Timerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:11 schreef Sala-adin het volgende:
Waar is dat timer geval?
ok is goeiequote:
Op jou ja.quote:
Heeft The Cavern geen site?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
Cavern is opzich ook wel grappig, mits foute muziek.. [afbeelding]
teeveepee overigens [afbeelding]
Ik sta niet eens in het lijstje.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kom nog steeds hoor
Zal ik ff doen danquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:56 schreef JDude het volgende:
Ik sta niet eens in het lijstje. [afbeelding]. [afbeelding].
géén idee..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Heeft The Cavern geen site?
Zat net effe te googlen, Jules ziet er wel leuk uit; dat Bosch ook, maar van die ander kan ik geen site vinden
En ik sleep Kuukske ook nog mee.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Zal ik ff doen dan
Je komt zeker?heb je iig in het komerslijstje gezet
Donequote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:54 schreef Memento-Mori het volgende:
zeg piepeloi het lijstje is op alfabet dus zet JDude er eens op de juiste plek bijen outsidr staat dan ook verkeerd
MIJNquote:
de wederhelft van JDude: Kuukske moet je er nog ff in dingesenquote:
gebruik die eens gauw danquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan heb ik de hubble satelliet nodig om een foto te maken ja
groetjes outsidr
Je weet toch dondersgoed dat de hubble sateliet er is om kleine objecten ergens ver weg te vinden?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan heb ik de hubble satelliet nodig om een foto te maken ja
groetjes outsidr
Ohja...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Je weet toch dondersgoed dat de hubble sateliet er is om kleine objecten ergens ver weg te vinden?
Hoe weet hij dat nouquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:31 schreef outsidr het volgende:
Ohja...
Wou je beweren dat Piep haar tieten klein zijn dan ?
Donequote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kan mijn naam ook op de lijst worden gezet aub?
Hij ken er alleen achter komen als ie langskomtquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:37 schreef Koffiezetter het volgende:
[..]
Ja, hoe weet die prutsmod dat nou!
Jullie horen het nog wel, ik wil niet plotseling afzeggen op de dag des oordeelquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:41 schreef outsidr het volgende:
[..]
Hij ken er alleen achter komen als ie langskomt
Deox is een gluurderquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:41 schreef outsidr het volgende:
[..]
Hij ken er alleen achter komen als ie langskomt
ofwel remlof naar 't cafequote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:13 schreef remlof het volgende:
Vanavond is er ook al een Arnhemminimeet, voor de liefhebbers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |