Het gaat om de blauwe soepjurkquote:Op zondag 13 januari 2008 03:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Maar, ging dat dan om DEZE dame??
Zijn houding de hele avond is niet echt charmant te noemen naar haar.
Al draagt zijn kont een gouden string, het is en blijft een lelijk lekker dingquote:Op zondag 13 januari 2008 03:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik denk zijn onderbroek![]()
Tenslotte heeft hij aan zijn kont een gouden string
Een muts, zie capquote:Op zondag 13 januari 2008 03:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik denk zijn onderbroek![]()
Tenslotte heeft hij aan zijn kont een gouden string
Ja, dat vermoedde ik al. Zijn houding leek er al op.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:18 schreef Varen het volgende:
[..]
Als je verslaafd ben en je drinkt, dan wordt de trek naar drugs groter
hoezo?quote:Op zondag 13 januari 2008 03:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja hallo. HIj mag dan zelf groot en log zijn. Hij heeft een gezond gevoel voor vrouwen hoor.
Ze mogen wat hem betreft wat voller zijn, maar deze dame is echt zijn type niet!! Dat zie ik zelfs.
Leuk bedachtquote:Op zondag 13 januari 2008 03:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al draagt zijn kont een gouden string, het is en blijft een lelijk lekker ding![]()
![]()
Dacht dat alleen Lieke zo nu en dan de neiging had tot zwevenquote:Op zondag 13 januari 2008 03:28 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat Amandrhaar er nu eindelijk vandoor ??
Ze durven hem niet aan te pakken op zijn nalatigheid denk ik. Hij is dronken en recalcitrant.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mike wordt morgen de straat weer opgeschopt want hij heeft zijn zender niet om
Zo begrijp ik het ook. Japio denkt dat z'n afspraak met Cora (31 december) niet in de uitzending is geweestquote:Op zondag 13 januari 2008 03:26 schreef avonne het volgende:
Ik begrijp dus dat Jaap er van baalt dat Blauwe Soepjurk ervan overtuigd is dat Jaap nog verloofd is met Cora, en daarom de boot afhield.
edit: en zijn verhaallijn "verloving verbroken, Jaap gaat op zoek naar een vrouwke" niet loopt
Volgens mij wilde Jaap alleen tv maken en hield hij de camera steeds in de gatenquote:Op zondag 13 januari 2008 03:26 schreef avonne het volgende:
Ik begrijp dus dat Jaap er van baalt dat Blauwe Soepjurk ervan overtuigd is dat Jaap nog verloofd is met Cora, en daarom de boot afhield.
edit: en zijn verhaallijn "verloving verbroken, Jaap gaat op zoek naar een vrouwke" niet loopt
quote:Op zondag 13 januari 2008 03:29 schreef avonne het volgende:
Selene "DILANA !!"
Mike "SELENE... SHUT UP !!"
zou kunnen, maar ze kunnen Clair toch even roepen?quote:Op zondag 13 januari 2008 03:29 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ze durven hem niet aan te pakken op zijn nalatigheid denk ik. Hij is dronken en recalcitrant.
Ze weten niet, wat hen te wachten staat bij hem.
Daarom wilde zij geen sex met dat meisje.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:28 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat Amandrhaar er nu eindelijk vandoor ??
ze zijn op 4 te horen, maar Dilana blaft zo hard (en selene nog harderquote:Op zondag 13 januari 2008 03:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De Regie is ook een beetje van slag. Ze gooien nu overal de audio dicht .........
Wel. Die soepjurk zocht hem juist steeds op en hij deed niet echt aangenaam tegen haar.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Jaap alleen tv maken en hield hij de camera steeds in de gaten
Maar wilde die soepjurk niks van hem.
zelfs de vissen op het scherm schrikken van haarquote:Op zondag 13 januari 2008 03:33 schreef avonne het volgende:
[..]
ze zijn op 4 te horen, maar Dilana blaft zo hard (en selene nog harder)
Dan zag ik kennelijk andere streams ........ Juist het tegenovergestelde.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:34 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Wel. Die soepjurk zocht hem juist steeds op en hij deed niet echt aangenaam tegen haar.
Ik heb er extra op gelet vanavond.
Als zij niet had gewild, was zij echt niet als laatste gast daar gebleven.
Nee en ze was geen hulp butler. Dat was een stomme FEBO smoes.
nou, hij is er morgen weer, hoor.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat de DGK_redactie hier niet meer durft te reageren, maar wat waren
dit waren weer een waardeloze pauper streams vanavond .....![]()
![]()
![]()
Maar vast wel weer goed voor record kijkcijfers, 131.000 of zo ??
Hadden jullie eindelijk de kans om Brian en Amanda met een trio in de
spotlight te zetten, werd dat GVD weer afgeblazen door die laffe klootzakken.
En in godsnaam, waarom organiseren jullie zo'n feest zonder Huub, snappen
julie het dan echt niet ??
Huub is de enige miljonair die jullie aan het werk houdt, stelletje sukkels.
Zonder Huub zaten jullie allemaal al lang werkeloos thuis.
Zonder Huub GEEN Gouden Kooi.
Nou Hupert is anders al een tijdje zwaar op zijn retour hoor. Het programma hangt nog als los zand aan elkaar vast.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat de DGK_redactie hier niet meer durft te reageren, maar wat waren
dit waren weer een waardeloze pauper streams vanavond .....![]()
![]()
![]()
Maar vast wel weer goed voor record kijkcijfers, 131.000 of zo ??
Hadden jullie eindelijk de kans om Brian en Amanda met een trio in de
spotlight te zetten, werd dat GVD weer afgeblazen door die laffe klootzakken.
En in godsnaam, waarom organiseren jullie zo'n feest zonder Huub, snappen
julie het dan echt niet ??
Huub is de enige miljonair die jullie aan het werk houdt, stelletje sukkels.
Zonder Huub zaten jullie allemaal al lang werkeloos thuis.
Zonder Huub GEEN Gouden Kooi.
die 2 dames die na bleven zitten waren hulpbutlers.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:34 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Wel. Die soepjurk zocht hem juist steeds op en hij deed niet echt aangenaam tegen haar.
Ik heb er extra op gelet vanavond.
Als zij niet had gewild, was zij echt niet als laatste gast daar gebleven.
Nee en ze was geen hulp butler. Dat was een stomme FEBO smoes.
Dat is lastig om altijd naar je baby te moeten als het huiltquote:Op zondag 13 januari 2008 03:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Volgens zeggen. moest soepjurk blijven, omdat melissa weg werd geroepen omdat haar baby huilde.
Tjeeetje Babbeltje ....... Je zit er helemaal naast ...... Je haalt twee personen door elkaarquote:Op zondag 13 januari 2008 03:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Volgens zeggen. moest soepjurk blijven, omdat melissa weg werd geroepen omdat haar baby huilde.
Verdorrie. Lees maar terug.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat is lastig om altijd naar je baby te moeten als het huilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |