Wel nederlands, maar niet the Dutch.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:35 schreef Berkery het volgende:
The Dutch?
Mijn vader heeft met de zanger van Claw Boys Claw in de klas gezeten..quote:Op maandag 14 januari 2008 21:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Wel nederlands, maar niet the Dutch.
Amsterdamse rockband, voortgekomen uit punkband de Suspenders. Een van de leden was ook mede-oprichter van Claw Boys Claw
Muzo, maar die zijn het niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:22 schreef peaceman het volgende:
Vast die minors of ouzo oid waar je op last fm zo'n gesprek over had.
quote:"Should I Stay or Should I Go" is a song by The Clash, from their album Combat Rock. It was written in 1981 and featured Mick Jones on lead vocals.
The tune leans towards more of a retro punk rock sound than most of the other tracks on the album. Though many legends have arisen about what the song is about (one of which is Jones' impending dismissal from the Clash in 1983), it is actually about the rocky personal relationship between Jones and singerthat would soon implode. The lyrics seem to reflect ups and downs concerning the relationship and the dilemma of sticking with or ending it.
L'attentatquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:22 schreef cafca het volgende:
Muzo, maar die zijn het niet.
Franse naam
Niet Joe. Het betreft z'n privé relatie (met een vrouw en een bekende zangeres ook nog).quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:21 schreef Mark het volgende:
Joe Strummer?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:38 schreef bartrid het volgende:
Da's Ellen Foley toch?
quote:James Blunt is another musician the band have created rifts with in the past, with Barry Burns claiming to have "spewed blood down dirty toilets with more talent than [him]," and that "his voice is annoying
quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:24 schreef MadMaster het volgende:
'Body Language' van Queen
Mjah, Hot Space vind ik nog niet zo slecht als de algemene opinie je probeert te doen geloven. Altijd nog beter dan dat wanstaltige The Miracle: wat mij betreft veruit de slechtste Queen-plaat. Met The Invisible Man: wat een beschamende single was dat zeg....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Ruk plaat v.w.b. Queen, mag je best wel zeggen...
Wiequote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:41 schreef cafca het volgende:
Shuggie Otis - Strawberry Letter nogwat?
Yep, da's geschreven door Shuggie Otis.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie
'Strawberry Letter' ken ik wel van The Brothers Johnson...
quote:werd op 12 november 1951 op de Kaapverdische eilanden geboren. Begin jaren 70 werd hij opgeroepen voor het Portugese leger, aangezien Kaapverdië destijds een kolonie van Portugal was.
wilde niet gestationeerd worden in Angola, destijds ook een Portugese kolonie waar een onafhankelijkheidsstrijd woedde, en vluchtte hierop met zijn familie naar de Verenigde Staten. Van daaruit ging hij in 1974 op vakantie naar Nederland. Hier kwam hij terecht in discotheek Ma Belle Amie in Scheveningen, waar hij ook een tijdje discjockey was. Peter Tetteroo, de eigenaar van de discotheek, ontdekte
als zanger en besloot met hem een single op te nemen. Dit was het nummer
, een bewerking van het Portugese volksdansje
. In het voorjaar van 1975 werd dit liedje een nummer 1-hit in Nederland en in Vlaanderen.
Die woorden neem ik maar terug, denk ik: het zegt me niet veel...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:42 schreef schaap001 het volgende:
On-topic: komt me wel bekend voor. 's Even aandachtig kijken en diep nadenken...
* Joins the clubquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:00 schreef bartrid het volgende:
Opgezocht, volslagen onbekend voor mij
Mooi lostrek antwoord...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:42 schreef ranja het volgende:
Heintje - Mama
Genesis - Mama
Maywood - Mother How Are You Today
Tracey Bonham - Mother Mother
Within Temptation - Mother Earth
Rammstein - Mutter
Bloem - Even aan mijn moeder vragen
Edie Brickell - Mama Help me
The Ronettes - I Saw Mommy Kissing Santa Claus
Fishbone - Ma and Pa
bukgeit +1quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:21 schreef bukgeit het volgende:
Bloodred Shoes