Ze heeft er pas één gereden, dus daar kan je niet veel van zeggen. Top 6 eindklassement kan misschien nog wel lukken.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:45 schreef MiLalaa het volgende:
stoer dat Leenstra hier sneller is dan de duitse dames. Maar of ze op de 5km beter is...
Niet echt sympathiek van haar bij die wissel vond ik, je bent wel teamgenotes en landgenotenquote:
1,6 jaquote:Op zondag 13 januari 2008 11:48 schreef Falco het volgende:
Heeft Wüst nou een seconde voorsprong gepakt op Sablikova?
Nee veel meer, gelukkig maarquote:Op zondag 13 januari 2008 11:48 schreef Falco het volgende:
Heeft Wüst nou een seconde voorsprong gepakt op Sablikova?
ik vind het ook jammer. Maar hoe had Wust het anders moeten doen? Ze lag wel ietsje voor op Van Deutekom. Had ze langzamer moeten starten dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Niet echt sympathiek van haar bij die wissel vond ik, je bent wel teamgenotes en landgenoten
Volgens mij had ze tijd genoeg om gelijk naar de binnenbocht te komen en dan hadden ze allebei full-speed door kunnen gaan, het is natuurlijk wel topsport maar toch...quote:Op zondag 13 januari 2008 11:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik vind het ook jammer. Maar hoe had Wust het anders moeten doen? Ze lag wel ietsje voor op Van Deutekom. Had ze langzamer moeten starten dan?
Ik zit te wachten op een lekker zurig interviewquote:Op zondag 13 januari 2008 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Groenewold zakt wel een beetje door het ijs dit weekend
Ze kan moeilijk inhouden.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet echt sympathiek van haar bij die wissel vond ik, je bent wel teamgenotes en landgenoten
Ja zoals ik het kon inschatten bleef ze expres in de buitenbocht hangen, als ze gelijk naar links was gegaan was er niets aan de hand geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |