Nog 1tje dus..het gaat mij om 't wiegje..quote:Op maandag 14 januari 2008 18:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil graag 't land van herkomst van de volgende hitmakers ( 5 verschillende zijn 't ):
Yello - Zwitserland
Clout - Zuid Afrika
the Abdul Hassan Orchestra - Nederland
Gazebo -
Mezzoforte - IJsland
Nou ok, ik reken 't goed vanwege toch al de meeste goed. van origine dus niet Italiaans, ook al opereerde hij daar wel daarvandaan ten tijde van de hit.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:16 schreef MadMaster het volgende:
Wacht even, ik heb 3 dezelfde als Bartrid en Gazebo komt niet uit Italië
Ik gokte op een soundtrack van de film, ken de cover (wederom) niet...quote:
heb ik nog op 12"quote:Op maandag 14 januari 2008 18:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit is dan weer een single-hoes
[ afbeelding ]
Ik bedoelde dus Beirut, Libanon.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:33 schreef Captain_Redbeard het volgende:
van Beirut, is geloof ik gewoon Amerikaan?
Ach ik kom binnen, ik zie iets dat ik herken en ik schiet er op losquote:Op maandag 14 januari 2008 18:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus Beirut, Libanon.
Zoals een echte Libanees betaamt...quote:Op maandag 14 januari 2008 18:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ach ik kom binnen, ik zie iets dat ik herken en ik schiet er op los
http://www.youtube.com/watch?v=QEsRYkRpySYquote:Op maandag 14 januari 2008 18:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit is dan weer een single-hoes
[ afbeelding ]
margareth singanaquote:Op maandag 14 januari 2008 18:46 schreef Burnett het volgende:
on topic: shaka zulu we are growing?
Margaret Singana indeed van Sjakie Zoeloe...quote:Op maandag 14 januari 2008 18:46 schreef Burnett het volgende:
on topic: shaka zulu we are growing?
quote:It was one of the first international hits by a Jamaican artist. In 1969 it reached the Top Ten in the United States, peaking at #9 on the Billboard Hot 100 singles chart, and hit number one in the United Kingdom, The Netherlands, Jamaica, South Africa, Canada, Sweden and West Germany. The British success came almost two years afterfirst made his mark with the rude boy song, "
".
Geen linkje naar de 12" gevonden, maar dit was wel het laatste schappelijke nummer van The Human League.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:48 schreef Burnett het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QEsRYkRpySYiemand een linkje naar de 12"?
Reggaehit in 1969quote:Op maandag 14 januari 2008 19:31 schreef ranja het volgende:
Jimmy Cliff zou ik denken maar Nederlandse achternaam
MadMaster +1quote:Op maandag 14 januari 2008 19:35 schreef MadMaster het volgende:
Desmond Dekker van o.a Israelites en diverse ska nummers zal het dan wel zijn...
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=mxELSzay2lc
alleen MTV volgens mijquote:Op maandag 14 januari 2008 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Was die niet ook hier op TV, de aangepaste titel tekst komt me zeer bekend voor...
En nou niet denken dat je het niet kent en het meteen opzoeken, ik heb nog veel meer hulpzame hints achter de hand...quote:ue o muite arukō
namida ga kobore nai yō ni
omoidasu haru no hi
hitoribocchi no yoru]
quote:The title,, has nothing to do with the lyrics or the meaning of the song; the word served the purpose only because it was short, catchy, recognizably Japanese, and more familiar to most English speakers (very few of whom could understand the Japanese lyrics anyway).
Burnett + 1quote:Op maandag 14 januari 2008 20:45 schreef Burnett het volgende:
screamin' jay hawkins
Die is alvast goed.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:06 schreef cafca het volgende:
CCR
cafca +1quote:Op maandag 14 januari 2008 21:14 schreef cafca het volgende:
Alan Price (set)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |