Brian heeft Amanda aardig onder de duimquote:Op zondag 13 januari 2008 02:05 schreef yellowfirst het volgende:
Jammer dat Amanda niet ladderzat is geworden.....was anders een leuke terugkomst van Brian geweest...
Of onder de vuist.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Brian heeft Amanda aardig onder de duim
let's hope so. tzal wel selene amanda tegen lieke worden... als er nog iemand puf heeftquote:Op zondag 13 januari 2008 02:10 schreef Kaleddis het volgende:
Ja daahaagggg, doehooeeiiiii...![]()
En laat de bitchfight nu maar beginnen
Dat denk ik niet. Ze wil dat Selene meegaat op haar jaardag.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als het er op aan komt, is Amanda nog steeds closer met Lieke dan met Selene
[ afbeelding ]
Zus van Quintin maybe?quote:Op zondag 13 januari 2008 02:14 schreef riri het volgende:
dat kind bij Selene lijkt wel kierewiet te zijn...zo raar kinderlijk praten
ik blijf nog steeds volhouden ;-)quote:Op zondag 13 januari 2008 02:12 schreef John316 het volgende:
Wat doe jij nog met je avatar dan @ Wij eisen brain naar huis per direct ahaha
Tactiek iov Brianquote:Op zondag 13 januari 2008 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als het er op aan komt, is Amanda nog steeds closer met Lieke dan met Selene
[ afbeelding ]
Ik kreeg meer de indruk dat Selene dat graag wilde, een uitje ........ Amanda verwees Selene naar Nadia, omdat die iets gaat organiseren. En dat antwoord wilde Selene juist niet horen.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ze wil dat Selene meegaat op haar jaardag.
Brian en Huub zijn optreden. Mike was knetterlam en zette zichzelf voor lul, Jaap zat een beetje te babbelen hier en daar.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:13 schreef Kinga het volgende:
Wat hebben de mannen gedaan dan vanavond?
Wat ik hoorde was aan het begin van de avond. Misschien dat het later is veranderd, ik heb weinig gekeken.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik kreeg meer de indruk dat Selene dat graag wilde, een uitje ........ Amanda verwees Selene naar Nadia, omdat die iets gaat organiseren. En dat antwoord wilde Selene juist niet horen.
En het blijft een mooie avatarquote:Op zondag 13 januari 2008 02:15 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
ik blijf nog steeds volhouden ;-)
Selene is er al de hele week over bezigquote:Op zondag 13 januari 2008 02:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik hoorde was aan het begin van de avond. Misschien dat het later is veranderd, ik heb weinig gekeken.
Wat een draak.... Geef mij die van 2 weken geleden dan maar.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:19 schreef Stupidisco het volgende:
het lijkt die dronken brabo van 2 weken terug wel....
ik denk het niet. Het ging om iets wat speltechnisch uitgebuit kan worden. Amanda is dom, maar met een vijand overleggen over een triootje, dat zou ze echt niet doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |