quote:Op zondag 13 januari 2008 13:07 schreef Hephaistos. het volgende:
Net ook heel haperend hier, maar nu weer normaal beeld. Hopen dat ie het een beetje houdt onder Ajax-AZ straks
Vorig seizoen jaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:35 schreef AFCA_ERIK het volgende:
4,5 euro? was het vorig jaar niet 4 euro?
woarquote:
Mjah, op 42 inch kijken is toch wel lekkerder.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:52 schreef RayMania het volgende:
Van 't weekend gewoon lekker Ajax én PSV tegelijk gekeken, heerlijk vloeiend ook.
Welke kabel exploitant heb je?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
ff een vraag voor de mensen die hier sport 1 hebben, kan ik gewoon bijv. 15 euro per maand betalen voor alleen die zender of moet je perse een pakket nemen met allemaal onzin als canal 1 etc?
Heldquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:26 schreef patrickt37 het volgende:
Wanneer je @Home heb kan je op de volgende manier samenstellen
-Film1=¤14.95
-Sport1+2Tele2 Eredivisie=¤14,95
-Film1 en Sport1+2Tele2 Eredivisie=¤22.95
-Alleen 2 kanalen Tele2 Eredivisie=¤6.95
Mwa.. voor die paar weken nog... Ik wacht even waar de rechten voor komend seizoen terecht komen. Anders zit ik straks weer met digitenne die het dan weet niet uitzendt oid.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Koop digitenne...
Digitenne of Sport 1 of tele 2quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:34 schreef patrickt37 het volgende:
Blij dat ik nu gewoon via de TV kijk.
sport 1 heeft nog steeds de 2 eredivisiekanalen van tele 2 hoor ?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:40 schreef patrickt37 het volgende:
Voorheen was het een combi van sport1 met tele2. Sport1 heeft geen eredivisie voetbal.
Sinds kort kan je dus bij @Home voor ¤6,95 per maand alleen de 2 Tele2 kanalen nemen.
Niet interessant wanneer je supporter van een "kleinere" club bent, omdat je dan wel de kans hebt dat de wedstrijd van je club niet word uitgezonden.
Verder natuurlijk heerlijk om alle uitwedstrijden van Ajax op een 42 inch plasma te kijken.
Dat is een combinatie. Maar Sport1 zend zelf geen Eredivisie wedstrijden uit.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
sport 1 heeft nog steeds de 2 eredivisiekanalen van tele 2 hoor ?
zijn de zelfde als die digitenne heeft
ik heb niet eens beeldquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
De kwaliteit van het beeld is matig vandaag zeg..
Mediaplayer? Extra>opties>prestaties> buffer instellen op 30sec misschien?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:46 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
ik heb niet eens beeld
10 seconden loopt het en dan haperingen, buffer
helpt nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mediaplayer? Extra>opties>prestaties> buffer instellen op 30sec misschien?
quote:
Zou ik ook wel willen weten.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:32 schreef Ungeheuer het volgende:
Planet ligt plat. Iemand de stream-url van Feyenoord - Grunn zodat ik hem via mediaplayer kan openen?
quote:Op zondag 27 januari 2008 14:37 schreef the_undertaker het volgende:
http://streams.planetvoetbal.nl/cgi-bin/reflector.cgi?stream=EREDIV06&title=Tele2+Eredivisie+Voetbal.wmv
Beetje laat misschien, maar hier is 'ie:quote:Op zondag 27 januari 2008 14:44 schreef Moody het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem. Kun je de stream Twente-Sparta ook even geven Vaduz? Thnx!
is dat weer anders danquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:09 schreef Veerboot het volgende:
Nu Feyenoord later begint hebben ze bij Planet Voetbal blijkbaar even doorgeschakeld naar de beelden van Sport 1; wat is dat een amateuristisch gedoe met Kieft en John van Vliet zeg
Normaal zie ik bij Planet Voetbal nooit iets van dat geanalyseer, maar laten ze voor de wedstrijd alleen oude samenvattingen enzo zien. Blijkbaar werd er nu voor één keer ander beeld doorgegeven.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is dat weer anders dan
?
vanmiddag zaten bij tele 2 jansma en petrovic er
Je kan gewoon 4,50 betalen voor de wedstrijden van vanavond, maar dan loopt je abonnement niet door t/m dit weekend. Of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:34 schreef Forumgebruikert het volgende:
Zeg jongelui,
Ik zit in het buitenland, maar ik wil graag het voetbal van vanavond zien.. Van wat ik zie kan je op die tele2/planet site alleen zo'n 4,50 3 dagen abo kopen voor het weekend.. heb ik nog andere opties?
Bedankt alvast!
Live wedstrijden via Internet streams #20quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:55 schreef Forumgebruikert het volgende:
Niet? Hmm, da's kut dan. Iemand toevallig nog een alternatief?
Hier ook.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:35 schreef Dos37 het volgende:
Hij doet het hier wel gewoon
Gewoon naar wedstrijden gaan, daar op NAC-Twente klikken en als het goed is krijg je dan een nieuw venster waar je de code kan invoeren.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:54 schreef Mr.Dude het volgende:
waar moet je die code precies invoeren want ik kan het niet vinden.
quote:Op maandag 17 maart 2008 22:58 schreef SaferSephy het volgende:
Ik wil er overigens ook best voor betalen, wat zijn mijn opties in deze?
http://www.planet.nl/voetbal is dan de beste optie, denk ik. Goede ervaringen mee. Denk alleen dat het deze week helaas enkel geldt voor PSV - Ajax, de speelronde die daarop volgt kun je niet zien dan.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:04 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ze hebben het hier alleen over het weekend...hoe zit dit doordeweeks?
Even bellen naar Planet. Niet gratis helaas, maar beter dan niks.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:54 schreef Konijnenjager het volgende:
Fucking irritant dit. Net een kaartje gekocht via Ideal, kreeg de boodschap dat ik tot en met zondag kan kijken, nou prima wil alvast de stream openen "je hebt geen rechten hiervoor".
Wat is dat nu weer voor bullshit? Hebben ze me alvast een kaartje voor de volgende ronde willen aansmeren ofzo? Die wedstrijd staat gewoon duidelijk aangekondigd en er staat nergens dat je er niet meer naar kan kijken als je nu koopt ofzo.
Gewoon vanavond nog eens proberen. Je hoeft toch niet om 3 uur die stream al aan te hebben staan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:54 schreef Konijnenjager het volgende:
Fucking irritant dit. Net een kaartje gekocht via Ideal, kreeg de boodschap dat ik tot en met zondag kan kijken, nou prima wil alvast de stream openen "je hebt geen rechten hiervoor".
Wat is dat nu weer voor bullshit? Hebben ze me alvast een kaartje voor de volgende ronde willen aansmeren ofzo? Die wedstrijd staat gewoon duidelijk aangekondigd en er staat nergens dat je er niet meer naar kan kijken als je nu koopt ofzo.
Ik heb net ook een kaartje gekocht, maar er is storing zei de klantenservice dus daarom geeft ie aan dat je licentie al gebruikt is.. hopelijk is het gefixed voor vanavondquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:54 schreef Konijnenjager het volgende:
Kan je als je een kaartje koopt wel de wedstrijden van dit weekend kijken?quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:01 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ik heb net ook een kaartje gekocht, maar er is storing zei de klantenservice dus daarom geeft ie aan dat je licentie al gebruikt is.. hopelijk is het gefixed voor vanavond
Zou het niet weten. Als ik vanavond maar kan kijken..quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:04 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Kan je als je een kaartje koopt wel de wedstrijden van dit weekend kijken?
Kan dus welquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:07 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Als ik vanavond maar kan kijken..
1MB/squote:Op woensdag 19 maart 2008 16:27 schreef NY_Giant het volgende:
Wat is eigenlijk de bitrate bij Planet?
20 minuten? ik kwam er na 3 sec al door, mja ik heb dus ook een nieuwe code gekregen en doet het idd tot zondag.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:31 schreef Konijnenjager het volgende:
Nou, na 20 minuten in de heldesk zijn we dr hoor
Eerste code werkte om de een of andere vage reden niet, maargoed ik kan kijken vanavond. [ afbeelding ]
[..]
Kan dus welMijn licentie geldt nu t/m zondag.
@Hephaistos: Ik hoef hte niet nu al te hebben, maar de code/licentie was niet goed verwerkt, waardoor ik al wist dat het 's avonds ook niet ging lukken. Nu weet ik dat ik geramd zit![]()
Er is nu PSV TV op.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:19 schreef albertfriet het volgende:
Ik wil kijken via tele2 die gratis code van de amster (). Maar ik zie nu nog geen beeld. Hebben jullie wel al beeld of moet ik gewoon wachten?
Is dat die voetbal gift card?quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Uhuh.
Nee man. Planet is hartstikke helder, geen gebuffer, NL commentaar, geen storing. Prima. Of het moet je eigen internetverbinding zijn, maar het is gewoon goed te doen.
4.50 is het trouwens, via sms of ideal.
was dat niet alleen bij ajax-feyenoordquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:19 schreef albertfriet het volgende:
Ik wil kijken via tele2 die gratis code van de amster (). Maar ik zie nu nog geen beeld. Hebben jullie wel al beeld of moet ik gewoon wachten?
In mn gratis stream hebben ze al voorbeschouwing gehad.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:32 schreef Dude-rs het volgende:
Ook maar aangeschaft voor dit weekend, klopt het dat er nog steeds psv tv is? geen voorbeschouwing?
Wat je kan proberen is: Rechtermuisknop op beeld --> Opties --> en dan bij buffer 30 seconden invullen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:19 schreef DjowY het volgende:
Bij mij de hele tijd haperen en af en toe gewoon op zwart..heeft iemand dit ook, of heeft iemand hier een oplossing voor? (instelling oid)..
ttnx
cFosSpeed downloaden! Is echt een heerlijk programma voor p2p kijken. Het optimaliseert je verbinding.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:19 schreef DjowY het volgende:
Bij mij de hele tijd haperen en af en toe gewoon op zwart..heeft iemand dit ook, of heeft iemand hier een oplossing voor? (instelling oid)..
ttnx
De telefoonmedewerker bij Planet vertelde mij dat alle codes maar 3 dagen geldig zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 12:52 schreef LV het volgende:
Zojuist een kijkcode aangeschaft.
Ik kreeg de volgende melding:
Betaling geaccepteerd.
Je kunt nu tot en met zondag, 20 april 2008 kijken naar Planet Voetbal.
Woensdag invoeren betekent dus ook in het weekend voetbal kijken.
Relaxed!quote:Op woensdag 16 april 2008 12:52 schreef LV het volgende:
Zojuist een kijkcode aangeschaft.
Ik kreeg de volgende melding:
Betaling geaccepteerd.
Je kunt nu tot en met zondag, 20 april 2008 kijken naar Planet Voetbal.
Woensdag invoeren betekent dus ook in het weekend voetbal kijken.
Hier eigenlijk nooit problemen met de stream.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:49 schreef PaRaR het volgende:
Ben ik de enige bij wie de stream van planet soms gestopt wordt, waardoor ik telkens op 'play' moet drukken ?
Ik normaal gesproken ook niet, maar vanavond wel. Ik heb het idee dat het druk is daar, maar ik vraag me af of er meer mensen last van hebben. Anders betekent het gewoon dat ik de problemen hebquote:Op woensdag 16 april 2008 20:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hier eigenlijk nooit problemen met de stream.
En je gaat gelijk krijgen, wel onder de naam KPN maar dat is logisch omdat Planet per vandaag ophoudt met te bestaan(qua naam).quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kans is groot dat ze volgend seizoen weer een doorgifte kanaal zijn voor de ECV dus dan zou er weer een mogelijkheid zijn om betaald via internet eredivisie te kijken zoals dit seizoen.
Hier idem ja de prijzen van een seizoenskaart vorig jaar waren zeer acceptabel.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:21 schreef RayMania het volgende:
Als het voor een redelijke prijs een seizoenskaart te koop is, dan neem ik wel weer zoiets. Blijft handig, ook om de concurrenten in actie te zien komen.
De verwachting is ca. 7 euro per wedstrijd.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:55 schreef Veerboot het volgende:
http://www.eredivisielive(...)Ook-op-internet.html
Iemand die al iets weet over de internetprijzen dit jaar?
Ze willen denk ik gewoon zoveel mogelijk mensen een abbo aansmeren, dat is 9.95 pm voor alle wedstrijden.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:00 schreef Veerboot het volgende:Dat vind ik toch wel vrij duur, zeker i.v.m. vorig jaar.
lijkt mij ook veel, aangezien dat waarschijnlijk 99% liever 10/maand dan 7/wedstrijd (nog niet eens per weekend) betaald.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze willen denk ik gewoon zoveel mogelijk mensen een abbo aansmeren, dat is 9.95 pm voor alle wedstrijden.
7 euro per wedstrijd is wel errug veel inderdaad. Kan me het bijna niet voorstellen.
Nou ja, via de kabel heb je natuurlijk wel betere kwaliteit beelden en kun je het relaxed op je tv in plaats van vanachter de pc bekijken (hoewel ik m'n computerbeeld met z'n snoertje altijd gewoon doorzette naar de tv). Dat het iets duurder wordt dan vorig jaar kan ik wel inkomen, maar als het zo gortig wordt, dan haak ik denk ik toch af...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Denk dat er sowieso ook wel een seizoensabo komt, maar de vraag is dan of je bijvoorbeeld ook de analyses op maandag kan zien...
Denk wel dat de wedstrijden voor pay-per-view gelijk liggen aan de kabel, anders is er natuurlijk oneerlijke concurrentie.
Ik vind het echt schandalig. Vorig jaar 4.50 per weekend, waar je vier volledige wedstrijden van kon kijken (vrijdagavond, zaterdagavond, zondag 12:30 en 14:30). En met het abonnement van 69,= kon je één seizoen lang kijken, straks slechts 12 wedstrijden voor dat bedragquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Iemand al Eredivisie Live streams gedaan?
Volgens de site is het 4.50 tot 1 november, en daarna 6 euro. Volgens mij is dat wel per wedstrijd. Dat zou echt schandalig hoog zijn.
Gisteren gedaan. En het is inderdaad per wedstrijd aangezien ik nu weer moet betalen voor Utrecht - PSV wat ik dus niet ga doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Iemand al Eredivisie Live streams gedaan?
Volgens de site is het 4.50 tot 1 november, en daarna 6 euro. Volgens mij is dat wel per wedstrijd. Dat zou echt schandalig hoog zijn.
Nope.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:26 schreef Tim86 het volgende:
je kan dus geen seizoenskaart nemen nu?
Live wedstrijden via Internet Streams #23quote:Op zondag 21 september 2008 11:25 schreef Luco het volgende:
Ik blijf een gierige hollander! Waar is het gratis streams topic?
hehehe te triest gewoonquote:Op zondag 21 september 2008 12:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Normaal gesproken betaalt natuurlijk niemand die prijs voor 1 wedstrijd, en die paar weekenden in het jaar dat dat wel gebeurt kunnen ze de vraag niet aan
Niet aan beginnen, gaat nog slechter.quote:Op zondag 21 september 2008 12:38 schreef Komakie het volgende:
waar kan ik een streampje kopen? Onbetaald kapt ie ermee
quote:Op zondag 21 september 2008 12:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Niet aan beginnen, gaat nog slechter.
Topquote:Op zondag 21 september 2008 13:01 schreef Wessiej het volgende:
http://streams.kpn.net/cgi-bin/reflector.cgi?stream=EREDIV11
Alstu.
Heldquote:Op zondag 21 september 2008 13:01 schreef Wessiej het volgende:
http://streams.kpn.net/cgi-bin/reflector.cgi?stream=EREDIV11
Alstu.
Ik zit te kijken nu... werkt prima.quote:Op zondag 21 september 2008 13:12 schreef ASroma het volgende:
werkt het via die link van wessiej?
Er is inderdaad geen abo. Ik heb alleen betaald voor Feyenoord - Ajax (toen was het nog goedkoper), maar daarna niet meer. Mij te duur.quote:Op zondag 21 december 2008 12:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er is ondertussen geen abo voor een weekend gekomen oid? Heeft er iemand uberhaupt betaald voor de streans in de laatste maanden?
Ik snap je post niet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:21 schreef Tim86 het volgende:
Voor dat geld had je vorig jaar alle clubs alleen
Ahquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:45 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar bij Planet kreeg je alle clubs, nu moet je per club betalen en betaal je ook nog 50% meer. Is gewoon te belachelijk voor woorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |