Zou ik ook wel willen weten.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:32 schreef Ungeheuer het volgende:
Planet ligt plat. Iemand de stream-url van Feyenoord - Grunn zodat ik hem via mediaplayer kan openen?
quote:Op zondag 27 januari 2008 14:37 schreef the_undertaker het volgende:
http://streams.planetvoetbal.nl/cgi-bin/reflector.cgi?stream=EREDIV06&title=Tele2+Eredivisie+Voetbal.wmv
Beetje laat misschien, maar hier is 'ie:quote:Op zondag 27 januari 2008 14:44 schreef Moody het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem. Kun je de stream Twente-Sparta ook even geven Vaduz? Thnx!
is dat weer anders danquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:09 schreef Veerboot het volgende:
Nu Feyenoord later begint hebben ze bij Planet Voetbal blijkbaar even doorgeschakeld naar de beelden van Sport 1; wat is dat een amateuristisch gedoe met Kieft en John van Vliet zeg
Normaal zie ik bij Planet Voetbal nooit iets van dat geanalyseer, maar laten ze voor de wedstrijd alleen oude samenvattingen enzo zien. Blijkbaar werd er nu voor één keer ander beeld doorgegeven.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is dat weer anders dan
?
vanmiddag zaten bij tele 2 jansma en petrovic er
Je kan gewoon 4,50 betalen voor de wedstrijden van vanavond, maar dan loopt je abonnement niet door t/m dit weekend. Of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:34 schreef Forumgebruikert het volgende:
Zeg jongelui,
Ik zit in het buitenland, maar ik wil graag het voetbal van vanavond zien.. Van wat ik zie kan je op die tele2/planet site alleen zo'n 4,50 3 dagen abo kopen voor het weekend.. heb ik nog andere opties?
Bedankt alvast!
Live wedstrijden via Internet streams #20quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:55 schreef Forumgebruikert het volgende:
Niet? Hmm, da's kut dan. Iemand toevallig nog een alternatief?
Hier ook.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:35 schreef Dos37 het volgende:
Hij doet het hier wel gewoon
Gewoon naar wedstrijden gaan, daar op NAC-Twente klikken en als het goed is krijg je dan een nieuw venster waar je de code kan invoeren.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:54 schreef Mr.Dude het volgende:
waar moet je die code precies invoeren want ik kan het niet vinden.
quote:Op maandag 17 maart 2008 22:58 schreef SaferSephy het volgende:
Ik wil er overigens ook best voor betalen, wat zijn mijn opties in deze?
http://www.planet.nl/voetbal is dan de beste optie, denk ik. Goede ervaringen mee. Denk alleen dat het deze week helaas enkel geldt voor PSV - Ajax, de speelronde die daarop volgt kun je niet zien dan.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:04 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ze hebben het hier alleen over het weekend...hoe zit dit doordeweeks?
Even bellen naar Planet. Niet gratis helaas, maar beter dan niks.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:54 schreef Konijnenjager het volgende:
Fucking irritant dit. Net een kaartje gekocht via Ideal, kreeg de boodschap dat ik tot en met zondag kan kijken, nou prima wil alvast de stream openen "je hebt geen rechten hiervoor".
Wat is dat nu weer voor bullshit? Hebben ze me alvast een kaartje voor de volgende ronde willen aansmeren ofzo? Die wedstrijd staat gewoon duidelijk aangekondigd en er staat nergens dat je er niet meer naar kan kijken als je nu koopt ofzo.
Gewoon vanavond nog eens proberen. Je hoeft toch niet om 3 uur die stream al aan te hebben staan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:54 schreef Konijnenjager het volgende:
Fucking irritant dit. Net een kaartje gekocht via Ideal, kreeg de boodschap dat ik tot en met zondag kan kijken, nou prima wil alvast de stream openen "je hebt geen rechten hiervoor".
Wat is dat nu weer voor bullshit? Hebben ze me alvast een kaartje voor de volgende ronde willen aansmeren ofzo? Die wedstrijd staat gewoon duidelijk aangekondigd en er staat nergens dat je er niet meer naar kan kijken als je nu koopt ofzo.
Ik heb net ook een kaartje gekocht, maar er is storing zei de klantenservice dus daarom geeft ie aan dat je licentie al gebruikt is.. hopelijk is het gefixed voor vanavondquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:54 schreef Konijnenjager het volgende:
Kan je als je een kaartje koopt wel de wedstrijden van dit weekend kijken?quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:01 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ik heb net ook een kaartje gekocht, maar er is storing zei de klantenservice dus daarom geeft ie aan dat je licentie al gebruikt is.. hopelijk is het gefixed voor vanavond
Zou het niet weten. Als ik vanavond maar kan kijken..quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:04 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Kan je als je een kaartje koopt wel de wedstrijden van dit weekend kijken?
Kan dus welquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:07 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Als ik vanavond maar kan kijken..
1MB/squote:Op woensdag 19 maart 2008 16:27 schreef NY_Giant het volgende:
Wat is eigenlijk de bitrate bij Planet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |