quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:13 schreef Tmaatje het volgende:![]()
bouwvakkerskoffie....![]()
wat een toepasselijke TT
![]()
Ik kan geen bouwvakker meer zien, de hele badkamer ligt in puin... en de rest van het huis dus ook overal stof....afijn geef mij maar een borrel...
Ik doe dit uit liefdadigheidquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat geval treden de kleine lettertjes in werking he.... Dan ga je per doorgezonden stream 90% van de opbrengst betalen
BXquote:
quote:
Ook jaquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:16 schreef JortK het volgende:
[..]
MPG ik heb trouwens van me schoonvader een fles Gold Label gehad![]()
Vanavond ga ik hem maar proberen... met me schoonvader lijkt me wel zo aardigquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook ja
Maar een Schotse single malt fietst er ook wel in hoor
[..]
Goeie schoonvader heb je
Ik heb mezelf op een Glenfiddich 12yo single malt getrakteerd van het geld dat ik met kerst van mn ouders heb gekregen(die die ik hierboven gepost heb dus)
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Vanavond ga ik hem maar proberen... met me schoonvader lijkt me wel zo aardig
En daarna in een zotte bui truth or dare spelenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Vanavond ga ik hem maar proberen... met me schoonvader lijkt me wel zo aardig
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daarna in een zotte bui truth or dare spelen
Cyaquote:
Hell noquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daarna in een zotte bui truth or dare spelen
Ik doe hetzelfde, maar in plaats van achter de laptop ga ik whiskey drinken met mn schoonvaderquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:45 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw kijkt idols, ik vlucht achter de laptop.
Mijn schoonvader drinkt me er helemaal onder.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Hell no
[..]
Ik doe hetzelfde, maar in plaats van achter de laptop ga ik whiskey drinken met mn schoonvader
Geef hem gewoon die clean prep shizzle, dan drink jij hem onder de tafelquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn schoonvader drinkt me er helemaal onder.
Nee, want die troep drink ik niet meerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Geef hem gewoon die clean prep shizzle, dan drink jij hem onder de tafel
reeds tijdje terug donequote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:19 schreef Pheno het volgende:
He BrandX: Stemmen gezocht in een foto-poll ..
Doe eens mod na
groot gelijk!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:45 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw kijkt idols, ik vlucht achter de laptop.
mijn tr en opmerking zijn ook van een tijdje terugquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
mijn tr en opmerking zijn ook van een tijdje terug
Daarom postte ik het ook. Ik erger me aan kinderfotos, laat staan dat spamgedoequote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik reageer wat traag vanavond, i know
je hebt groot gelijk. Ik heb een pleurishekel aan spamquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom postte ik het ook. Ik erger me aan kinderfotos, laat staan dat spamgedoe
sluit ik me bij aan...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hebt groot gelijk. Ik heb een pleurishekel aan spam
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ziek zijn zuigt, zeker in het weekend![]()
Gelukkig gaat het al een stuk beter dan gisteren.
Nu lekker slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |