Gefeliciteerd mannenquote:Op zondag 27 januari 2008 14:22 schreef Damzkieee het volgende:
Afgelopen in de Koel
Grootste overwinning in de historie
waarom schiet hij niet gewoon? BOEM en hij hangt gegarandeerd. nu zo'n kut wippertje.quote:
Net alsof PSV gaat winnen in de Arenaquote:Op zondag 27 januari 2008 14:28 schreef Zwansen het volgende:
Woensdag 8 punten los!
Door tentamens kan ik ook niet naar Venlo, kameraad net helemaal leip aan de telefoon.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:29 schreef Yozzz het volgende:
Ik ga dit vriendelijke topic weer verlaten. Tijd voor de wedstrijden van half 3, en voor mij de studieboeken.
* Yozzz baalt dat hij nu NET zijn seizoenskaart van Vites had uitgeleend door alle tentamens
quote:Op zondag 27 januari 2008 14:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gefeliciteerd mannen![]()
Onverwacht ruime overwinning, blij dat GGG het ook zo fijn doet bij jullie
Grote overwinningen zijn altijd leuk (tenminste, als het niet tegen je eigen cluppie is..)
Eerst maar eens zien wie er bij ons de nieuwe trainer wordt en wie er in de zomer bijkomen/vertrekkenquote:Op zondag 27 januari 2008 14:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
GGG was weer bepalend vandaag vond ik.
Mogen we hem houden?
Jeumig, inderdaad. Dat is klote zeg.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Site ligt eruit. www.planetvoetbal.nl geeft een witte pagina.
Jans heeft hem gewoon niet opgesteld..quote:Op zondag 27 januari 2008 14:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
Metaj gepasseerd?
En Nevland geen aanvoerder.
Ja hier ook, zal zo wel komenquote:Op zondag 27 januari 2008 14:33 schreef Prosac het volgende:
Sopcast channel Feyenoord - Groningen offline..
Bedankt, maar werkt niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:37 schreef the_undertaker het volgende:
http://streams.planetvoetbal.nl/cgi-bin/reflector.cgi?stream=EREDIV06&title=Tele2+Eredivisie+Voetbal.wmv
je mot die van fc twente-sparta pakken, die zend groningen uitquote:Op zondag 27 januari 2008 14:33 schreef Prosac het volgende:
Sopcast channel Feyenoord - Groningen offline..
Held!quote:Op zondag 27 januari 2008 14:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Blijven properen, URL openen in WMP (Ctrl+u).
quote:Op zondag 27 januari 2008 14:45 schreef the_undertaker het volgende:
Geen GIF's meer vanaf hier.. Planet nokt er ineens mee bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |