Heb het idee, dat zij haar voor Jaap hebben 'aangeschaft' en Jaap heeft dit idee denk ik ook, maar er totaal geen zin in.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:30 schreef avonne het volgende:
[..]
butler. Melissa moest eerder naar huis omdat haar zoontje huilde of zo.
wel 1,93 m
0900-vriendjenaardesnackbarquote:
* Leandra trekt weer wat fatsoenlijks aan..quote:Op zondag 13 januari 2008 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dienstmededeling : Willen ook de gastspelers even fatsoenlijke kledig aantrekken
Gewoon slapen? Zeurlene is allang blij, dat zij Amanda weer voor zichzelf alleen heeft.quote:
Meningen verschillen, ik vind Claire niet lelijk..maar die kop van Amanda ben ik wel spuugzatquote:Op zondag 13 januari 2008 02:40 schreef John316 het volgende:
Waarom casten ze niet een beetje op uiterlijk, mevrouw Claire is echt te lelijk en wie de fukc is dat beest ernaast waaaaaa
Mmmm, dat gaat als single lastig wordenquote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 02:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Meningen verschillen, ik vind Claire niet lelijk..maar die kop van Amanda ben ik wel spuugzat
quote:Op zondag 13 januari 2008 02:43 schreef mazaru het volgende:
Selene is gewoon jaloers op Claire, omdat zijzelf de nieuwe miljonair had willen zijn.
Doe maar hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 02:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Mag die klote muziek uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij ook al gastspeelsterquote:Op zondag 13 januari 2008 02:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra trekt weer wat fatsoenlijks aan..
Heel zeker !quote:Op zondag 13 januari 2008 02:43 schreef mazaru het volgende:
Selene is gewoon jaloers op Claire, omdat zijzelf de nieuwe miljonair had willen zijn.
Absoluut, die stelde zich niet aan als de eerste beste hoer vanavond, "omdat kussende vrouwen zo leuk zijn voor tv".quote:Op zondag 13 januari 2008 02:42 schreef FUCKlisa het volgende:
Claire is niet de knapste maar ik vind haar soms nog enigzins volwassen overkomen
Wie maakte die opmerking?quote:Op zondag 13 januari 2008 02:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Absoluut, die stelde zich niet aan als de eerste beste hoer vanavond, "omdat kussende vrouwen zo leuk zijn voor tv".
Oeps.... ssssstttttquote:Op zondag 13 januari 2008 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij ook al gastspeelster
Een waar woord, Amen.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:43 schreef mazaru het volgende:
En ook haar glas in de hand ! Maar ja what else is new.. Snel opdrinken voor Brian weer thuiskomt !quote:Op zondag 13 januari 2008 02:45 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda houdt haar jurk aan in bed
Hij is heel de avond als pissed op Mike, die heeft zijn heel de avond zijn TV momenten lopen verpestenquote:Op zondag 13 januari 2008 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio trekt de stekker eruit ....... Hij raakt een beetje pissed op Mikey want Mikey trekt zich niets meer aan van telefoontjes en berichten op de plasma.
[ afbeelding ]
Ik heb in elk geval Mikey er toespelingen op horen maken, iets van: Dat doet het goed bij de kijkers.quote:
Okeequote:Op zondag 13 januari 2008 02:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval Mikey er toespelingen op horen maken, iets van: Dat doet het goed bij de kijkers.
Zo snel peerde zij 'm voor Selene.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:45 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda houdt haar jurk aan in bed
Ja, Mikey is helemaal fokjoe !quote:Op zondag 13 januari 2008 02:50 schreef avonne het volgende:
"hallo-hallo, fokjoe... sorry.... Jaap is de baas. Wij doen muziek aan"
Maar tevergeefs, Selene gaat gewoon bij haar in bed liggenquote:Op zondag 13 januari 2008 02:53 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Zo snel peerde zij 'm voor Selene.
Die liep meteen achter haar aan naar beneden toen Amanda naar bed ging.
Operatie Blauwe Soepjurkquote:Op zondag 13 januari 2008 03:00 schreef Lobasca het volgende:
Jaap heeft "resultaat bereikt. Eén extra verhaallijntje". Iemand enig idee?
Waarschijnlijk iets met die meid in de blauwe jurk ......quote:Op zondag 13 januari 2008 03:00 schreef Lobasca het volgende:
Jaap heeft "resultaat bereikt. Eén extra verhaallijntje". Iemand enig idee?
Stille wateren hebben.............................................quote:Op zondag 13 januari 2008 02:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mike wordt er niet bepaald leuker op naarmate hij meer zuipt
maar ja, voor wie geldt dat niet
Toch lijkt het me handig voor Mikey om een beetje te dimmen. Hij heeft een 'belast' verleden - juist gestopt met metadon en risico te veel te drinken. Ze willen 'achter' natuurlijk niet echt in de problemen komen met verkeerde publiciteit. Voordat je het weet haalt een of andere hoge pief een streep door zijn naam en dan kan zelfs Het Hokje niets meer doen.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:00 schreef avonne het volgende:
Ach, Mike is al sinds hij er is vriendelijk en bescheiden. Mag hij ook eens eigenwijs zijn?
Iedereen zou daar in dat huis een keer moeite krijgen met de benauwende regels van het huis.
Blauwe jurk is waarschijnlijk voor Jaap in de Kooi gevraagd, maar vanaf het begin heeft Jaap er geen zin in.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets met die meid in de blauwe jurk ......
Die is jaloers inderdaadquote:Op zondag 13 januari 2008 03:03 schreef avonne het volgende:
Selene "Amanda.... wedden dat Cecile blijft wachten op Huub? Hopeloos wijf..."
(out of the bleu.)
Nou, ik heb anders gezien, dat Mike Claire wilde zoenen toen hij om haar nek hing.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En waar was Claire vanavond ??? Onzichtbaar helaas.
En niemand die even meehelpt.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is wel weer Lieke die de hele zooi opruimt ! Klasse !!!
[ afbeelding ]
Hij roept anders zelf dat hij die verhaallijn wel wil hebben .......quote:Op zondag 13 januari 2008 03:05 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Blauwe jurk is waarschijnlijk voor Jaap in de Kooi gevraagd, maar vanaf het begin heeft Jaap er geen zin in.
Elke keer een diepe zucht als zij in de buurt is. Hij probeert telkens wel even bij haar te gaan zitten, maar is dan ook weer snel weg.
Hij heeft denk ik geen zin om met die verhaal lijn mee te gaan.
Mike die problemen aan het veroorzaken was misschien?quote:Op zondag 13 januari 2008 03:09 schreef Kaleddis het volgende:
Stream 1 opeens geblokt weergegeven?
Dan moet je waarschijnlijk opnieuw betalen voor de streamsquote:Op zondag 13 januari 2008 03:09 schreef Kaleddis het volgende:
Stream 1 opeens geblokt weergegeven?
Vind het wel heel erg knap van Mike in beschonken toestand dat hij hem uberhaupt heeft kunnen vinden!quote:Op zondag 13 januari 2008 02:55 schreef mootie het volgende:
Mikey heeft Jaap in zijn penisje geknepen omdat Jaap de muziek uitdeed, Jaap is not amused.
Ja hallo. HIj mag dan zelf groot en log zijn. Hij heeft een gezond gevoel voor vrouwen hoor.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij roept anders zelf dat hij die verhaallijn wel wil hebben .......
Nee, al ververst en kreeg geen betaalscherm (overigens gisteren verlengd)quote:Op zondag 13 januari 2008 03:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan moet je waarschijnlijk opnieuw betalen voor de streams
Babbeltje, zie het laatste stukje van z'n gesprek met Liekequote:Op zondag 13 januari 2008 03:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja hallo. HIj mag dan zelf groot en log zijn. Hij heeft een gezond gevoel voor vrouwen hoor.
Ze mogen wat hem betreft wat voller zijn, maar deze dame is echt zijn type niet!! Dat zie ik zelfs.
Denk zijn leven voor de zoveelste keerquote:Op zondag 13 januari 2008 03:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Mike ligt te broeien op iets.
Zou hij nu last hebben van afkickverschijnselen?
Of zou hij nu door de drank zijn boosheid durven te uiten tegen het hokje??
Wat heeft hij trouwens op zijn kop gezet??
Of mist hij nu zijn zwerversbestaan. Hij gaat niet voor niets met zijn kleren aan op bed liggen.
Maar, ging dat dan om DEZE dame??quote:Op zondag 13 januari 2008 03:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Babbeltje, zie het laatste stukje van z'n gesprek met Lieke
Als je verslaafd ben en je drinkt, dan wordt de trek naar drugs groterquote:Op zondag 13 januari 2008 03:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Mike ligt te broeien op iets.
Zou hij nu last hebben van afkickverschijnselen?
Of zou hij nu door de drank zijn boosheid durven te uiten tegen het hokje??
Wat heeft hij trouwens op zijn kop gezet??
Of mist hij nu zijn zwerversbestaan. Hij gaat niet voor niets met zijn kleren aan op bed liggen.
Ik denk zijn onderbroekquote:Op zondag 13 januari 2008 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
D'r zit een beetje veel drank in Mikey ....... Hij ligt te shaken van de afkickverschijnselen ......
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |