1 euro per ampul, oftwel 1 euro voor 20 sigarettenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:15 schreef Strychnine het volgende:
-Hoe zit het met dat bijvullen, hoeveel kosten die cartridges en kan je die cartridges zelf bijvullen of moet je dat elke keer voor een X aantal euro laten doen ergens?
Hoho, ligt eraan welke je koopt. Ik had 1 uitgerekend van 1,60 per ampulquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
1 euro per ampul, oftwel 1 euro voor 20 sigaretten
nope, die verbruik je.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:46 schreef Strychnine het volgende:
En die ampullen kan je vervolgens opladen?
Geen enkele e-sigaret smaakt hetzelfde als een echte peukquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:56 schreef Strychnine het volgende:
Maar hoe zit dat nou met de smaak? Ik ben zo'n zeikerd die al klaagt over marlboro dat die niet lekker van smaak is, gaat de SS dan iets voor mij zijn?
Ja, dat doet mijn moeder dus ook. Ze draaide al keivaak sigaretten maar nu zie ik haar nog vaker lurkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
Wat me wel opviel was dat hij (die vriend) om de 2 minuten die sigaret uit zijn borstzakje pakte en een hijs nam. Hij zei zelf ook dat-ie er bijna constant mee bezig was.
Het voordeel was dat je een haal kon nemen en daarna dat ding meteen weer opbergen, maar een nadeel was dus dat-ie dat dan ook vrijwel constant deed.
Ja en dat komt dus omdat het ding niet opraakt zoals een gewone peuk... die druk je uit natuurlijk en dan is het ook klaar, bij deze weet je niet echt wanneer je moet stoppen cq. genoeg hebtquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat doet mijn moeder dus ook. Ze draaide al keivaak sigaretten maar nu zie ik haar nog vaker lurken
Dat gaat zo ;
*Rookt 5 halen*
*weglegt*
*10 sec later weer 5 halen*
*weer weglegt*
En dat zo dik 10 min door
Nou dat lijkt me dus idd het grootste nadeel aan dat ding, dat je het veel vaker gebruikt, omdat je het nu te pas en te onpas tevoorschijn kan halen...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
Wat me wel opviel was dat hij (die vriend) om de 2 minuten die sigaret uit zijn borstzakje pakte en een hijs nam. Hij zei zelf ook dat-ie er bijna constant mee bezig was.
Het voordeel was dat je een haal kon nemen en daarna dat ding meteen weer opbergen, maar een nadeel was dus dat-ie dat dan ook vrijwel constant deed.
Ben inmiddels ook zo ver dat ik hem gekocht heb... En wat ik doe is 4 tot 8 trekjes per keer. En aangezien ik tot dusver altijd buiten rookte heb ik dus nu ook dat ik eens per uur of anderhalf uur een aantal trekjes neem.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:22 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Ja en dat komt dus omdat het ding niet opraakt zoals een gewone peuk... die druk je uit natuurlijk en dan is het ook klaar, bij deze weet je niet echt wanneer je moet stoppen cq. genoeg hebt
Manier waarop ik het nu doe en lijkt te werken is een druppeltje direct op de atomizer en daarna pas ampul erop. Op deze manier heb je direct veel rook.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:12 schreef Svensational het volgende:
Net even snel geprobeerd, beetje vreemd wel, maar toch heul niet gek. Kreeg klein beetje rook bij het uitblazen, hoe was dat bij jou hollander?
Even geprobeerd, maar het lijkt niet echt te werken. In dat ene filmpje zag ik veel meer rook.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:51 schreef hollander172 het volgende:
Manier waarop ik het nu doe en lijkt te werken is een druppeltje direct op de atomizer en daarna pas ampul erop. Op deze manier heb je direct veel rook.![]()
Ik heb de * Mini Cigaret V2 Powerline , nav jouw link in een eerder topic.quote:Ook helpt het, als je tenminste dezelfde hebt, om het gaatje even een seconde of twee dicht te houden terwijl je eraan zuigt. Niet langer want de hoeveelheid rook eindigt dan in een fikse hoestbui.
In filmpjes ziet het er altijd beter uit.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:23 schreef Svensational het volgende:
Even geprobeerd, maar het lijkt niet echt te werken. In dat ene filmpje zag ik veel meer rook..
Bij mij moest ie even "warm" worden, uit de doos meteen ampul erop en de eerste haal redelijk wat rook maar daarna een stuk minder. Dag twee (en ik heb hem behoorlijk gebruikt de eerste dag) kwam het weer terug.quote:Ik heb de * Mini Cigaret V2 Powerline , nav jouw link in een eerder topic.
hehe en nu maar hopen dat ie heel blijftquote:Op zondag 13 januari 2008 11:06 schreef Qwea het volgende:
nou, thank god! De I smoke bevaltZe heeft alleen niet de mini, maar het pen model want die was beter.
Haleluja
jaquote:Op zondag 13 januari 2008 12:47 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
hehe en nu maar hopen dat ie heel blijft
mwa, uit mijn rutoo krijg ik dat ook wel hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 13:48 schreef Leintje het volgende:
hij moet ook helemaal niet roken, er komt helemaal geen rook uit de ss maar waterdamp. op de reclame is dat hevig overdreven
geil hèquote:Op zondag 13 januari 2008 14:21 schreef Svensational het volgende:
Ik heb nu wel een megagay hoesje erbij!
Je moet krachtiger en langer inhaleren dan bij een normale sigaret maar het werkt bij mij prima.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:46 schreef Svensational het volgende:
Nou, ik krijg al wat meer rook, maar heb toch nog steeds niet echt de voldoening van echt roken...
Mjah, had dit zelf ook en ben begonnen met de goedkoopste die ik kon vinden om aan het idee te wennen. Toevallig bevalt ie prima maar ook als het niet was bevallen geen ramp vanwege de lage aanschafprijs, was het mooi een backup geworden of had ik er misschien iemand anders blij mee kunnen maken.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:50 schreef DaMook het volgende:
Ik zie door alle bomen het bos niet meer. Ik wist niet dat er zoveel verschillende waren.
Nog erger is dat iedereen een andere wel beter vind, zo kan ik nooit kiezen.
Juist in de batterij zit alle logica.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:10 schreef Blue Thunder het volgende:
Het ledje gaat overigens niet knipperen. In de batterij zelf zit toch geen "apparatuur" wat stuk kan gaan? Dat is toch alleen in het mondstukje?
in de batterij zit ws dan een switch die is blijven hangen. Er zachtjes mee op de tafel rammen wil wel eens helpenquote:Op maandag 14 januari 2008 09:10 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik heb nu met mijn rutoo het probleem dat ik met 1 van de 2 batterijen helemaal niks binnenkrijg... met de andere batterij (die ik vannacht heb opgeladen) gaat het prima.
Het ledje gaat overigens niet knipperen. In de batterij zelf zit toch geen "apparatuur" wat stuk kan gaan? Dat is toch alleen in het mondstukje?
ah,quote:Op maandag 14 januari 2008 10:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
in de batterij zit ws dan een switch die is blijven hangen. Er zachtjes mee op de tafel rammen wil wel eens helpen
Als het goed is zit de switch aan de schroefdraad kant. Niet te hard meppen trouwens hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:57 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
ah,percussive maintenance dus
maakt het nog uit met welke kant ik op de tafel ga timmeren?
haha, dat was ik ook niet van plan neequote:Op maandag 14 januari 2008 12:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als het goed is zit de switch aan de schroefdraad kant. Niet te hard meppen trouwens hoor.
ik ben echt een ontzettende zeikerd wat roken betreft. En al helemaaaaal wat betreft die ranzige geur. Maar de Supersmoker en de Partysmoker hadden dat nietquote:Op maandag 14 januari 2008 15:52 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik hoorde dat je die dingen ook kunt huren
Ik heb trouwens ook dat de stoom die ervanaf komt een geurtje heeft, beetje salmiak, maar jah, dit ruik je dus best wel.. Is dat bij andere merken ook zo? Ben er eigenlijk niet zo heel blij mee, dan kunnen ze daar over zeuren op mijn werk
Het smaakt sowieso niet naar sigaret. Het is wennen, maar niet viesquote:Op maandag 14 januari 2008 14:27 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om zo'n ding te halen. Ik wil alleen wel eerst even testen. Niet dat het straks proeft als die gore goedkope peuken van de Aldi ofzo
Kun je gewoon bij een goeie tabakzaak het uitproberen?
Zo, dat was even even tien keer niks. De beste man had niks te vertellen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:01 schreef Dirkh het volgende:
Straks in Pauw en Witteman over de SS (de man wordt aangekondigd als de uitvinder van het elektronisch roken, raar)
Niet in de tussentijd stiekum analoog gerookt hopelijk?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:13 schreef yvonne het volgende:
Ben ik weer, SS was stoek, en ik miste m'n ding écht!
Netjes omgeruild en ik kan weer verder!
Die man bij P&W zei dat als je hem dagelijks als een sigaret gebruikt, dat ie maar een paar maanden meegaat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:26 schreef Copycat het volgende:
Ze gaan wel vaak stuk, zeg!
Paar maanden maar?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:36 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Die man bij P&W zei dat als je hem dagelijks als een sigaret gebruikt, dat ie maar een paar maanden meegaat.
Alles bij elkaar opgeteld zou zo'n ding je wat kosten betreft dan niks schelen (aanschaf, cartridges) tov echt roken.
Voor mij zijn er iig nog net effe teveel kinderziektes om er eentje aan te schaffen.
Voor mij ook. Ken mezelf: als dat ding stuk gaat, ga ik uit frustratie enkel meer regulier roken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:36 schreef shmoopy het volgende:
Voor mij zijn er iig nog net effe teveel kinderziektes om er eentje aan te schaffen.
Mjah, wat denk je van je gezondheid?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:36 schreef shmoopy het volgende:
Alles bij elkaar opgeteld zou zo'n ding je wat kosten betreft dan niks schelen (aanschaf, cartridges) tov echt roken.
en van stress ga je roken, dat kan niet omdat je geen geld hebt, dus wil je nog meer roken.. vicieuze cirkelquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:42 schreef shmoopy het volgende:
Van een lege portemonnee krijg ik stress, en dat is ook slecht voor m'n gezondheid.
Touché.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:42 schreef shmoopy het volgende:
Van een lege portemonnee krijg ik stress, en dat is ook slecht voor m'n gezondheid.
Volgens mij is dat ook de bedoeling...quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:23 schreef Blue Thunder het volgende:
godver.. andere batterij ook stuk...
ik kick wel old-school style af... gewoon niet meer roken denk ik...
Mijn ma had dat dus ook. Ding bleek gelijk al deffect te zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb wat gebruikerservaringen nodig!
M'n vriend heeft een supersmoker besteld die het ongeveer een kwartier lang goed heeft gedaan. Dat wil zeggen: er kwam aardig wat waterdamp uit en het branderige gevoel in de keel was prima. Nu is dat branderige gevoel nihil, en er komt ook amper waterdamp uit. Het ligt niet aan de accu (tenzij beide accu's kaduuk zijn), en het lijkt ook niet aan de ampul te liggen (want hij gaat het niet beter doen als je er een nieuwe in stopt).
Wat kan er mis zijn? Is dat ding gewoon meteen defect geraakt? Herkent iemand dit?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn ma had dat dus ook. Ding bleek gelijk al deffect te zijn.
Ook dáár kan Qwea over meepratenquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En dit is al de twééde. Jemig.
(Hij heeft trouwens geen SuperSmoker maar een PartySmoker, bedenk ik me ineens.)
quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:09 schreef Blue Thunder het volgende:
Je hoort van (bijna) alle merken goede en slechte verhalen.. Alleen de SS houdt volgens mij een beetje stand. (hihi, als je alleen deze zin leest is het een beetje vreemde zin)
De onzichtbaarheid van de fabrikant/verstrekker is wel een valide reden om er niet aan te beginnen (vooral in combinatie met de vele gebreken).quote:Jammer dat deze alleen na een paar maanden al stuk is, volgens de maker van de SS zelf.
Ik heb gisteren een mail naar rutoo gestuurd met de vraag over hoe ik die zooi terug kan sturen... Omdat ik niet tevreden ben. Krijg ik dus antwoord hoe ik dat ding schoon kan maken en controleren enzo...
Dus maar weer een nieuw mailtje gestuurd
Laten we hopen dat de gebreken verholpen zijn voor het horecaverbod intreedt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:22 schreef Copycat het volgende:
Ik heb besloten nog even te wachten met de aanschaf van een nepsigaret. Vind de vele 'hij is weer stuk' posts hier vooralsnog een te groot risico. Zeker in een krappe januarimaand.
Och je raakt er zo gefokt van de problemen, dat je gewoon stoptquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de gebreken verholpen zijn voor het horecaverbod intreedt.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ook dáár kan Qwea over meepraten.
puhlease, neem geen SSquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]![]()
[..]
De onzichtbaarheid van de fabrikant/verstrekker is wel een valide reden om er niet aan te beginnen (vooral in combinatie met de vele gebreken).
Ik denk dat we hier de PS maar terugsturen en aan de SS beginnen. Ja, het kost geld, maar ik vind het wel de moeite waard. Desnoods geef ik m'n laatste spaarcentjes uit aan het teervrij krijgen van mijnlief
.
Laten we hopen dat hij er dan vanaf isquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De PS die hier ligt ziet er identiek uit aan deze IS:quote:
Laten we hopen dat mijn grote revolutie voor die tijd goed uitpakt en de Nederlandse regering omver geworpen wordt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:36 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij er dan vanaf is![]()
Je hoort natuurlijk alleen maar de berichten dat ie kapot is, nooit de berichten dat ie heel is gebleven. Ik heb die van mij nu een paar maanden en ik heb nog geen enkel gebrek gehad aan dat ding.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:22 schreef Copycat het volgende:
Ik heb besloten nog even te wachten met de aanschaf van een nepsigaret. Vind de vele 'hij is weer stuk' posts hier vooralsnog een te groot risico. Zeker in een krappe januarimaand.
Ik denk dat de verkoop dan minstens verhonderdvoudigtquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niks mee te maken met wat Rutoo in de AV heeft staan. Als de Rutoo niet voldoet, dan mag je deze gewoon terug sturen. Die zeven dagen is voldoende.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:36 schreef Blue Thunder het volgende:
Jammer van Rutoo...
Spullen mag je niet terugsturen als je het gebruikt hebt... Dat ding heeft eigenlijk geen 2 dagen gewerkt. Dus ik wil het terugsturen en dat mag niet. Ik moet het maar te koop aanbieden op marktplaats... Weet iemand hoe dit wettelijk geregeld is? Dit zijn de algemene voorwaarden die hij stelt. Maar is er ook iets wettelijks geregeld voor spullen die ondeugdelijk zijn? Ik heb binnen 7 dagen aangegeven dat ik niet tevreden ben met het apparaat.. Ik weet of dat belangrijk is maar ok..
Dus....
Te zwaar? De smaak of het nicotine gehalte.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:23 schreef SHE het volgende:
Ik heb vandaag de smart cigarette van mijn baas gehad!
Ik vind 'm super, alleen is de regular cartridge iets te zwaar voor mij. Maar ik zie mezelf helemaal overstappen.
Want? Er is iets kapot en zij willen het maken, logisch toch?quote:
Dat is raar. Je koopt iets, het is defect wat Rutoo vervolgens netjes voor je wil repareren of vervangen en dan zeg je dat je je geld terug wil hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:39 schreef Blue Thunder het volgende:
dat is op zich logisch
wat ik jammer vind is dat ik die zooi terug wil sturen en mijn geld terug wilt hebben en dat hij dat niet wil.
Grmbl, dat is pas gereformeerd roken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:16 schreef SHE het volgende:
We willen allebei de chocolade en appel er nog bij hebben voor de lekker; lijkt me wel wat.
Je bent zelf de koop aangegaan. Het zal lekker zijn als iedereen dat ding aanschaft en het na een paar dagen terug geeft met teruggave van het geld omdat het niet bevalt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:38 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik ben gewoon niet tevreden met het product, niet alleen vanwege de accu's maar ook vanwege de geur van de waterdamp afkomt. Ik had verwacht dat het geurloos zou zijn, dit is het echter niet. ik wil het niet meer gebruiken aangezien ik nu gewoon gestopt ben.
Ik hoef het product niet meer. Dit kan toch?
Op zich leuk dat hij het wil proberen op te lossen maar als ik niet tevreden ben met het product mag ik toch gewoon van de koop afzien?
Het gaat niet ALLEEN OM DE ACCU'S ik ben niet tevreden over het product.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bent zelf de koop aangegaan. Het zal lekker zijn als iedereen dat ding aanschaft en het na een paar dagen terug geeft met teruggave van het geld omdat het niet bevalt.
Als het defect is, zal je de verkoper in de gelegenheid moeten stellen om het te repareren. Blijft ie in gebreke, dan kan je de koop ontbinden en je geld terug eisen.
Maar ik geef je in deze weinig kans, aangezien Rutoo aanbiedt om het product te repareren.
quote:Het zal lekker zijn als iedereen dat ding aanschaft en het na een paar dagen terug geeft met teruggave van het geld omdat het niet bevalt.
Dit alles kan overigens zonder opgave van reden...quote:Zichttermijn
Wilt u een product retourneren, meldt u dit dan aan de verkoper binnen de zichttermijn. Soms kunt u het product ook gewoon binnen de zichttermijn terugsturen. Heeft u op tijd aangegeven dat u van de koop afziet, dan moet de verkoper u binnendertig dagen terugbetalen.
Je leest naar je eigen recht. Die dertig dagen geldt voor als de verkopende partij niet aan alle voorwaarden heeft voldaan die gelden voor koop op afstand. Anders geldt de zeven werkdagen bedenktijd.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:58 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Het gaat niet ALLEEN OM DE ACCU'S ik ben niet tevreden over het product.:
Zichttermijn
Wilt u een product retourneren, meldt u dit dan aan de verkoper binnen de zichttermijn. Soms kunt u het product ook gewoon binnen de zichttermijn terugsturen. Heeft u op tijd aangegeven dat u van de koop afziet, dan moet de verkoper u binnendertig dagen terugbetalen.
JE MAG SPULLEN TERUGSTUREN ALS HET NIET BEVALT!!!
Dat doe je toch ook in winkels? Je koopt een telefoon, dat ding bevalt niet, dan breng je deze toch ook terug?
Wat is het verschil? Het product voldoet niet aan mijn verwachtingen! DUS wil ik het terugbrengen. De verkoper is het overigens toegestaan om de economische vermindering van de waarde mee te rekenen.
Volgens mij niet, hoor. Ik denk dat je op zijn best recht op een tegoedbon hebt. En dat is dan nog coulance.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:58 schreef Blue Thunder het volgende:
JE MAG SPULLEN TERUGSTUREN ALS HET NIET BEVALT!!! Dat is zelf je RECHT!
Dat doe je toch ook in winkels? Je koopt een telefoon, dat ding bevalt niet, dan breng je deze toch ook terug?
gekocht is gekocht, niet helemaal, je kan onder voorwaarden onder een koop uitkomen. Dat geld van een puntenslijper tot aan een huis.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Volgens mij niet, hoor. Ik denk dat je op zijn best recht op een tegoedbon hebt. En dat is dan nog coulance.
Gekocht is gekocht, immers. Wel is het zo dat het redelijk is dat een voorwerp dat al snel defect raakt, vervangen wordt door een nieuwe en niet opgestuurd hoeft te worden om te repareren. In winkels eis ik dat iig en krijg ik dat ook.
Sinds wanneer rook jij?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:04 schreef Svensational het volgende:
Hmmm...ik moet steeds harder zuigen aan dat ding.
Sinds ik jou twee jaar geleden op een meet heb gezien en toen al drie jaar rooktequote:
Vervelend?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jeetje wat doe jij triest zeg Blue Thunder, vervelend he een miskoop?
Batterij leeg of ampul op?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:04 schreef Svensational het volgende:
Hmmm...ik moet steeds harder zuigen aan dat ding.
Neuh, allebei net vervangen...quote:
Stoppen met neuken en je hebt nergens last van.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:27 schreef MadMaster het volgende:
Iemand die daar iets over kan zeggen/adviseren?
Ik dacht dat dat alleen in films gebeurdequote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:27 schreef MadMaster het volgende:
Euh, hoe is het roken met zo'n ding na de sex?
Ik ben erg op mijn peukie gesteld na een goede vrijpartij en ik overweeg een rookapparaatje aan te schaffen en dan ook met echte sigaretten (proberen) te stoppen. Maar met name tegen het gemis van de 'after'-peuk zie ik enorm op,
Iemand die daar iets over kan zeggen/adviseren?
Daar schijn je ook wel vervangende apparaten voor te hebben, ja...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:32 schreef Svensational het volgende:
Stoppen met neuken en je hebt nergens last van.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:33 schreef Aventura het volgende:
Ik dacht dat dat alleen in films gebeurde
ik herinner me je rookloosquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:20 schreef Svensational het volgende:
Sinds ik jou twee jaar geleden op een meet heb gezien en toen al drie jaar rookte?
Nee, ze had het over een goede vrijpartij.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rook jij alleen bij een kopje koffie dan?
Even de atomizer losdraaien en doorblazen vanaf de kant van de batterij.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, allebei net vervangen...
De eigenaar van smart cigarette is de vriend van mijn baas; dus ik heb 4 batterijen zelfs.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:16 schreef Greys het volgende:
SHE, zit er bij jouw smart cigarette ook een extra batterij?
Die zie ik zo snel niet staan op de website namelijk, maar misschien kijk ik niet goed
En indien hij er niet bij zit: raak je dan niet in de stress als je batterij op is en je bent ergens waar je hem niet kunt opladen?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:27 schreef Dirkh het volgende:
Nee, ze had het over een goede vrijpartij.
De ampullen van de Rutoo zijn voor zover ik weet alleen te bestellen bij Rutoo en een enkele winkel in Venlo.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:39 schreef Marie-1 het volgende:
Heb de Rutoo besteld nav van dirk zijn ervaringen.. hoop dat het net zoiets is als switchen van het ene merk naar het andere... ben wel een beetje bang dat ik nu niet overal meer kan scoren als ik droog sta.
Passen cartridges van de ene ook in de andere? en verkoopt sigarettenboertje ook mijn cartridgs? of was ik dan beter af met de SS?
In Pauw & Witteman zei de uitvinder van de e-sigaret (wellicht niet de meest betrouwbare bron, maar goed) dat hij iemand in het vliegtuig zag roken. Sociaal geaccepteerd wordt het vast niet, maar na enige uitleg kunnen ze je weinig maken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:16 schreef Woutey het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dit ding in bijv. een vliegtuig of een bus?
Het lijkt me dat het gewoon zou moeten kunnen, maar of dit sociaal ook geaccepteerd wordt? Iemand ervaringen?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:29 schreef Svensational het volgende:
Je hebt geen zin in roken meer, ik zie het probleem niet.
Het is te lastig voor de koffiemutsjes te controleren of het een echte sigaret is of niet...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:58 schreef Marie-1 het volgende:
Wat zijn de redenen van transavia dan?
In ieder geval niet in dit topic.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:10 schreef Marie-1 het volgende:
Nah, ik wil ook een leuk plaatje toevoegen aan mijn profiel, maar ik kan het "wijzig profiel" helemaal niet vinden. waar zit dat?
Niets aan doen joh.. die ziekte gaat wel weer over...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:25 schreef Troubles. het volgende:
Na o.a. de positieve berichten van zware Van Nelle roker yvonne, heb ik gisteravond de Ismoke compact aangeschaft bij een DA drogist. Startpakket en highcapsules erbij gekocht.
De batterijen moesten eerst 12 uur in de lader, dus vanmorgen kon ik electronisch roken.
De eerste drie haaltjes waren prima, het ding gaf rook en smaakte wat kruidig. Euforisch, nooit meer regulier roken want dit was helemaal geweldig.
Maar na het douchen gaf de Ismoke nauwelijks nog damp en het led gaf na 1 enkele haal al aan dat ik een sigaret op zou hebben terwijl in de bijsluiter staat dat dit pas na 14 haaltjes het geval zou zijn en dus ik heb vrolijk doorgelurkt om er nog wat rook uit te krijgen. Resultaat een brandende keel en een smaak in mijn mond alsof ik alle asbakken van een bruin cafe had leeggelikt. Na nog wat uurtjes zonder lurken was ik ineens helemaal klaar met roken en de rest van de dag heb ik geen enkele behoefte aan een sigaret gehad maar ik voelde me slap, misselijk, ja eigenlijk gewoon ziek van narigheid.
Tegen de avond stak ik een Gauloises op, waar ik er normaal zo'n 30 per dag van opsteek en het was walgelijk. Meteen weer uitgemaakt. Die Ismoke roept inmiddels weerzin op en voel me nog steeds ellendig.
Maar deugt die Ismoke niet en moet ik ermee terug of ben ik er verkeerd mee omgegaan?
ehm...quote:Op zondag 20 januari 2008 01:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
Niets aan doen joh.. die ziekte gaat wel weer over...
je lust geen Gauloises meer dus je rookt gewoon niet meer... klaro...
een paar euro die je aan die Ismoke uitgegeven hebt zijn gewoon je laatste euro's geweest die jij aan het roken hebt uitgegeven....
gefeliciteerd u bent nu ex-roker
sorry... en dank je!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
In ieder geval niet in dit topic.
Probeer het eens hier: http://forum.fok.nl/rde/usericon_manager
Na flink uitslapen anderhalf uur geleden wakker geworden. Voel me wel wat beter, koffie gedronken maar nog niks gerookt.quote:Op zondag 20 januari 2008 09:40 schreef Cynix ® het volgende:
Meld je het straks even als je nog wakker geworden bent?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:41 schreef bryanw het volgende:
Vreemde topic titel, maar ik hoorde net een maf verhaal en vroeg me af of het bij meer mensen voor komt.
Zelf heb ik geen ervaring met de Supersmoker, maar een collega vertelde me dat iemand uit z`n familie dit ding gebruikt.
[ afbeelding ]
Telkens als de persoon een hijs neemt dan word de hond helemaal gek, het is net alsof die elektronische peuk een voor ons niet hoorbare toon afgeeft die honden wel horen, en ze helemaal gek maakt…
Die supersmoker mag overal gebruikt worden, ook in openbare gelegenheden, dat kan nog wat worden dan als iemand met zo`n peuk een kennel binnen loopt
Wil je over een maand of drie nog een zeggen wat je ervan vindt?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:38 schreef Marie-1 het volgende:
De rutoo binnen, en hij bevalt prima!
Yups, maar in tegenstelling tot jou gisteravond toch weer flink gezondigd met sigaretten. Zwak, zwak en nog eens zwak!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:18 schreef Wexy het volgende:
ik heb vandaag de hele dag niet gerookt... niet met de SS en niet een gewone sigaret...
de laatste dagen als ik al rook rook ik hooguit 8 trekjes van mn SS.. Ik verklaar mezelf... zeer tevreden
enneuhm Troubles.... rook jij nu SS vullingen in combi met sigaartjes?
Jij hebt echt geen geluk met dat ding.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:20 schreef Blue Thunder het volgende:
vandaag nieuwe accu gekregen... werkt ook niet.. vaporizer dus stuk waarschijnlijk...
dus gaan we die maar opsturen
Ik merk dus echt dat het steeds minder wordt dat ik de SS gebruik.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:26 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Yups, maar in tegenstelling tot jou gisteravond toch weer flink gezondigd met sigaretten. Zwak, zwak en nog eens zwak!
Wel goed om te horen dat het bij jou goed gaat om niet meer regulier te roken en daarnaast ook weer niet de hele dag aan die SS hoeft te lurken.
tjah best wel. Laten we hopen dat het nog goed komtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:27 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen geluk met dat ding.
In de korte tijd dat mijnes wel werkte heb ik praktisch geen peuk aangeraakt, terwijl ik er 20 per dag rookte..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:37 schreef Kreator het volgende:
Aan alle verhalen over stukke apparaten, gebrek aan rook en nog steeds doorroken te horen, ben ik blij dat ik er nog geen heb aangeschaft. Als het eenmaal fatsoenlijk werkt, zal ik zeker wel overstappen, maar nu nog ff niet dus.
Mjah ik wacht nieuwe batterijen af.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:52 schreef Troubles. het volgende:
Het valt me nl. op dat er mensen zijn die in de vorige delen driftig enthousiast gepost hebben en het wordt hier almaar stiller.
ik heb inmiddels een nieuwe verstuiver ontvangen, de service is okè bij rutooquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:15 schreef laffer het volgende:
trouwens, 1 verstuiver heeft al de geest gegeven![]()
morgen maar terug sturen, kan ik meteen zien hoe het met de service is gesteld![]()
ik heb een rutoo b.t.w.
quote:Vanaf volgende week mag geen reclame meer worden gemaakt voor de zogeheten SuperSmoker. Volksgezondheid gaat het publiek waarschuwen voor de gevaren van de elektronische sigaret, die geen teer maar wel veel nicotine bevat.
Een verbod komt er voorlopig niet, omdat minister Klink eerst met zijn Europese collega's wil overleggen. Vanmorgen had het ministerie een gesprek met de directie van het bedrijf. Die zegt het reclameverbod te zullen aanvechten.
Volgens SuperSmoker is de elektronische sigaret een veilig product, maar volgens Volksgezondheid valt het onder de geneesmiddelen.
www.supersmoker.nl of alle andere verkoopsites van de smokers.... voor de rest... vraag en aanbod?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:51 schreef vanderlubbe het volgende:
hoi allemaal
zijn er ook mensen hier die van hun supersmoker /
e sigaret /oid afwillen
omdat het echt niet bevalt
zou hem graag van je overnemen voor een leuke / redelijke prijs
om het ook eens te proberen
alvast bedankt
stuur maar een mailtje met wat je te koop hebt en je vraagprijs
groetjes
jan
radionoordzee@gmail.com
bewust om die reden heb ik ook in een primera mn aankoop gedaan, spijtig dan wel dat het duurder was etc... maar dan weet ik dat ik die gast van de primera aan zn haar kan blijven trekken ipv hopen na mails en telefoontjesquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:10 schreef Qwea het volgende:
Partysmoker komt afspraken niet na.
3 weken geleden zou ik 12.88 terug gestort krijgen, dit heb ik in een mailtje van hun staan. Vorige week gebeld omdat ik nog geen geld had. Ja ditr weekend zou het overgemaakt worden.
Mooi niet dus
Mja ach, ik heb hem nog 2 dagen gegeven. Ik bel morgen nog 1x en zo niet open ik een topic in WGR, en 1 op internetoplichting.nlquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:58 schreef Wexy het volgende:
[..]
bewust om die reden heb ik ook in een primera mn aankoop gedaan, spijtig dan wel dat het duurder was etc... maar dan weet ik dat ik die gast van de primera aan zn haar kan blijven trekken ipv hopen na mails en telefoontjes
Mwah ik heb nu bij 3 online shops aankopen gedaan en de service is super!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:58 schreef Wexy het volgende:
[..]
bewust om die reden heb ik ook in een primera mn aankoop gedaan, spijtig dan wel dat het duurder was etc... maar dan weet ik dat ik die gast van de primera aan zn haar kan blijven trekken ipv hopen na mails en telefoontjes
ik zeg ook niet dat het niet goed kan gaan... ik zeg ook niet dat het via een winkel altijd goed gaat.... alleen mijn gevoel er over is prettiger bij zo'n relatief nieuwe product..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah ik heb nu bij 3 online shops aankopen gedaan en de service is super!(bij twee aanspraak gemaakt op garantie) Vandaag de twee vervangende batterijen ontvangen dus ik kan weer.
Aantallen online aanbieders moet je bij de spullen van e-cig zijn. Als je een fysieke winkel wil dan zit je aan de supersmoker of Ismoke.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:37 schreef MadMaster het volgende:
Vraagje:
Van welke nep-peuk zijn de vullingen het makkelijkst verkrijgbaar?
Ik ben de enige die ik ken die zo'n ding heeftquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:16 schreef Cynix ® het volgende:
Nou je er over begint: ik zie geen hónd met zo'n ding lopen. Er zouden er vele duizenden van verkocht zijn, maar waar blíjven ze dan? Allemaal kapot in een laatje of in de Kliko?
Teveel kinderziektes? Of kijk ik gewoon niet goed en is het wél een doorslaand succes?
Ik heb er ook 1... om te stoppen met roken....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben de enige die ik ken die zo'n ding heeft.
Het lijkt er wel op. Ik zie er ook niemand (meer) met zo'n ding.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:18 schreef Pek het volgende:
Ik hoor niemand er meer over, zie niemand ermee rondlopen, de sigarenboer verkoopt ze niet meer en ze worden tegen dumpprijzen aangeboden op het net. Van hype naar flop van het jaar in een paar maanden?
Met zo'n ding van Qwea wel ja, die is 15 cm langquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:10 schreef Dirkh het volgende:
het is een raar gezicht en het is zelf een beetje genant als je het doet.
bronquote:WHO: Elektronische sigaret giftig
GENEVE - De zogenoemde elektronische sigaret, die door de producenten wordt gepresenteerd als een tabaksvervangende therapie om van het klassieke roken af te komen, kan in feite zeer giftig zijn. Daarvoor heeft de Wereldgezondheidsorganisatie WHO vrijdag gewaarschuwd.
„Het is 100 procent onjuist om te bevestigen dat dit een therapie voor rokers is om te stoppen”, aldus Douglas Bettcher, hoofd van het departement tabak van de WHO. „Er zit een aantal chemische toevoegingen in het product die heel erg giftig kunnen zijn”.
De e-sigaret bevat geen tabakswaar en brandt niet, waardoor er geen schadelijke stoffen zoals teer en koolmonoxide in het lichaam komen. De elektronische sigaret bevat wel de schadelijke en verslavende stof nicotine. Volgens critici geeft de e-sigaret ook te hoge concentraties nicotine af.
Ze doelen op de nicotine, die is giftig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |