Heb het idee, dat zij haar voor Jaap hebben 'aangeschaft' en Jaap heeft dit idee denk ik ook, maar er totaal geen zin in.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:30 schreef avonne het volgende:
[..]
butler. Melissa moest eerder naar huis omdat haar zoontje huilde of zo.
wel 1,93 m
0900-vriendjenaardesnackbarquote:
* Leandra trekt weer wat fatsoenlijks aan..quote:Op zondag 13 januari 2008 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dienstmededeling : Willen ook de gastspelers even fatsoenlijke kledig aantrekken
Gewoon slapen? Zeurlene is allang blij, dat zij Amanda weer voor zichzelf alleen heeft.quote:
Meningen verschillen, ik vind Claire niet lelijk..maar die kop van Amanda ben ik wel spuugzatquote:Op zondag 13 januari 2008 02:40 schreef John316 het volgende:
Waarom casten ze niet een beetje op uiterlijk, mevrouw Claire is echt te lelijk en wie de fukc is dat beest ernaast waaaaaa
Mmmm, dat gaat als single lastig wordenquote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 02:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Meningen verschillen, ik vind Claire niet lelijk..maar die kop van Amanda ben ik wel spuugzat
quote:Op zondag 13 januari 2008 02:43 schreef mazaru het volgende:
Selene is gewoon jaloers op Claire, omdat zijzelf de nieuwe miljonair had willen zijn.
Doe maar hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 02:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Mag die klote muziek uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij ook al gastspeelsterquote:Op zondag 13 januari 2008 02:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra trekt weer wat fatsoenlijks aan..
Heel zeker !quote:Op zondag 13 januari 2008 02:43 schreef mazaru het volgende:
Selene is gewoon jaloers op Claire, omdat zijzelf de nieuwe miljonair had willen zijn.
Absoluut, die stelde zich niet aan als de eerste beste hoer vanavond, "omdat kussende vrouwen zo leuk zijn voor tv".quote:Op zondag 13 januari 2008 02:42 schreef FUCKlisa het volgende:
Claire is niet de knapste maar ik vind haar soms nog enigzins volwassen overkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |