Trustels Koorknaap!quote:Op zondag 13 januari 2008 04:11 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed, muzikale vrienden en fiets, ik ga maar eens slapen
Slaapse![]()
Welterustenquote:Op zondag 13 januari 2008 04:11 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed, muzikale vrienden en fiets, ik ga maar eens slapen
Slaapse![]()
Het hoeft niet altijd logisch te zijn, ik hou van o.a. 60's, 70's en 80', en mijn ouders van o.a. trance en dance.quote:
Niet alles is bagger tegenwoordigquote:Op zondag 13 januari 2008 04:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vrij breed, maar niet van die hedendaagse baggerbandjes
Wat vind je baggerbandjes?quote:
Holy shitquote:Op zondag 13 januari 2008 04:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd logisch te zijn, ik hou van o.a. 60's, 70's en 80', en mijn ouders van o.a. trance en dance.
OMFG No way.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Holy shitPM me de mail van jou ouders eens, misschien hebben ze nog wel puicke muziek voor me
![]()
Mijn vader luistert tegenwoordig (progressive) metalLeuk als je zit te leren in de kamer ernaast
quote:
... Dogg ?quote:
Ze gaan elke week uit in een of andere discotheek in Belgie, daar draaien ze van alles, ik zou niet weten wat, ik denk Tiesto en die zooi.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]Grapje, tering
! Maar naar wat luisteren je ouders dan zoal?
Nee, ik had zijn foto gezien..en hij heeft zo'n lief snuitjequote:
Toffe ouders!quote:Op zondag 13 januari 2008 04:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze gaan elke week uit in een of andere discotheek in Belgie, daar draaien ze van alles, ik zou niet weten wat, ik denk Tiesto en die zooi.
Wtf, hippe oudersquote:Op zondag 13 januari 2008 04:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze gaan elke week uit in een of andere discotheek in Belgie, daar draaien ze van alles, ik zou niet weten wat, ik denk Tiesto en die zooi.
Nee, vooral niet in mn fobo (quote:Op zondag 13 januari 2008 04:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, ik had zijn foto gezien..en hij heeft zo'n lief snuitjeVandaar Snoepie..
Ben jij ergens te bewonderen?
Ik heb hippie ouders, niet qua kleding maar qua gedrag en doen enzo, m'n vader blowt ook.quote:
Wat loop jij nu weer te janken?quote:
Karakter is belangrijker dan kleding..als het je ouders zijnquote:Op zondag 13 januari 2008 04:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb hippie ouders, niet qua kleding maar qua gedrag en doen enzo, m'n vader blowt ook.
Ja ik vind het leuk hoor, ik mag alles.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Karakter is belangrijker dan kleding..als het je ouders zijn
Toch wel enige restricties?quote:Op zondag 13 januari 2008 04:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik vind het leuk hoor, ik mag alles.
Jij kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op zondag 13 januari 2008 04:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat loop jij nu weer te janken?
En dat ONZ-topic van je is ook al ruk!
Als ik maar geen cocainehoer wordt ofzo. Ik ben ook best braaf.quote:
je hebt gelijk schatquote:Op zondag 13 januari 2008 04:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij kan er gewoon niet mee omgaan![]()
Mag ik naar je leeftijd vragen?quote:Op zondag 13 januari 2008 04:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik maar geen cocainehoer wordt ofzo. Ik ben ook best braaf.De meeste zouden allang ontspoord zijn, maar ik ben best volwassen voor m'n leeftijd.
quote:
17, en ga nou niet zeggen dat ik onvolwassen overkom.quote:
Ik dacht idiote kutgifjes.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat het met 300 moest!
Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiind!!!!!!!! Ik had je echt mega-ouder ingeschat!!!!quote:Op zondag 13 januari 2008 04:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
17, en ga nou niet zeggen dat ik onvolwassen overkom.
Waarom dat.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiind!!!!!!!! Ik had je echt mega-ouder ingeschat!!!!![]()
Heb ze net van deze site gehaald http://www.zakeh.com/?p=182quote:Op zondag 13 januari 2008 04:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dacht idiote kutgifjes.Heb je er nog meer?
weeknie...je komt bij mij ouder over..als je 25 had gezegd had ik het voor waar aangenomen..quote:
Die kattensite.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:33 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heb ze net van deze site gehaald http://www.zakeh.com/?p=182
Maar ik heb geen ladingen gifjes op m'n PC staan ofzo
http://ownedirl.com/cats/ blijft leuk
Heb ik em al gepostquote:Op zondag 13 januari 2008 04:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die kattensite.Hier heb je ook ergens zo'n topic in onzin staan ofzo.
Gast, van al die shit die je hier neermikt ken ik ook alleen Pendulum maarquote:Op zondag 13 januari 2008 04:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Room Eleven, van de WE reclameJezus man
Welkom in deze wereld knul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |