abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55994060
quote:
Op zondag 13 januari 2008 12:09 schreef Sylvana het volgende:
Ja, dat is wel zo natuurlijk, maar tussen die kibbeling en het avondeten zat bijvoorbeeld bijna 5 uur. En denk dak dan beter tussendoor nog wat fruit of een rijstwafel ofzo had kunnen nemen
Dat zeker, je kan beter vaker eten en dan dingen met minder kcal dan wat je gister hebt gedaan (weinig maaltijden maar met wel veel kcal)
pi_55994195
Ja precies, en vandaag gaat wel goedkomen, op de pizza als avondeten na. Waren in de aanbieding, 3 voor 5 euro, dus Peter had er 3 van meegenomen en wil dus vanavond pizza eten. Dus rest van de dag gewoon opletten dan.

Wat ik vandaag ga eten dan:

ontbijt: 3 rijstwafels ( heb ik al op)
lunch: 2 sneëen brood met philadelphia
tussendoor: halve komkommer
avondeten: pizza
tussendoor: paprika

[ Bericht 0% gewijzigd door _Hestia_ op 13-01-2008 12:28:18 ]
pi_55994224
quote:
Op zondag 13 januari 2008 12:19 schreef Sylvana het volgende:
Ja precies, en vandaag gaat wel goedkomen, op de pizza als avondeten na. Waren in de aanbieding, 3 voor 5 euro, dus Peter had er 3 van meegneomen en wil dus vanavond pizza eten. Dus rest van de dag gewoon opletten dan.

Wat ik vandaag ga eten dan:

ontbijt: 3 rijstwafels ( heb ik al op)
lunch: 2 sneëen brood met philadelphia
tussendoor: halve komkommer
avondeten: pizza
tussendoor: paprika
3 pizza's voor vanavond of doen jullie die nog verdelen over een paar avonden?
pi_55994341
quote:
Op zondag 13 januari 2008 12:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

3 pizza's voor vanavond of doen jullie die nog verdelen over een paar avonden?
Haha, nee, die gaan niet allemaal vanavond op hoor.

Denk dat we er 2 opeten, waarvan ik een halve of 3/4 en Peter de rest
pi_55994694
3 Rijstwafels is 78 calorieen. Dat is wel een beetje weinig als begin van de dag.
pi_55994731
quote:
Op zondag 13 januari 2008 12:44 schreef Liejannuh het volgende:
3 Rijstwafels is 78 calorieen. Dat is wel een beetje weinig als begin van de dag.
Maar volgens mij doet ze dat ook omdat ze later pizza gaat eten?
pi_55994836
quote:
Op zondag 13 januari 2008 12:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar volgens mij doet ze dat ook omdat ze later pizza gaat eten?
Ja, en nu zit er tussen mn ontbijt en lunch ook niet zoveel tijd. Om half 12 mn ontbijt gehad, en ga nu lunchen, dus dan vind ik 3 rijstwafels wel voldoende als ontbijt
pi_55994987
quote:
Op zondag 13 januari 2008 12:49 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja, en nu zit er tussen mn ontbijt en lunch ook niet zoveel tijd. Om half 12 mn ontbijt gehad, en ga nu lunchen, dus dan vind ik 3 rijstwafels wel voldoende als ontbijt
Ja dat is ook zeker
pi_55995050
Vriend van me zei dat elke keer dat ie mij zag ik steeds dunner ben (Hij ziet me 2-3x per week)
Maar ik ben juist weer iets aangekomen maar wel schattig
pi_55995064
Ah, gelukkig maar! Ik was even bang dat je weer voor een streefgewicht van 35 kilo ging.
pi_55995513
Hoe het nu is
1.92 meter
68 kilo
vetpercentage volgens weegschaal (dus klopt niet): 8%
77 cm buikomtrek.

Dat kleine buikje net boven me broek wil maar niet weg!

En nu wil ik dit gaan bereiken :
pi_55995586
quote:
Op zondag 13 januari 2008 13:13 schreef Huppelei het volgende:
Hoe het nu is
1.92 meter
68 kilo
77 cm buikomtrek.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het ziet er wel netjes uit, maar vind het wel erg weinig hoor, 68 kg bij 1.92 meter
pi_55995885
quote:
Op zondag 13 januari 2008 12:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, gelukkig maar! Ik was even bang dat je weer voor een streefgewicht van 35 kilo ging.
Heb je het tegen mij
pi_55995926
huppelei moet gewoon zwaar gaan trainen in de sportschool
m'n broertje had eerst ook zo een lichaam als jij misschien nog wel minder gespierd..
na 1 jaar 5x per week fitnesse begon het al wat te lijken en na 3 jaar begint het al aardig in de richting van dat plaatje te komen
  zondag 13 januari 2008 @ 13:30:40 #115
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_55996005
Zo, gisteren braaf mn SB boodschapjes voor het eerst gedaan. Wat een enorme lijst zeg! Ik werd er behoorlijk sacherijnig van om al die dingen in mijn kar te gooien. Vooral omdat ik dan yoghurt slasaus nodig had, maar ik van 5 verschillende flessen de calorieen kon bekijken. Hetzelfde gold voor jam en er zijn alleen van Wasa al 5 verschillende volkorencrackers!
Bij de kassa werd mijn vriend pisnijdig omdat de hele kar vol 90 euro kostte terwijl we normaal gesproken rond de 65 zitten voor een hele week. Hij wilde niet begrijpen dat dat eenmalig is omdat ik niet elke week een pak kaas koop, dat jam langer dan een week meegaat, de 2 pakken cornflakes ook en zo nog heel veel dingen. Anyway, we waren beide nogal ongelukkig.
Voor mij kwam het besef dat het nu echt gaat gebeuren pas in de winkel... Wat deprimerend zeg om al die saaie dingen in de kar te gooien. Maar ja, tegen de tijd dat we thuis waren zaten we weer op een lijn en hij heeft beloofd om me te steunen deze weken. Dus morgen ga ik er tegenaan!

Weet iemand trouwens hoeveel calorieen je ongeveer op een dag binnenkrijgt met SB? Mijn moeder had het over 900, dat lijkt me wel heel weinig.
Spoilers!
pi_55996020
quote:
Op zondag 13 januari 2008 13:13 schreef Huppelei het volgende:
Hoe het nu is
1.92 meter
68 kilo
77 cm buikomtrek.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heel mooi ... maar dat kleine buikje, volgens mij als je van hem (muts dat ik ben, kan niet op zn naam komen) een foto van de zijkant neemt, zie je dat ook nog ... gewoon lekker zo laten, volgens mij gaat dat nooit weg

Beterschap @minilotje. Mijn vriend is ook ziek, en ik vrees dat de kans groot is dat ie mij heeft aangestoken, aangezien ik niet echt heb opgepast met speeksel ontwijken enzo, vond het teveel moeite .

@Principessa: misschien ben je wel zwaarder, maar toch strakker, spieren erbij toevallig? (nog meer buikspieren, weet ik het) ...

Zo, genoeg poging gedaan mijn boeken te ontwijken, nu moet ik er toch aan gaan geloven ... en over een halfuurtje alweer warm eten, wil (nee moet) voor dit tijd echt iets doen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 13 januari 2008 @ 13:52:06 #117
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_55996536
Ik ben vanaf eind November een stuk gezonder gaan eten en 3x in de week lekker sporten om langszaam af te vallen en nu is mijn BMI van 35 naar 31,5 nog 15kg te gaan en ik heb weer een redelijke BMI.
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_55996563
@ chicolate: nee denk dat hij gewoon aardig probeerde te zijn en in is voor bilbehoud
pi_55996880
quote:
Op zondag 13 januari 2008 13:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Heb je het tegen mij
Nee, tegen Sylvana en haar rijstwafels.
pi_55997282
quote:
Op zondag 13 januari 2008 13:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
huppelei moet gewoon zwaar gaan trainen in de sportschool
m'n broertje had eerst ook zo een lichaam als jij misschien nog wel minder gespierd..
na 1 jaar 5x per week fitnesse begon het al wat te lijken en na 3 jaar begint het al aardig in de richting van dat plaatje te komen
Ja precies, zo'n lichaam krijg je ook niet in een maandje
pi_55997840
quote:
Op zondag 13 januari 2008 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, gisteren braaf mn SB boodschapjes voor het eerst gedaan. Wat een enorme lijst zeg! Ik werd er behoorlijk sacherijnig van om al die dingen in mijn kar te gooien. Vooral omdat ik dan yoghurt slasaus nodig had, maar ik van 5 verschillende flessen de calorieen kon bekijken. Hetzelfde gold voor jam en er zijn alleen van Wasa al 5 verschillende volkorencrackers!
Bij de kassa werd mijn vriend pisnijdig omdat de hele kar vol 90 euro kostte terwijl we normaal gesproken rond de 65 zitten voor een hele week. Hij wilde niet begrijpen dat dat eenmalig is omdat ik niet elke week een pak kaas koop, dat jam langer dan een week meegaat, de 2 pakken cornflakes ook en zo nog heel veel dingen. Anyway, we waren beide nogal ongelukkig.
Voor mij kwam het besef dat het nu echt gaat gebeuren pas in de winkel... Wat deprimerend zeg om al die saaie dingen in de kar te gooien. Maar ja, tegen de tijd dat we thuis waren zaten we weer op een lijn en hij heeft beloofd om me te steunen deze weken. Dus morgen ga ik er tegenaan!

Weet iemand trouwens hoeveel calorieen je ongeveer op een dag binnenkrijgt met SB? Mijn moeder had het over 900, dat lijkt me wel heel weinig.
Als je nu al zo tegen SB op ziet, denk je dan dat je het wel gaat volhouden? Volgens mij zit je bij SB wel rond de 900kCal/dag hoor, dat klopt wel.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_55998081
Brad

?
pi_55998188
quote:
Op zondag 13 januari 2008 14:47 schreef conleche het volgende:
Brad

?
Oh ja nu weet ik pas weer hoe hij heet ... hij is alleen een beetje oud ondertussen
pi_55998456
quote:
Op zondag 13 januari 2008 14:51 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh ja nu weet ik pas weer hoe hij heet ... hij is alleen een beetje oud ondertussen
Sorry, liet me even gaan...... Voor jou issie misschien te oud. Maar voor mij gaat ie nog prima mee hoor. Geen probleem.

Heb vandaag al 4 sneeen brood gegeten. Had trek.
  zondag 13 januari 2008 @ 15:00:57 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55998531
quote:
Op zondag 13 januari 2008 14:47 schreef conleche het volgende:
Brad

?
Brad .

Met de buik van Huppelei is niks mis . Niet te kritisch zijn, hoor, Huppelei.
Brad is natuurlijk wel een moeilijk te evenaren godheid .
Niet meer actief op Fok!
pi_55998575
chicolate hoe kan je brad nu weer niet herkennen
pi_55998695
er is niks mis met zn buik maar ik snap wel dat hij een volwassener lichaam wil
wil ik ook namelijk
pi_55998744
Ja ik weet niet

Ik herkende hem wel, ken wel films enzo, vond hem geweldig in Oceans ... maar kon gewoon niet meer op zn naam komen ... en hij is oud, maar niet té oud ... George Clooney is ook oud, maar die is ook leuk in Oceans
pi_55998775
quote:
Op zondag 13 januari 2008 15:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
er is niks mis met zn buik maar ik snap wel dat hij een volwassener lichaam wil
wil ik ook namelijk
je wilt ook zo'n buik als brad?
pi_55999170
nee meer curves op de goede plaatsen
dus niet op mn buik maar wel op mn tieten/heupen enz
pi_55999397
quote:
Op zondag 13 januari 2008 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[...]
[...]
Wat een verdomd slechte start, dit wordt niets zo. Echt, als je wilt afvallen en het gewicht ook eraf wil houden (lijkt me wenselijk) dan is dit niet de manier om er mee bezig te gaan of ernaar te kijken. Niet elk dieet is geschikt voor iedereen en SB is gewoon populair, ze is heel goed in geld verdienen, maar een vreselijk slechte raadgever op dieetgebied.

Kijk eens naar iemand als Minilotje, eet geweldig lekker, is lief voor haarzelf en valt af. Met SB moet je wel saaie stomme dingen eten en ik weet niet of dat aansluit bij je huidige eetgewoontes, maar bij die van mij zou het niet aansluiten. En dùs zou ik haar dieet nooit kunnen volhouden en dat is afvalregel nummer 1: volg een eetwijze waarmee je afvalt die je altijd zou kunnen volhouden. Een dieet doe je niet voor heel even, maar doe je voor altijd. Alleen dan kan je met succes een mooi figuur behouden.

Zoals jij het opschrijft zie je het als een straf als een periode van saai eten. Nu begrijp ik dat wel als je SB wilt gaan volgen; zou ik ook zien als een straf.

Ik eet super lekker, ik kook lekkere dingen, ik heb lol in mijn eten, ik eet gewoon een bonbon als ik daar zin in heb en ik eet heel erg gezond (veel bulk in de vorm van groente, fruit, volkorenprodukten en dergelijke). Daar val ik prima mee af. Ik kan ook afvallen op 's avonds 1 droog tartaartje, gekookte aardappels met 1 eetlepel waterjus en 150 gram bloemkool met 1 eetlepel magere witte saus. Doei! Mij niet gezien Maar je moet het uiteraard zelf weten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55999452
quote:
Op zondag 13 januari 2008 15:10 schreef Miss_S het volgende:

Dan stel ik behoorlijk wat testosteronsuppletie voor
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55999517
quote:
Op zondag 13 januari 2008 15:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een verdomd slechte start, dit wordt niets zo. Echt, als je wilt afvallen en het gewicht ook eraf wil houden (lijkt me wenselijk) dan is dit niet de manier om er mee bezig te gaan of ernaar te kijken. Niet elk dieet is geschikt voor iedereen en SB is gewoon populair, ze is heel goed in geld verdienen, maar een vreselijk slechte raadgever op dieetgebied.

Kijk eens naar iemand als Minilotje, eet geweldig lekker, is lief voor haarzelf en valt af. Met SB moet je wel saaie stomme dingen eten en ik weet niet of dat aansluit bij je huidige eetgewoontes, maar bij die van mij zou het niet aansluiten. En dùs zou ik haar dieet nooit kunnen volhouden en dat is afvalregel nummer 1: volg een eetwijze waarmee je afvalt die je altijd zou kunnen volhouden. Een dieet doe je niet voor heel even, maar doe je voor altijd. Alleen dan kan je met succes een mooi figuur behouden.

Zoals jij het opschrijft zie je het als een straf als een periode van saai eten. Nu begrijp ik dat wel als je SB wilt gaan volgen; zou ik ook zien als een straf.

Ik eet super lekker, ik kook lekkere dingen, ik heb lol in mijn eten, ik eet gewoon een bonbon als ik daar zin in heb en ik eet heel erg gezond (veel bulk in de vorm van groente, fruit, volkorenprodukten en dergelijke). Daar val ik prima mee af. Ik kan ook afvallen op 's avonds 1 droog tartaartje, gekookte aardappels met 1 eetlepel waterjus en 150 gram bloemkool met 1 eetlepel magere witte saus. Doei! Mij niet gezien Maar je moet het uiteraard zelf weten.
Ik had pas trouwens een heel lekker tartaartje en ik wil geen saus bij mijn bloemkool (dacht altijd dat ik geen bloemkool luste,bleek het aan de saus te liggen)
  zondag 13 januari 2008 @ 15:38:01 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55999648
quote:
Op zondag 13 januari 2008 15:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

.

Zou er raar uit zien.
Ik lig nog steeds in bed .
Beetje ruzie maken in andere topics (hier op Fok! en anders). Ik moet niet ruzie maken .
Niet meer actief op Fok!
pi_55999664
Ik doe een soort mix van geraspte worteltjes, limoen en koriander over mijn bloemkool ipv saus. Véél lekkerder en veel gezonder
pi_55999698
quote:
Op zondag 13 januari 2008 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe een soort mix van geraspte worteltjes, limoen en koriander over mijn bloemkool ipv saus. Véél lekkerder en veel gezonder
Klinkt lekker inderdaad
pi_55999718
Ik eet sinds een tijdje vegetarisch, dus tartaar gaat niet echt meer
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_55999752
quote:
Op zondag 13 januari 2008 15:39 schreef Tangarine het volgende:
Ik eet sinds een tijdje vegetarisch, dus tartaar gaat niet echt meer
Waarom vegetarisch?
Ik zou mijn vlees niet kunnen missen
Vanavond word het zalm trouwens, met doperwtjes
pi_55999798
En tartaartjes kunnen natuurlijk ook lekker worden klaargemaakt, maar bij SB moet ik aan van die droge, smakeloze stukjes vlees denken

Ik ben trouwens bijna alle groente veel meer gaan waarderen zonder sausjes (light of niet, het blijft vaak met veel verzadigd vet). Over mijn sla doe ik bijv. gewoon een beetje olijfolie of ander soort gezonde olie voor de onverzadigde vetzuren en wat azijn voor de smaak en trekstillende werking Niks geen kant & klare sauzen oid. Ook met kruiden kan je al heel veel smaak geven, maar ik ben dan ook dol op experimenteren en er is niemand om rekening mee te houden. Dat is soms best een fijn voordeel
pi_55999871
Ik ben dol op zalm, Miss S Gezonde vetten en super lekker

En ehm, er is nog 1 'sausje' waar ik geen afstand van kan doen. Een soort kleuter-syndroom oid. Appelmoes
pi_55999940
quote:
Op zondag 13 januari 2008 15:44 schreef Isabeau het volgende:

En ehm, er is nog 1 'sausje' waar ik geen afstand van kan doen. Een soort kleuter-syndroom oid. Appelmoes
Ik vind zalm ook erg lekker (sowieso veel vis vind ik lekker).
Appelmoes eet ik eigenlijk bijna nooit, ook niet toen ik klein was, hier was het veel meer mayo maar dat vind ik niet lekker.
pi_56000121
quote:

Dat heb ik met ketchup. Ik ben echt een HUGE ketchup fan. Het droogste tartaartje of kipfilet smaakt nog lekker met ketchup. Bij friet vind ik het ook lekkerder dan mayo. En het schijnt op bepaalde punten nog gezonder te zijn dan rauwe tomaten, dus wat wil ik nog meer
pi_56000191
quote:
Op zondag 13 januari 2008 15:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom vegetarisch?
Ik zou mijn vlees niet kunnen missen
Vanavond word het zalm trouwens, met doperwtjes
Ik geef niet zo veel om vlees, dus het ging al wat makkelijker

Wanneer ik met anderen eet, zijn die bijna ook altijd vegetarier, inc m'n vriendin, dus het is deels om het makkelijk te maken... abderszijds is het beter voor het milieu, beter voor dierenwelzijn, enzovoorts
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_56000216
quote:
Op zondag 13 januari 2008 15:53 schreef Tangarine het volgende:

[..]

Ik geef niet zo veel om vlees, dus het ging al wat makkelijker

Wanneer ik met anderen eet, zijn die bijna ook altijd vegetarier, inc m'n vriendin, dus het is deels om het makkelijk te maken... abderszijds is het beter voor het milieu, beter voor dierenwelzijn, enzovoorts
Ik dacht al dat het om een meisje ging daarom vroeg ik erna dat zie je wel vaker gebeuren
pi_56000224
quote:
Op zondag 13 januari 2008 15:52 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat heb ik met ketchup. Ik ben echt een HUGE ketchup fan. Het droogste tartaartje of kipfilet smaakt nog lekker met ketchup. Bij friet vind ik het ook lekkerder dan mayo. En het schijnt op bepaalde punten nog gezonder te zijn dan rauwe tomaten, dus wat wil ik nog meer
Niks mis met ketchup, als je zorgt dat je een zonder toegevoegde suiker koopt
pi_56000249
quote:
Op zondag 13 januari 2008 15:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik dacht al dat het om een meisje ging daarom vroeg ik erna dat zie je wel vaker gebeuren
Ik at daarvoor ook al bijna altijd vegetarisch hoor, stuk goedkoper, en net zo lekker
pi_56000291
quote:
Op zondag 13 januari 2008 15:55 schreef Tangarine het volgende:

[..]

Niks mis met ketchup, als je zorgt dat je een zonder toegevoegde suiker koopt
Nou, ik blief alleen die van Heinz. Maar ik koop als ik in Frankrijk ben de hele voorraad op met 50% minder suiker,(die heb ik in NL of Belgie nog nooit gezien) daar red ik het meestal wel mee tot de volgende x dat ik weer ga......
  zondag 13 januari 2008 @ 15:59:59 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56000409
quote:
Op zondag 13 januari 2008 15:56 schreef Tangarine het volgende:

[..]

Ik at daarvoor ook al bijna altijd vegetarisch hoor, stuk goedkoper, en net zo lekker
Ik eet soms vegetarisch. Eén of twee keer per week. Vanavond bijv ook . Hoe krijg jij het voor elkaar om bijna elke dag vegetarisch te eten? Ik vind vaak dat er dan zo weinig keus is aan lekker eten (en ik vind al zo weinig dingen echt lekker).
Niet meer actief op Fok!
pi_56000725
quote:
Op zondag 13 januari 2008 15:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik eet soms vegetarisch. Eén of twee keer per week. Vanavond bijv ook . Hoe krijg jij het voor elkaar om bijna elke dag vegetarisch te eten? Ik vind vaak dat er dan zo weinig keus is aan lekker eten (en ik vind al zo weinig dingen echt lekker).
Vleesvervangende dingen zijn best wel lekker (Bijv vegetarische schnitzels van de Jumbo, mjumm) maar ik eet vooral veel groente met rijst, of pasta, of whatever, of bijvoorbeeld iets van kaas ergens bij
pi_56000738
Vanavond eet ik toevallig ook vegetarisch Maar ik moet er niet aan denken helemaal vegetariër te worden, dat zou ik helemaal niet kunnen. Ik ben veel te dol op vis, kip en zo nu en dan een lekker stukje vlees.
pi_56001131
krijgen jullie ook altijd trek tijdens het studeren? (voor de studerenden )
  zondag 13 januari 2008 @ 16:27:19 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56001344
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:11 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond eet ik toevallig ook vegetarisch Maar ik moet er niet aan denken helemaal vegetariër te worden, dat zou ik helemaal niet kunnen. Ik ben veel te dol op vis, kip en zo nu en dan een lekker stukje vlees.
Zo'n zalig biefstukje. Hmmm .

En @ Tangarine: Nee als ik studeer heb ik juist helemaal geen trek. Vooral niet als ik net lekker bezig ben. Denk ik: "Bleh, moet ik weer opstaan, brood smeren etc". Dus meestal eet ik dan een stuk minder dan normaal .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 januari 2008 @ 16:28:34 #153
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_56001404
quote:
Op zondag 13 januari 2008 15:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jawel, het gaat wel goedkomen met mij! Inmiddels ben ik weer mijn positieve zelf en heb ik eigenlijk erg veel zin in morgen (startdag). Ik werd zo sacherijnig omdat mijn vriend gewoon elke keer aan het zuchten was als ik iets in de kar gooide. En ik miste het om dingen als snoep, chips, gebakjes, creme fraiche, etc. in de kar te gooien. Maar welk dieet je ook volgt, dat zijn toch echt dingen die je zoveel mogelijk moet laten staan. Ik moest gewoon even wennen. Maar wie mooi wil zijn moet een klein beetje pijn lijden af en toe
Ik zie het niet als straf, maar meer als periode waarin ik gewoon aan mezelf moet werken. En het zal niet altijd leuk zijn, maar ik heb er wel zin in.

Ik weet dat je veel lekkerder gezond kunt eten dan wat SB vorschrijft. Maar toch lust ik eigenlijk alles in de weekmenu's. Ik vind alleen het avondeten een beetje saai, maar ik lust alles wel.
Ik ga SB echt maar voor een paar weken doen, tot de overtolloge kilo's eraf zijn. En daarna heb ik geleerd om gedisciplineerd te eten (na denken over wat ik eet, genieten van gezonde dingen), en dan wil ik geen SB meer doen, maar normaal, verstandig en gezond eten om mijn gewicht op een goed niveau te houden. En daar horen inderdaad dingen bij als de cracker met avocado, sambal en uien ofzo waar een van de users hier het gisteren over had.

Ik heb dus een plan, ik heb er zin in en ik ga me er aan houden.!
Spoilers!
pi_56001478
quote:

Ghehe je bent niet de enige. Er zijn een aantal groentes die ik alleen wil eten met appelmoes, omdat ik ze zonder zo ongelooflijk saai of niet lekker vind (en de sausjes erbij niet lust) ... doperwtjes (ok, die kunnen wel zonder, maar zijn met lekkerder), worteltjes, spruitjes, bietjes en rode kool. Voor de rest hoef ik eigenlijk nooit sausjes, groentes zijn zonder veel lekkerder

Vegetarisch zou mij niet lukken, ben gek op kip en vis, en hou niet zo van kaas. Daarbij is mijn broertje een carnivoor zo ongeveer , dus dat gaat hier thuis niet lukken.
pi_56001589
Lucky_Strike, er is een apart SB topic; waarmee ik overigens absoluut niet wil zeggen dat je hier niet moet komen; 't is een tipje.
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:22 schreef Tangarine het volgende:
krijgen jullie ook altijd trek tijdens het studeren? (voor de studerenden )
Ja, maar dat is bij mij hoofdhonger. Ik voel me altijd 'zielig' als ik studeer, want het is immers niet heel leuk en als ik een zak M&M's naast me zet tijdens het leren dan is het draaglijk
Dat ga ik dus niet meer doen.

Ik ga goed met mijn Bourgondische manier van afvallen. Ben alweer 70; dat was 1 januari nog 72. Ik moet gewoon niet het idee hebben dat ik iets aan het 'volhouden' ben want dat is gedoemd te mislukken.
Gisteren 4 Koninckjes gehad....bleek achteraf maar 300 kcal te zijn, en die heb ik er alweer afgewandeld. Ach een mens moet toch op zijn tijd genieten.
  zondag 13 januari 2008 @ 16:35:15 #156
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_56001593
Maar appelmoes hoeft helemaal niet ongezond te zijn gelukkig! Gewoon appels snijden, koken, af laten koelen en je hebt appelmoes.
Spoilers!
pi_56002153
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

Kijk, dat lijkt er al veel meer op Succes en je zult zien dat je er ook best plezier in kan hebben om gezonde dingen te eten en te zien wat het allemaal voor je doet
pi_56002446
wat is hardlopen toch lekker
pi_56002603
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Jawel, het gaat wel goedkomen met mij! Inmiddels ben ik weer mijn positieve zelf en heb ik eigenlijk erg veel zin in morgen (startdag). Ik werd zo sacherijnig omdat mijn vriend gewoon elke keer aan het zuchten was als ik iets in de kar gooide. En ik miste het om dingen als snoep, chips, gebakjes, creme fraiche, etc. in de kar te gooien. Maar welk dieet je ook volgt, dat zijn toch echt dingen die je zoveel mogelijk moet laten staan. Ik moest gewoon even wennen. Maar wie mooi wil zijn moet een klein beetje pijn lijden af en toe
Ik zie het niet als straf, maar meer als periode waarin ik gewoon aan mezelf moet werken. En het zal niet altijd leuk zijn, maar ik heb er wel zin in.

Ik weet dat je veel lekkerder gezond kunt eten dan wat SB vorschrijft. Maar toch lust ik eigenlijk alles in de weekmenu's. Ik vind alleen het avondeten een beetje saai, maar ik lust alles wel.
Ik ga SB echt maar voor een paar weken doen, tot de overtolloge kilo's eraf zijn. En daarna heb ik geleerd om gedisciplineerd te eten (na denken over wat ik eet, genieten van gezonde dingen), en dan wil ik geen SB meer doen, maar normaal, verstandig en gezond eten om mijn gewicht op een goed niveau te houden. En daar horen inderdaad dingen bij als de cracker met avocado, sambal en uien ofzo waar een van de users hier het gisteren over had.

Je hebt het alleen steeds over 'een periode', ben je dus van plan om na een tijdje er weer mee te stoppen?
pi_56002617
quote:
Op zondag 13 januari 2008 14:05 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nee, tegen Sylvana en haar rijstwafels.
Uhm, ik heb nooit een streefgewicht van 35 kg gehad hoor, mn streef is 50-52 kg en dat is redelijk normaal voor iemand die 1.58 meter is lijkt me...

Dus waar je dat vandaan haalt weet ik niet :S

Beetje rare reactie, zeker omdat ik verteld heb dat ik vlak daarna al ging lunchen....

[ Bericht 7% gewijzigd door _Hestia_ op 13-01-2008 17:18:37 ]
  zondag 13 januari 2008 @ 17:16:04 #161
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_56002680
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Je hebt het alleen steeds over 'een periode', ben je dus van plan om na een tijdje er weer mee te stoppen?
Alleen na een paar weken stoppen met echt dieten. Maar zeker niet stoppen met verstandig en gezond eten en op de lijn letten hoor. Anders heeft het natuurlijk geen zin. Gewoon een paar kilo's eraf en dat daarna zo houden.
Ik weiger pertinent om een eeuwige lijner te worden, en de enige manier om dat te doen is verstandig met mijn eten omgaan. Dus dat wordt wel iets dat ik mijn hele leven moet blijven doen.
Spoilers!
pi_56005102
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:13 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Uhm, ik heb nooit een streefgewicht van 35 kg gehad hoor, mn streef is 50-52 kg en dat is redelijk normaal voor iemand die 1.58 meter is lijkt me...

Beetje rare reactie, zeker omdat ik verteld heb dat ik vlak daarna al ging lunchen....
Ik verzin het niet zelf hoor!
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 21:51 schreef Sylvana het volgende:
16 jaar, 1.60 meter en 38 kg en wil nog wel een paar kilootjes afstaan hoor aan iemand die het nodig heeft.
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 23:04 schreef Sylvana het volgende:
ik ben 1.60 meter, weeg 38 kg en wil graag nog 5 kg afvallen
Je bent gekrompen trouwens!
Owja, en sorry, het was 33 kilo.
pi_56005146
quote:
Op zondag 13 januari 2008 19:04 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik verzin het niet zelf hoor!
[..]

[..]

Je bent gekrompen trouwens!
Owja, en sorry, het was 33 kilo.
Pubers zeggen wel vaker rare dingen, en zeker als het om hun uiterlijk gaat.
pi_56005487
quote:
Op zondag 13 januari 2008 19:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Pubers zeggen wel vaker rare dingen, en zeker als het om hun uiterlijk gaat.
Ow! Dus dat is "normaal" puber gedrag?? Dat wist ik niet. Sorry.
Anorectische neigingen vind ik nu niet echt normaal puber gedrag om eerlijk te zijn, maar dat is vast mijn bekrompen geest.
pi_56005544
quote:
Op zondag 13 januari 2008 19:25 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ow! Dus dat is "normaal" puber gedrag?? Dat wist ik niet. Sorry.
Anorectische neigingen vind ik nu niet echt normaal puber gedrag om eerlijk te zijn, maar dat is vast mijn bekrompen geest.
Het komt jammer genoeg erg vaak voor, en ik heb Sylvana hier zo nooit meegemaakt dus alles zal wel goed gekomen zijn
En hoe gaat het met jouw afvalpogingen?
pi_56005742
quote:
Op zondag 13 januari 2008 19:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het komt jammer genoeg erg vaak voor, en ik heb Sylvana hier zo nooit meegemaakt dus alles zal wel goed gekomen zijn
En hoe gaat het met jouw afvalpogingen?
Ach, het is natuurlijk allemaal voor jouw registratie gepost. Daarom heb je het vast niet meegemaakt.
Met mijn afvalpogingen gaat het uitstekend. Mijn BMI zit onder de 26, mijn kleding zit te ruim, ik heb vanochtend 6 km hardgelopen en was binnen 1 minuut weer op adem, heb net heerlijk gegeten en zit uitstekend in mijn vel. Dank je voor je belangstelling.
pi_56005785
quote:
Op zondag 13 januari 2008 19:36 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ach, het is natuurlijk allemaal voor jouw registratie gepost. Daarom heb je het vast niet meegemaakt.
Met mijn afvalpogingen gaat het uitstekend. Mijn BMI zit onder de 26, mijn kleding zit te ruim, ik heb vanochtend 6 km hardgelopen en was binnen 1 minuut weer op adem, heb net heerlijk gegeten en zit uitstekend in mijn vel. Dank je voor je belangstelling.
Nieuwe kleding kopen en niet zoveel zorgen maken om iets dat jaren geleden gezegd is
pi_56006639
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:13 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik wil 60kg wegen bij 1.75
dat is hetzelfde als jij 49kg wil wegen bij 1.58
Niks mis mee denk ik dus
pi_56006806
Hallo!
ik ben hier al een tijdje aan het rondkijken enzo en ik vind het zo goed dat jullie zo gemotiveerd zijn om af te vallen!
bij mij mogen er ook wel weer wat kilo's af..
vooral na de kerst is het een beetje uit de hand gelopen oeps!
ik ben alleen niet van plan om een dieet te gaan volgen, zo erg is het ook niet..
maar als ik gewoon oplet met wat ik eet dan moet het wel goed komen!
alleen kan ik vaak de snoepverleiding niet weerstaan, zo stom he.. :$
pi_56007096
Toen ik 16 was was ik een enorme aandachtshoer @ fok
misschien nu nog wel hoor
En aan oude posts van mij irriteer ik me alleen maar Dus ja, mensen kunnen best veranderen
pi_56007630
quote:
Op zondag 13 januari 2008 20:22 schreef Duizendpootje het volgende:
Hallo!
ik ben hier al een tijdje aan het rondkijken enzo en ik vind het zo goed dat jullie zo gemotiveerd zijn om af te vallen!
ik ben alleen niet van plan om een dieet te gaan volgen, zo erg is het ook niet..
Welkom en succes
Doe je ook iets van sport?
pi_56007760
quote:
Op zondag 13 januari 2008 20:22 schreef Duizendpootje het volgende:
Hallo!
Welkom (en om miss S niet helemaal na te praten ) ... veel succes ermee.

Verleiding van snoep blijft, lekker aan toegeven op bijzondere momenten, en voor de rest: doe je best en het lukt je uiteindelijk wel! (uit ervaring)
pi_56007951
dank jullie wel!

ik sport momenteel niet, ik heb een beetje een rommelig jaar achter de rug!
(nouja ik fiets iedere dag fanatiek om optijd op school te zijn )
maar ik heb mijn sport abbonement opgezegd omdat ik eerst ben geopereerd en 3 maanden niets mocht doen.
daarna ben ik vrij snel met een vriendin naar het buitenland gegaan voor 3 maanden dus had ik ook niets aan mijn sportabbonement!
maar inmiddels ben ik weer in Nederland en kan ik weer iets gaan doen!

dat Evy klonk trouwens erg grappig, ik heb de eerste les eens geluisterd!
misschien wel een optie, ik moet alleen voorzichtig zijn met mijn zwakke knieën..
pi_56009007
Zou het niet heel misschien kunnen dat Sylvana een 3 typte terwijl ze een 5 bedoelde? Dat lijkt mij het meest logisch . Als je 58 weegt en dan 53 wil wegen.......

Ik heb vanavond heerlijk gegeten: een gegrilde ribeye (de vetjes wel laten liggen) met gestoofde prei en een paar gebakken aardappeltjes. Ik had een saus gemaakt van: water, rundbouillon (oxo, uit een fles) en uiencompote. Daarna in laten koken; zeven en je hebt een heel smakelijke magere jus.
pi_56009281
Ze bedoelde het wel, heb de rest van het topic ook eventjes gelezen !
pi_56010832
quote:
Op zondag 13 januari 2008 19:36 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

5 jaar geleden heb ik een jaar lang amper wat gegeten omdat ik heel erg gepest/misbruikt werd op school, me lelijk voelde en meerdere zelfmoordpogingen heb gedaan

Dus dat is nu niet meer relevant voor mn afvalpogingen van nu

Fijn dat je het weer even oprakelt liejannuh

Zit ik hier weer met tranen in mn ogen met die kut herrinneringen

[ Bericht 9% gewijzigd door _Hestia_ op 13-01-2008 23:05:22 ]
pi_56012011
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:54 schreef Sylvana het volgende:

[..]

5 jaar geleden heb ik een jaar lang amper wat gegeten omdat ik heel erg gepest/misbruikt werd op school, me lelijk voelde en meerdere zelfmoordpogingen heb gedaan

Dus dat is nu niet meer relevant voor mn afvalpogingen van nu

Fijn dat je het weer even oprakelt liejannuh

Zit ik hier weer met tranen in mn ogen met die kut herrinneringen
Leuk he, posten op Fok?! Alles wat je hier post, blijft staan. En dat kan dan ineens weer boven komen.
Heb je er al eens over gepraat met een psycholoog? Zou wel eens kunnen helpen. Je geeft mij nou niet echt de indruk dat je lekker in je vel zit ofzo.
pi_56013866
Lang geleden heb ik hier ook eens in het lijstje gestaan. Dat zou ik nu wel weer willen.

Het laatste jaar ben ik echt dik geworden en ik was het helemaal zat. Inmiddels van 70 kg naar 62 kg gegaan.Ik voelde me echt een varkentje en werd heel terug houdend en verlegen.

Ik ben de laatste jaren niet meer zo slank geweest en zit echt goed in mijn vel nu! Ik durf weer op mensen af te stappen en mezelf te zijn.
Bij een lengte van 1.70m wil ik graag rond de 57 kg wegen.

Hebben jullie ook die bevestiging nodig?
Mn familie maakt steeds complimentjes dat ik echt ben afgevallen maar ik heb het idee dat vrienden en kennissen het niet zien. Of zouden ze het niet durven vragen/ opmerken? 8 kg moet je toch wel kunnen zien???
pi_56013925
ik vind dat écht niet dik.. sorry

je hebt een BMI van 21,6 da's prima hoor... pas op dat je niet te weinig wilt wegen.. da's eng...
Ja doei.
pi_56014050
quote:
Op maandag 14 januari 2008 00:34 schreef Radiohoofdje het volgende:
Hebben jullie ook die bevestiging nodig?
Gelukkig niet! Mijn vriendlief zou het volgens mij amper opvallen als ik morgen mijn hoofd kaal zou scheren, dus een paar kilo meer of minder ziet -ie écht niet uit zichzelf.
En da's ook prima, eigenlijk. Mijn gewicht heeft nooit ook maar enige invloed gehad op mijn zelfvertrouwen. Ik heb 70 kilo gewogen (bij 1 meter 59, dus dat was nogal propperig), maar ik heb me daar nooit echt verlegen door gevoeld. Ik vond het gewoon zelf niet zo mooi, en het was lastiger met kleding kopen, maar ik heb het nooit een belangrijke issue gevonden. Zou het ook niet moeten zijn.

Verder, wat Sylvana's puberposts betreft.. Misschien mis ik iets en is het minder onvriendelijk bedoeld dan het overkomt, maar het lijkt me hoe dan ook nogal onzinnig om iemands onaangename posts van jaren geleden op te rakelen.

Tot slot: ik heb vanavond ondanks mijn griep een groot bord groentensoep binnengehouden!

Oh, en Lucky_strike.. arm schaap!
Zo vervelend horen supermarktbezoekjes niet te zijn! Sterkte met je dieet in elk geval.
pi_56014083
Nee nu ben ik ook wel tevreden. Maar ik wil er nog iets af. Mn buikje. 70 was echt wel teveel. Ik had rollen op mn rug
pi_56016119
quote:
Op maandag 14 januari 2008 00:44 schreef minilotje het volgende:

[..]

Verder, wat Sylvana's puberposts betreft.. Misschien mis ik iets en is het minder onvriendelijk bedoeld dan het overkomt, maar het lijkt me hoe dan ook nogal onzinnig om iemands onaangename posts van jaren geleden op te rakelen.
Idd, ik zie het nut er ook niet van in om posts van 5 jaar geleden op te rakelen, die totaal niks met nu te maken hebben. Maar goed, je hebt nou eenmaal van die mensen die daar blijkbaar op kicken ofzo....
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:28 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Leuk he, posten op Fok?! Alles wat je hier post, blijft staan. En dat kan dan ineens weer boven komen.
Heb je er al eens over gepraat met een psycholoog? Zou wel eens kunnen helpen. Je geeft mij nou niet echt de indruk dat je lekker in je vel zit ofzo.
Ja, ik loop onder andere hiervoor bij het riagg ja

Tegenwoordig gaat het wel een stuk beter dan toen hoor, maar heb nog lang niet alles uit die tijd verwerkt

Maar heb wel een iets realistischer zelfbeeld tegenwoordig, en we leven nu in het hier en nu, dus ik ga hier verder niet meer op in, maar ga het gewoon hebben over nu dat ik 50-52 kg wil wegen en dat gaat echt wel op een gezonde manier gebeuren.

Vanavond weer lekker zwemmen

[ Bericht 16% gewijzigd door _Hestia_ op 14-01-2008 07:10:43 ]
pi_56016668
quote:
Op maandag 14 januari 2008 06:46 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Idd, ik zie het nut er ook niet van in om posts van 5 jaar geleden op te rakelen, die totaal niks met nu te maken hebben. Maar goed, je hebt nou eenmaal van die mensen die daar blijkbaar op kicken ofzo....
Jij bent degene die zegt dat je nooit hebt gezegd dat je 35 kilo wilde wegen. Ik ben alleen degene die dat ontkracht.
Als je niet geconfronteerd wilt worden met je postverleden op Fok dan wil ik je graag adviseren om een kloon aan te maken en niet meer met dit account te posten.
quote:
[..]

Ja, ik loop onder andere hiervoor bij het riagg ja

Tegenwoordig gaat het wel een stuk beter dan toen hoor, maar heb nog lang niet alles uit die tijd verwerkt

Maar heb wel een iets realistischer zelfbeeld tegenwoordig, en we leven nu in het hier en nu, dus ik ga hier verder niet meer op in, maar ga het gewoon hebben over nu dat ik 50-52 kg wil wegen en dat gaat echt wel op een gezonde manier gebeuren.

Vanavond weer lekker zwemmen
Ik ben blij dat je ervoor bij het Riagg loopt en dat het een stuk beter met je gaat nu dan toen!
Je kunt een hoop dingen zelf oplossen, maar als je zo verschrikkelijk met jezelf in de knoop zit dan is het alleen maar verstandig en moedig om hulp te zoeken!

Veel plezier met zwemmen vanavond.
pi_56016749
ik heb vandaag DE gevreesde pabo rekentoets..
ladies wish me luck!! :|
pi_56016853
quote:
Op maandag 14 januari 2008 08:36 schreef Duizendpootje het volgende:
ik heb vandaag DE gevreesde pabo rekentoets..
ladies wish me luck!! :|
succes

woog vanmorgen 72, heb wel een gevoel dat ik afgevallen ben
pi_56018144
Goedemorgen!!
Gisteren ging het hardlopen weer lekker
Wel redelijk wat gegeten: gisteren chinees (met tjap tjoi als grote bak, dus dat is minder slecht dan babi pangang) en we hebben samen een halve kilo dadels weggewerkt
Vanavond weer vis met lekker veel groenten ofzo.
Het mooi kotsende meisje.
pi_56018546
Zo, vandaag is dag 1 van mijn grote Ik Wil Me Beter Voelen-plan! Ik ben in ieder geval al goed begonnen door 1,5 uur eerder op te staan dan normaal, wat er ook weer voor zorgt dat ik als het goed is vanavond op tijd naar bed kan.
Zo mijn bak yoghurt met appel maar eens naar binnen werken, lekker! Ik ontbijt meestal pas om een uur of 1, dus ik moet mezelf nu maar even dwingen om t op te eten. Gewoon een kwestie van wennen.
Spoilers!
pi_56018663
quote:
Op maandag 14 januari 2008 10:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, vandaag is dag 1 van mijn grote Ik Wil Me Beter Voelen-plan! Ik ben in ieder geval al goed begonnen door 1,5 uur eerder op te staan dan normaal, wat er ook weer voor zorgt dat ik als het goed is vanavond op tijd naar bed kan.
Zo mijn bak yoghurt met appel maar eens naar binnen werken, lekker! Ik ontbijt meestal pas om een uur of 1, dus ik moet mezelf nu maar even dwingen om t op te eten. Gewoon een kwestie van wennen.
Het is wel goed om aan te wennen om te ontbijten inderdaad
Vandaag heb ik yoghurt met muesli op als ontbijt.
pi_56018787
Lucky-strike: ik ontbeet ook nooit, toen ik dat op een gegeven moment wel ging doen had ik de eerste dagen de rest van de dag heel veel honger. Mocht je dat ook hebben: het komt door het ontbijten en het gaat weer over, echt
Ter bemoediging zeg maar
  maandag 14 januari 2008 @ 10:57:20 #190
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56018815
Hallo allemaal! Ik ben er weer. Ik had enigzins een afvaldip zo rond/ na kerst. Ik vond het moeilijk weer te beginnen enzo. Maar ik heb me net gewogen en ik zit weer op het gewicht van mijn laatste update. Nu heb ik weer goede moed en minder trek in chips en ander grut. Ik vond het moeilijkste om na kerst weer 'af te kicken' van al dat lekkere eten. En dat afkicken lukte dan ook niet meteen (=lees: ik kocht weer zakken chips in de supermarkt enzo...). Maar nu gaat het weer beter.
Ik ben zaterdag weer naar de sportschool geweest. En ik houd me weer streng aan mn Sonja-Bakker-boek. En als het mooi weer is ga ik ook maar weer eens rennen. Evy wacht al een maand vol smart op me.

Streven: eind van de maand onder de 70. (En natuurlijk voor de zomervakantie/bikinitijd de 65 halen, maar ik denk maar even in kleine stapjes.)
pi_56018833
quote:
Op maandag 14 januari 2008 10:56 schreef freecell het volgende:
Lucky-strike: ik ontbeet ook nooit, toen ik dat op een gegeven moment wel ging doen had ik de eerste dagen de rest van de dag heel veel honger. Mocht je dat ook hebben: het komt door het ontbijten en het gaat weer over, echt
Ter bemoediging zeg maar
Dat is me inderdaad ook ooit eens opgevalleln
pi_56018911
quote:
Op maandag 14 januari 2008 10:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is me inderdaad ook ooit eens opgevalleln
Grappig he? Ga je eten 's morgens, krijg je honger
Toch leuk hoe je lichaam werkt. Het is natuurlijk wel te verklaren (je slingert je spijsvertering aan) maar de eerste keren was ik toch wel verbaasd
pi_56018936
quote:
Op maandag 14 januari 2008 08:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

succes

woog vanmorgen 72, heb wel een gevoel dat ik afgevallen ben
Pas op straks haal je me nog in qua gewicht !
pi_56019011
Ik ga stoppen met drinken tenzij er iets echt heel speciaals is
Scheelt denk ik 10 biertjes en 5 wijntjes gemiddeld per week
pi_56019043
Zo ik ben ook weer thuis. Toets ging vreselijk slecht, dat is de derde alweer die ik ondanks leren verpest. Voel me zwaar klote daardoor, moet nu mijn laatste leren, 11 hoofdstukken biologie, maar heb er absoluut geen motivatie meer voor. Op een of andere manier gaat alles mis. De droppot is nu ook leeg.

Heerlijk
pi_56019060
Aaw Gewoon volhouden je kunt het En vraag anders hulp
  maandag 14 januari 2008 @ 11:10:15 #197
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56019125
Ow, en ik heb sinds kort een trollbeads-armband (zo'n armband met van die kralen/bedeltjes). Nu vind ik dat ik pas weer een nieuwe kraal mag kopen als er een kilo af is. Soort beloning, zeg maar.
Belonen jullie jezelf ook ergens mee? Nieuwe kleren is natuurlijk vaak noodzaak (maar het is ook wel heel leuk weer een kleinere spijkerbroek te passen...).
  maandag 14 januari 2008 @ 11:26:59 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56019511
quote:
Op maandag 14 januari 2008 11:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow, en ik heb sinds kort een trollbeads-armband (zo'n armband met van die kralen/bedeltjes). Nu vind ik dat ik pas weer een nieuwe kraal mag kopen als er een kilo af is. Soort beloning, zeg maar.
Belonen jullie jezelf ook ergens mee? Nieuwe kleren is natuurlijk vaak noodzaak (maar het is ook wel heel leuk weer een kleinere spijkerbroek te passen...).
Ik beloon mezelf met eten . Als er weer een kilo af is, heerlijk een zak patat halen .

. Nee hoor . Ik beloon mezelf niet echt eigenlijk.
Niet meer actief op Fok!
pi_56019577
quote:
Op maandag 14 januari 2008 11:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb sinds vorige week ook Trollbeads maar nee ben te laat om me daarmee te gaan belonen
Ik beloon mezelf sowieso eigenlijk net, behalve dan inderdaad nieuwe kleren
pi_56019660
quote:
Op maandag 14 januari 2008 11:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Pas op straks haal je me nog in qua gewicht !
Nee, zo weinig wil ik niet wegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')