waar is die eigelijk?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:35 schreef Berenanus het volgende:
Komt Boem trouwens ookof kan iemand dat regelen
Boem moet komen, Quickie_Butt heeft nog wat voor 'm in pettoquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waar is die eigelijk?
laatste tijd weinig gezien
Nopequote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Heb je vervoer heen & terug al geregeld?
Als jij vervoer weet te regelen die bereid is om ook naar Emmen af te reizen, heb ikinteresse trouwens.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nope![]()
![]()
Ik weet niet of Boem komt, hij heeft het druk met zijn muziek
quote:Op zondag 20 januari 2008 00:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Als jij vervoer weet te regelen die bereid is om ook naar Emmen af te reizen, heb ikinteresse trouwens.
en IK MOET komen
Nee.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Mag ik bij " Ik kom niet, maar ik post wel " ?
Boem, room for 1 more?quote:Op zondag 20 januari 2008 03:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kijk wel even of ik kom ook eigenlijk.
Ik heb dat weekend daarvoor een optreden en daarvoor dus ook al vrij gevraagd van werk. Ik weet sowieso niet of ik wel nog een weekend daaropvolgend kan vrij vragen.
Ik kiek wel. Als ik ga pik ik Emmen mee Deox, gaan we samen !
quote:
Dat moet je twee maanden van tevoren plannen? Och armequote:Op maandag 21 januari 2008 22:36 schreef Jerney_Kaagman het volgende:
Ok ik kom misschien ook, maar niet te lang want ik moet nog neuqen
Ja, maar alleen achterin, in de Doos.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:37 schreef Jerney_Kaagman het volgende:
Oh en blowen ook, maar dat kan in Bosch ook wel he?
quote:Op zondag 20 januari 2008 03:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kijk wel even of ik kom ook eigenlijk.
Ik heb dat weekend daarvoor een optreden en daarvoor dus ook al vrij gevraagd van werk. Ik weet sowieso niet of ik wel nog een weekend daaropvolgend kan vrij vragen.
Ik kiek wel. Als ik ga pik ik Emmen mee Deox, gaan we samen !
Nee man, je gaat gewoon gratis je kontje geven aan iedereen.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Neemt iemand de Purple Intruder mee?
Ik neem outsidr meequote:Op maandag 21 januari 2008 23:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dat doet BA toch al?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:15 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nee man, je gaat gewoon gratis je kontje geven aan iedereen.
Waarom verbaast me dat nou niet?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik neem outsidr meeis meer dan genoeg
Bij hem is het niet gratis.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Dribbels Verkapte BaggerOnzinmeet #2
Crossover spam nog een keer
Misschien kom ik ookWhi
Tuukquote:Op maandag 21 januari 2008 23:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Meer "welke dames uit de bollenstreek willen een gratis ritje naar de onz meet "quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:14 schreef rulerofdeath het volgende:
gezocht: medereiziger vanuit twente
zoiets?
hmmz op die fietsquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:11 schreef longinus het volgende:
[..]
Meer "welke dames uit de bollenstreek willen een gratis ritje naar de onz meet "
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:14 schreef rulerofdeath het volgende:
gezocht: medereizigster vanuit twente
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:28 schreef Berenanus het volgende:
Zou er nog bij komen, dat je iemand anders hoorde typen via het internet
/flauw
mooi plaatje. ik neem alleen geen wapen mee. is dat erg?quote:
ook geen "loaded" gunquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi plaatje. ik neem alleen geen wapen mee. is dat erg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |