Timerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:11 schreef Sala-adin het volgende:
Waar is dat timer geval?
ok is goeiequote:
Op jou ja.quote:
Heeft The Cavern geen site?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
Cavern is opzich ook wel grappig, mits foute muziek.. [afbeelding]
teeveepee overigens [afbeelding]
Ik sta niet eens in het lijstje.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kom nog steeds hoor
Zal ik ff doen danquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:56 schreef JDude het volgende:
Ik sta niet eens in het lijstje. [afbeelding]. [afbeelding].
géén idee..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Heeft The Cavern geen site?
Zat net effe te googlen, Jules ziet er wel leuk uit; dat Bosch ook, maar van die ander kan ik geen site vinden
En ik sleep Kuukske ook nog mee.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Zal ik ff doen dan
Je komt zeker?heb je iig in het komerslijstje gezet
Donequote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:54 schreef Memento-Mori het volgende:
zeg piepeloi het lijstje is op alfabet dus zet JDude er eens op de juiste plek bijen outsidr staat dan ook verkeerd
MIJNquote:
de wederhelft van JDude: Kuukske moet je er nog ff in dingesenquote:
gebruik die eens gauw danquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan heb ik de hubble satelliet nodig om een foto te maken ja
groetjes outsidr
Je weet toch dondersgoed dat de hubble sateliet er is om kleine objecten ergens ver weg te vinden?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan heb ik de hubble satelliet nodig om een foto te maken ja
groetjes outsidr
Ohja...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Je weet toch dondersgoed dat de hubble sateliet er is om kleine objecten ergens ver weg te vinden?
Hoe weet hij dat nouquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:31 schreef outsidr het volgende:
Ohja...
Wou je beweren dat Piep haar tieten klein zijn dan ?
Donequote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kan mijn naam ook op de lijst worden gezet aub?
Hij ken er alleen achter komen als ie langskomtquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:37 schreef Koffiezetter het volgende:
[..]
Ja, hoe weet die prutsmod dat nou!
Jullie horen het nog wel, ik wil niet plotseling afzeggen op de dag des oordeelquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:41 schreef outsidr het volgende:
[..]
Hij ken er alleen achter komen als ie langskomt
Deox is een gluurderquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:41 schreef outsidr het volgende:
[..]
Hij ken er alleen achter komen als ie langskomt
ofwel remlof naar 't cafequote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:13 schreef remlof het volgende:
Vanavond is er ook al een Arnhemminimeet, voor de liefhebbers
Je komt maarquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jullie horen het nog wel, ik wil niet plotseling afzeggen op de dag des oordeel
kreeg jij ook gisteren sms van een bierbehoevende Vork?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:13 schreef remlof het volgende:
Vanavond is er ook al een Arnhemminimeet, voor de liefhebbers
het moet via je anus naar buiten hequote:
Bedankt voor deze informatie. Als bedankje krijg je van mij dit vogel dingquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het moet via je anus naar buiten he
een plaatje van 1 pixelquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:54 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie. Als bedankje krijg je van mij dit vogel ding
[ afbeelding ]
Ja, en van the_witch, dus we zijn minstens met een man of 5quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kreeg jij ook gisteren sms van een bierbehoevende Vork?
ah, ik kom ook wel ff langs denk ik, René niet, die moet leren..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, en van the_witch, dus we zijn minstens met een man of 5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
ik moest lachenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben het ook van plan.
Maar het is nu nog wel heel mini.![]()
ja, en dáárom heet het ook een mini-meetquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben het ook van plan.
Maar het is nu nog wel heel mini.![]()
Hier zijn we altijd al met 2. Handig!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:31 schreef Berenanus het volgende:
Die mini mini mini mini mini mini meet hier achter mijn computer loopt aardig btw!! We zijn al met 1 personen!![]()
Je komt, je hebt geen keuzequote:Op zondag 13 januari 2008 12:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Haal mij verdomme nou eens uit die lijst.
Ik heb nog helegaar niet gezegd of ik kom of niet.
Sterker nog; Ik heb nog helemaal niet gepost in deze topicreeks, behalve dan "Waarom sta ik bij de kroegkomers?"
Nee.quote:
Zal ik je bij de mischieners zetten mocht TS er niet zijn?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee.
1) Wat moet ik in Gelderland.
2)Zoals nu te zien komen er nog niet echt veel boeiende mensen.
3)Mss heb ik wel iets beters te doen.
Ik zie wel. Maar nu wil ik niet op die lijst.Haal me weg!
![]()
Ik meen het overigens wel.
Bedoel je Tom? of echt TS?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zal ik je bij de mischieners zetten mocht TS er niet zijn?
ts natuurlijk, mallerdquote:
Ja, nou.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ts natuurlijk, mallerd
ik wacht nog wel even af, want als ik de OP edit, wordt ie vergrendeld en kunnen alleen mods hem nog editten
Dealquote:Op zondag 13 januari 2008 13:42 schreef longinus het volgende:
Oww, ratelslangetje komt ook, kunnen we weer pizza eten
Die heeft er geloof ik niet zoveel zin in.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:14 schreef Berenanus het volgende:
TheSorrow moet gewoon komen van mij hoor
Sorry, heb alleen die lijst gekopieerd enzoquote:Op zondag 13 januari 2008 12:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Haal mij verdomme nou eens uit die lijst. [afbeelding]
Ik heb nog helegaar niet gezegd of ik kom of niet. [afbeelding]
Sterker nog; Ik heb nog helemaal niet gepost in deze topicreeks, behalve dan "Waarom sta ik bij de kroegkomers?" [afbeelding]
Nous fucked something else up then oustsidr.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Sorry, heb alleen die lijst gekopieerd enzomaar je bent er uit
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
genoeg mods die hier posten.
Wie is oustsidr?quote:Op zondag 13 januari 2008 20:12 schreef Paramnesia het volgende:
Nous fucked something else up then oustsidr.
Je kan natuurlijk ook het vinkje voor "Een vergrendeld bericht kan alleen worden gewijzigd door moderators/admins." even weghalenquote:Op zondag 13 januari 2008 12:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ts natuurlijk, mallerd
ik wacht nog wel even af, want als ik de OP edit, wordt ie vergrendeld en kunnen alleen mods hem nog editten
Oh?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook het vinkje voor "Een vergrendeld bericht kan alleen worden gewijzigd door moderators/admins." even weghalen
Daar ben je ook meester voorquote:Op maandag 14 januari 2008 07:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehehehehe, dat wist ik zellufs!
Hehe, i'm your masterquote:
No waiquote:Op maandag 14 januari 2008 08:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe, i'm your master [afbeelding]
Just came, thank's for askingquote:Op maandag 14 januari 2008 08:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Kom je nou trouwens of niet!
Die kroeg is toch altijd al heel druk?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als Jordeeeh, Skippybal of Lucifer_Doosje komen kom ik ook.
Ik zou trouwens als kroeg gewoon Dollars nemen.
Mwah... Valt mee hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:06 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Die kroeg is toch altijd al heel druk?
Nee niet nu, ze zijn dicht op maandagquote:Op maandag 14 januari 2008 16:54 schreef Q. het volgende:
Nu?
Oehquote:Op maandag 14 januari 2008 16:51 schreef Vork het volgende:
Grote halve liters Weissbier voor 3 euro [afbeelding]
de kleine halve liters zijn er vreemdgenoeg even duur!quote:
Daarom heb ik ook altijd de grotequote:Op maandag 14 januari 2008 17:11 schreef Garisson72 het volgende:
de kleine halve liters zijn er vreemdgenoeg even duur!![]()
goeie tvp he!
Voor!quote:
In de kelderzaal van Boschquote:Op maandag 14 januari 2008 18:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Valt er ook nog ergens te dansen?En zijn daar liefhebbers voor?
Maar dat klinkt goedquote:
Cola + GHB =quote:Op maandag 14 januari 2008 19:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga aan de cola.
Lollercola!quote:
Bij de pizza?, nou, mag hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 19:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga aan de cola.
Vanaf Arnhem CS? Of vanaf jou naar Arnhem?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:56 schreef roooosje het volgende:
[..]
Misschien. Als het een beetje te doen is vanaf CS
.
Nou! Dan wil ik je opeens niet meer ophalenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:07 schreef roooosje het volgende:
Aaaw. Lief dat je me wil komen halen. Maar als ik kom, komt vriendje ook mee.
En door omstandigheden is alles wat verder dan 10 minuten lopen is voor mij een ramp.
Moemoe zou niet meer op Fok! komen...quote:
Jammerquote:Op zondag 13 januari 2008 14:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die heeft er geloof ik niet zoveel zin in.
Alleen als ik strontzat benquote:Op maandag 14 januari 2008 18:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Valt er ook nog ergens te dansen?En zijn daar liefhebbers voor?
Nosj. Tof.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:37 schreef Nosh het volgende:
Lollercola!.
Count me in trouwens, misschien heb ik dan wel helemaal niks!
quote:
eiwitrijk zekerquote:
Schandalig wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Moemoe zou niet meer op Fok! komen...
Ik komquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:12 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik ga wel naar de kroeg.
Mits Ba komt .. voor de rest ken ik eigelijk niemanden ik wil murp ook zien.
Heb je wel kunnen slapen vannacht?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb serieus liggen nadenken over deze zin.
Ik zeg twee keer hetzelfde.
Ga je ook naar de meet dan?quote:
fijn dat er weer volledig over me heen gekeken wordtquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:17 schreef enter het volgende:
Kroeg
Alexxxxx
Berenanus
Dangel
Enter
Hoi_Piepeloi
JDude
Kogelmagneet
Kuukske
Longinus
LordVoldemort
Lyssa
Memento-Mori
Moterbloempje met zus
Nosh
outsidr
Paramnesia
Ratelslangetje
remlof
rulerofdeath
Tmaatje
Surveillance-Fiets
Vork
Misschien:
AMDB
Garisson72
murp
roooosje + vriend
Isabeau
Q+
-skippybal-
quote:Op maandag 14 januari 2008 12:19 schreef ryangozer het volgende:
Wat denk je van Café Sint Jan voor het eten en "Het Barretje" voor het zuipen? Ik kom ook misschien.
Zo erg was het ook weer niet, maar kon niet wachten tot ik een woordenboek in mijn handen hadquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je wel kunnen slapen vannacht?
Arnhem is om de hoek, grote kans.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ga je ook naar de meet dan?
Ohw, das dan wel een reden om te gaan.quote:
zo beter?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:26 schreef ryangozer het volgende:
[..]
fijn dat er weer volledig over me heen gekeken wordt![]()
[..]
Gezellig.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:46 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
Lijkt me leuk om er naar toe te gaan, maar nog efkes afwachten waar ik die dag mag spelen. Mijn team komt uit Tilburg, de tegenstander uit Groningen, dus de mogelijkheden zijn weer legio... Ben dan wel net terug van een korte vakantie...
Dat is lief, als ik toch veilig weet te ontsnappen, eet ik gewoon meequote:Op woensdag 16 januari 2008 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
Isabeau en Q moeten van mij trouwens gewoon op de zeker-lijst![]()
![]()
balen entermaar we wachten wel op je
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Oh ja, ik kan wel op de zeker-lijst.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
balen entermaar we wachten wel op je
![]()
ik ben heul niet heul de avond aan het gamen!!!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:20 schreef enter het volgende:
Waarom moeten vrouwen het altijd zo druk hebben en mannen mogen heel de avond gamen
hahaquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:29 schreef Berenanus het volgende:
[..]
ik ben heul niet heul de avond aan het gamen!!!!![]()
![]()
ben ook dragonball z aan het kijken
Jij zou nu ook dolgraag pingu kijken!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
dragon ball z... is dat niet iets voor <12jaar
moahquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
dragon ball z... is dat niet iets voor <12jaar
Tom & Jerryquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
moah
ik kijk het zelf niet, kijk zelf scooby doo en tom & jerry en zo
ik HAAT kleipoppetjesquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:41 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Jij zou nu ook dolgraag pingu kijken!
ik had zoiets op de pc, 10 jaar terug ofzoquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Tom & Jerry
Had daar zoeen vet spel van voor op de playstation
werk zequote:Op donderdag 17 januari 2008 14:12 schreef moemoe het volgende:
Werk.
Ik ben nog steeds bezig.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
werk ze
ik moet zaterdag weer werken
goedzo grote meidquote:
jonge entertjes en BA fokken??quote:
Ik heb al mijn handen vol aan alleen BAquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jonge entertjes en BA fokken??
is BA zo groot geschapen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:32 schreef enter het volgende:
[..]
Ik heb al mijn handen vol aan alleen BA
de meet is in Arnhem hequote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:35 schreef Sosa het volgende:
tvp, woon ook in ernhem
vooruit dan maarquote:
Heb je vervoer heen & terug al geregeld?quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Heb je vervoer heen & terug al geregeld?
waar is die eigelijk?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:35 schreef Berenanus het volgende:
Komt Boem trouwens ookof kan iemand dat regelen
Boem moet komen, Quickie_Butt heeft nog wat voor 'm in pettoquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waar is die eigelijk?
laatste tijd weinig gezien
Nopequote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Heb je vervoer heen & terug al geregeld?
Als jij vervoer weet te regelen die bereid is om ook naar Emmen af te reizen, heb ikinteresse trouwens.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nope![]()
![]()
Ik weet niet of Boem komt, hij heeft het druk met zijn muziek
quote:Op zondag 20 januari 2008 00:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Als jij vervoer weet te regelen die bereid is om ook naar Emmen af te reizen, heb ikinteresse trouwens.
en IK MOET komen
Nee.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Mag ik bij " Ik kom niet, maar ik post wel " ?
Boem, room for 1 more?quote:Op zondag 20 januari 2008 03:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kijk wel even of ik kom ook eigenlijk.
Ik heb dat weekend daarvoor een optreden en daarvoor dus ook al vrij gevraagd van werk. Ik weet sowieso niet of ik wel nog een weekend daaropvolgend kan vrij vragen.
Ik kiek wel. Als ik ga pik ik Emmen mee Deox, gaan we samen !
quote:
Dat moet je twee maanden van tevoren plannen? Och armequote:Op maandag 21 januari 2008 22:36 schreef Jerney_Kaagman het volgende:
Ok ik kom misschien ook, maar niet te lang want ik moet nog neuqen
Ja, maar alleen achterin, in de Doos.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:37 schreef Jerney_Kaagman het volgende:
Oh en blowen ook, maar dat kan in Bosch ook wel he?
quote:Op zondag 20 januari 2008 03:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kijk wel even of ik kom ook eigenlijk.
Ik heb dat weekend daarvoor een optreden en daarvoor dus ook al vrij gevraagd van werk. Ik weet sowieso niet of ik wel nog een weekend daaropvolgend kan vrij vragen.
Ik kiek wel. Als ik ga pik ik Emmen mee Deox, gaan we samen !
Nee man, je gaat gewoon gratis je kontje geven aan iedereen.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Neemt iemand de Purple Intruder mee?
Ik neem outsidr meequote:Op maandag 21 januari 2008 23:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dat doet BA toch al?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:15 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nee man, je gaat gewoon gratis je kontje geven aan iedereen.
Waarom verbaast me dat nou niet?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik neem outsidr meeis meer dan genoeg
Bij hem is het niet gratis.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Dribbels Verkapte BaggerOnzinmeet #2
Crossover spam nog een keer
Misschien kom ik ookWhi
Tuukquote:Op maandag 21 januari 2008 23:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Meer "welke dames uit de bollenstreek willen een gratis ritje naar de onz meet "quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:14 schreef rulerofdeath het volgende:
gezocht: medereiziger vanuit twente
zoiets?
hmmz op die fietsquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:11 schreef longinus het volgende:
[..]
Meer "welke dames uit de bollenstreek willen een gratis ritje naar de onz meet "
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:14 schreef rulerofdeath het volgende:
gezocht: medereizigster vanuit twente
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:28 schreef Berenanus het volgende:
Zou er nog bij komen, dat je iemand anders hoorde typen via het internet
/flauw
mooi plaatje. ik neem alleen geen wapen mee. is dat erg?quote:
ook geen "loaded" gunquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi plaatje. ik neem alleen geen wapen mee. is dat erg?
*slaat voor zn bek*quote:Op maandag 4 februari 2008 00:17 schreef PretKroket het volgende:
in rdam moest ik me de hele tijd inhouden maar.. AJAXXX AJAXX
quote:Op maandag 4 februari 2008 00:17 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
*slaat voor zn bek*
Ben je helemaal betoeterd geworden.
whahah waren wel een paar babes. En jezus ik zweette als een gek daar ook, baden in zweet. Het was dat er al een zweetlucht hing anders was iedereen gestorven daar van de geur.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:20 schreef PretKroket het volgende:
[..]nee genade, het kwam door de hitte
![]()
![]()
je had die kruk trouwens wel goed versiert in de Exittoen ik naast je kwam zitten gingen die meisjes die rechtsachter ons zaten trouwens wel heel snel weg
![]()
ik denk dat ik m'n vest iets te lang aangehouden had
Ja, die penetrante zweetlucht van remlof overheerst allesquote:Op maandag 4 februari 2008 00:23 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
whahah waren wel een paar babes. En jezus ik zweette als een gek daar ook, baden in zweet. Het was dat er al een zweetlucht hing anders was iedereen gestorven daar van de geur.![]()
![]()
BA ging aan zn shirt ruiken en toe H_P ook. Hij keek zo opeens omquote:Op maandag 4 februari 2008 00:25 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ja, die penetrante zweetlucht van remlof overheerst alles
quote:Op maandag 4 februari 2008 00:28 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
BA ging aan zn shirt ruiken en toe H_P ook. Hij keek zo opeens om, die blik van hem was onbetaalbaar.
quote:Op maandag 4 februari 2008 00:17 schreef PretKroket het volgende:
quote:Op maandag 4 februari 2008 00:28 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
BA ging aan zn shirt ruiken en toe H_P ook. Hij keek zo opeens om, die blik van hem was onbetaalbaar.
Van wie?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:28 schreef Paramnesia het volgende:
Remlof, en BA iig en ik dacht dat ik je ook zag ruiken.quote:Op maandag 4 februari 2008 07:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Van wie?
Hij was het niet trouwens
Dus ik gok er zo op dat het PretKroket (Jelle toch?) was
Dit is het arnhem topicquote:Op maandag 4 februari 2008 00:17 schreef PretKroket het volgende:
dat kanquote:Op maandag 4 februari 2008 10:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
altijd al een keer naar Arnhem willen gaan
Nog nooit geweest?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
altijd al een keer naar Arnhem willen gaan
Je was okay.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh hierbij deel ik mee dat ik NIET kom. Mijn optreden van 21 maart is verplaatst naar het weekend daaropHet weekend van de meet dus. Sorry
Het was remlof inderdaad niet. Maar ach, wat zeur ik, ik kan heul niet ruikenquote:Op maandag 4 februari 2008 08:11 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Remlof, en BA iig en ik dacht dat ik je ook zag ruiken.
dat zegt principessa.farfallus nou altijdquote:Op maandag 4 februari 2008 16:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Alleen toen ik heel klein was !
die zit tegen die tijd op arubaquote:Op maandag 4 februari 2008 19:30 schreef DuTank het volgende:
Komt Joran ook?
Hij was wel op de Kijkduin meetquote:Op maandag 4 februari 2008 19:30 schreef DuTank het volgende:
Komt Joran ook?
quote:Op maandag 4 februari 2008 23:22 schreef PretKroket het volgende:
[..]hoogstwaarschijnlijk want ik had het beloofd
Goed planquote:Op maandag 4 februari 2008 21:32 schreef Garisson72 het volgende:
we kunnen voor de Fok!kers wel een Joran City Trip organiseren, de complete route die de zwarte Jorange Rover reed, zijn huis, volledig verzorgd diner door zijn oma, eindigen in Manhattan...
Neem je zus ook mee.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:22 schreef PretKroket het volgende:
[..]hoogstwaarschijnlijk want ik had het beloofd
Ik snap ook geen reet van het feit dat het woordje "Arnhem" in de tietel staat. Wat heeft dat nou met een meat in Den Bosch te maken. Verwarring alom!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:11 schreef NanKing het volgende:
Het is in Bosch toch?
De OP lezen is voor noobs![]()
Yeps, Bosch in Arnhem, bijblijven juicedquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:11 schreef NanKing het volgende:
Het is in Bosch toch?
De OP lezen is voor noobs![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |