quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady uithangen. Zoals je ziet werk ik erg hard
![]()
Thanx!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Ik ben Warre/warrel/Nienke en ik rijd graag in een Audi TT Roadster
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben DeHovenier, 21 jaar oud, geboren en getogen in Delft!
Game on!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef WensMeester het volgende:
Hey, een topic over Delft!! Daar leef ik ook!![]()
Ik ben William, 21 jaar (10 juli pas, maar toch, klinkt heel volwassen!) en woon ergens in de Wippolder! Al sinds me geboorte overigens. Enneuh, ik doet aan gamen fok!ken en een beetje naar school gaan...![]()
Pwndquote:
Jep, bij Zuidpoortquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:52 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik woon ook in delft!illegaal maar toch al 20 weken
Ben 21 jaar oud en student op de middelbare hotelschool (Almelo!) maar ben bezig met me laatste studiejaar, ben afgelopen 20 weken elke dag op en neer gereist naar Amsterdam en over 4 weken ga ik 20 weken lang stage lopen in Rotterdam!
Gaan jullie ook altijd winkelen bij de XXXL C1000 op dat plein?
Ze hebben echt soms rare aanbiedingen;quote:
Iddquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:58 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Ze hebben echt soms rare aanbiedingen;
1.5 literfles lipton ice tea voor 0.29 euro
tray met 24 blikjes van 0,33 voor maar 1,29 euro(Datum 12-07, maar zit zoveel suiker in, maakt nie uit)
Paar huizen naast ons woont wel een meisje die graag schoonmaakt, misschien daar eens aanbellenquote:
Bwheheh!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Paar huizen naast ons woont wel een meisje die graag schoonmaakt, misschien daar eens aanbellen
Ik blij dat ik niet in Delft zitquote:
Die is alleen maar vervelend. Er is ook al niets meer te vreten in huis.quote:
En bedanktquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:55 schreef m-kay het volgende:
[..]
Die is alleen maar vervelend. Er is ook al niets meer te vreten in huis.. En ik ben te lui om naar de C1000 te fietsen.
.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:46 schreef warrel het volgende:
Bartie is best liefBehalve als ie foto's van m'n borstjes maakt
Hoerrrrrrrrrrrrrrrr!quote:
* negeertquote:
Opflikkeren Kevquote:
?quote:
quote:
quote:
whatdidshedo?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:13 schreef buzzer het volgende:
SeaOfLove bah bah en nog eens bah, 48 uur
Misschien een tubgoatse gepost?quote:
2girls1tubquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien een tubgoatse gepost?
quote:
Tof, ik kom.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier ook nog mooi even spammen![]()
Dribbels Verkapte Baggermeet
Ga vrijdag op wintersport, en ik wilde al m'n studievertragingbriefgedoe op de post hebben voor ik weg ga. Dus ik mag strakjes naar de studentenartsquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jij bent vroeg ondanks dat je zo laat in bed lag
Uhuh!quote:Op donderdag 17 januari 2008 02:46 schreef warrel het volgende:
Aahh, en ik toennet nog even gluren bij BraveBart en m-kay, is het er al helemaal stil en donker.
Liggen vast al heel liefjes te slapen
Ow, ik dacht dat je je helemaal klem had gezopen met An. Een beetje om 3.15 sms-en....tssss.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:25 schreef warrel het volgende:
[..]
Gister weer m'n eerste sluitdienstje sinds een half jaarWas leuk!!
Ja, net waarschijnlijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 02:46 schreef warrel het volgende:
Aahh, en ik toennet nog even gluren bij BraveBart en m-kay, is het er al helemaal stil en donker.
Liggen vast al heel liefjes te slapen
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:33 schreef Bravebart het volgende:
Ik hoor net dat Marco Nienke heeft ondergespoten
Bart is een beetje jaloers. Hij zou willen dat hij zo goed kan spuiten.quote:
Idd, en dan vooral recht in de naadquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:10 schreef m-kay het volgende:
[..]
Bart is een beetje jaloers. Hij zou willen dat hij zo goed kan spuiten..
neuh gewoon tubgirl, moest echt even wat zaken regelen de afgelopen dagen en fok leidt teveel afquote:
Ja, maar dat deed m-kay goed hoor! Boh!quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, en dan vooral recht in de naad
Beste manier om een ban te krijgen als je niet gelijk een hele week wilt inderdaa!quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
neuh gewoon tubgirl, moest echt even wat zaken regelen de afgelopen dagen en fok leidt teveel af
heb nog gewoon doorgepost onder een kloon in de cul-sc waar de modjes muck en misshobje vaste sc-ers zijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Beste manier om een ban te krijgen als je niet gelijk een hele week wilt inderdaa!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja fuck wat heb je dan aan die ban?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Beste manier om een ban te krijgen als je niet gelijk een hele week wilt inderdaa!
Je quote de verkeerdequote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja fuck wat heb je dan aan die ban?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:58 schreef Autoreply het volgende:
Eindelijk ook weer 's substantieel terug in Delluft
ParijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga boarden man! Als een malle![]()
![]()
Tot volgende week zondag Delftertjes
I will take the sun in my mouth
Moet je dichterbij gaan zittenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zit 2 meter van me beeldscherm vandaan, net alsof ik dat zie
Parijsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:11 schreef warrel het volgende:
[..]
Parijs
![]()
Lui typequote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan had ik op moeten staan van de bank
Ik ga met Nienke naar Parijsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:11 schreef warrel het volgende:
Parijs
![]()
Voor 25 euro pp kan je hier puick komen dineren.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Vriendlief heeft een nieuwe job, en nu mag ik een sterren-restaurant uitzoeken om een avondje te dineren
Iets met steaks!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Voor 25 euro pp kan je hier puick komen dineren.
A_A, geile beerquote:
Als het goed is wel jaquote:Op maandag 21 januari 2008 21:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
A_A, geile beer
Je gaat ook dribzen?
Nicequote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 21:51 schreef Bravebart het volgende:
m-kay en ik zagen net het zusje/nichtje blabla van SOL
Jongerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:32 schreef Nachtdier het volgende:
Is die net zo lekker?
quote:
Pwndquote:woonplaats: Harlingen
Ik zag eergisteren ook twee nichten in de C1000!quote:Op maandag 21 januari 2008 21:51 schreef Bravebart het volgende:
m-kay en ik zagen net het zusje/nichtje blabla van SOL
Die ene nog een opmerking maken over mijn baard ookquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:07 schreef Nachtdier het volgende:
He bah!
pfff wat een drukte vandaag.. alle kassa's open en de rijen stonden ter hoogte van de frisdrank zo ongeveerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zag eergisteren ook twee nichten in de C1000!
Die 3 haartjes?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die ene nog een opmerking maken over mijn baard ook
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
nog bijna weekje en dan naar emo optreden van dribje
Je moet ook niet om half 6 gaanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:53 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
pfff wat een drukte vandaag.. alle kassa's open en de rijen stonden ter hoogte van de frisdrank zo ongeveer
WAAAAAARRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op zondag 27 januari 2008 13:14 schreef warrel het volgende:
* Is terug in Nederland, maar morgen pas in Delft
Wintersporten is da shit man!! S. to da motherfucking U. F.!!!![]()
niet eens.. .was rond een uur of 3.quote:
Ja, dat is wel zielig..quote:Op zondag 27 januari 2008 13:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WAAAAAARRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLL![]()
![]()
NiceDus het is zowel da shit als suf
![]()
Oh en RIP Kim Lipvisje (ofso)
Ik zag je voetafdrukken gisteren!quote:Op zondag 27 januari 2008 14:31 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zielig..
Maar volgend jaar ga ik weer
Vette shit hequote:
Hij is wel vies, hij wilde met je voetafdrukken neucqenquote:Op maandag 28 januari 2008 12:33 schreef warrel het volgende:
[..]
Vette shit he![]()
Ben je nou al een jaar viezer geworden of moet dat nog?
Geef er maar 1quote:
Je vindt het wel geilquote:Op maandag 28 januari 2008 23:06 schreef mcDavid het volgende:
[ afbeelding ]
-edit-
dames van lichte zeden die op mijn account posten [ afbeelding ]
Neuhquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:31 schreef Erosjuhhh het volgende:
Mensen hier al de Spoorsingel opgefietst vanaf t station en dus onder t tunneltje door?
of mist iemand hier een verfpot?
Kom je vandaag weer langs? Ze zijn op!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:26 schreef warrel het volgende:
[..]
Het is je gelukkkkkkkkkkkkkksssssssssdagggggggggggggg
Jammer johquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kom je vandaag weer langs? Ze zijn op!
quote:
*eet koetjesrepenquote:
Nee hoor, ik deel ze alleen niet meer, dan word ik lekker dikquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Of zijn je trek-in-snoep-dagen alweer voorbij?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:16 schreef Bravebart het volgende:
Mogguh
Treinen die 3 minuten te vroeg vertrekkenJa dan mis ik hem
Geduld uitoefenen. Half/eind maart moet wel lukken, met dit baggerweer wil je de lucht niet in, geloof mequote:Op maandag 28 januari 2008 17:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Geef er maar 1ik weet er wel iets mee te doen
Goffer AR ik wil de lucht inwat moet ik er voor doen
![]()
![]()
Ja wtf gek, trein vertrok om 8:01 (NS-klok-tijd!) ipv 8:04quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:55 schreef warrel het volgende:
Geen gratis biertjes meer voor jou broertje!
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:50 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Geduld uitoefenen. Half/eind maart moet wel lukken, met dit baggerweer wil je de lucht niet in, geloof me
Jou heb ik dan ook nooit gezoendquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:13 schreef SeaOfLove het volgende:
AR krijgt wel eenen ikke niet...grmbl
Wij hebben er 2 en het enige wat ze nog niet mee genomen hebben zijn visjuhhhsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:46 schreef warrel het volgende:
[..]
In mijn freaking aquarium! Jij hebt toch katten AA?![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:46 schreef warrel het volgende:
[..]
In mijn freaking aquarium! Jij hebt toch katten AA?![]()
Dikke lebber voor SOLquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:13 schreef SeaOfLove het volgende:
AR krijgt wel eenen ikke niet...grmbl
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]jaja 2 poepies, Disney en Kikker, waar disney eerst een meisje was en nu een jongetje blijkt te zijn
Maandag gaan ze balletjes erafquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat had mijn zusje bij haar kitten ook, derhalve heet Layla nu Denzel
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maandag gaan ze balletjes eraf
Hij is niet van kikker af te slaan laatste 2 wekenquote:
Whehehe, ik spreek de ene poes altijd aan met: lekkere slettebakquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hij is niet van kikker af te slaan laatste 2 wekengeile kat dat het is
en Kikker werkt gewillig mee vieze hoerepoes
![]()
Vangt 't vis? Kunnen we een soort van documentaire maken 'Het vissenvanggedrag van AA's poezebeesten op Warreltjes vissemonster'. Toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]jaja 2 poepies, Disney en Kikker, waar disney eerst een meisje was en nu een jongetje blijkt te zijn
JIJ MAG DUS ÉCHT NOOIT MEER OP HENK PASSEN HEH!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:27 schreef warrel het volgende:
[..]
Vangt 't vis? Kunnen we een soort van documentaire maken 'Het vissenvanggedrag van AA's poezebeesten op Warreltjes vissemonster'. Toch?
Is Henk een vis?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
JIJ MAG DUS ÉCHT NOOIT MEER OP HENK PASSEN HEH!![]()
![]()
:(:(!!!11!!`1
Kom maar door zusquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:33 schreef warrel het volgende:
[..]
Moet ik je mond even komen wassen broertje?!?!
Pff, heb ik een week lang een band opgebouwd met je visje(s), ga je er zo over praten. Dit doet zeer Warrel.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:27 schreef warrel het volgende:
[..]
Vangt 't vis? Kunnen we een soort van documentaire maken 'Het vissenvanggedrag van AA's poezebeesten op Warreltjes vissemonster'. Toch?
Sorry *knuffeltquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:15 schreef m-kay het volgende:
[..]
Pff, heb ik een week lang een band opgebouwd met je visje(s), ga je er zo over praten. Dit doet zeer Warrel..
Het zou wat gek worden als een koe ook 'KOE' gaat zeggen jaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:25 schreef warrel het volgende:
[..]
Sorry *knuffelt
Oh, ik eet Boetjesrepen, van Verkade, er staat 'BOE' op de verpakking, en een koe die dat zegt![]()
En een koekoek BOEBOEBquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het zou wat gek worden als een koe ook 'KOE' gaat zeggen ja
Mijn favoriet is de Dis op de beestenmarkt.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:33 schreef Erosjuhhh het volgende:
Weet iemand hier trouwens een paar leuke eettentjes in Delft? niet te duur wel gezellig! ?
bij de peperstraat ruikt t altijd zo lekker.. is dat de zeven zonden?
De Dis maakt de disselaar ook voor Kobus Kuch, dus daar kan je die ook lekker etenquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mijn favoriet is de Dis op de beestenmarkt.
7 zonden zit op het hoekje vd Peperstraat, stukje verderop zit een Argentijn.
Ben vooral dol op de wildkaart van de Disquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:39 schreef warrel het volgende:
[..]
De Dis maakt de disselaar ook voor Kobus Kuch, dus daar kan je die ook lekker etenEn lasagne en tomatensoep
Dat was het al.... kijk maar naar het tijdstip van de OP en de fipoquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:33 schreef Autoreply het volgende:
De TT lijkt ondertussen wat cynisch..
Zou iedereen op de motor onderweg zijnquote:Op zondag 10 februari 2008 00:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat was het al.... kijk maar naar het tijdstip van de OP en de fipo
Of vliegtuig...quote:Op zondag 10 februari 2008 09:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zou iedereen op de motor onderweg zijn
quote:
Ja! Om half 8 ging ik naar de wcquote:Op maandag 11 februari 2008 10:39 schreef warrel het volgende:
[..]
Nog vroeg opgestaan vandaag broertje?
Blehehehehequote:Op maandag 11 februari 2008 12:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! Om half 8 ging ik naar de wc
quote:Op maandag 11 februari 2008 12:28 schreef warrel het volgende:
[..]
Blehehehehe
http://link.marktplaats.nl/147611522
Saaa, weet je dat niet!quote:
Zie PI.quote:
ZIe PI.quote:
Moet ik dan een cadeautje meenemen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kom je ook op me verjaardag morgen?
Nee, gewoon even bukken om de melk in je tas te doen is genoeg hoorquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:12 schreef Merel het volgende:
[..]
Moet ik dan een cadeautje meenemen?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:43 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee, gewoon even bukken om de melk in je tas te doen is genoeg hoor
Kuthippies
Wat warrel zegt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:12 schreef Merel het volgende:
[..]
Moet ik dan een cadeautje meenemen?
http://www.bijchen.nl/quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:24 schreef mcDavid het volgende:
Wat is Bij Chen?
Volgens mij nietquote:
Nee, die zal je daar ook niet meer vindenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:26 schreef warrel het volgende:
Wat m-kay zegt dat warrel zegt!
Ben er nog net langsgeweest, en geen jas
Ik zal eens kijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Neem je nog een paar chickies mee voor vanavond?
Boh, ik kwam toch een chick tegen in de treinquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wel mooie heh! Jarno komt toch niet!
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Boh, ik kwam toch een chick tegen in de treinZe komt ook vanavond
Lekkere limo van mequote:
Het was gezellig op het schjaarciefeest hequote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:17 schreef Bravebart het volgende:
Tering, vandaag al 20 pagina's verslag getypt met mn brakke hoofd![]()
Al meerderen keren gebeld om wat te bestellen, maar krijg steeds in gesprek.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij nietHoezo dacht je dat dan?
Kutfeestquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:13 schreef SNArky het volgende:
[..]
Het was gezellig op het schjaarciefeest he?
quote:
Mwaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:13 schreef SNArky het volgende:
[..]
Het was gezellig op het schjaarciefeest he?
Okquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Al meerderen keren gebeld om wat te bestellen, maar krijg steeds in gesprek.
Zowel normale huis telefoon als mobiel...
Slapenquote:
quote:
Saaaaa, waar ben jij dan!?!?!?!?quote:
Zomgquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:22 schreef warrel het volgende:
Ik heb straks een hele enge werkgroep. Dag allemaal![]()
![]()
![]()
Moet je het gewoon carenquote:
Verplichte vage shitquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je het gewoon carenOf is het verplichte zooi?
Mooi kutquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:29 schreef warrel het volgende:
[..]
Verplichte vage shit..
Doei broertje![]()
Bohquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:44 schreef warrel het volgende:
[..]
Oef, ik leef nog..Maar moet nog tot 16.30
quote:
Nee, over 3 minuten weer verderquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
BohMet nu wat tussenuren zeker?
quote:
Dribsquote:
Ik heb hem heel sneaky op de balie van de T-Mobile shop geplakt, maar ik denk niet dat die er nog hangtquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Lekker gratis spam door heel Delft heen[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Owja en volgende week zondag (2maart) in Vlaanderen. Dus als jullie niks te doen hebben
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:08 schreef Dribbel_ het volgende:
whehe
Hier in de lift worden ze consequent weg gehaald
vervoglens weer mooi een nieuwe opplakken
En dan gewoon gelijk een vierkante meter, dan weten ze ook niet waar ze moeten beginnen met lostrekken!quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Gewoon compleet kapot spammen die liftOf sticker opplakken en dan doorzichtig folie erover
![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En dan gewoon gelijk een vierkante meter, dan weten ze ook niet waar ze moeten beginnen met lostrekken!
Hoho, zn hospita is dan wel doof, maar je wil niet weten wat voor muziek door dr gehoorapparaat knaltquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:54 schreef warrel het volgende:
Zullen we dan ook maar stickers in jouw lift hangen David? Hebben we ook meteen de antidoelgroep ook bereikt
quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:02 schreef Dribbel_ het volgende:
moet je eignelijk extra lading drukken en heel die lift ermee behagnen
Jeuuuujjj!!quote:
En hoe is de auto er aan toe?quote:
Hijs lieffffquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En hoe is de auto er aan toe?
Zitten er al TLFG stickers op?quote:
Wat is dat voor ietsquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:01 schreef mcDavid het volgende:
ohja en schrijf je ff in op http://mentor.dias2008.nl!
Die mentoren-selectie-avond is echt geweldig*ook gaat*
Het idee is dat je mentor wordt tijdens die introductie voor eerstejaars, maar dat wor je waarschijnlijk toch niet, maar die mentoren-selectie-avond alleen al is hilarisch genoeg om je in te schrijven!quote:
quote:
Lekker taarten gebakken met oude vrouwen?quote:
Nopequote:Op zondag 24 februari 2008 18:41 schreef m-kay het volgende:
[..]
Lekker taarten gebakken met oude vrouwen?.
Uuh neequote:
Bewijs maarquote:
Pics!quote:Op maandag 25 februari 2008 09:29 schreef warrel het volgende:
En ik lekker het laatstwant ik kom vanavond pas
Jij komt haaaaaaaaardquote:
Geleend van Nelly. Ik wilde eigenlijk een pleister, maar die waren opquote:Op maandag 25 februari 2008 17:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zit er nou een stuk gaffertape op je schouder?
Duurt lang, de whiskey staat al klaarquote:Op maandag 25 februari 2008 20:01 schreef warrel het volgende:
[..]
Geleend van Nelly. Ik wilde eigenlijk een pleister, maar die waren op![]()
![]()
![]()
En ik ben nog steeds niet gekomen man
![]()
Dan doet die jochem ook niet echt zijn best zegquote:Op maandag 25 februari 2008 20:01 schreef warrel het volgende:
[..]
Geleend van Nelly. Ik wilde eigenlijk een pleister, maar die waren op![]()
![]()
![]()
En ik ben nog steeds niet gekomen man
![]()
Ja, maar ik ga hier nog film kijkenquote:Op maandag 25 februari 2008 20:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duurt lang, de whiskey staat al klaar
Ach, denk niet dat jij het beter kanquote:Op maandag 25 februari 2008 20:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan doet die Jochem ook niet echt zijn best zeg
Wtf, om te gaan studeren?quote:Op maandag 25 februari 2008 20:07 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga hier nog film kijkenEn ik sta nu elke dag om 7.15 op..
Doe normaalquote:
Hmm, in maart?quote:Op maandag 25 februari 2008 20:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doe normaalWanneer heb je tentamen, vrijdag ofso?
Duuus...quote:
Ik ben er nog zeker tot 17quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:59 schreef Bravebart het volgende:
Zo, dat was Leiden weer voor vandaag
Ja hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:54 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik ben er nog zeker tot 17
Maar mag ik dan zo bij jullie eten en dat we daarna naar Hugo gaan of?
Jepsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:54 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik ben er nog zeker tot 17
Maar mag ik dan zo bij jullie eten en dat we daarna naar Hugo gaan of?
Alleen als er gratis bier isquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:09 schreef SNArky het volgende:
Levendig hier hoor. Gaan er nog mensen naar de Lorre vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |