan spelers als Addo & Alcides bovendien een Nederlander en een jongen uit de streek.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56065768
Valencia meldt zich voor Salcido

‘Absoluut onfatsoenlijk’ en ‘Erg teleurgesteld’. Zo omschreef Jan Reker, algemeen directeur van PSV, zijn gevoelens bij de actie van Ronald Koeman om Carlos Salcido naar Valencia te halen. In naam van de oud-coach van PSV polste diens assistent Tonny Bruins Slot afgelopen week eerst bij de verdediger of hij trek had in een overgang en vervolgens maakte Valencia maandag haar officiële interesse bekend. Klik hier! Die handelwijze is behoorlijk in het verkeerde keelgat geschoten. “Absoluut onfatsoenlijk”, zegt Reker in het Algemeen Dagblad. “We zijn hier niet eens boos over, maar wel erg teleurgesteld. Valencia zit in de problemen, dan zoek je dus zekerheid.”

De interesse van Valencia houdt in dat de Mexicaanse verdediger in principe een overgang naar de Primera División ook wel ziet zitten. Volgens de ochtendkrant zou hij echter geen zin hebben om een vertrek uit Eindhoven te forceren. Op eigen initiatief werd zijn contract bij PSV eind vorig jaar opengebroken en verlengd tot 2012.

“Wij hebben Valencia meteen laten weten dat Salcido niet te koop is”, benadrukt Reker. “Elk bod dat Valencia uitbrengt, gaat direct de prullenbak in.” Volgens het AD heeft technisch directeur Stan Valckx al een vervanger op het oog: Fulham-verdediger Dejan Stefanovic. Dat verklaart ook de aanwezigheid van de Limburger afgelopen weekeinde bij het duel tussen West Ham United en Fulham.

“Wat mij betreft is een vertrek onbespreekbaar”, vertelt coach Sef Vergoossen. “Als je voor de titel wil gaan, moet je alles doen om dat te bewerkstelligen. Hard maken kun je het nooit, maar ik denk dat de kans op de titel aanzienlijk kleiner wordt als Salcido zou vertrekken. Aanzienlijk!’’
pi_56065828
quote:
Wij hebben Valencia meteen laten weten dat Salcido niet te koop is, benadrukt Reker. Elk bod dat Valencia uitbrengt, gaat direct de prullenbak in.
...onze beste verdediger.
pi_56066332
-1 Koeman.
+1 Reker.
pi_56066695
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 09:15 schreef DennieXL het volgende:
-5 Koeman.
+1 Reker.
Je vergat een paar puntjes
pi_56067182
Trieste actie inderdaad van Koeman en TBS

Als je hem graag wilt hebben, doe het dan netjes via de club. Niet dat je hem krijgt...
pi_56067341
Ach, zo gaat het nou eenmaal in de voetbalwereld. Denkt er hier ook maar iemand dat PSV nooit dingen doet die nu op hoge toon "onfatsoenlijk" worden genoemd?

Goede zaak dat een vertrek onbespreekbaar is verder, sinds ze Perez zomaar lieten gaan wist ik even niet meer wat ik kon verwachten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_56067407
Tja. Gezien de manier waarop Koeman weg is gegaan bij PSV is het natuurlijk wel een beetje wrang als hij dan ook nog eens achter de beste spelers (Gomes en Salcido) aan gaat jagen.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_56067423
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:22 schreef JanVanHalst het volgende:
Tja. Gezien de manier waarop Koeman weg is gegaan bij PSV is het natuurlijk wel een beetje wrang als hij dan ook nog eens achter de beste spelers (Gomes en Salcido) aan gaat jagen.
Afellay ook al
pi_56068298
PSV.tv
quote:
Eduardo Alcides heeft zijn draai bij PSV gevonden. Na een moeizaam begin bij PSV staat de Braziliaan sinds de thuiswedstrijd tegen Internazionale in de basis. Het bevalt hem goed in Eindhoven. Aan het einde van dit seizoen loopt de huurovereenkomst met Chelsea, waar Alcides onder contract staat, af. Maar de verdediger wil graag langer bij PSV blijven.

Datum: 15-01-2008
pi_56068369
Koeman !!
pi_56068417
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV.tv
[..]
Hij doet het inderdaad prima de laatste tijd.
pi_56071353
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:16 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Hij doet het inderdaad prima de laatste tijd.
Misschien wordt het wel een gevalletje Park
Patat Friet
pi_56071400
Tsja mischien is ie te duur om nog een jaar te houden.
pi_56071949
quote:
Danny Koevermans staat weer in de belangstelling van Real Betis. De aanvaller van PSV werd afgelopen zomer, destijds in dienst van AZ, al begeerd door de Andalusiërs. (Diario Sur)
  woensdag 16 januari 2008 @ 13:33:05 #130
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_56071986
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 13:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tsja mischien is ie te duur om nog een jaar te houden.
Hij zal hooguit 8ton ofzo verdienen, in Engeland krijgt hij zowieso geen werkvergunning. Dus zal makkelijk bij PSV mogen blijven.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_56072387
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 13:32 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]
Houden zeg ik. Zo overtuigend zijn Farfan en Lazovic ook nog niet. Of je moet toevallig nog ergens een spits achter de hand hebben.
pi_56072446
Kezmang?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 januari 2008 @ 13:57:37 #133
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56072598
Koeman wat een hond zeg, kan er geen klacht worden ingediend?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56073578
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV.tv
[..]
Alcides doet het zeker niet verkeerd. Die pass (buitenkant rechts) op Bakkal afgelopen weekend was geweldig!
pi_56073720
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 13:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kezman?
Zo'n spits mist PSV nog wel.. Hij was eigenlijk de laatste echte goalgetter die we gehad hebben.. Ik zou het super vinden als ze die zouden weten te strikken..
  woensdag 16 januari 2008 @ 14:49:15 #136
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_56074010
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 14:38 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Zo'n spits mist PSV nog wel.. Hij was eigenlijk de laatste echte goalgetter die we gehad hebben.. Ik zou het super vinden als ze die zouden weten te strikken..
Ja idd... die zie ik graag terug komen

En die Koeman is echt gewoon een klootzak... de meeste trainers gun ik een goede baan als ze weg gaan..
Maar ik hoop dat hij het niet lang uithoud bij Valencia.. de lul...

Zo dat lucht op
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 januari 2008 @ 15:38:42 #137
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56075275
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 14:38 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

alleen is Kezman lang niet meer de goalgetter die hij was, hij is een completere spits geworden
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56075308
quote:
Koeman: 'PSV zélf bij veel transfers onfatsoenlijk'

16/01/2008 14:20

Ronald Koeman is niet te spreken over de kritiek van PSV-directeur Jan Reker over het benaderen van Carlos Salcido. 'We moeten nu niet schijnheilig gaan zitten doen.'

PSV-directeur Reker kwalificeerde het gedrag van Valencia als 'onfatsoenlijk', omdat assistent-trainer Tonny Bruins Slot afgelopen vrijdag telefonisch contact gezocht zou hebben met PSV-verdediger Salcido.

Koeman reageert vanuit Valencia tegenover Voetbal International verbolgen: 'Als Jan Reker deze handelswijze onfatsoenlijk vindt, dan kan ik zeggen: PSV handelt zélf onfatsoenlijk bij veel transfers! Ik heb contact gehad met Stan Valckx om te horen wat PSV's kant van het verhaal is, want er klopt niks van.'

'Reker is teleurgesteld in ons omdat wij de speler op vrijdag benaderd zouden hebben, maar dat is absolute onzin. Tonny Bruins Slot heeft Carlos Salcido pas op zondagavond gebeld, ná de wedstrijd tegen Feyenoord. Wij hebben hem bewust niet eerder willen benaderen, ook om dat mijn relatie met PSV natuurlijk gevoelig ligt. Door hem pas op zondagavond te bellen, wilden wij de voorbereiding op zijn wedstrijd niet verstoren.

'Vervolgens hebben wij op maandagochtend PSV officieel op de hoogte gebracht van de belangstelling. We hebben de vraag gesteld of de speler te koop is. Dat lijkt mij een hele correcte handelswijze. Het verhaal waarop Reker reageert, is dus pertinente onzin.'

'We moeten nu niet schijnheilig gaan zitten doen alsof bij iedere interesse altijd eerst de club wordt gebeld en daarna pas de speler, dat weet PSV beter dan wie ook. Hou op zeg. Wat mij betreft heeft Valencia zeer correct gehandeld. Dít is het hele verhaal. Ik zou Reker willen voorstellen om voortaan eerst de zaken bij mij te checken, voordat hij weer van alles roept.'
Van VI.nl
pi_56075424
Stil jij Koeman
pi_56075434
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 15:40 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Van VI.nl
Hij heeft absoluut gelijk dat PSV niet altijd even netjes te werk is gegaan.
Hij zou hem echter sieren als hij daar zelf boven zou staan en gewoon, zoals het hoort, eerst de interesse kenbaar maken bij de club en daarna pas bij de speler.
Hij kent de regels zelf namelijk goed.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 januari 2008 @ 15:49:57 #141
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56075579
Is het niet een idee om Michael Jansen op te pikken? Contract voor een half of anderhalf jaar, tot de zomer stallen bij Eindhoven zodat hij veel kan spelen en dan bezien of hij een versterking zou kunnen zijn. Hij heeft zeker het talent maar het is even wachten hoe zijn fysieke gesteldheid zich ontwikkeld.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56075693
Koeman
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_56075760
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 15:44 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Hij heeft absoluut gelijk dat PSV niet altijd even netjes te werk is gegaan.
Hij zou hem echter sieren als hij daar zelf boven zou staan en gewoon, zoals het hoort, eerst de interesse kenbaar maken bij de club en daarna pas bij de speler.
Hij kent de regels zelf namelijk goed.
Ach, het is gewoon gezever van Reker, dat hij zich maar druk maakt over PSV ipv na zitten trappen richting Koeman en schijnheilig doen, wmb doe je dit soort zaken af met een simpel "Salcido is niet te koop." en laat je het geroddel over aan de voetbal inside kneuzen (Derksen en co ).
pi_56075885
Reker zal nog wel zuur over hoe dat gegaan is met dat vertrek van Koeman. Inderdaad gewoon 'Nee, dank je' tegen Koeman zeggen, en succes met de punten
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_56075889
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 15:49 schreef rubbereend het volgende:
Is het niet een idee om Michael Jansen op te pikken? Contract voor een half of anderhalf jaar, tot de zomer stallen bij Eindhoven zodat hij veel kan spelen en dan bezien of hij een versterking zou kunnen zijn. Hij heeft zeker het talent maar het is even wachten hoe zijn fysieke gesteldheid zich ontwikkeld.
Idd, maar volgens mij denkt Feyenoord precies hetzelfde.

Feyenoord overweegt Jansen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 januari 2008 @ 16:07:31 #146
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56076056
nou kwestie van snel handelen, linksback is al tijden een zwakke plek en nu kun je een goedkoop gokje wagen op iemand die 3 jaar terug slands grootste talent op die positie was.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56076417
quote:
“We moeten nu niet schijnheilig gaan zitten doen,”
pi_56076445
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:01 schreef mcyodogg het volgende:
Reker zal nog wel zuur over hoe dat gegaan is met dat vertrek van Koeman.
Het is even slikken voor Reker dat hij nogal eens fouten maakt natuurlijk. Er zijn 2 dingen gebeurd die hij eigenlijk zichzelf kwalijk kan nemen: een seizoen met een tussenpaus en een Perez die voor Ajax speelt. Hij heeft van beide zaken toegegeven dat hij "dat niet verwacht had" en dat het eigenlijk niet de bedoeling was. Was hij toen maar zo resoluut geweest als nu in de "zaak" Salcido .
quote:
inderdaad gewoon 'Nee, dank je' tegen Koeman zeggen, en succes met de punten
Bwehehehe!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 januari 2008 @ 16:44:54 #149
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56077049
quote:
ED: Barcelona uit Ecuador meldt zich opnieuw bij PSV
Volgens het Eindhovens Dagblad heeft Barcelona uit Ecuador opnieuw laten weten PSV PSV te willen onderhandelen over een transfer van Edison Mendez. Vanwege de ziekte van diens moeder zou PSV eerder akkoord zijn gegaan met een lage transfersom die Barcelona wilde betalen. De club kon echter niet tot een akkoord komen met Mendez zelf. Inmiddels zou Barcelona opnieuw met PSV willen onderhandelen.
en we hebben weer een transfersoapje
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56077107
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:44 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en we hebben weer een transfersoapje
Toch mooi, dat PSV en Barcelona er al lang uit waren/zijn, maar Mendez niet.
Wat heeft het dan voor nut om je als club weer bij PSV te melden? Of zouden ze Mendez nu meer willen betalen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')