Dit doet me onvolledig aan, je stelt dus dat heel stormfront tegen wilders is omdat wilders weleens naar israel gaat? Met wat voor groepen praat wilders dan in israel, want het is echt niet een groot zionistisch bolwerk, er zijn heel veel verschillende groepen in israel... dat wilders naar israel gaat zegt helemaal niks, mischien neemt hij gewoon vakantie, hell ik ben zelf in israel geweest als kind, zou stormfront mij nu ook haten?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wilders is hele goede vrienden met Israël. Hij en zijn kornuiten gaan vaak op werkbezoek naar Israel en komt ook vaak in Joodse kringen, daar werd de AIVD trouwens nog al zenuwachtig van.
Stormfront is dus tegen Israel omdat zij Joden het superieure en uitverkoren volk op aarde vinden waardoor zij overal aan de touwtjes trekken.
En daar zijn globaal al die sicke NWO conspiracies op gebaseerd.
Wilders praat uiteraard met de machtigste mensen van de club, dat is ook 1 van de redenen dat Wilders nu nog in leven is, want van de AIVD hoeft hij, netzoals Fortuyn destijds helemaal niks te verwachten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dit doet me onvolledig aan, je stelt dus dat heel stormfront tegen wilders is omdat wilders weleens naar israel gaat? Met wat voor groepen praat wilders dan in israel, want het is echt niet een groot zionistisch bolwerk, er zijn heel veel verschillende groepen in israel... dat wilders naar israel gaat zegt helemaal niks, mischien neemt hij gewoon vakantie, hell ik ben zelf in israel geweest als kind, zou stormfront mij nu ook haten?
Ik zou het op prijs stellen als je met meer info komt.
Dit is trouwens niet waar, de zionisten hebben geen hol met een nieuwe wereldorde te maken, de zionisten willen enkel de second coming of christ triggeren.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En daar zijn globaal al die sicke NWO conspiracies op gebaseerd.
Ik zeg ook nergens dat de NWO altijd slecht is, een nwo staat simpelweg voor een nieuw wereld 'model' niks meer. Maar het zijn de mensen die de touwtjes in handen hebben die je opzicht slecht zou kunnen noemen, hoe relatief goed en slecht ook mag zijn, het is in en inslecht wat die figuren flikken.quote:En nogmaals als de NWO eventueel bestaat hoeft het helemaal niet slecht te zijn. Het is zegmaar hetzelfde als jij een clubje mieren doodtrapt.... Voor die mieren is het een ongekend groot drama, maar diegene (noem het maar God in dit geval) die die mieren had doodgetrapt zet daar weer een nieuwe superieure mier neer.
Dat wordt nog een beetje te veel ontkent. Maar het hele NWO verhaal is gebaseerd op de bijbel, dus op de metaforen God en Satan.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dit is trouwens niet waar, de zionisten hebben geen hol met een nieuwe wereldorde te maken, de zionisten willen enkel de second coming of christ triggeren.
Degenen achter een nieuwe wereldorde zijn van een heel ander caliber en zijn juist seculair ipv gelovig.
[..]
Ik zeg ook nergens dat de NWO altijd slecht is, een nwo staat simpelweg voor een nieuw wereld 'model' niks meer. Maar het zijn de mensen die de touwtjes in handen hebben die je opzicht slecht zou kunnen noemen, hoe relatief goed en slecht ook mag zijn, het is in en inslecht wat die figuren flikken.
Welke club? De zionisten? Dat zou wel sense maken ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wilders praat uiteraard met de machtigste mensen van de club, dat is ook 1 van de redenen dat Wilders nu nog in leven is, want van de AIVD hoeft hij, netzoals Fortuyn destijds helemaal niks te verwachten.
Je kunt niet niet in god geloven en wel in satan die 2 zijn in hun kerkerlijk verhaaltje verbonden, je kunt wel relatief de zaken bekijken, satan is ook maar opgemaakt uit meerdere paganistische en babylonische goden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:42 schreef JohnDope het volgende:
Nog even over dat seculier, dat kan ook onbewust satanisme zijn. Want je hoort heel veel mensen zeggen dat ze niet in God geloven, maar wel geloven dat er iets is. Als het niet God is, dan is het satan.
We zullen het allemaal wel zien en beleven, als de tijd begint zorg ik dat ik een schotel op mijn dak heb staan, want het lijkt me echt gaar dat wanneer het los gaat in de wereld, mijn televisieprovider uit valt.![]()
Al die verschillende oude verhalen zijn uiteindelijk allemaal op hetzelfde gebaseerd. Er zal vast wel een kern van waarheid inzitten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je kunt niet niet in god geloven en wel in satan die 2 zijn in hun kerkerlijk verhaaltje verbonden, je kunt wel relatief de zaken bekijken, satan is ook maar opgemaakt uit meerdere paganistische en babylonische goden.
De christelijke god is ook een mengelmoes van verschillende sumerische goden inclusief enki (lucifer)
Dat zegt dus helemaal geen ene moer, of mischien... zegt het juist alles.
Waarom?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:58 schreef Perrin het volgende:
==> BNW
Aan de oostelijke natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Nu vraag ik me wel opeens af aan welke kant japan staat..
is dat je bronquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:36 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
De eerste post van TS,
Bron: papieren Telegraaf
Verder:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |