ach ja.....Marritquote:Op zondag 13 januari 2008 12:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hap
Ach het zal allemaal wel, ik vind Wust wel aardig maar lang niet zo leuk als Paulien en Marrit![]()
![]()
Ja, je moet toch wat in de dweilpauze.quote:
Ik vind Wust helemaal niet aardig. Marit is iddquote:Ach het zal allemaal wel, ik vind Wust wel aardig maar lang niet zo leuk als Paulien en Marrit![]()
![]()
Itt tot SLC maakte het publiek hier ook nog voldoende geluidquote:Op zondag 13 januari 2008 12:02 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ach ja, dat deden ze in Salt Lake City vorig jaar met het WK Afstanden ook. Ze hadden die kinderen zelfs allemaal vlaggetjes op hun wangen geschminkt en vlaggen gegeven. Waarschijnlijk wisten die kinderen zelf niet eens van welk land...
Dat komt vast nogquote:Op zondag 13 januari 2008 12:11 schreef Cootz het volgende:
Allemaal Marrit-fans hier... maar ze is nog geen moment voor de camera geweest dit weekend, of ja niet in al haar live-interview-liefheid...
Gisteren wel even toch?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:11 schreef Cootz het volgende:
Allemaal Marrit-fans hier... maar ze is nog geen moment voor de camera geweest dit weekend, of ja niet in al haar live-interview-liefheid...
Kloptquote:Op zondag 13 januari 2008 12:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gisteren wel even toch?
of heb ik dat gedroomd
dat is in Duitsland en Noord-Amerika ook. En in Italie vast ook wel.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:58 schreef tong80 het volgende:
Ik zei het gisteren al. Kijk eens nar de l;eeftijd van het publiek. Alle schoolklassen werden naar binnen gestuurd. Ze deden alsof de schaatssport daar leeft. Nu is het back to reality
Dat was een item, net als dat ding met WOH net. Eerder opgenomen dus. Uiteraard wel een zwijmel-moment, maar live is ze nóg liever... dat bleek wel op het NK.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gisteren wel even toch?
of heb ik dat gedroomd
Zit jij te zuipen Tong?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:18 schreef tong80 het volgende:
Wüst in beeld en Wopke de vecht wil ook zijn camera momenmt. Mooie opvolfer van Ab Krook. Stond ook altijd toevallif in beeld.
Liever Bert Maalderink dan Joep Schreuder, trouwens.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:18 schreef TheVulture het volgende:
Marrit heeft volgens mij niet zoveel op met Bert Maalderink, wat haar nog leuker maakt
Hij zit aan de Smirnov, denk ik.quote:
Smirnov Ice, voor de echte schaatsfansquote:Op zondag 13 januari 2008 12:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij zit aan de Smirnov, denk ik.
Vandaar dat 'ie voor hem supporterde
Mijn toetsen zie ik niet meer zijn versleten. Normaal corrigeer ik mijn posts. Maar als ik iets snel wil zeggen laat ik het maar zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |