Slaap lekker Snoepquote:Op zondag 13 januari 2008 04:42 schreef Bakakame het volgende:
Idee, ik ga proberen om om 4:44 in bed te liggen
Jij vermaakt je de rest van de nacht nog wel?
Welterusten
Dus fiets en jij zijn een representatief deel van de Nederlandse jeugd?quote:Op zondag 13 januari 2008 04:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
Gast, van al die shit die je hier neermikt ken ik ook alleen Pendulum maarhet ligt niet aan Fiets
Je wil toch niet zeggen dat jij nog steeds wakker bent?quote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 09:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat jij nog steeds wakker bent?
Wil jij een liedje vvor me zingen?quote:
Okquote:Op zondag 13 januari 2008 09:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wil jij een liedje vvor me zingen?![]()
Zing een lief slaapliedje voor mij
Ach, zo ben ik somsquote:
ahhhh..ik blijf nog ffies op Ir...ik ga echt zoquote:Op zondag 13 januari 2008 09:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach, zo ben ik soms
Nu huphup, naar bed![]()
Ik ga leren
Wel echt doen hequote:Op zondag 13 januari 2008 09:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ahhhh..ik blijf nog ffies op Ir...ik ga echt zo![]()
Maar je hebt mijn hart gestolen
Mooiquote:Op zondag 13 januari 2008 09:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jahaa!!
Maar heb jij je wekker gezet om te gaan studeren?
quote:
Succes Leerling and have a nice day!!quote:Op zondag 13 januari 2008 09:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Goed, genoeg geklef, leertijdDroom zacht Lobas
Hi there, me Lotte, 36, en kannie slapenquote:Op zondag 13 januari 2008 09:49 schreef Afzuigkap het volgende:
Mogguh
Zie wat onbekenden voor mij, hallo
Ga jij ook ineens van het forum verdwijnen en dan vermoord blijken te zijn door je man net als die andere vrouw van 36?quote:Op zondag 13 januari 2008 09:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hi there, me Lotte, 36, en kannie slapen
Linkje please?quote:Op zondag 13 januari 2008 09:52 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ga jij ook ineens van het forum verdwijnen en dan vermoord blijken te zijn door je man net als die andere vrouw van 36?
Hoi Lottequote:Op zondag 13 januari 2008 09:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hi there, me Lotte, 36, en kannie slapen
Neuj..ik kruip er zo wel in..maar lang slapen zal het niet wordenquote:Op zondag 13 januari 2008 10:03 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Hoi Lotte![]()
Nu al over je slaap heen zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |