Waarom?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:58 schreef Perrin het volgende:
==> BNW
Aan de oostelijke natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Nu vraag ik me wel opeens af aan welke kant japan staat..
is dat je bronquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:36 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
De eerste post van TS,
Bron: papieren Telegraaf
Verder:
[ afbeelding ]
welk spel?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:58 schreef BaajGuardian het volgende:
Er zijn meer spelers in het spel, japan valt daar op een bepaald niveau ook onder.
Is natuurlijk alleen een goede bron als er in staat dat Kamal en Youssef geen marokkanen zijn.quote:
Ja, zie jij het al voor je? Een discussie over het gedrag van moslims op NOVA?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:40 schreef Yi-Long het volgende:
-edit- PM ofzo.
En volgens mij vond ze dat minder tof, omdat de discussie er over moest gaan of de publieke omroepen tijd zouden moeten maken om zo'n film van een politicus, en dus met een politiek doel, wel in zijn geheel zouden moeten uitzenden en of er wel aandacht aan besteedt moest worden.
Als de discussie zou gaan om 'het gedrag van moslims', dan zou ze er denk ik minder problemen mee hebben.
Mwoah. Sommige dingen kun je niet uit de weg gaan. Dat de oorlog tussen de islam en het vrije westen er komt is duidelijk. Het is alleen een vraag van wanneer en hoe erg. Zolang er uit de islamitische hoek niemand opstaat met enig relativerings vermogen zal het probleem alleen maar groter worden. Kijk maar in wat voor stroomversnelling we nu zitten. Dat kan niet meer 10 jaar doorgaanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen we zeer binnenkort WOIII verwachten. Dat idee beangstigt me.
Die oorlog stond al op het programma toen de 1e wereldoorlog begon.quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:34 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Mwoah. Sommige dingen kun je niet uit de weg gaan. Dat de oorlog tussen de islam en het vrije westen er komt is duidelijk. Het is alleen een vraag van wanneer en hoe erg. Zolang er uit de islamitische hoek niemand opstaat met enig relativerings vermogen zal het probleem alleen maar groter worden. Kijk maar in wat voor stroomversnelling we nu zitten. Dat kan niet meer 10 jaar doorgaan
Op wiens programma?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Die oorlog stond al op het programma toen de 1e wereldoorlog begon.
Als ik het daarover ga hebben wordt dit topic toch meteen naar Bnw gesmeten dus laat maar zitten.quote:
Je schijnt BNW ook minderwaardig te zien aan NWS?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als ik het daarover ga hebben wordt dit topic toch meteen naar Bnw gesmeten dus laat maar zitten.
Ik vind bnw niet minderwaardig aan nws, maar het slaat het doel mis.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je schijnt BNW ook minderwaardig te zien aan NWS?
Ik ben overigens ook wel benieuwd, open dan een topic in BNW...
Omdat de gemiddelde user het als minderwaardig ziet?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik vind bnw niet minderwaardig aan nws, maar het slaat het doel mis.
Heden ik, morgen gij; maar het is op zich wel een interessante topic geworden (misschien) over media zelf toch? Niet helemaal het doel van de TS, maar goed...quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:58 schreef paddy het volgende:
Heden, wat is dit een baggertopic geworden. Kijk het nog even aan...dus geen gebagger meer. En al helemaal geen persoonlijk gebash naar elkaar. Dat doen jullie maar op msn ofzo.
Door de discussie is dit onderhand ook een BNW topic geworden. Maar dat is meer door de uiteindelijke posts van de users. Het begon ergens over en uiteindelijk heeft iedereen het over de bronnen. En niemand meer over de OP of het nieuwsbericht. Tja, en dan hoort het niet meer in NWS thuis. En aangezien de TS er geen problemen mee heeft (aan de posts te zien) zal ik deze eens achter neerleggen. Op zich dus best een leuke discussie, maar vind het toch jammer van het topic, want daar is het niet mee begonnen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je schijnt BNW ook minderwaardig te zien aan NWS?
Ik ben overigens ook wel benieuwd, open dan een topic in BNW...
Nee, persoonlijk vind ik de manier waarop bnw fungeert het omgekeerde dan naar mijn visie de bedoeling was (ja ik heb bnw al aangedragen onder een andere naam nog lang voordat het idee kwam tru te splitsen)quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde user het als minderwaardig ziet?
Die snap ik niet.quote:
Dit is dus precies wat ik bedoel. Dit is waar bnw is wat het niet moest zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:04 schreef paddy het volgende:
[..]
En BNW is absoluut niet minderwaardig aan NWS. Het is gewoon net geen NWS en er worden nieuwsonderwerpen besproken die in feite net zo gaan als hier in dit topic.
Die paar regeltjes die de TS meegeeft aan het door haar gepaste artikeltje vind ik nogal eh... warrig. Dus dan gaat de discussie wrs ook op de loop. De insteek die overblijft, een discussie over bronnen, is wel interessant natuurlijk. Want waar baseer je je mening op, hoe betrouwbaar zijn die bronnen, waarvan zijn ze afkomstig etc.?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Door de discussie is dit onderhand ook een BNW topic geworden. Maar dat is meer door de uiteindelijke posts van de users. Het begon ergens over en uiteindelijk heeft iedereen het over de bronnen. En niemand meer over de OP of het nieuwsbericht. Tja, en dan hoort het niet meer in NWS thuis. En aangezien de TS er geen problemen mee heeft (aan de posts te zien) zal ik deze eens achter neerleggen. Op zich dus best een leuke discussie, maar vind het toch jammer van het topic, want daar is het niet mee begonnen.
En BNW is absoluut niet minderwaardig aan NWS. Het is gewoon net geen NWS en er worden nieuwsonderwerpen besproken die in feite net zo gaan als hier in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |