Hij is wel lekker bezig.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:23 schreef MiLalaa het volgende:
Gaat de Noor Bloemen en Jongejan voorbij?
Jongenjan in de 6.26, Bloemen in de 6.27quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij is wel lekker bezig.
Wat hebben Bloemen en Jongejan gereden?
kom net weer thuis, was mooi weer, rondje wezen fietsen
Maar dan met Lalenkov er nog bovenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:27 schreef Cootz het volgende:
1 Ben JONGEJAN NED 6:26.08
2 Henrik CHRISTIANSEN NOR 6:26.89
3 Ted Jan BLOEMEN NED 6:27.81
Zelfde volgorde in klassement. Klassement Jongejan voor Bloemen dan Christiansen.
Ja en Niedzwedski op vier voor Christiansen, maar wel in die volgordequote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:29 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Maar dan met Lalenkov er nog boven
Idd, lijkt er op. Maar morgen is er nog een afstand natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:35 schreef Cootz het volgende:
Het lijkt er op dat Jongejan en Bloemen echt goede tijden hebben gereden, dus die 4 WK-tickets komen wel goed.
Thuis denk ik. Heeft zich niet gekwalificeerd.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:35 schreef Rumille het volgende:
Hup Kramer
Waar is Verheijen eigenlijk?
Vooral Bloemen zal nog wel een goede 1500 meter moeten rijden. Jongejan natuurlijk ook, maar die afstand ligt hem toch wat meer. Als iemand het straks niet redt, dan zal het Bloemen zijn. Maar ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd, lijkt er op. Maar morgen is er nog een afstand natuurlijk.
Volgens mij beste twaalf van het klassement, tenzij iemand daarvan niet bij de beste twaalf van de 5 staat, dan gaat degene die de hoogste klassering heeft op één van beide (4e op 5 km gaat dan voor 6e in klassement), maar hoe het precies is, weet ik eigenlijk niet. Is de afgelopen jaren nogal eens veranderd.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:40 schreef thijsdetweede het volgende:
Even een domme vraag: Hoe zat het alweer met kwalificatie voor de tien? Beste 6 van de 5k sowieso, aangevuld met klassement tot 12, toch?
Nee, volgens mij is het anders, even ervanuit gaande dat er 12 plaatsen zijn voor de 10k.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:40 schreef thijsdetweede het volgende:
Even een domme vraag: Hoe zat het alweer met kwalificatie voor de tien? Beste 6 van de 5k sowieso, aangevuld met klassement tot 12, toch?
Ik denk dat ze het zelf ook niet snappen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:55 schreef thijsdetweede het volgende:
Jeumig. Als ze dat nou eens even uit gaan leggen ipv het over Medeo hebben....
En toch zit ik nog steeds op het interview met boze Bert M. te wachten...quote:
Sablikova, pack your bagsquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:07 schreef MiLalaa het volgende:
BVO, opletten, Sven kleedt zich uit. Achter een muurtje, dat wel.
Eh, laat maar.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:20 schreef Cootz het volgende:
Tussentijden van Fabris vallen me tegen.
Jep.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:26 schreef tha_dark het volgende:
De 5 km?
6.17quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:28 schreef tha_dark het volgende:
Hou me op de hoogte!
Wat was de tijd van Fabris?
6:17 en Bokko ook.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:28 schreef tha_dark het volgende:
Hou me op de hoogte!
Wat was de tijd van Fabris?
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:44 schreef Cootz het volgende:
Het enige spannende is morgen of Sven de 1500 meter ook gaat winnen.
Het ging dan ook gewoon verschikkelijk hard vorig jaar(1.45 ofzo)quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:48 schreef Hankster het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja
Man man man, wat was die 1500 vorig jaar gaaf zegZowiezo vond ik dat toch ook wel een van de leukere, of in ieder geval mooiere EK's van de afgelopen jaren. Buitenijs heeft toch altijd wel iets speciaals
Fabris in 1.44,72quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Het ging dan ook gewoon verschikkelijk hard vorig jaar(1.45 ofzo)![]()
1.44,86 zelfsquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Het ging dan ook gewoon verschikkelijk hard vorig jaar(1.45 ofzo)![]()
Idd op een buitenbaanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:51 schreef Montov het volgende:
[..]
Fabris in 1.44,72
Kramer in 1.44,86
he milalaa, je foto is weg en BTW: woon je in drenthe??quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:31 schreef MiLalaa het volgende:6.11.78
lekker freewheelen morgen op de 10
WOH sneller dan Fabris!
Onwaarschijnlijk. Hij heeft gezegd niet teveel risico te nemen, en daarbij zijn er veel concurrenten.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:22 schreef ultra_ivo het volgende:
Super gedaan van Kramer. Wordt 't 4 afstanden?
Het is idd zeer de vraag of Verheijen en Prinsen nu wel bij de eerste 6 zouden zitten.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:41 schreef Timm-E het volgende:
Waarom zijn Verheijen en Prinsen meer competatief? Aangezien ze gefaald hebben op het NK en Jongejan of Bloemen bij de eerste 6 van europa zouden zitten...
Dat argument hebben ze nu al met hun prestaties van dag 1 op dit EK al to-taal ontkracht.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:38 schreef andre77 het volgende:
Het zou vervelend zijn als Jongejan of Bloemen bij de eerste 6 eindigt.
Dat verkleint de kans dat een meer competitieve deelnemer (Verheijen, Wennemars of Prinzen) aan het WK deelneemt.
Precies.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:52 schreef Hankster het volgende:
[..]
Dat argument hebben ze nu al met hun prestaties van dag 1 op dit EK al to-taal ontkracht.
Ik vind dat ze het gewoon goed doen
Je zegt het zelf al.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:33 schreef andre77 het volgende:
Bloemen en Jongejan doen het gewoon goed hoor, maar op een WK moeten ze blij zijn als ze bij de eerste 12 eindigen. Prinsen, Verheijen, Wennemars en Tuitert zijn (mits in goede doen en niet geblesseerd natuurlijk) beter.
De pech was dat bij het NK 2 zich nog richten op de sprint en 2 geblesseerd waren.
Idd. NK allround is kwalificatiemoment voor het EK. Dan moet je in vorm zijn, weet iedereen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:54 schreef Hankster het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al.
Eeuwige gezeik ook met "als", "stel". van dienst.
De 10 km gaat 'ie sowieso wel winnen denk ik. De 1500m zou idd heel goed naar een Fabris of Lalenkov kunnen gaan.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:41 schreef Montov het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk. Hij heeft gezegd niet teveel risico te nemen, en daarbij zijn er veel concurrenten.
Dat wil ik wel zien, Kramer die met 2 handen in zijn neus de 10 km rijdtquote:Op zondag 13 januari 2008 10:05 schreef komrad het volgende:
ik ben er nog niet zo zeker van dat Wust Europees Kampioen wordt, als ze op een hoop gaat op de 5km kan hetzelfde gebeuren als vorig jaar....
Kramer -> 2 handen in zijn neus
Ja, 1988 Gustafson.quote:Op zondag 13 januari 2008 10:06 schreef tong80 het volgende:
Mooi als Kramer alle afstanden wint. Is lang gelden dat iemand dat deed
Dan zeker alleen bij de 500, want ik heb het niet gehoord.quote:Op zondag 13 januari 2008 10:07 schreef Wombcat het volgende:
Ja, 1988 Gustafson.
Hebben ze maar een keer of tien gezegd gisteren.
Nee precies, ik snap ook niet al die berichten dat Ireen de titel vast wel even binnen zal halen...quote:Op zondag 13 januari 2008 10:05 schreef komrad het volgende:
ik ben er nog niet zo zeker van dat Wust Europees Kampioen wordt, als ze op een hoop gaat op de 5km kan hetzelfde gebeuren als vorig jaar....
Ik denk ook dat het nog spannend wordt bij de damesquote:Op zondag 13 januari 2008 10:21 schreef Hankster het volgende:
[..]
Nee precies, ik snap ook niet al die berichten dat Ireen de titel vast wel even binnen zal halen...
Ik denk dat ze zelf ook gezien heeft wat er vorig jaar gebeurde. Dat zal ze niet nog een keer laten gebeuren.quote:Op zondag 13 januari 2008 10:05 schreef komrad het volgende:
Het verschil in PR op de 5 km is anders 14 seconden...quote:Op zondag 13 januari 2008 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf ook gezien heeft wat er vorig jaar gebeurde. Dat zal ze niet nog een keer laten gebeuren.
Net als gisteren, 10.50quote:Op zondag 13 januari 2008 10:32 schreef borisz het volgende:
hoe laat gaan we van start vandaag ?
Vorig jaar was het 12 seconden nogwat geloof ik.quote:Op zondag 13 januari 2008 10:37 schreef komrad het volgende:
Ik denk dat Wust blij mag zijn als ze op de 1500 een seconde wint op sablikova -> 3,33 op de 5km. Ze heeft nu 1.072 punt voorsprong: Dat zou in totaal een 14,05 voorsprong op kunnen leveren(deja vu )
Doe niet zo raarquote:Op zondag 13 januari 2008 10:37 schreef tong80 het volgende:
Alleen jammer dat die meiden samen met de mannen moeten rijden.
Het verschil in PR op de 1500 is 1,5 sec, zag ik net.quote:Op zondag 13 januari 2008 10:37 schreef komrad het volgende:
Ik denk dat Wust blij mag zijn als ze op de 1500 een seconde wint op sablikova -> 3,33 op de 5km. Ze heeft nu 1.072 punt voorsprong: Dat zou in totaal een 14,05 voorsprong op kunnen leveren(deja vu )
14 volgens mij.quote:Op zondag 13 januari 2008 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 12 seconden nogwat geloof ik.
In principe verwacht je dat Wust iets meer pakt op Sablikova.quote:Op zondag 13 januari 2008 10:51 schreef komrad het volgende:
k heb het even nagerekend:
Wust: 39:51 - 1:56:78-4:07:61 -> 119,705
Sablikova: 40:97- 1:58:66-4:03:52 -> 121,110
Verschil: 1,405 punt -> 14,05 seconde op de 5km
Dus als Wust precies 1 seconde sneller schaatst op de 1500 dan Sablikova is de uitgangspositie hetzelfde als vorig jaar
Je hebt je koffie nog niet gehad zekerquote:Op zondag 13 januari 2008 10:54 schreef Bruce117 het volgende:
"Wij wachten op verbinding met Kolomna"
Ja maar dat was ook niet echt een gevalletje "het laten lopen" maar ze kón gewoon niet beter. Dus het is dan wel erg makkelijk om te zeggen dat ze dat niet nog een keer zal laten gebeuren. Sablikova staat gewoon rete dichtbij, en gezien haar toch niet zo hele slechte 500 denk ik dat de 1500 ook dik mee zal gaan vallen.quote:Op zondag 13 januari 2008 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf ook gezien heeft wat er vorig jaar gebeurde. Dat zal ze niet nog een keer laten gebeuren.
Ja, optieven met die domme kut wachtmuziekjesquote:Op zondag 13 januari 2008 10:54 schreef Bruce117 het volgende:
"Wij wachten op verbinding met Kolomna"
Jawel hoor.quote:Op zondag 13 januari 2008 10:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je hebt je koffie nog niet gehad zeker
Ik had m'n wekker nog gezet om te gaan hardlopenquote:Op zondag 13 januari 2008 10:57 schreef MiLalaa het volgende:
nou ik had nog wel even kunnen blijven slapen
maar nu ben je hier met alle gezellige shaatsfansquote:Op zondag 13 januari 2008 10:57 schreef MiLalaa het volgende:
nou ik had nog wel even kunnen blijven slapen
Ik hoop wel dat dat dagelijkse gehakketak met Mart een beetje binnen de perken blijft hoorquote:
Lief snoetje, ookquote:Op zondag 13 januari 2008 11:12 schreef tong80 het volgende:
Ben nebieuwder naar Leenstra
Ja ze moeten de tijd vol lullenquote:Op zondag 13 januari 2008 11:13 schreef HocBarr het volgende:
Steeds die uiterts irritante verhalen over de ijsbanen in de andere landen...
Dan zet je toch het geluid af, huiliequote:Op zondag 13 januari 2008 11:13 schreef HocBarr het volgende:
Er wordt er eentje overdekt geloof ik?..quote:Op zondag 13 januari 2008 11:13 schreef HocBarr het volgende:
Denk dat ze inderdaad sneller klaar zijn zinder dweilpauzequote:Op zondag 13 januari 2008 11:15 schreef tong80 het volgende:
raar dat ze niet gaan dweilen. Dat kan wel eens tijd gaan schelen
Gek hequote:Op zondag 13 januari 2008 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, voor een Russische zijn ze WEL enthousiastrare lui daar
Nee, dat gedrag is gewoon eigen aan supporters en hun sportbeleving. Is overal zo.quote:
Mwoa, in Thialf loopt iedereen altijd te joelen en zo. Hier houdt iedereen stijf zn kaken dicht als er geen local in de baan is.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:31 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee, dat gedrag is gewoon eigen aan supporters en hun sportbeleving. Is overal zo.
Zelfs daar is er meer gejuich als er een Nederlander op de baan staat. In Thialf worden alle mensen een beetje gek.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, in Thialf loopt iedereen altijd te joelen en zo. Hier houdt iedereen stijf zn kaken dicht als er geen local in de baan is.
Die heeft wat goed te makenquote:Op zondag 13 januari 2008 11:34 schreef HocBarr het volgende:
Renate nu.
In Thialf huizen aliensquote:Op zondag 13 januari 2008 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, in Thialf loopt iedereen altijd te joelen en zo. Hier houdt iedereen stijf zn kaken dicht als er geen local in de baan is.
die waren er gisteren alquote:Op zondag 13 januari 2008 11:35 schreef borisz het volgende:
KLeintje pils erheensturen.
ook daar merk je wel groot verschil tussen NLers en buitenlanders vind ik. Net de laatste ritten van een afstand wordt iedereen enthousiast voor de 'bekendere' buitenlanders. Maar daarvoor heb je alleen wat geluid van bezopen carnavalsvierders die denken dat ze cool zijn als ze ineens gaan schreeuwen.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, dat zeg ikquote:Op zondag 13 januari 2008 11:41 schreef TheVulture het volgende:
Leenstra, daar gaan we nog heel veel plezier van krijgen voor zover we dat nog niet hebben
Dat is misschien toch wel te hoog gegrepen hoor...maar goed, het blijft een EK en daar gebeurt altijd iets mafsquote:Op zondag 13 januari 2008 11:43 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Zo! Een applausje voor Leenstra hoor!! Als die straks nog een goede 5km rijdt, kan ze misschien wel naar het podium??
Ze heeft er pas één gereden, dus daar kan je niet veel van zeggen. Top 6 eindklassement kan misschien nog wel lukken.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:45 schreef MiLalaa het volgende:
stoer dat Leenstra hier sneller is dan de duitse dames. Maar of ze op de 5km beter is...
Niet echt sympathiek van haar bij die wissel vond ik, je bent wel teamgenotes en landgenotenquote:
1,6 jaquote:Op zondag 13 januari 2008 11:48 schreef Falco het volgende:
Heeft Wüst nou een seconde voorsprong gepakt op Sablikova?
Nee veel meer, gelukkig maarquote:Op zondag 13 januari 2008 11:48 schreef Falco het volgende:
Heeft Wüst nou een seconde voorsprong gepakt op Sablikova?
ik vind het ook jammer. Maar hoe had Wust het anders moeten doen? Ze lag wel ietsje voor op Van Deutekom. Had ze langzamer moeten starten dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Niet echt sympathiek van haar bij die wissel vond ik, je bent wel teamgenotes en landgenoten
Volgens mij had ze tijd genoeg om gelijk naar de binnenbocht te komen en dan hadden ze allebei full-speed door kunnen gaan, het is natuurlijk wel topsport maar toch...quote:Op zondag 13 januari 2008 11:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik vind het ook jammer. Maar hoe had Wust het anders moeten doen? Ze lag wel ietsje voor op Van Deutekom. Had ze langzamer moeten starten dan?
Ik zit te wachten op een lekker zurig interviewquote:Op zondag 13 januari 2008 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Groenewold zakt wel een beetje door het ijs dit weekend
Ze kan moeilijk inhouden.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet echt sympathiek van haar bij die wissel vond ik, je bent wel teamgenotes en landgenoten
Ja zoals ik het kon inschatten bleef ze expres in de buitenbocht hangen, als ze gelijk naar links was gegaan was er niets aan de hand geweestquote:
Dit meen je niet serieus he?quote:Op zondag 13 januari 2008 11:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vraag ik me af; Paulien kwam juist een behoorlijk stuk sneller uit de binnenbocht dus ik denk dat ze ook dan tegen elkaar aan waren gekomen...hoewel de Russische regie weer eens heel onduidelijk wasquote:Op zondag 13 januari 2008 11:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja zoals ik het kon inschatten bleef ze expres in de buitenbocht hangen, als ze gelijk naar links was gegaan was er niets aan de hand geweest
Ja eigenlijjk wel, het zijn ook wel concurrentes maar als je kunt kruisen dan doe je dat in mijn ogen (ook een ongeschreven regel volgens mij), en die ruimte was er wel degelijk, alleen Van Deutekom had veel meer snelheid waardoor ze al snel naast Wust lag op het rechte stuk.quote:
Maar vorig jaar had je op de slotdag niet de 1500 én 5000 meter voor dames.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:51 schreef Cootz het volgende:
16 seconden op Sablikova... moet te doen zijn voor Wüst... Maar kan idd nog wel spannend worden met Pechstein of van Deutekom.
Dat leek mij ook.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:54 schreef Hankster het volgende:
[..]
Vraag ik me af; Paulien kwam juist een behoorlijk stuk sneller uit de binnenbocht dus ik denk dat ze ook dan tegen elkaar aan waren gekomen...hoewel de Russische regie weer eens heel onduidelijk was
quote:Op zondag 13 januari 2008 11:52 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Vetjes een 1,2,3-tje voor Nederland op de 1500m.
Denk dat het podium na de 5km: 1. Wust, 2. Pechstein, 3. Sablikova zal zijn. Beetje jammer voor van Deutekom en Leenstra (net 4de en 5de). Maar ach wat is jammer als je op je 1ste Ek 5de wordt...
Buitenbaan heeft gewoon voorrang, daar zijn regels voorquote:Op zondag 13 januari 2008 11:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja eigenlijjk wel, het zijn ook wel concurrentes maar als je kunt kruisen dan doe je dat in mijn ogen (ook een ongeschreven regel volgens mij), en die ruimte was er wel degelijk, alleen Van Deutekom had veel meer snelheid waardoor ze al snel naast Wust lag op het rechte stuk.
Oke het blijft inderdaad nog wel spannend, dat zal Wüst ook wel voelen. Toch was bijvoorbeeld de 5 kilometer van Wüst op het NK zeker niet slecht.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar vorig jaar had je op de slotdag niet de 1500 én 5000 meter voor dames.
Wust staat er goed voor, maar aangezien het verschil in PRs 14 seconden is, moet er echt niet teveel misgaan op de 5 km. Als ze 'm iets onder haar niveau rijdt, en Sablikova iets boven haar niveau, dan is ze al gezien.
Hoewel er af en toe wel heel erg mee wordt getreiterd.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Buitenbaan heeft gewoon voorrang, daar zijn regels voor
Precies, en dat gevoel had ik nu een beetje, al kan mijn persoonlijke voorkeur voor V Deutekom daar ook mee te maken hebbenquote:Op zondag 13 januari 2008 11:59 schreef Hankster het volgende:
[..]
Hoewel er af en toe wel heel erg mee wordt getreiterd.
Dat zou voor het eerst zijnquote:
Mwoa, was het zo vreselijk dramatisch allemaal dan? Viel wel mee toch?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, en dat gevoel had ik nu een beetje, al kan mijn persoonlijke voorkeur voor V Deutekom daar ook mee te maken hebben
Ach ja, dat deden ze in Salt Lake City vorig jaar met het WK Afstanden ook. Ze hadden die kinderen zelfs allemaal vlaggetjes op hun wangen geschminkt en vlaggen gegeven. Waarschijnlijk wisten die kinderen zelf niet eens van welk land...quote:Op zondag 13 januari 2008 11:58 schreef tong80 het volgende:
Ik zei het gisteren al. Kijk eens nar de l;eeftijd van het publiek. Alle schoolklassen werden naar binnen gestuurd. Ze deden alsof de schaatssport daar leeft. Nu is het back to reality
Ze zei wel: "Ireen lag voor" wat impliceert dat ze gelijk naar de binnenbocht had kunnen gaanquote:Op zondag 13 januari 2008 12:02 schreef Brahimov het volgende:
Die vraag is ook weer beantwoord
Dat was iig duidelijk niet het geval.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zei wel: "Ireen lag voor" wat impliceert dat ze gelijk naar de binnenbocht had kunnen gaan
Hapquote:Op zondag 13 januari 2008 12:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat was iig duidelijk niet het geval.
Dat is ook weer zo. Hoewel Wüst toch ook wel een beetje bijgedraaid is hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 12:07 schreef TheVulture het volgende:
ik vind Wust wel aardig maar lang niet zo leuk als Paulien en Marrit![]()
![]()
ach ja.....Marritquote:Op zondag 13 januari 2008 12:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hap
Ach het zal allemaal wel, ik vind Wust wel aardig maar lang niet zo leuk als Paulien en Marrit![]()
![]()
Ja, je moet toch wat in de dweilpauze.quote:
Ik vind Wust helemaal niet aardig. Marit is iddquote:Ach het zal allemaal wel, ik vind Wust wel aardig maar lang niet zo leuk als Paulien en Marrit![]()
![]()
Itt tot SLC maakte het publiek hier ook nog voldoende geluidquote:Op zondag 13 januari 2008 12:02 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ach ja, dat deden ze in Salt Lake City vorig jaar met het WK Afstanden ook. Ze hadden die kinderen zelfs allemaal vlaggetjes op hun wangen geschminkt en vlaggen gegeven. Waarschijnlijk wisten die kinderen zelf niet eens van welk land...
Dat komt vast nogquote:Op zondag 13 januari 2008 12:11 schreef Cootz het volgende:
Allemaal Marrit-fans hier... maar ze is nog geen moment voor de camera geweest dit weekend, of ja niet in al haar live-interview-liefheid...
Gisteren wel even toch?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:11 schreef Cootz het volgende:
Allemaal Marrit-fans hier... maar ze is nog geen moment voor de camera geweest dit weekend, of ja niet in al haar live-interview-liefheid...
Kloptquote:Op zondag 13 januari 2008 12:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gisteren wel even toch?
of heb ik dat gedroomd
dat is in Duitsland en Noord-Amerika ook. En in Italie vast ook wel.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:58 schreef tong80 het volgende:
Ik zei het gisteren al. Kijk eens nar de l;eeftijd van het publiek. Alle schoolklassen werden naar binnen gestuurd. Ze deden alsof de schaatssport daar leeft. Nu is het back to reality
Dat was een item, net als dat ding met WOH net. Eerder opgenomen dus. Uiteraard wel een zwijmel-moment, maar live is ze nóg liever... dat bleek wel op het NK.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gisteren wel even toch?
of heb ik dat gedroomd
Zit jij te zuipen Tong?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:18 schreef tong80 het volgende:
Wüst in beeld en Wopke de vecht wil ook zijn camera momenmt. Mooie opvolfer van Ab Krook. Stond ook altijd toevallif in beeld.
Liever Bert Maalderink dan Joep Schreuder, trouwens.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:18 schreef TheVulture het volgende:
Marrit heeft volgens mij niet zoveel op met Bert Maalderink, wat haar nog leuker maakt
Hij zit aan de Smirnov, denk ik.quote:
Smirnov Ice, voor de echte schaatsfansquote:Op zondag 13 januari 2008 12:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij zit aan de Smirnov, denk ik.
Vandaar dat 'ie voor hem supporterde
Mijn toetsen zie ik niet meer zijn versleten. Normaal corrigeer ik mijn posts. Maar als ik iets snel wil zeggen laat ik het maar zo.quote:
Volgens mij sowieso nog niet echt met journalisten/pers als ik haar gisteren hoorde.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:18 schreef TheVulture het volgende:
Marrit heeft volgens mij niet zoveel op met Bert Maalderink, wat haar nog leuker maakt
Over Mart struikelde over een snoertje en trok een stekker eruit.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:27 schreef Wilskracht het volgende:
Herbert zat aan de knoppen
Welnee, die woont aan dat tafeltje, die gaat niet rondlopenquote:Op zondag 13 januari 2008 12:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Over Mart struikelde over een snoertje en trok een stekker eruit.
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, die woont aan dat tafeltje, die gaat niet rondlopen
Hij kijkt zeker weten ook naar de tv, en niet naar de baan.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, die woont aan dat tafeltje, die gaat niet rondlopen
Ik denk eigenlijk dat 'ie vooral naar zijn glas kijkt.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:37 schreef Cootz het volgende:
[..]
Hij kijkt zeker weten ook naar de tv, en niet naar de baan.
en DAT zouden meer mensen moeten doenquote:Op zondag 13 januari 2008 12:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat 'ie vooral naar zijn glas kijkt.
Ja, daar moet nog wel even doorgereden worden iddquote:Op zondag 13 januari 2008 12:43 schreef Cootz het volgende:
Nette tijd van Haugli... Duidelijk bedreiging voor Bloemen lijkt me.
Eh, hij heet volgens de officiele deelnemerslijst gewoon Asier Peņa Iturria hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 12:45 schreef Perico het volgende:
Beetje laat, maar had eerder half wat opgevangen van dat Aber Iturria eigenlijk Peņa heet ofzo...
Maar er hangt daar een spandoek met Aber Peņa... en peņa is het Spaanse woord voor fanclub.
Dus als ze denken dat het zijn achternaam is.. zou me dat tegenvallen van Snoeks, de Spaanse voetbalstadions hangen altijd vol met peņa's van dorpen en steden voor clubs en spelers...
Asier heetie om te beginnen. En Peņa is op zich ook geen ongebruikelijke achternaamquote:Op zondag 13 januari 2008 12:45 schreef Perico het volgende:
Beetje laat, maar had eerder half wat opgevangen van dat Aber Iturria eigenlijk Peņa heet ofzo...
Maar er hangt daar een spandoek met Aber Peņa... en peņa is het Spaanse woord voor fanclub.
Dus als ze denken dat het zijn achternaam is.. zou me dat tegenvallen van Snoeks, de Spaanse voetbalstadions hangen altijd vol met spandoeken van peņa's van dorpen en steden voor clubs en spelers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |