Neuh, allebei net vervangen...quote:
Stoppen met neuken en je hebt nergens last van.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:27 schreef MadMaster het volgende:
Iemand die daar iets over kan zeggen/adviseren?
Ik dacht dat dat alleen in films gebeurdequote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:27 schreef MadMaster het volgende:
Euh, hoe is het roken met zo'n ding na de sex?
Ik ben erg op mijn peukie gesteld na een goede vrijpartij en ik overweeg een rookapparaatje aan te schaffen en dan ook met echte sigaretten (proberen) te stoppen. Maar met name tegen het gemis van de 'after'-peuk zie ik enorm op,
Iemand die daar iets over kan zeggen/adviseren?
Daar schijn je ook wel vervangende apparaten voor te hebben, ja...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:32 schreef Svensational het volgende:
Stoppen met neuken en je hebt nergens last van.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:33 schreef Aventura het volgende:
Ik dacht dat dat alleen in films gebeurde
ik herinner me je rookloosquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:20 schreef Svensational het volgende:
Sinds ik jou twee jaar geleden op een meet heb gezien en toen al drie jaar rookte?
Nee, ze had het over een goede vrijpartij.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rook jij alleen bij een kopje koffie dan?
Even de atomizer losdraaien en doorblazen vanaf de kant van de batterij.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, allebei net vervangen...
De eigenaar van smart cigarette is de vriend van mijn baas; dus ik heb 4 batterijen zelfs.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:16 schreef Greys het volgende:
SHE, zit er bij jouw smart cigarette ook een extra batterij?
Die zie ik zo snel niet staan op de website namelijk, maar misschien kijk ik niet goed
En indien hij er niet bij zit: raak je dan niet in de stress als je batterij op is en je bent ergens waar je hem niet kunt opladen?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:27 schreef Dirkh het volgende:
Nee, ze had het over een goede vrijpartij.
De ampullen van de Rutoo zijn voor zover ik weet alleen te bestellen bij Rutoo en een enkele winkel in Venlo.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:39 schreef Marie-1 het volgende:
Heb de Rutoo besteld nav van dirk zijn ervaringen.. hoop dat het net zoiets is als switchen van het ene merk naar het andere... ben wel een beetje bang dat ik nu niet overal meer kan scoren als ik droog sta.
Passen cartridges van de ene ook in de andere? en verkoopt sigarettenboertje ook mijn cartridgs? of was ik dan beter af met de SS?
In Pauw & Witteman zei de uitvinder van de e-sigaret (wellicht niet de meest betrouwbare bron, maar goed) dat hij iemand in het vliegtuig zag roken. Sociaal geaccepteerd wordt het vast niet, maar na enige uitleg kunnen ze je weinig maken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:16 schreef Woutey het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dit ding in bijv. een vliegtuig of een bus?
Het lijkt me dat het gewoon zou moeten kunnen, maar of dit sociaal ook geaccepteerd wordt? Iemand ervaringen?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:29 schreef Svensational het volgende:
Je hebt geen zin in roken meer, ik zie het probleem niet.
Het is te lastig voor de koffiemutsjes te controleren of het een echte sigaret is of niet...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:58 schreef Marie-1 het volgende:
Wat zijn de redenen van transavia dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |