we slowchatten toch?? en er is geen beter onderwerp dan mooei vrouwenquote:Op zondag 13 januari 2008 03:15 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Beter idee ja..
Hier moeten we slowchatten
hoooiquote:
Gaat het daar nou nog steeds over?quote:Op zondag 13 januari 2008 03:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
we slowchatten toch?? en er is geen beter onderwerp dan mooei vrouwen
Kan je het een beetje handelen met al die puberknapen hier?quote:
Jaquote:Op zondag 13 januari 2008 03:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Kijk jij daar ook al?
Zielig
En een andere leuke;
http://ownedirl.com/cats/
nog steeds? pas 1 pagina?quote:Op zondag 13 januari 2008 03:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gaat het daar nou nog steeds over?!
Bewijs maar eens.quote:
Doe goeie ouwe tijd.. Toen we meisjes nog gewoon stomme bijnamen gaven..quote:Op zondag 13 januari 2008 03:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Joh, die vergat ik niet!
Ik wilde eigenlijk alleen de concerten van artiesten zelf noemen.. Maar toen noemde ik Bevrijdingsfestival ook.. En toen vergat ik Summersquare dus..
Maar daar was geen reet aan
Focacia?quote:
Pff het valt niet mee, ze geilen op alles wat los en vast zit lijkt het wel. Maar zoals Gloria Gaynor zou zeggen: I Will Survive.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je het een beetje handelen met al die puberknapen hier?
En je hebt nu honger? Okayquote:Op zondag 13 januari 2008 03:19 schreef snopprinses het volgende:
[..]
daar heb ik me vanavond misselijk aan gegeten
Nou, vorige SC ook alquote:
Beter!quote:Op zondag 13 januari 2008 03:19 schreef snopprinses het volgende:
[..]
daar heb ik me vanavond misselijk aan gegeten
Ja, prachtig hequote:Op zondag 13 januari 2008 03:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pff het valt niet mee, ze geilen op alles wat los en vast zit lijkt het wel. Maar zoals Gloria Gaynor zou zeggen: I Will Survive.
Dat liedje dat ook zo'n clip met die alien heeft? Waar die discobol op d'r kop valt?quote:Op zondag 13 januari 2008 03:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pff het valt niet mee, ze geilen op alles wat los en vast zit lijkt het wel. Maar zoals Gloria Gaynor zou zeggen: I Will Survive.
Ja echt.quote:
quote:
Heb geen idee, maar het is een golden oldie.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:20 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dat liedje dat ook zo'n clip met die alien heeft? Waar die discobol op d'r kop valt?
En wij nemen het meestal allemaal voor lief. Goed hehquote:Op zondag 13 januari 2008 03:19 schreef snopprinses het volgende:
[..]
vrouwen zeuren, mannen niet (iig minder)
vrouwen maken meer drama
het ging nu om het uiterlijk hequote:Op zondag 13 januari 2008 03:19 schreef snopprinses het volgende:
[..]
vrouwen zeuren, mannen niet (iig minder)
vrouwen maken meer drama
ik nietquote:Op zondag 13 januari 2008 03:22 schreef oshiro het volgende:
[..]
En wij nemen het meestal allemaal voor lief. Goed heh
Je bent een hippie uit San Franciscoquote:Op zondag 13 januari 2008 03:24 schreef oshiro het volgende:
Wat is dat trouwens met meiden met bloemen in hun haar dat ik zo tof vind
Yep, het is zo'n parodie-dingetje..quote:
Vroeger met lang haar en een joint in m'n bakkes zou je het zo kunnen zeggen jaquote:Op zondag 13 januari 2008 03:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent een hippie uit San Francisco
Ok Jamba kwaliteit.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:25 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Yep, het is zo'n parodie-dingetje..
Die stopt halverwege ergens..
Hebbes, Google
http://www.kewego.nl/video/iLyROoaftIFo.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |