Trustels Koorknaap!quote:Op zondag 13 januari 2008 04:11 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed, muzikale vrienden en fiets, ik ga maar eens slapen
Slaapse![]()
Welterustenquote:Op zondag 13 januari 2008 04:11 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed, muzikale vrienden en fiets, ik ga maar eens slapen
Slaapse![]()
Het hoeft niet altijd logisch te zijn, ik hou van o.a. 60's, 70's en 80', en mijn ouders van o.a. trance en dance.quote:
Niet alles is bagger tegenwoordigquote:Op zondag 13 januari 2008 04:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vrij breed, maar niet van die hedendaagse baggerbandjes
Wat vind je baggerbandjes?quote:
Holy shitquote:Op zondag 13 januari 2008 04:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd logisch te zijn, ik hou van o.a. 60's, 70's en 80', en mijn ouders van o.a. trance en dance.
OMFG No way.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Holy shitPM me de mail van jou ouders eens, misschien hebben ze nog wel puicke muziek voor me
![]()
Mijn vader luistert tegenwoordig (progressive) metalLeuk als je zit te leren in de kamer ernaast
quote:
... Dogg ?quote:
Ze gaan elke week uit in een of andere discotheek in Belgie, daar draaien ze van alles, ik zou niet weten wat, ik denk Tiesto en die zooi.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]Grapje, tering
! Maar naar wat luisteren je ouders dan zoal?
Nee, ik had zijn foto gezien..en hij heeft zo'n lief snuitjequote:
Toffe ouders!quote:Op zondag 13 januari 2008 04:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze gaan elke week uit in een of andere discotheek in Belgie, daar draaien ze van alles, ik zou niet weten wat, ik denk Tiesto en die zooi.
Wtf, hippe oudersquote:Op zondag 13 januari 2008 04:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze gaan elke week uit in een of andere discotheek in Belgie, daar draaien ze van alles, ik zou niet weten wat, ik denk Tiesto en die zooi.
Nee, vooral niet in mn fobo (quote:Op zondag 13 januari 2008 04:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, ik had zijn foto gezien..en hij heeft zo'n lief snuitjeVandaar Snoepie..
Ben jij ergens te bewonderen?
Ik heb hippie ouders, niet qua kleding maar qua gedrag en doen enzo, m'n vader blowt ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |