En ga niet zeggen dat het niet waar is want de bovenste post is toch echt van mijquote:Op zondag 13 januari 2008 03:00 schreef oshiro het volgende:
Fipo jeweets.
Pwnd.quote:
Kan 't me eerlijk gezegd wel voorstellen hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 03:00 schreef snopprinses het volgende:
kate nash moet je ook niet te vaak zien, ze is echt kei schattig. maar na twee concerten gezien te hebben, heb ik er echt genoeg van gekregen
Volgens mij gaat m'n ex erheen..quote:Op zondag 13 januari 2008 03:02 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil naar Babyshambles, gaat iemand hier?
Rachel Bilson?quote:
Ik wil naar die in Eindhoven, maar niemand van m'n vrienden wil gaan, en het is stom om alleen te gaan he.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:03 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Volgens mij gaat m'n ex erheen..
Ken maar paar liedjes, maar klinkt wel tof
Wanneer en waar ga je?
Je hebt er trouwens wel meer gezien.. Summer Square enzo..quote:Op zondag 13 januari 2008 03:02 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Kan 't me eerlijk gezegd wel voorstellen hoor
Maar het was m'n eerste concert van haar en super
wtfquote:Op zondag 13 januari 2008 03:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wat een lelijk wijf
Ze is inderdaad ietwat oud hè.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wat een lelijk wijf
Hij zette er daarna nog een plaatje bij met haar naam erop.quote:
Joh, die vergat ik niet!quote:Op zondag 13 januari 2008 03:05 schreef bierbart het volgende:
[..]
Je hebt er trouwens wel meer gezien.. Summer Square enzo..![]()
Dat je dat vergeten bent..![]()
Onze avonturen om de Hoeve te vinden.. met Greta.. en toen die avond Summer Square.. en toen mac enzo..
Jaa kon ff snel geen andere foto vindenquote:
Naja als collega vind ik 'r best prima, en laat het nou net een collega van me zijnquote:
neuqbaarquote:Op zondag 13 januari 2008 03:10 schreef oshiro het volgende:
[..]
Naja als collega vind ik 'r best prima, en laat het nou net een collega van me zijn
Uit welke gevangenis is hij ontsnapt?quote:Op zondag 13 januari 2008 03:10 schreef Bellatrix het volgende:
Ja nu ik toch bezig ben
[ afbeelding ]
Heath
*checkquote:
Uit de gevangenis der geilheid, en hij moet terug gestopt worden.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
Uit welke gevangenis is hij ontsnapt?
Fact.quote:
Nou, als hij bij jou om een schuilplek vraagt, moet ik nog zien dat je em terugstuurtquote:Op zondag 13 januari 2008 03:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Uit de gevangenis der geilheid, en hij moet terug gestopt worden.
Ik laat hem wel even onderduiken, onder m'n lakens welteverstaan.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:12 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nou, als hij bij jou om een schuilplek vraagt, moet ik nog zien dat je em terugstuurt
Beter idee ja..quote:Op zondag 13 januari 2008 03:14 schreef oshiro het volgende:
--> B&H
we slowchatten toch?? en er is geen beter onderwerp dan mooei vrouwenquote:Op zondag 13 januari 2008 03:15 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Beter idee ja..
Hier moeten we slowchatten
hoooiquote:
Gaat het daar nou nog steeds over?quote:Op zondag 13 januari 2008 03:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
we slowchatten toch?? en er is geen beter onderwerp dan mooei vrouwen
Kan je het een beetje handelen met al die puberknapen hier?quote:
Jaquote:Op zondag 13 januari 2008 03:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Kijk jij daar ook al?
Zielig
En een andere leuke;
http://ownedirl.com/cats/
nog steeds? pas 1 pagina?quote:Op zondag 13 januari 2008 03:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gaat het daar nou nog steeds over?!
Bewijs maar eens.quote:
Doe goeie ouwe tijd.. Toen we meisjes nog gewoon stomme bijnamen gaven..quote:Op zondag 13 januari 2008 03:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Joh, die vergat ik niet!
Ik wilde eigenlijk alleen de concerten van artiesten zelf noemen.. Maar toen noemde ik Bevrijdingsfestival ook.. En toen vergat ik Summersquare dus..
Maar daar was geen reet aan
Focacia?quote:
Pff het valt niet mee, ze geilen op alles wat los en vast zit lijkt het wel. Maar zoals Gloria Gaynor zou zeggen: I Will Survive.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je het een beetje handelen met al die puberknapen hier?
En je hebt nu honger? Okayquote:Op zondag 13 januari 2008 03:19 schreef snopprinses het volgende:
[..]
daar heb ik me vanavond misselijk aan gegeten
Nou, vorige SC ook alquote:
Beter!quote:Op zondag 13 januari 2008 03:19 schreef snopprinses het volgende:
[..]
daar heb ik me vanavond misselijk aan gegeten
Ja, prachtig hequote:Op zondag 13 januari 2008 03:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pff het valt niet mee, ze geilen op alles wat los en vast zit lijkt het wel. Maar zoals Gloria Gaynor zou zeggen: I Will Survive.
Dat liedje dat ook zo'n clip met die alien heeft? Waar die discobol op d'r kop valt?quote:Op zondag 13 januari 2008 03:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pff het valt niet mee, ze geilen op alles wat los en vast zit lijkt het wel. Maar zoals Gloria Gaynor zou zeggen: I Will Survive.
Ja echt.quote:
quote:
Heb geen idee, maar het is een golden oldie.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:20 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dat liedje dat ook zo'n clip met die alien heeft? Waar die discobol op d'r kop valt?
En wij nemen het meestal allemaal voor lief. Goed hehquote:Op zondag 13 januari 2008 03:19 schreef snopprinses het volgende:
[..]
vrouwen zeuren, mannen niet (iig minder)
vrouwen maken meer drama
het ging nu om het uiterlijk hequote:Op zondag 13 januari 2008 03:19 schreef snopprinses het volgende:
[..]
vrouwen zeuren, mannen niet (iig minder)
vrouwen maken meer drama
ik nietquote:Op zondag 13 januari 2008 03:22 schreef oshiro het volgende:
[..]
En wij nemen het meestal allemaal voor lief. Goed heh
Je bent een hippie uit San Franciscoquote:Op zondag 13 januari 2008 03:24 schreef oshiro het volgende:
Wat is dat trouwens met meiden met bloemen in hun haar dat ik zo tof vind
Yep, het is zo'n parodie-dingetje..quote:
Vroeger met lang haar en een joint in m'n bakkes zou je het zo kunnen zeggen jaquote:Op zondag 13 januari 2008 03:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent een hippie uit San Francisco
Ok Jamba kwaliteit.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:25 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Yep, het is zo'n parodie-dingetje..
Die stopt halverwege ergens..
Hebbes, Google
http://www.kewego.nl/video/iLyROoaftIFo.html
Fok volspammen.quote:
ach..ik ben ook jong geweest..denk ik dan maar als ik me aan ze erger...quote:Op zondag 13 januari 2008 03:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Das wat anders dan je meestal te horen krijgt
Let jij tijdens een concert op of anderen er alleen zijn?quote:Op zondag 13 januari 2008 03:33 schreef Bellatrix het volgende:
Vraagje: Is het stom om alleen naar een concert te gaan? Een vriendin van me doet het bijna altijdik vind het zo sneu overkomen..
Jaquote:Op zondag 13 januari 2008 03:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Let jij tijdens een concert op of anderen er alleen zijn?
Nee, eigenlijk niet, maar het is wel gezellig. Denk ik.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Let jij tijdens een concert op of anderen er alleen zijn?
Ja maar niemand van mijn vrienden vind mijn smaak goed.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:37 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga nooit alleen; ik ga liever met 1 of meerdere vriend(inn)en
Owquote:Op zondag 13 januari 2008 03:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar niemand van mijn vrienden vind mijn smaak goed.
Het zal wennen zijn...maar je legt dan eerder contact met 'vreemden' en dat kan weer heel leuk zijn.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, maar het is wel gezellig. Denk ik.
Ja ok dat is wel zo, maar ik vind het wel eng om alleen te gaan.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het zal wennen zijn...maar je legt dan eerder contact met 'vreemden' en dat kan weer heel leuk zijn.
Ligt aan de persoonquote:Op zondag 13 januari 2008 03:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het zal wennen zijn...maar je legt dan eerder contact met 'vreemden' en dat kan weer heel leuk zijn.
Bella wil graag naar een concert, maar niemand wil mee. Ik zou dan toch gaan...anders baal je achteraf...quote:
Das dan ook weer waar.. Had je kunnen gaan, ben je niet gegaan..quote:Op zondag 13 januari 2008 03:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bella wil graag naar een concert, maar niemand wil mee. Ik zou dan toch gaan...anders baal je achteraf...
Het is eng omdat het vreemd voor je is om alleen te gaan..quote:Op zondag 13 januari 2008 03:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ok dat is wel zo, maar ik vind het wel eng om alleen te gaan.
Zo'n typische fiets-reactiequote:Op zondag 13 januari 2008 03:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik ga wel mee
Diep. Maar wel waar.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is eng omdat het vreemd voor je is om alleen te gaan..
Je leven wordt rijker zonder angsten
quote:Op zondag 13 januari 2008 03:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik ga wel mee
Voor als ik verkracht word ofzo ja.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:44 schreef Lobasca het volgende:
En neem je mobiel mee, zodat je anders toch nog contact met een bekende kunt hebben
De positieve instelling.. Vertederendquote:Op zondag 13 januari 2008 03:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Voor als ik verkracht word ofzo ja.
quote:
Kun je lang wachten, zo oud ben je heul nog nietquote:Op zondag 13 januari 2008 03:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk recht op een Oma-geeft-raad-topic
Oma weet het beterquote:Op zondag 13 januari 2008 03:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk recht op een Oma-geeft-raad-topic
quote:Op zondag 13 januari 2008 03:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Voor als ik verkracht word ofzo ja.
Ja nou graag of nietquote:
Altijd van het slechte in een mens uit gaan, kan het alleen maar meevallen.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:45 schreef Bakakame het volgende:
[..]
De positieve instelling.. Vertederend
Zie die post die je quote, hij is weer van toepassingquote:Op zondag 13 januari 2008 03:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Altijd van het slechte in een mens uit gaan, kan het alleen maar meevallen.
quote:Op zondag 13 januari 2008 03:46 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga ook maar eens allee naar concerten de komende maanden, eens kijken of het bevalt
Watquote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 03:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Altijd van het slechte in een mens uit gaan, kan het alleen maar meevallen.
Dit is nou een schoolvoorbeeld van jezelf pwnenquote:
Ik weet het niet.quote:
Dan moet het wel tering goeie muziek zijnquote:
Ja zo kan je het ook zien ja.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dit is nou een schoolvoorbeeld van jezelf pwnen![]()
Achja.. Wanneer is het concert en wanneer moet je zeker weten of je gaat?quote:
Nah opzichquote:Op zondag 13 januari 2008 03:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan moet het wel tering goeie muziek zijn
19 februari.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:50 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Achja.. Wanneer is het concert en wanneer moet je zeker weten of je gaat?
Gewoon tijdje eventjes voor- en nadelen bekijken
Dan paar dagen laten liggen, opnieuw bekijken en dan pas beslissen
C-mon & Kypski!quote:Op zondag 13 januari 2008 03:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nah opzichC-Mon & Kypski, Hooverphonic, Pendulum
Niet slecht dacht ik zo
Nog nooit van gehoordquote:Op zondag 13 januari 2008 03:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nah opzichC-Mon & Kypski, Hooverphonic, Pendulum
Niet slecht dacht ik zo
Babyshambles toevallig?quote:
Vetquote:Op zondag 13 januari 2008 03:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
C-mon & Kypski!
Die had ik live kunnen zien in Metropool... Maar toen was ik naar Kate Nash
Heb ze wel live gezien op Summer Square
Je kent ze alledrie nietquote:Op zondag 13 januari 2008 03:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord![]()
![]()
Echt die dingen die jullie altijd toch noemen
Neequote:
Dacht al dat het aan mij(n leeftijd) lag...quote:Op zondag 13 januari 2008 03:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord![]()
![]()
Echt die dingen die jullie altijd toch noemen
Jaquote:
Holy shitquote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 03:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dacht al dat het aan mij(n leeftijd) lag...
Ja denk dat ik het ook wel doe.quote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 03:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Holy shitDat je zelfs C-Mon & Kypski niet kent
Fiets tochquote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 03:57 schreef Bakakame het volgende:
http://youtube.com/watch?v=qMACOpqx_eM
C-Mon & Kypski - Shitty Bum
Neequote:Op zondag 13 januari 2008 03:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fiets tochDat is toch wel
naja laat ook maar
Ga eens downen dan
JAquote:Op zondag 13 januari 2008 03:57 schreef Lobasca het volgende:
Fiets..heb je al een leuk baggertopic gescoort?
Nou Hooverphonic kan je bijna niet niet-leuk vindenquote:Op zondag 13 januari 2008 03:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee
Want ik vind het toch allemaal niets
Make my dayquote:Op zondag 13 januari 2008 03:59 schreef Bellatrix het volgende:
Dat ene liedje van C-mon en Kypski is leuk, met die stem in het begin en dat babygekrijs.
wat voor ietsquote:Op zondag 13 januari 2008 04:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou Hooverphonic kan je bijna niet niet-leuk vindenDat is gewoon Room Eleven-achtige muziek
Ik denk het tweedequote:Op zondag 13 januari 2008 04:00 schreef Bakakame het volgende:
Die clip van What's Happening.. Die ken ik
Zat hij ook bij 'n reclame of ken ik de clip nog maar 't liedje gewoon niet meer?
Ja dies vet.quote:
quote:
PP&P is sowieso puickquote:Op zondag 13 januari 2008 04:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dies vet.Nederlandse rap is over het algemeen kut, maar dit is echt goed.
Hmm jajaquote:Op zondag 13 januari 2008 04:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Room Eleven, van de WE reclameJezus man
Welkom in deze wereld knul
Nouja, het liedje is van Meredith Brooks.. Maar ze hebben inderdaad dat liedje gecoverdquote:Op zondag 13 januari 2008 04:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik schatquote:
Niks d'rvan!quote:Op zondag 13 januari 2008 04:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja jullie met jullie muziek![]()
Randstaders
Nee, ik care muziekquote:Op zondag 13 januari 2008 04:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Niks d'rvan!
Hengelo, Overijssel! Niet al te ver van de Duitse grens!
Andere kant.. Wat wil je ook .. Assen
quote:Op zondag 13 januari 2008 04:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?!![]()
Als er íéts is .... Muziek
Kloptquote:Op zondag 13 januari 2008 04:04 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nouja, het liedje is van Meredith Brooks.. Maar ze hebben inderdaad dat liedje gecoverd
En Somedays is ook van Room Eleven, ook leuk
Zoals? 80's?quote:Op zondag 13 januari 2008 04:08 schreef Lobasca het volgende:
Ik vind muziek heerlijk, maar heb vrees ik een ietsiepietsie andere smaak
Ik heb geen favoriete nummers ofzoquote:Op zondag 13 januari 2008 04:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?!![]()
Als er íéts is .... Muziek
Wat dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 04:08 schreef Lobasca het volgende:
Ik vind muziek heerlijk, maar heb vrees ik een ietsiepietsie andere smaak
Mja, opzich ook wel logischquote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 04:11 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed, muzikale vrienden en fiets, ik ga maar eens slapen
Slaapse![]()
Trustels Koorknaap!quote:Op zondag 13 januari 2008 04:11 schreef Bravebart het volgende:
Slaapse![]()
Welterustenquote:Op zondag 13 januari 2008 04:11 schreef Bravebart het volgende:
Slaapse![]()
Het hoeft niet altijd logisch te zijn, ik hou van o.a. 60's, 70's en 80', en mijn ouders van o.a. trance en dance.quote:
Niet alles is bagger tegenwoordigquote:Op zondag 13 januari 2008 04:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vrij breed, maar niet van die hedendaagse baggerbandjes
Wat vind je baggerbandjes?quote:
Holy shitquote:Op zondag 13 januari 2008 04:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd logisch te zijn, ik hou van o.a. 60's, 70's en 80', en mijn ouders van o.a. trance en dance.
OMFG No way.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Holy shitPM me de mail van jou ouders eens, misschien hebben ze nog wel puicke muziek voor me
![]()
Mijn vader luistert tegenwoordig (progressive) metalLeuk als je zit te leren in de kamer ernaast
quote:
... Dogg ?quote:
Ze gaan elke week uit in een of andere discotheek in Belgie, daar draaien ze van alles, ik zou niet weten wat, ik denk Tiesto en die zooi.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]Grapje, tering
! Maar naar wat luisteren je ouders dan zoal?
Nee, ik had zijn foto gezien..en hij heeft zo'n lief snuitjequote:
Toffe ouders!quote:Op zondag 13 januari 2008 04:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze gaan elke week uit in een of andere discotheek in Belgie, daar draaien ze van alles, ik zou niet weten wat, ik denk Tiesto en die zooi.
Wtf, hippe oudersquote:Op zondag 13 januari 2008 04:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze gaan elke week uit in een of andere discotheek in Belgie, daar draaien ze van alles, ik zou niet weten wat, ik denk Tiesto en die zooi.
Nee, vooral niet in mn fobo (quote:Op zondag 13 januari 2008 04:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, ik had zijn foto gezien..en hij heeft zo'n lief snuitjeVandaar Snoepie..
Ben jij ergens te bewonderen?
Ik heb hippie ouders, niet qua kleding maar qua gedrag en doen enzo, m'n vader blowt ook.quote:
Wat loop jij nu weer te janken?quote:
Karakter is belangrijker dan kleding..als het je ouders zijnquote:Op zondag 13 januari 2008 04:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb hippie ouders, niet qua kleding maar qua gedrag en doen enzo, m'n vader blowt ook.
Ja ik vind het leuk hoor, ik mag alles.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Karakter is belangrijker dan kleding..als het je ouders zijn
Toch wel enige restricties?quote:Op zondag 13 januari 2008 04:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik vind het leuk hoor, ik mag alles.
Jij kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op zondag 13 januari 2008 04:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat loop jij nu weer te janken?
En dat ONZ-topic van je is ook al ruk!
Als ik maar geen cocainehoer wordt ofzo. Ik ben ook best braaf.quote:
je hebt gelijk schatquote:Op zondag 13 januari 2008 04:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij kan er gewoon niet mee omgaan![]()
Mag ik naar je leeftijd vragen?quote:Op zondag 13 januari 2008 04:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik maar geen cocainehoer wordt ofzo. Ik ben ook best braaf.De meeste zouden allang ontspoord zijn, maar ik ben best volwassen voor m'n leeftijd.
quote:
17, en ga nou niet zeggen dat ik onvolwassen overkom.quote:
Ik dacht idiote kutgifjes.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat het met 300 moest!
Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiind!!!!!!!! Ik had je echt mega-ouder ingeschat!!!!quote:Op zondag 13 januari 2008 04:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
17, en ga nou niet zeggen dat ik onvolwassen overkom.
Waarom dat.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiind!!!!!!!! Ik had je echt mega-ouder ingeschat!!!!![]()
Heb ze net van deze site gehaald http://www.zakeh.com/?p=182quote:Op zondag 13 januari 2008 04:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dacht idiote kutgifjes.Heb je er nog meer?
weeknie...je komt bij mij ouder over..als je 25 had gezegd had ik het voor waar aangenomen..quote:
Die kattensite.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:33 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heb ze net van deze site gehaald http://www.zakeh.com/?p=182
Maar ik heb geen ladingen gifjes op m'n PC staan ofzo
http://ownedirl.com/cats/ blijft leuk
Heb ik em al gepostquote:Op zondag 13 januari 2008 04:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die kattensite.Hier heb je ook ergens zo'n topic in onzin staan ofzo.
Gast, van al die shit die je hier neermikt ken ik ook alleen Pendulum maarquote:Op zondag 13 januari 2008 04:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Slaap lekker Snoepquote:Op zondag 13 januari 2008 04:42 schreef Bakakame het volgende:
Idee, ik ga proberen om om 4:44 in bed te liggen
Jij vermaakt je de rest van de nacht nog wel?
Welterusten
Dus fiets en jij zijn een representatief deel van de Nederlandse jeugd?quote:Op zondag 13 januari 2008 04:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
Gast, van al die shit die je hier neermikt ken ik ook alleen Pendulum maarhet ligt niet aan Fiets
Je wil toch niet zeggen dat jij nog steeds wakker bent?quote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 09:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat jij nog steeds wakker bent?
Wil jij een liedje vvor me zingen?quote:
Okquote:Op zondag 13 januari 2008 09:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wil jij een liedje vvor me zingen?![]()
Zing een lief slaapliedje voor mij
Ach, zo ben ik somsquote:
ahhhh..ik blijf nog ffies op Ir...ik ga echt zoquote:Op zondag 13 januari 2008 09:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach, zo ben ik soms
Nu huphup, naar bed![]()
Ik ga leren
Wel echt doen hequote:Op zondag 13 januari 2008 09:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ahhhh..ik blijf nog ffies op Ir...ik ga echt zo![]()
Maar je hebt mijn hart gestolen
Mooiquote:Op zondag 13 januari 2008 09:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jahaa!!
Maar heb jij je wekker gezet om te gaan studeren?
quote:
Succes Leerling and have a nice day!!quote:Op zondag 13 januari 2008 09:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Goed, genoeg geklef, leertijdDroom zacht Lobas
Hi there, me Lotte, 36, en kannie slapenquote:Op zondag 13 januari 2008 09:49 schreef Afzuigkap het volgende:
Mogguh
Zie wat onbekenden voor mij, hallo
Ga jij ook ineens van het forum verdwijnen en dan vermoord blijken te zijn door je man net als die andere vrouw van 36?quote:Op zondag 13 januari 2008 09:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hi there, me Lotte, 36, en kannie slapen
Linkje please?quote:Op zondag 13 januari 2008 09:52 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ga jij ook ineens van het forum verdwijnen en dan vermoord blijken te zijn door je man net als die andere vrouw van 36?
Hoi Lottequote:Op zondag 13 januari 2008 09:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hi there, me Lotte, 36, en kannie slapen
Neuj..ik kruip er zo wel in..maar lang slapen zal het niet wordenquote:Op zondag 13 januari 2008 10:03 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Hoi Lotte![]()
Nu al over je slaap heen zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |