Brian heeft Amanda aardig onder de duimquote:Op zondag 13 januari 2008 02:05 schreef yellowfirst het volgende:
Jammer dat Amanda niet ladderzat is geworden.....was anders een leuke terugkomst van Brian geweest...
Of onder de vuist.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Brian heeft Amanda aardig onder de duim
let's hope so. tzal wel selene amanda tegen lieke worden... als er nog iemand puf heeftquote:Op zondag 13 januari 2008 02:10 schreef Kaleddis het volgende:
Ja daahaagggg, doehooeeiiiii...![]()
En laat de bitchfight nu maar beginnen
Dat denk ik niet. Ze wil dat Selene meegaat op haar jaardag.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als het er op aan komt, is Amanda nog steeds closer met Lieke dan met Selene
[ afbeelding ]
Zus van Quintin maybe?quote:Op zondag 13 januari 2008 02:14 schreef riri het volgende:
dat kind bij Selene lijkt wel kierewiet te zijn...zo raar kinderlijk praten
ik blijf nog steeds volhouden ;-)quote:Op zondag 13 januari 2008 02:12 schreef John316 het volgende:
Wat doe jij nog met je avatar dan @ Wij eisen brain naar huis per direct ahaha
Tactiek iov Brianquote:Op zondag 13 januari 2008 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als het er op aan komt, is Amanda nog steeds closer met Lieke dan met Selene
[ afbeelding ]
Ik kreeg meer de indruk dat Selene dat graag wilde, een uitje ........ Amanda verwees Selene naar Nadia, omdat die iets gaat organiseren. En dat antwoord wilde Selene juist niet horen.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ze wil dat Selene meegaat op haar jaardag.
Brian en Huub zijn optreden. Mike was knetterlam en zette zichzelf voor lul, Jaap zat een beetje te babbelen hier en daar.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:13 schreef Kinga het volgende:
Wat hebben de mannen gedaan dan vanavond?
Wat ik hoorde was aan het begin van de avond. Misschien dat het later is veranderd, ik heb weinig gekeken.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik kreeg meer de indruk dat Selene dat graag wilde, een uitje ........ Amanda verwees Selene naar Nadia, omdat die iets gaat organiseren. En dat antwoord wilde Selene juist niet horen.
En het blijft een mooie avatarquote:Op zondag 13 januari 2008 02:15 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
ik blijf nog steeds volhouden ;-)
Selene is er al de hele week over bezigquote:Op zondag 13 januari 2008 02:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik hoorde was aan het begin van de avond. Misschien dat het later is veranderd, ik heb weinig gekeken.
Wat een draak.... Geef mij die van 2 weken geleden dan maar.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:19 schreef Stupidisco het volgende:
het lijkt die dronken brabo van 2 weken terug wel....
ik denk het niet. Het ging om iets wat speltechnisch uitgebuit kan worden. Amanda is dom, maar met een vijand overleggen over een triootje, dat zou ze echt niet doenquote:
Nou, wat een domme doosquote:Op zondag 13 januari 2008 02:19 schreef mootie het volgende:
De organisator met haar misthoornstem staat nog even zat te lallen tegen Jaap.
Ze is heel vereerd en gelukkig dat Jaap de soepjurk wil zien, maar maakt zich zorgen over Jaaps relatie.
Nou opbokken met die gruwelijk dronken tor.
Onzin want het antwoord van Lieke deed er niet toe. Wat er wel toe deed was het antwoord van Brian en haar eigen idee over haar achterban.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:21 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk het niet. Het ging om iets wat speltechnisch uitgebuit kan worden. Amanda is dom, maar met een vijand overleggen over een triootje, dat zou ze echt niet doen
Een zwijn is zequote:
Is die morgen de beelden terugziet is ze niet blijquote:
Sterker nog, dat is toch een oud jurkje van Lieke ?quote:Op zondag 13 januari 2008 02:26 schreef avonne het volgende:
Amanda heeft na het overleg met Lieke wel een preuts jurkje aan getrokken.
mooie avaquote:
Dat is haar bijnaam voor Claire - heeft ze afgelopen nacht verzonnenquote:Op zondag 13 januari 2008 02:29 schreef avonne het volgende:
Selene "ik heb gewoon een bloedhekel aan Cecile"
wie is dat nou weer ?
Zo noemen ze Claire. Ze noemen haar ook wel Claudiaquote:Op zondag 13 januari 2008 02:29 schreef avonne het volgende:
wie is dat nou weer ?
Zo noemt ze Clairequote:Op zondag 13 januari 2008 02:29 schreef avonne het volgende:
wie is dat nou weer ?
Bijnaam Clairequote:Op zondag 13 januari 2008 02:29 schreef avonne het volgende:
wie is dat nou weer ?
Maakt niet uit voor haar, als ze maar wat te zeiken heeft.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:29 schreef avonne het volgende:
wie is dat nou weer ?
quote:
ik begin er net de lol van in te zien. Hoe lang duurt het voor ze ruzie krijgt met Amanda ?quote:Op zondag 13 januari 2008 02:28 schreef Sug4r het volgende:
Wat een zeikwijf is die Selene, kan die niet naar huis toe? Ik erger me kapot aan haar en ben niet de enige geloof ik
Een fikse kluit voor haar 22 jaarquote:Op zondag 13 januari 2008 02:30 schreef avonne het volgende:
[..]
butler. Melissa moest eerder naar huis omdat haar zoontje huilde of zo.
wel 1,93 m
Dat is heel grappig hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 02:29 schreef avonne het volgende:
wie is dat nou weer ?
Ze hebben het al weer bijgelegd denk ik (helaas)quote:Op zondag 13 januari 2008 02:31 schreef avonne het volgende:
[..]
ik begin er net de lol van in te zien. Hoe lang duurt het voor ze ruzie krijgt met Amanda ?![]()
![]()
![]()
Ja ik heb ook al ff gebeldquote:
Heb het idee, dat zij haar voor Jaap hebben 'aangeschaft' en Jaap heeft dit idee denk ik ook, maar er totaal geen zin in.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:30 schreef avonne het volgende:
[..]
butler. Melissa moest eerder naar huis omdat haar zoontje huilde of zo.
wel 1,93 m
0900-vriendjenaardesnackbarquote:
* Leandra trekt weer wat fatsoenlijks aan..quote:Op zondag 13 januari 2008 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dienstmededeling : Willen ook de gastspelers even fatsoenlijke kledig aantrekken
Gewoon slapen? Zeurlene is allang blij, dat zij Amanda weer voor zichzelf alleen heeft.quote:
Meningen verschillen, ik vind Claire niet lelijk..maar die kop van Amanda ben ik wel spuugzatquote:Op zondag 13 januari 2008 02:40 schreef John316 het volgende:
Waarom casten ze niet een beetje op uiterlijk, mevrouw Claire is echt te lelijk en wie de fukc is dat beest ernaast waaaaaa
Mmmm, dat gaat als single lastig wordenquote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 02:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Meningen verschillen, ik vind Claire niet lelijk..maar die kop van Amanda ben ik wel spuugzat
quote:Op zondag 13 januari 2008 02:43 schreef mazaru het volgende:
Selene is gewoon jaloers op Claire, omdat zijzelf de nieuwe miljonair had willen zijn.
Doe maar hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 02:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Mag die klote muziek uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij ook al gastspeelsterquote:Op zondag 13 januari 2008 02:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra trekt weer wat fatsoenlijks aan..
Heel zeker !quote:Op zondag 13 januari 2008 02:43 schreef mazaru het volgende:
Selene is gewoon jaloers op Claire, omdat zijzelf de nieuwe miljonair had willen zijn.
Absoluut, die stelde zich niet aan als de eerste beste hoer vanavond, "omdat kussende vrouwen zo leuk zijn voor tv".quote:Op zondag 13 januari 2008 02:42 schreef FUCKlisa het volgende:
Claire is niet de knapste maar ik vind haar soms nog enigzins volwassen overkomen
Wie maakte die opmerking?quote:Op zondag 13 januari 2008 02:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Absoluut, die stelde zich niet aan als de eerste beste hoer vanavond, "omdat kussende vrouwen zo leuk zijn voor tv".
Oeps.... ssssstttttquote:Op zondag 13 januari 2008 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij ook al gastspeelster
Een waar woord, Amen.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:43 schreef mazaru het volgende:
En ook haar glas in de hand ! Maar ja what else is new.. Snel opdrinken voor Brian weer thuiskomt !quote:Op zondag 13 januari 2008 02:45 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda houdt haar jurk aan in bed
Hij is heel de avond als pissed op Mike, die heeft zijn heel de avond zijn TV momenten lopen verpestenquote:Op zondag 13 januari 2008 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio trekt de stekker eruit ....... Hij raakt een beetje pissed op Mikey want Mikey trekt zich niets meer aan van telefoontjes en berichten op de plasma.
[ afbeelding ]
Ik heb in elk geval Mikey er toespelingen op horen maken, iets van: Dat doet het goed bij de kijkers.quote:
Okeequote:Op zondag 13 januari 2008 02:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval Mikey er toespelingen op horen maken, iets van: Dat doet het goed bij de kijkers.
Zo snel peerde zij 'm voor Selene.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:45 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda houdt haar jurk aan in bed
Ja, Mikey is helemaal fokjoe !quote:Op zondag 13 januari 2008 02:50 schreef avonne het volgende:
"hallo-hallo, fokjoe... sorry.... Jaap is de baas. Wij doen muziek aan"
Maar tevergeefs, Selene gaat gewoon bij haar in bed liggenquote:Op zondag 13 januari 2008 02:53 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Zo snel peerde zij 'm voor Selene.
Die liep meteen achter haar aan naar beneden toen Amanda naar bed ging.
Operatie Blauwe Soepjurkquote:Op zondag 13 januari 2008 03:00 schreef Lobasca het volgende:
Jaap heeft "resultaat bereikt. Eén extra verhaallijntje". Iemand enig idee?
Waarschijnlijk iets met die meid in de blauwe jurk ......quote:Op zondag 13 januari 2008 03:00 schreef Lobasca het volgende:
Jaap heeft "resultaat bereikt. Eén extra verhaallijntje". Iemand enig idee?
Stille wateren hebben.............................................quote:Op zondag 13 januari 2008 02:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mike wordt er niet bepaald leuker op naarmate hij meer zuipt
maar ja, voor wie geldt dat niet
Toch lijkt het me handig voor Mikey om een beetje te dimmen. Hij heeft een 'belast' verleden - juist gestopt met metadon en risico te veel te drinken. Ze willen 'achter' natuurlijk niet echt in de problemen komen met verkeerde publiciteit. Voordat je het weet haalt een of andere hoge pief een streep door zijn naam en dan kan zelfs Het Hokje niets meer doen.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:00 schreef avonne het volgende:
Ach, Mike is al sinds hij er is vriendelijk en bescheiden. Mag hij ook eens eigenwijs zijn?
Iedereen zou daar in dat huis een keer moeite krijgen met de benauwende regels van het huis.
Blauwe jurk is waarschijnlijk voor Jaap in de Kooi gevraagd, maar vanaf het begin heeft Jaap er geen zin in.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets met die meid in de blauwe jurk ......
Die is jaloers inderdaadquote:Op zondag 13 januari 2008 03:03 schreef avonne het volgende:
Selene "Amanda.... wedden dat Cecile blijft wachten op Huub? Hopeloos wijf..."
(out of the bleu.)
Nou, ik heb anders gezien, dat Mike Claire wilde zoenen toen hij om haar nek hing.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En waar was Claire vanavond ??? Onzichtbaar helaas.
En niemand die even meehelpt.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is wel weer Lieke die de hele zooi opruimt ! Klasse !!!
[ afbeelding ]
Hij roept anders zelf dat hij die verhaallijn wel wil hebben .......quote:Op zondag 13 januari 2008 03:05 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Blauwe jurk is waarschijnlijk voor Jaap in de Kooi gevraagd, maar vanaf het begin heeft Jaap er geen zin in.
Elke keer een diepe zucht als zij in de buurt is. Hij probeert telkens wel even bij haar te gaan zitten, maar is dan ook weer snel weg.
Hij heeft denk ik geen zin om met die verhaal lijn mee te gaan.
Mike die problemen aan het veroorzaken was misschien?quote:Op zondag 13 januari 2008 03:09 schreef Kaleddis het volgende:
Stream 1 opeens geblokt weergegeven?
Dan moet je waarschijnlijk opnieuw betalen voor de streamsquote:Op zondag 13 januari 2008 03:09 schreef Kaleddis het volgende:
Stream 1 opeens geblokt weergegeven?
Vind het wel heel erg knap van Mike in beschonken toestand dat hij hem uberhaupt heeft kunnen vinden!quote:Op zondag 13 januari 2008 02:55 schreef mootie het volgende:
Mikey heeft Jaap in zijn penisje geknepen omdat Jaap de muziek uitdeed, Jaap is not amused.
Ja hallo. HIj mag dan zelf groot en log zijn. Hij heeft een gezond gevoel voor vrouwen hoor.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij roept anders zelf dat hij die verhaallijn wel wil hebben .......
Nee, al ververst en kreeg geen betaalscherm (overigens gisteren verlengd)quote:Op zondag 13 januari 2008 03:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan moet je waarschijnlijk opnieuw betalen voor de streams
Babbeltje, zie het laatste stukje van z'n gesprek met Liekequote:Op zondag 13 januari 2008 03:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja hallo. HIj mag dan zelf groot en log zijn. Hij heeft een gezond gevoel voor vrouwen hoor.
Ze mogen wat hem betreft wat voller zijn, maar deze dame is echt zijn type niet!! Dat zie ik zelfs.
Denk zijn leven voor de zoveelste keerquote:Op zondag 13 januari 2008 03:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Mike ligt te broeien op iets.
Zou hij nu last hebben van afkickverschijnselen?
Of zou hij nu door de drank zijn boosheid durven te uiten tegen het hokje??
Wat heeft hij trouwens op zijn kop gezet??
Of mist hij nu zijn zwerversbestaan. Hij gaat niet voor niets met zijn kleren aan op bed liggen.
Maar, ging dat dan om DEZE dame??quote:Op zondag 13 januari 2008 03:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Babbeltje, zie het laatste stukje van z'n gesprek met Lieke
Als je verslaafd ben en je drinkt, dan wordt de trek naar drugs groterquote:Op zondag 13 januari 2008 03:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Mike ligt te broeien op iets.
Zou hij nu last hebben van afkickverschijnselen?
Of zou hij nu door de drank zijn boosheid durven te uiten tegen het hokje??
Wat heeft hij trouwens op zijn kop gezet??
Of mist hij nu zijn zwerversbestaan. Hij gaat niet voor niets met zijn kleren aan op bed liggen.
Ik denk zijn onderbroekquote:Op zondag 13 januari 2008 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
D'r zit een beetje veel drank in Mikey ....... Hij ligt te shaken van de afkickverschijnselen ......
[ afbeelding ]
Het gaat om de blauwe soepjurkquote:Op zondag 13 januari 2008 03:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Maar, ging dat dan om DEZE dame??
Zijn houding de hele avond is niet echt charmant te noemen naar haar.
Al draagt zijn kont een gouden string, het is en blijft een lelijk lekker dingquote:Op zondag 13 januari 2008 03:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik denk zijn onderbroek![]()
Tenslotte heeft hij aan zijn kont een gouden string
Een muts, zie capquote:Op zondag 13 januari 2008 03:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik denk zijn onderbroek![]()
Tenslotte heeft hij aan zijn kont een gouden string
Ja, dat vermoedde ik al. Zijn houding leek er al op.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:18 schreef Varen het volgende:
[..]
Als je verslaafd ben en je drinkt, dan wordt de trek naar drugs groter
hoezo?quote:Op zondag 13 januari 2008 03:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja hallo. HIj mag dan zelf groot en log zijn. Hij heeft een gezond gevoel voor vrouwen hoor.
Ze mogen wat hem betreft wat voller zijn, maar deze dame is echt zijn type niet!! Dat zie ik zelfs.
Leuk bedachtquote:Op zondag 13 januari 2008 03:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al draagt zijn kont een gouden string, het is en blijft een lelijk lekker ding![]()
![]()
Dacht dat alleen Lieke zo nu en dan de neiging had tot zwevenquote:Op zondag 13 januari 2008 03:28 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat Amandrhaar er nu eindelijk vandoor ??
Ze durven hem niet aan te pakken op zijn nalatigheid denk ik. Hij is dronken en recalcitrant.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mike wordt morgen de straat weer opgeschopt want hij heeft zijn zender niet om
Zo begrijp ik het ook. Japio denkt dat z'n afspraak met Cora (31 december) niet in de uitzending is geweestquote:Op zondag 13 januari 2008 03:26 schreef avonne het volgende:
Ik begrijp dus dat Jaap er van baalt dat Blauwe Soepjurk ervan overtuigd is dat Jaap nog verloofd is met Cora, en daarom de boot afhield.
edit: en zijn verhaallijn "verloving verbroken, Jaap gaat op zoek naar een vrouwke" niet loopt
Volgens mij wilde Jaap alleen tv maken en hield hij de camera steeds in de gatenquote:Op zondag 13 januari 2008 03:26 schreef avonne het volgende:
Ik begrijp dus dat Jaap er van baalt dat Blauwe Soepjurk ervan overtuigd is dat Jaap nog verloofd is met Cora, en daarom de boot afhield.
edit: en zijn verhaallijn "verloving verbroken, Jaap gaat op zoek naar een vrouwke" niet loopt
quote:Op zondag 13 januari 2008 03:29 schreef avonne het volgende:
Selene "DILANA !!"
Mike "SELENE... SHUT UP !!"
zou kunnen, maar ze kunnen Clair toch even roepen?quote:Op zondag 13 januari 2008 03:29 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ze durven hem niet aan te pakken op zijn nalatigheid denk ik. Hij is dronken en recalcitrant.
Ze weten niet, wat hen te wachten staat bij hem.
Daarom wilde zij geen sex met dat meisje.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:28 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat Amandrhaar er nu eindelijk vandoor ??
ze zijn op 4 te horen, maar Dilana blaft zo hard (en selene nog harderquote:Op zondag 13 januari 2008 03:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De Regie is ook een beetje van slag. Ze gooien nu overal de audio dicht .........
Wel. Die soepjurk zocht hem juist steeds op en hij deed niet echt aangenaam tegen haar.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Jaap alleen tv maken en hield hij de camera steeds in de gaten
Maar wilde die soepjurk niks van hem.
zelfs de vissen op het scherm schrikken van haarquote:Op zondag 13 januari 2008 03:33 schreef avonne het volgende:
[..]
ze zijn op 4 te horen, maar Dilana blaft zo hard (en selene nog harder)
Dan zag ik kennelijk andere streams ........ Juist het tegenovergestelde.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:34 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Wel. Die soepjurk zocht hem juist steeds op en hij deed niet echt aangenaam tegen haar.
Ik heb er extra op gelet vanavond.
Als zij niet had gewild, was zij echt niet als laatste gast daar gebleven.
Nee en ze was geen hulp butler. Dat was een stomme FEBO smoes.
nou, hij is er morgen weer, hoor.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat de DGK_redactie hier niet meer durft te reageren, maar wat waren
dit waren weer een waardeloze pauper streams vanavond .....![]()
![]()
![]()
Maar vast wel weer goed voor record kijkcijfers, 131.000 of zo ??
Hadden jullie eindelijk de kans om Brian en Amanda met een trio in de
spotlight te zetten, werd dat GVD weer afgeblazen door die laffe klootzakken.
En in godsnaam, waarom organiseren jullie zo'n feest zonder Huub, snappen
julie het dan echt niet ??
Huub is de enige miljonair die jullie aan het werk houdt, stelletje sukkels.
Zonder Huub zaten jullie allemaal al lang werkeloos thuis.
Zonder Huub GEEN Gouden Kooi.
Nou Hupert is anders al een tijdje zwaar op zijn retour hoor. Het programma hangt nog als los zand aan elkaar vast.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat de DGK_redactie hier niet meer durft te reageren, maar wat waren
dit waren weer een waardeloze pauper streams vanavond .....![]()
![]()
![]()
Maar vast wel weer goed voor record kijkcijfers, 131.000 of zo ??
Hadden jullie eindelijk de kans om Brian en Amanda met een trio in de
spotlight te zetten, werd dat GVD weer afgeblazen door die laffe klootzakken.
En in godsnaam, waarom organiseren jullie zo'n feest zonder Huub, snappen
julie het dan echt niet ??
Huub is de enige miljonair die jullie aan het werk houdt, stelletje sukkels.
Zonder Huub zaten jullie allemaal al lang werkeloos thuis.
Zonder Huub GEEN Gouden Kooi.
die 2 dames die na bleven zitten waren hulpbutlers.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:34 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Wel. Die soepjurk zocht hem juist steeds op en hij deed niet echt aangenaam tegen haar.
Ik heb er extra op gelet vanavond.
Als zij niet had gewild, was zij echt niet als laatste gast daar gebleven.
Nee en ze was geen hulp butler. Dat was een stomme FEBO smoes.
Dat is lastig om altijd naar je baby te moeten als het huiltquote:Op zondag 13 januari 2008 03:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Volgens zeggen. moest soepjurk blijven, omdat melissa weg werd geroepen omdat haar baby huilde.
Tjeeetje Babbeltje ....... Je zit er helemaal naast ...... Je haalt twee personen door elkaarquote:Op zondag 13 januari 2008 03:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Volgens zeggen. moest soepjurk blijven, omdat melissa weg werd geroepen omdat haar baby huilde.
Verdorrie. Lees maar terug.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat is lastig om altijd naar je baby te moeten als het huilt
Nopequote:Op zondag 13 januari 2008 03:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tjeeetje Babbeltje ....... Je zit er helemaal naast ...... Je haalt twee personen door elkaar
En jij niet alleen wat ik zo her en der lees.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:42 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik vond het anders heerlijk zonder Huub
Ja, dat ben ik met je eens. Maar de streams eerder vanavond in het kantoorquote:Op zondag 13 januari 2008 03:37 schreef avonne het volgende:
nou, hij is er morgen weer, hoor. Ik heb hem trouwens niet gemist, en aan het begin van
de avond vond ik hem nogal vervelend stoer doen. Dus, nee.
TIP : Lees zelf ook even terug, je weet kennelijk niet wie soepjurk is .......quote:Op zondag 13 januari 2008 03:42 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Verdorrie. Lees maar terug.
Er staat een foto met die grote dame in de keuken en iemand vroeg: nog een laatste gast? Of zoiets en daar kwam het antwoord op, zoals ik m schreef.
Had het vermoeden, dat die dame ook bij Melissa en go hoorde. Die kwam ook steeds in het kantoor als soepjurk daar zat.
Je moet mij niet quoten en ik lees helemaal niets terug.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:42 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Verdorrie. Lees maar terug.
Er staat een foto met die grote dame in de keuken en iemand vroeg: nog een gast? Of zoiets en daar kwam het antwoord op, zoals ik m schreef.
Had het vermoeden, dat die dame ook bij Melissa en go hoorde. Die kwam ook steeds in het kantoor als soepjurk daar zat.
Ik zeker ook!!!quote:Op zondag 13 januari 2008 03:42 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik vond het anders heerlijk zonder Huub
Juist. Eindelijk weer eens een wat ander soort plezier ...... Gelukkig zonder die kabouterquote:Op zondag 13 januari 2008 03:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
En jij niet alleen wat ik zo her en der lees.
Sorry, dat ik jou quote.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je moet mij niet quoten en ik lees helemaal niets terug.
Enige wat ik zeg is dat het kut is als je naar je baby moet als het huilt en dat heeft helemaal niets met jouw verhaal te maken
Als Huub eruit gaat komt er gewoon weer zo een brallertje in, probleem opgelost.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik met je eens. Maar de streams eerder vanavond in het kantoor
met de plasma beelden, dat waren toch de beste streams van deze hele avond ??
En ik denk echt dat er zonder Huub geen Gouden Kooi is. Ondanks zijn tekortkomingen.
Ik was vroeger 100% Huub fan, maar dat is helaas veranderd.
Die dame, die net op de bank zat en 1.93 meet?quote:Op zondag 13 januari 2008 03:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
TIP : Lees zelf ook even terug, je weet kennelijk niet wie soepjurk is .......
Volgens mij die dame die buiten met Jaap stond, toch? Die Jaap ervan wilde overtuigen met Cora door te gaan......quote:Op zondag 13 januari 2008 03:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Die dame, die net op de bank zat en 1.93 meet.
Nee die soepjurk is dat meisje met die blauwe jurk waar Jaap een tijd mee heeft gepraat en in het portaal heeft gezeten. Dat is een ander meisje...echt.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Die dame, die net op de bank zat en 1.93 meet.
Babbeltje, je mist heel veel vanavond ........ Probeer het morgen 'n keer opnieuwquote:Op zondag 13 januari 2008 03:47 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Sorry, dat ik jou quote.
Het is inderdaad lastig als het waar zou zijn, maar dat is dus een onzin verhaal om die dame daar achter te kunnen laten zonder te veel gelul.
Volgens mij is zij ook weer met een stille trom vertrokken of heb ik dat gemist.
Grappig. Ben de hele avond alleen geweest. Heb lekker de streams gevolgd en op Jaap gelet.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bebbeltje, je mist heel veel vanavond ........ Probeer het morgen 'n keer opnieuw
quote:Op zondag 13 januari 2008 03:52 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Grappig. Ben de hele avond alleen geweest. Heb lekker de streams gevolgd en op Jaap gelet.
Werd net even afgeleid, omdat mijn zoon thuis kwam.
Kan gebeuren toch??
Maar goed. Nu ben ik benieuwd wie volgens jou/ jullie soepjurk is?
Een cap mag ook.
De dame buiten was de organisator van het feest. Japio vroeg haar de soepjurk te laten weten dat hij haar graag een keer opnieuw in de villa wilde ontmoeten. En ja, ze zei dat Japio nog met Cora moest doorgaan.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Volgens mij die dame die buiten met Jaap stond, toch? Die Jaap ervan wilde overtuigen met Cora door te gaan......
Nee, ik heb geen specifieke cap van de blauwe soepjurk. Maar er staan er talloze in de COSquote:Op zondag 13 januari 2008 03:52 schreef avonne het volgende:
heb je nog een betere cap van haar, BSOL?
(misschien zelfs met Jaaps rode koontjes erbij?)
Ik heb Jaap vanavond met een meisje zien staan in kantoor.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen specifieke cap van de blauwe soepjurk. Maar er staan er talloze in de COS
Heeft ze vaak genoeg gezegd en staat vaak genoeg in de COSquote:Op zondag 13 januari 2008 03:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik heb het inderdaad over die grote dame, die als hulpbutler door moest gaan.
Oké. Ik dacht, dat jullie die soepjurk noemde, maar neem van mij aan, dat die dame is ingeschakeld om met Jaap iets aan te moeten gaan. Zij heeft de hele avond toenaderingspogingen tot Jaap gedaan. Het was bijna een zielige vertoning.
Weet je. ik noem mensen liever bij hun naam, maar haar naam heb ik niet gehoord. Anders zou deze verwarring niet ontstaan zijn.
Ok, thanx, ik dacht dat dat de soepjurk was.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De dame buiten was de organisator van het feest. Japio vroeg haar de soepjurk te laten weten dat hij haar graag een keer opnieuw in de villa wilde ontmoeten. En ja, ze zei dat Japio nog met Cora moest doorgaan.
Dat is dit moment :
[ afbeelding ]
Die blauwe soepjurk was anders heel gemakkelijk te herkennen, ook zonder naam.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik heb het inderdaad over die grote dame, die als hulpbutler door moest gaan.
Oké. Ik dacht, dat jullie die soepjurk noemde, maar neem van mij aan, dat die dame is ingeschakeld om met Jaap iets aan te moeten gaan. Zij heeft de hele avond toenaderingspogingen tot Jaap gedaan. Het was bijna een zielige vertoning.
Weet je. ik noem mensen liever bij hun naam, maar haar naam heb ik niet gehoord. Anders zou deze verwarring niet ontstaan zijn.
quote:Op zondag 13 januari 2008 03:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ok, thanx, ik dacht dat dat de soepjurk was.Was meer een dronken tor, maar zag toch wel interactie tussen hen. Note: Ik viel op dit moment binnen, de rest van de avond was ik niet on streams.
Oké. Dan vraag ik het jou.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heeft ze vaak genoeg gezegd en staat vaak genoeg in de COS
Maup of zoietsquote:Op zondag 13 januari 2008 04:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Oké. Dan vraag ik het jou.
Hoe heette die dame van 1.93 cm. dan???
Nou. Volgens mij was dat die blonde dame hoor, waarvan Jaap zei, dat zij zo mooi was en waarbij de opnames opnieuw moesten. Die was zeker met Melissa meegekomen.quote:
die blonde was Saskiaquote:Op zondag 13 januari 2008 04:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Nou. Volgens mij was dat die blonde dame hoor, waarvan Jaap zei, dat zij zo mooi was en waarbij de opnames opnieuw moesten. Die was zeker met Melissa meegekomen.
Dat was Saskia, ze is al heel vaak in de villa geweest ........ Kijk jij nooit DGK ?quote:Op zondag 13 januari 2008 04:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Nou. Volgens mij was dat die blonde dame hoor, waarvan Jaap zei, dat zij zo mooi was en waarbij de opnames opnieuw moesten. Die was zeker met Melissa meegekomen.
quote:Op zondag 13 januari 2008 04:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ballbricker (Porky's)![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor. Elke avond maarquote:Op zondag 13 januari 2008 04:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat was Saskia, ze is al heel vaak in de villa geweest ........ Kijk jij nooit DGK ?
Vergeef me de uitspraak ....... Mens, wat ben jij een zeur babbelaartjequote:Op zondag 13 januari 2008 04:09 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nou what ever. Die lange dame, zag wel wat in Jaap, maar Jaap niet in haar.
Zij bleef tot het gaatje en je zag Jaap zich steeds meer ergeren.
Lauratjuhquote:Op zondag 13 januari 2008 04:03 schreef avonne het volgende:
[..]
dronken tor organiseerde het feestje
Ik ben netjes en geef altijd antwoord als men op mij reageert of als men mij iets vraagt.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vergeef me de uitspraak ....... Mens, wat ben jij een zeur babbelaartje
quote:Op zondag 13 januari 2008 03:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vond haar wel wat van Cora weg hebben.
Niet hoerig, niet luidruchtig.
Zelfs haar mond leek op die van Cora.
(al heb ik er geen studie van gemaakt)
nou, het moet me toch van m'n hart dat ik fokking 2 keer caps plaats om te laten zien wie Blauwe Soepjurk is, en je er zo voorbij gescrollt bent en nog blijft doorgaan dat het de hulpbutler is.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:13 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik ben netjes en geef altijd antwoord als men op mij reageert of als men mij iets vraagt.
Zegt er een watquote:Op zondag 13 januari 2008 04:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vergeef me de uitspraak ....... Mens, wat ben jij een zeur babbelaartje
Welterusten babbelquote:Op zondag 13 januari 2008 04:13 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik ben netjes en geef altijd antwoord als men op mij reageert of als men mij iets vraagt.
En nu ga ik doen, wat ik 1 uur geleden al zei. Adios.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee. Daar ben ik al lang achter.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:16 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, het moet me toch van m'n hart dat ik fokking 2 keer caps plaats om te laten zien wie Blauwe Soepjurk is, en je er zo voorbij gescrollt bent en nog blijft doorgaan dat het de hulpbutler is.
Ach, trek het je niet aan. Meer dan twintig vrouwen in alle soorten en maten, en dan moet je je gaan bedienen van termen als 'soepjurk'. Dan ontstaat er gemakkelijk verwarring.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee. Daar ben ik al lang achter.
Ik heb zelfs de foto apart gehouden om jou te laten zien, dat ik WEL zag wie jij bedoelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |