Jah, het is alweer goed nu... bah bah, wat een foto's zegquote:Op zondag 13 januari 2008 00:36 schreef BrandX het volgende:
hoe is tie nou? bekomen van Ph. zjin ubermooie pics?
indah!quote:
ja, da's eventjes geleden ja..quote:Op zondag 13 januari 2008 01:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
indah!
tijd geleden zeg [afbeelding]
hoelang moet je nog daar zijn [afbeelding]
ja dat konijntje hequote:
ja oke, maar kom je nog terug? of blijf je daarquote:Op zondag 13 januari 2008 01:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
m.a.w. ik zit hier niet omdat ik hier moet zitten, ben uit vrije wil gekomen.
Vooralsnog kom ik niet terug (buiten een vakantie wellicht). Ik heb het hier namelijk prima naar mijn zinquote:Op zondag 13 januari 2008 01:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja oke, maar kom je nog terug? of blijf je daar
Neuh, dat nog niet. Maar dat komt vanzelf nog wel eens.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:02 schreef Houniet het volgende:
goede reden [afbeelding]
dus je hebt daar ook werk [afbeelding]
quote:
nachtquote:
Smakelijk. Broodje ingewikkeld?quote:Op zondag 13 januari 2008 02:42 schreef indahnesia.com het volgende:
brood is binnen, tijd voor een ietswat verlaat ontbijtje.
Ik ga zo lekker slapen. Bewaak jij het ford forum?quote:Op zondag 13 januari 2008 02:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, hier is het alweer licht
neuh, geen zin om om 6 uur al bij de bakker te staanquote:Op zondag 13 januari 2008 02:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Smakelijk. Broodje ingewikkeld?
Ik zal een oogje in het zeil houden.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker slapen. Bewaak jij het ford forum?
quote:
slaap ze en tot een andere keerquote:Op zondag 13 januari 2008 02:52 schreef Houniet het volgende:
en indah, tot de volgende keer [afbeelding]
da's jammer voor je, er heeft nog niemand gezet deze ochtend. Er is nog wel koffie over van gisterenavond als je wil.quote:Op zondag 13 januari 2008 07:58 schreef Lobasca het volgende:
Koffie..ik ben te lui om het te zetten..
quote:Op zondag 13 januari 2008 08:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's jammer voor je, er heeft nog niemand gezet deze ochtend. Er is nog wel koffie over van gisterenavond als je wil.
quote:Op zondag 13 januari 2008 08:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
[afbeelding] dan zet ik zelf wel. Wat heb jij er in? [afbeelding]
melk en suiker a.u.b.quote:Op zondag 13 januari 2008 08:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
[afbeelding] dan zet ik zelf wel. Wat heb jij er in? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |