abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:23:57 #241
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56048253
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:20 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wilders is hele goede vrienden met Israël. Hij en zijn kornuiten gaan vaak op werkbezoek naar Israel en komt ook vaak in Joodse kringen, daar werd de AIVD trouwens nog al zenuwachtig van.

Stormfront is dus tegen Israel omdat zij Joden het superieure en uitverkoren volk op aarde vinden waardoor zij overal aan de touwtjes trekken.
En daar zijn globaal al die sicke NWO conspiracies op gebaseerd.
Dit doet me onvolledig aan, je stelt dus dat heel stormfront tegen wilders is omdat wilders weleens naar israel gaat? Met wat voor groepen praat wilders dan in israel, want het is echt niet een groot zionistisch bolwerk, er zijn heel veel verschillende groepen in israel... dat wilders naar israel gaat zegt helemaal niks, mischien neemt hij gewoon vakantie, hell ik ben zelf in israel geweest als kind, zou stormfront mij nu ook haten?

Ik zou het op prijs stellen als je met meer info komt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_56048280
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:23 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dit doet me onvolledig aan, je stelt dus dat heel stormfront tegen wilders is omdat wilders weleens naar israel gaat? Met wat voor groepen praat wilders dan in israel, want het is echt niet een groot zionistisch bolwerk, er zijn heel veel verschillende groepen in israel... dat wilders naar israel gaat zegt helemaal niks, mischien neemt hij gewoon vakantie, hell ik ben zelf in israel geweest als kind, zou stormfront mij nu ook haten?

Ik zou het op prijs stellen als je met meer info komt.
Wilders praat uiteraard met de machtigste mensen van de club, dat is ook 1 van de redenen dat Wilders nu nog in leven is, want van de AIVD hoeft hij, netzoals Fortuyn destijds helemaal niks te verwachten.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:37:06 #243
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56048546
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:20 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En daar zijn globaal al die sicke NWO conspiracies op gebaseerd.
Dit is trouwens niet waar, de zionisten hebben geen hol met een nieuwe wereldorde te maken, de zionisten willen enkel de second coming of christ triggeren.
Degenen achter een nieuwe wereldorde zijn van een heel ander caliber en zijn juist seculair ipv gelovig.
quote:
En nogmaals als de NWO eventueel bestaat hoeft het helemaal niet slecht te zijn. Het is zegmaar hetzelfde als jij een clubje mieren doodtrapt.... Voor die mieren is het een ongekend groot drama, maar diegene (noem het maar God in dit geval) die die mieren had doodgetrapt zet daar weer een nieuwe superieure mier neer.
Ik zeg ook nergens dat de NWO altijd slecht is, een nwo staat simpelweg voor een nieuw wereld 'model' niks meer. Maar het zijn de mensen die de touwtjes in handen hebben die je opzicht slecht zou kunnen noemen, hoe relatief goed en slecht ook mag zijn, het is in en inslecht wat die figuren flikken.
pi_56048611
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:37 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dit is trouwens niet waar, de zionisten hebben geen hol met een nieuwe wereldorde te maken, de zionisten willen enkel de second coming of christ triggeren.
Degenen achter een nieuwe wereldorde zijn van een heel ander caliber en zijn juist seculair ipv gelovig.
[..]

Ik zeg ook nergens dat de NWO altijd slecht is, een nwo staat simpelweg voor een nieuw wereld 'model' niks meer. Maar het zijn de mensen die de touwtjes in handen hebben die je opzicht slecht zou kunnen noemen, hoe relatief goed en slecht ook mag zijn, het is in en inslecht wat die figuren flikken.
Dat wordt nog een beetje te veel ontkent. Maar het hele NWO verhaal is gebaseerd op de bijbel, dus op de metaforen God en Satan.
Vandaar ook dat seculier synoniem voor satanisme is.

En nogmaals als de NWO bestaat, kan dit natuurlijk nooit door een mens bedacht worden en door de eeuwen heen in stand gehouden worden. Daar moet dan wel een hele duistere ongekend kracht achter zitten.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:41:13 #245
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56048631
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wilders praat uiteraard met de machtigste mensen van de club, dat is ook 1 van de redenen dat Wilders nu nog in leven is, want van de AIVD hoeft hij, netzoals Fortuyn destijds helemaal niks te verwachten.
Welke club? De zionisten? Dat zou wel sense maken ja.
Nou ik ben geen fan van wilders, ik vind veel van zijn punten hardstikke goed, maar waar hij bevolkingsgroepen zodanig demoniseert dat er bijna geen tafel meer is om rond te zitten kan hij fluiten naar mijn stem, ik stem gewoon helemaal niet meer. Politiek is een poppenkast vol belangen en daar heb ik niks meer mee, anders was ik zelf wel de politiek ingegaan.
Nederland is nederland, ben ik het mee eens, andere culturen moeten zich aanpassen aan de nederlandse cultuur, ben ik het mee eens, maar de manier waarop de politiek dit voorstelt verergeren ze juist de problemen, ze geven mensen geen kans om zich aan te passen, ze weren zelfs letterlijk mensen van kansen om zich aan te passen, hoe wil je dan rechtvaardigen deze mensen als de schuldigen aan te wijzen?
pi_56048653
Nog even over dat seculier, dat kan ook onbewust satanisme zijn. Want je hoort heel veel mensen zeggen dat ze niet in God geloven, maar wel geloven dat er iets is. Als het niet God is, dan is het satan.

We zullen het allemaal wel zien en beleven, als de tijd begint zorg ik dat ik een schotel op mijn dak heb staan, want het lijkt me echt gaar dat wanneer het los gaat in de wereld, mijn televisieprovider uit valt.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:43:00 #247
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56048670
Ik bedoel trouwens dat ik voor een volks-nederland ben, niet voor een politiek-nederland, fuck de politiek. en fuck wilders daarin dus ook. Als wilders echt nederland wilde terugbrengen zou hij niet zich op de koran/moslims storten maar met alle macht de grenzen sluiten en dichthouden (ook voor polen ja) en vervolgens de allochtonen 'betrekken' en de kans zich te betrekken ook echt geven.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:47:05 #248
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56048761
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:42 schreef JohnDope het volgende:
Nog even over dat seculier, dat kan ook onbewust satanisme zijn. Want je hoort heel veel mensen zeggen dat ze niet in God geloven, maar wel geloven dat er iets is. Als het niet God is, dan is het satan.

We zullen het allemaal wel zien en beleven, als de tijd begint zorg ik dat ik een schotel op mijn dak heb staan, want het lijkt me echt gaar dat wanneer het los gaat in de wereld, mijn televisieprovider uit valt.
Je kunt niet niet in god geloven en wel in satan die 2 zijn in hun kerkerlijk verhaaltje verbonden, je kunt wel relatief de zaken bekijken, satan is ook maar opgemaakt uit meerdere paganistische en babylonische goden.
De christelijke god is ook een mengelmoes van verschillende sumerische goden inclusief enki (lucifer)
Dat zegt dus helemaal geen ene moer, of mischien... zegt het juist alles.
pi_56048802
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:47 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Je kunt niet niet in god geloven en wel in satan die 2 zijn in hun kerkerlijk verhaaltje verbonden, je kunt wel relatief de zaken bekijken, satan is ook maar opgemaakt uit meerdere paganistische en babylonische goden.
De christelijke god is ook een mengelmoes van verschillende sumerische goden inclusief enki (lucifer)
Dat zegt dus helemaal geen ene moer, of mischien... zegt het juist alles.
Al die verschillende oude verhalen zijn uiteindelijk allemaal op hetzelfde gebaseerd. Er zal vast wel een kern van waarheid inzitten.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:52:02 #250
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56048896
Hm ik bedacht mij net dat er 3 stromingen zijn.

De zionisten geloven in de second coming of christ.
Maar christus is een fabricage van de kerk.
De nieuwe wereld orde is "Seculier" oftewel tegen die kerk.
Mischien heb je gelijk johndope.
Maar ik zou satan veranderen met het woord "Deus primus"
Oftewel, de eerste god. Ik refereer hiermee naar de oorsprong van religie, sumerië.
In dat opzicht maakt de 3e wereldoorlog ook weer sense, waarin Enki afrekent met enlil en Jhwh.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:55:43 #251
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56048980
Nu vraag ik me wel opeens af aan welke kant japan staat..
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:58:07 #252
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_56049038
==> BNW
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:58:50 #253
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56049049
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:58 schreef Perrin het volgende:
==> BNW
Waarom?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:26:38 #254
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_56049659
Tja, als er weer goden bijgesleept moeten worden..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_56050432
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Nu vraag ik me wel opeens af aan welke kant japan staat..
Aan de oostelijke natuurlijk.

Die hebben natuurlijk al genoeg ervaringen met bommen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_56059776
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:36 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

De eerste post van TS,
Bron: papieren Telegraaf

Verder:

[ afbeelding ]
is dat je bron
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_56061683
Meki jij gebruikt de Telegraaf ook altijd als bron
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:40:09 #258
13456 AchJa
Shut up!!!
  woensdag 16 januari 2008 @ 00:43:44 #259
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_56063590
Ik denk dat veel Japanners hun buik vol hebben van de states
Ze zijn de tweede grote economie op de wereld. Ze hebben geen zin in die eindeloze oorlog die al 50 jaar duurt.
David Rockefeller is bevriend met de keizerlijke familie;
Wat betekend dat? Japan word gevraagd om mee te doen met de oorlog in Irak.
Kijk hier wat een bekende filmmaker hiervan zegt Hij was ook bevriend met de Rockefellers.
http://www.disclose.tv/viewvideo/2200/
Kennis is macht, onwetendheid is gevaarlijk..
  woensdag 16 januari 2008 @ 00:58:04 #260
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56063855
Er zijn meer spelers in het spel, japan valt daar op een bepaald niveau ook onder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')