Die kroeg is toch altijd al heel druk?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als Jordeeeh, Skippybal of Lucifer_Doosje komen kom ik ook.
Ik zou trouwens als kroeg gewoon Dollars nemen.
Mwah... Valt mee hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:06 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Die kroeg is toch altijd al heel druk?
Nee niet nu, ze zijn dicht op maandagquote:Op maandag 14 januari 2008 16:54 schreef Q. het volgende:
Nu?
Oehquote:Op maandag 14 januari 2008 16:51 schreef Vork het volgende:
Grote halve liters Weissbier voor 3 euro [afbeelding]
de kleine halve liters zijn er vreemdgenoeg even duur!quote:
Daarom heb ik ook altijd de grotequote:Op maandag 14 januari 2008 17:11 schreef Garisson72 het volgende:
de kleine halve liters zijn er vreemdgenoeg even duur!![]()
goeie tvp he!
Voor!quote:
In de kelderzaal van Boschquote:Op maandag 14 januari 2008 18:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Valt er ook nog ergens te dansen?En zijn daar liefhebbers voor?
Maar dat klinkt goedquote:
Cola + GHB =quote:Op maandag 14 januari 2008 19:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga aan de cola.
Lollercola!quote:
Bij de pizza?, nou, mag hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 19:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga aan de cola.
Vanaf Arnhem CS? Of vanaf jou naar Arnhem?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:56 schreef roooosje het volgende:
[..]
Misschien. Als het een beetje te doen is vanaf CS
.
Nou! Dan wil ik je opeens niet meer ophalenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:07 schreef roooosje het volgende:
Aaaw. Lief dat je me wil komen halen. Maar als ik kom, komt vriendje ook mee.
En door omstandigheden is alles wat verder dan 10 minuten lopen is voor mij een ramp.
Moemoe zou niet meer op Fok! komen...quote:
Jammerquote:Op zondag 13 januari 2008 14:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die heeft er geloof ik niet zoveel zin in.
Alleen als ik strontzat benquote:Op maandag 14 januari 2008 18:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Valt er ook nog ergens te dansen?En zijn daar liefhebbers voor?
Nosj. Tof.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:37 schreef Nosh het volgende:
Lollercola!.
Count me in trouwens, misschien heb ik dan wel helemaal niks!
quote:
eiwitrijk zekerquote:
Schandalig wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Moemoe zou niet meer op Fok! komen...
Ik komquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:12 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik ga wel naar de kroeg.
Mits Ba komt .. voor de rest ken ik eigelijk niemanden ik wil murp ook zien.
Heb je wel kunnen slapen vannacht?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb serieus liggen nadenken over deze zin.
Ik zeg twee keer hetzelfde.
Ga je ook naar de meet dan?quote:
fijn dat er weer volledig over me heen gekeken wordtquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:17 schreef enter het volgende:
Kroeg
Alexxxxx
Berenanus
Dangel
Enter
Hoi_Piepeloi
JDude
Kogelmagneet
Kuukske
Longinus
LordVoldemort
Lyssa
Memento-Mori
Moterbloempje met zus
Nosh
outsidr
Paramnesia
Ratelslangetje
remlof
rulerofdeath
Tmaatje
Surveillance-Fiets
Vork
Misschien:
AMDB
Garisson72
murp
roooosje + vriend
Isabeau
Q+
-skippybal-
quote:Op maandag 14 januari 2008 12:19 schreef ryangozer het volgende:
Wat denk je van Café Sint Jan voor het eten en "Het Barretje" voor het zuipen? Ik kom ook misschien.
Zo erg was het ook weer niet, maar kon niet wachten tot ik een woordenboek in mijn handen hadquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je wel kunnen slapen vannacht?
Arnhem is om de hoek, grote kans.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ga je ook naar de meet dan?
Ohw, das dan wel een reden om te gaan.quote:
zo beter?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:26 schreef ryangozer het volgende:
[..]
fijn dat er weer volledig over me heen gekeken wordt![]()
[..]
Gezellig.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:46 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
Lijkt me leuk om er naar toe te gaan, maar nog efkes afwachten waar ik die dag mag spelen. Mijn team komt uit Tilburg, de tegenstander uit Groningen, dus de mogelijkheden zijn weer legio... Ben dan wel net terug van een korte vakantie...
Dat is lief, als ik toch veilig weet te ontsnappen, eet ik gewoon meequote:Op woensdag 16 januari 2008 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
Isabeau en Q moeten van mij trouwens gewoon op de zeker-lijst![]()
![]()
balen entermaar we wachten wel op je
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Oh ja, ik kan wel op de zeker-lijst.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
balen entermaar we wachten wel op je
![]()
ik ben heul niet heul de avond aan het gamen!!!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:20 schreef enter het volgende:
Waarom moeten vrouwen het altijd zo druk hebben en mannen mogen heel de avond gamen
hahaquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:29 schreef Berenanus het volgende:
[..]
ik ben heul niet heul de avond aan het gamen!!!!![]()
![]()
ben ook dragonball z aan het kijken
Jij zou nu ook dolgraag pingu kijken!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
dragon ball z... is dat niet iets voor <12jaar
moahquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
dragon ball z... is dat niet iets voor <12jaar
Tom & Jerryquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
moah
ik kijk het zelf niet, kijk zelf scooby doo en tom & jerry en zo
ik HAAT kleipoppetjesquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:41 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Jij zou nu ook dolgraag pingu kijken!
ik had zoiets op de pc, 10 jaar terug ofzoquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Tom & Jerry
Had daar zoeen vet spel van voor op de playstation
werk zequote:Op donderdag 17 januari 2008 14:12 schreef moemoe het volgende:
Werk.
Ik ben nog steeds bezig.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
werk ze
ik moet zaterdag weer werken
goedzo grote meidquote:
jonge entertjes en BA fokken??quote:
Ik heb al mijn handen vol aan alleen BAquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jonge entertjes en BA fokken??
is BA zo groot geschapen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:32 schreef enter het volgende:
[..]
Ik heb al mijn handen vol aan alleen BA
de meet is in Arnhem hequote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:35 schreef Sosa het volgende:
tvp, woon ook in ernhem
vooruit dan maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |