Zelfs daar is er meer gejuich als er een Nederlander op de baan staat. In Thialf worden alle mensen een beetje gek.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, in Thialf loopt iedereen altijd te joelen en zo. Hier houdt iedereen stijf zn kaken dicht als er geen local in de baan is.
Die heeft wat goed te makenquote:Op zondag 13 januari 2008 11:34 schreef HocBarr het volgende:
Renate nu.
In Thialf huizen aliensquote:Op zondag 13 januari 2008 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, in Thialf loopt iedereen altijd te joelen en zo. Hier houdt iedereen stijf zn kaken dicht als er geen local in de baan is.
die waren er gisteren alquote:Op zondag 13 januari 2008 11:35 schreef borisz het volgende:
KLeintje pils erheensturen.
ook daar merk je wel groot verschil tussen NLers en buitenlanders vind ik. Net de laatste ritten van een afstand wordt iedereen enthousiast voor de 'bekendere' buitenlanders. Maar daarvoor heb je alleen wat geluid van bezopen carnavalsvierders die denken dat ze cool zijn als ze ineens gaan schreeuwen.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, dat zeg ikquote:Op zondag 13 januari 2008 11:41 schreef TheVulture het volgende:
Leenstra, daar gaan we nog heel veel plezier van krijgen voor zover we dat nog niet hebben
Dat is misschien toch wel te hoog gegrepen hoor...maar goed, het blijft een EK en daar gebeurt altijd iets mafsquote:Op zondag 13 januari 2008 11:43 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Zo! Een applausje voor Leenstra hoor!! Als die straks nog een goede 5km rijdt, kan ze misschien wel naar het podium??
Ze heeft er pas één gereden, dus daar kan je niet veel van zeggen. Top 6 eindklassement kan misschien nog wel lukken.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:45 schreef MiLalaa het volgende:
stoer dat Leenstra hier sneller is dan de duitse dames. Maar of ze op de 5km beter is...
Niet echt sympathiek van haar bij die wissel vond ik, je bent wel teamgenotes en landgenotenquote:
1,6 jaquote:Op zondag 13 januari 2008 11:48 schreef Falco het volgende:
Heeft Wüst nou een seconde voorsprong gepakt op Sablikova?
Nee veel meer, gelukkig maarquote:Op zondag 13 januari 2008 11:48 schreef Falco het volgende:
Heeft Wüst nou een seconde voorsprong gepakt op Sablikova?
ik vind het ook jammer. Maar hoe had Wust het anders moeten doen? Ze lag wel ietsje voor op Van Deutekom. Had ze langzamer moeten starten dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Niet echt sympathiek van haar bij die wissel vond ik, je bent wel teamgenotes en landgenoten
Volgens mij had ze tijd genoeg om gelijk naar de binnenbocht te komen en dan hadden ze allebei full-speed door kunnen gaan, het is natuurlijk wel topsport maar toch...quote:Op zondag 13 januari 2008 11:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik vind het ook jammer. Maar hoe had Wust het anders moeten doen? Ze lag wel ietsje voor op Van Deutekom. Had ze langzamer moeten starten dan?
Ik zit te wachten op een lekker zurig interviewquote:Op zondag 13 januari 2008 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Groenewold zakt wel een beetje door het ijs dit weekend
Ze kan moeilijk inhouden.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet echt sympathiek van haar bij die wissel vond ik, je bent wel teamgenotes en landgenoten
Ja zoals ik het kon inschatten bleef ze expres in de buitenbocht hangen, als ze gelijk naar links was gegaan was er niets aan de hand geweestquote:
Dit meen je niet serieus he?quote:Op zondag 13 januari 2008 11:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vraag ik me af; Paulien kwam juist een behoorlijk stuk sneller uit de binnenbocht dus ik denk dat ze ook dan tegen elkaar aan waren gekomen...hoewel de Russische regie weer eens heel onduidelijk wasquote:Op zondag 13 januari 2008 11:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja zoals ik het kon inschatten bleef ze expres in de buitenbocht hangen, als ze gelijk naar links was gegaan was er niets aan de hand geweest
Ja eigenlijjk wel, het zijn ook wel concurrentes maar als je kunt kruisen dan doe je dat in mijn ogen (ook een ongeschreven regel volgens mij), en die ruimte was er wel degelijk, alleen Van Deutekom had veel meer snelheid waardoor ze al snel naast Wust lag op het rechte stuk.quote:
Maar vorig jaar had je op de slotdag niet de 1500 én 5000 meter voor dames.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:51 schreef Cootz het volgende:
16 seconden op Sablikova... moet te doen zijn voor Wüst... Maar kan idd nog wel spannend worden met Pechstein of van Deutekom.
Dat leek mij ook.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:54 schreef Hankster het volgende:
[..]
Vraag ik me af; Paulien kwam juist een behoorlijk stuk sneller uit de binnenbocht dus ik denk dat ze ook dan tegen elkaar aan waren gekomen...hoewel de Russische regie weer eens heel onduidelijk was
quote:Op zondag 13 januari 2008 11:52 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Vetjes een 1,2,3-tje voor Nederland op de 1500m.
Denk dat het podium na de 5km: 1. Wust, 2. Pechstein, 3. Sablikova zal zijn. Beetje jammer voor van Deutekom en Leenstra (net 4de en 5de). Maar ach wat is jammer als je op je 1ste Ek 5de wordt...
Buitenbaan heeft gewoon voorrang, daar zijn regels voorquote:Op zondag 13 januari 2008 11:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja eigenlijjk wel, het zijn ook wel concurrentes maar als je kunt kruisen dan doe je dat in mijn ogen (ook een ongeschreven regel volgens mij), en die ruimte was er wel degelijk, alleen Van Deutekom had veel meer snelheid waardoor ze al snel naast Wust lag op het rechte stuk.
Oke het blijft inderdaad nog wel spannend, dat zal Wüst ook wel voelen. Toch was bijvoorbeeld de 5 kilometer van Wüst op het NK zeker niet slecht.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar vorig jaar had je op de slotdag niet de 1500 én 5000 meter voor dames.
Wust staat er goed voor, maar aangezien het verschil in PRs 14 seconden is, moet er echt niet teveel misgaan op de 5 km. Als ze 'm iets onder haar niveau rijdt, en Sablikova iets boven haar niveau, dan is ze al gezien.
Hoewel er af en toe wel heel erg mee wordt getreiterd.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Buitenbaan heeft gewoon voorrang, daar zijn regels voor
Precies, en dat gevoel had ik nu een beetje, al kan mijn persoonlijke voorkeur voor V Deutekom daar ook mee te maken hebbenquote:Op zondag 13 januari 2008 11:59 schreef Hankster het volgende:
[..]
Hoewel er af en toe wel heel erg mee wordt getreiterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |