Dat zeker, je kan beter vaker eten en dan dingen met minder kcal dan wat je gister hebt gedaan (weinig maaltijden maar met wel veel kcal)quote:Op zondag 13 januari 2008 12:09 schreef Sylvana het volgende:
Ja, dat is wel zo natuurlijk, maar tussen die kibbeling en het avondeten zat bijvoorbeeld bijna 5 uur. En denk dak dan beter tussendoor nog wat fruit of een rijstwafel ofzo had kunnen nemen
3 pizza's voor vanavond of doen jullie die nog verdelen over een paar avonden?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:19 schreef Sylvana het volgende:
Ja precies, en vandaag gaat wel goedkomen, op de pizza als avondeten na. Waren in de aanbieding, 3 voor 5 euro, dus Peter had er 3 van meegneomen en wil dus vanavond pizza eten. Dus rest van de dag gewoon opletten dan.
Wat ik vandaag ga eten dan:
ontbijt: 3 rijstwafels ( heb ik al op)
lunch: 2 sneëen brood met philadelphia
tussendoor: halve komkommer
avondeten: pizza
tussendoor: paprika
Haha, nee, die gaan niet allemaal vanavond op hoor.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
3 pizza's voor vanavond of doen jullie die nog verdelen over een paar avonden?
Maar volgens mij doet ze dat ook omdat ze later pizza gaat eten?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:44 schreef Liejannuh het volgende:
3 Rijstwafels is 78 calorieen. Dat is wel een beetje weinig als begin van de dag.
Ja, en nu zit er tussen mn ontbijt en lunch ook niet zoveel tijd. Om half 12 mn ontbijt gehad, en ga nu lunchen, dus dan vind ik 3 rijstwafels wel voldoende als ontbijtquote:Op zondag 13 januari 2008 12:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar volgens mij doet ze dat ook omdat ze later pizza gaat eten?
Ja dat is ook zekerquote:Op zondag 13 januari 2008 12:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, en nu zit er tussen mn ontbijt en lunch ook niet zoveel tijd. Om half 12 mn ontbijt gehad, en ga nu lunchen, dus dan vind ik 3 rijstwafels wel voldoende als ontbijt
Het ziet er wel netjes uit, maar vind het wel erg weinig hoor, 68 kg bij 1.92 meterquote:Op zondag 13 januari 2008 13:13 schreef Huppelei het volgende:
Hoe het nu is
1.92 meter
68 kilo
vetpercentage volgens weegschaal (dus klopt niet): 8%
77 cm buikomtrek.
[ afbeelding ]
Dat kleine buikje net boven me broek wil maar niet weg!
[ afbeelding ]
En nu wil ik dit gaan bereiken:
[ afbeelding ]
Heb je het tegen mijquote:Op zondag 13 januari 2008 12:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, gelukkig maar! Ik was even bang dat je weer voor een streefgewicht van 35 kilo ging.
Heel mooiquote:Op zondag 13 januari 2008 13:13 schreef Huppelei het volgende:
Hoe het nu is
1.92 meter
68 kilo
vetpercentage volgens weegschaal (dus klopt niet): 8%
77 cm buikomtrek.
[ afbeelding ]
Dat kleine buikje net boven me broek wil maar niet weg!
[ afbeelding ]
En nu wil ik dit gaan bereiken:
[ afbeelding ]
Nee, tegen Sylvana en haar rijstwafels.quote:
Ja precies, zo'n lichaam krijg je ook niet in een maandjequote:Op zondag 13 januari 2008 13:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
huppelei moet gewoon zwaar gaan trainen in de sportschool
m'n broertje had eerst ook zo een lichaam als jij misschien nog wel minder gespierd..
na 1 jaar 5x per week fitnesse begon het al wat te lijken en na 3 jaar begint het al aardig in de richting van dat plaatje te komen
Als je nu al zo tegen SB op ziet, denk je dan dat je het wel gaat volhouden? Volgens mij zit je bij SB wel rond de 900kCal/dag hoor, dat klopt wel.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, gisteren braaf mn SB boodschapjes voor het eerst gedaan. Wat een enorme lijst zeg! Ik werd er behoorlijk sacherijnig van om al die dingen in mijn kar te gooien. Vooral omdat ik dan yoghurt slasaus nodig had, maar ik van 5 verschillende flessen de calorieen kon bekijken. Hetzelfde gold voor jam en er zijn alleen van Wasa al 5 verschillende volkorencrackers!
Bij de kassa werd mijn vriend pisnijdig omdat de hele kar vol 90 euro kostte terwijl we normaal gesproken rond de 65 zitten voor een hele week. Hij wilde niet begrijpen dat dat eenmalig is omdat ik niet elke week een pak kaas koop, dat jam langer dan een week meegaat, de 2 pakken cornflakes ook en zo nog heel veel dingen. Anyway, we waren beide nogal ongelukkig.
Voor mij kwam het besef dat het nu echt gaat gebeuren pas in de winkel... Wat deprimerend zeg om al die saaie dingen in de kar te gooien. Maar ja, tegen de tijd dat we thuis waren zaten we weer op een lijn en hij heeft beloofd om me te steunen deze weken. Dus morgen ga ik er tegenaan!
Weet iemand trouwens hoeveel calorieen je ongeveer op een dag binnenkrijgt met SB? Mijn moeder had het over 900, dat lijkt me wel heel weinig.
Oh ja nu weet ik pas weer hoe hij heetquote:
Sorry, liet me even gaan......quote:Op zondag 13 januari 2008 14:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ja nu weet ik pas weer hoe hij heet... hij is alleen een beetje oud ondertussen
Bradquote:
je wilt ook zo'n buik als brad?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
er is niks mis met zn buik maar ik snap wel dat hij een volwassener lichaam wil
wil ik ook namelijk
Wat een verdomd slechte start, dit wordt niets zo. Echt, als je wilt afvallen en het gewicht ook eraf wil houden (lijkt me wenselijk) dan is dit niet de manier om er mee bezig te gaan of ernaar te kijken. Niet elk dieet is geschikt voor iedereen en SB is gewoon populair, ze is heel goed in geld verdienen, maar een vreselijk slechte raadgever op dieetgebied.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[...]
Voor mij kwam het besef dat het nu echt gaat gebeuren pas in de winkel... Wat deprimerend zeg om al die saaie dingen in de kar te gooien. Maar ja, tegen de tijd dat we thuis waren zaten we weer op een lijn en hij heeft beloofd om me te steunen deze weken. Dus morgen ga ik er tegenaan!
[...]
Dan stel ik behoorlijk wat testosteronsuppletie voorquote:
Ik had pas trouwens een heel lekker tartaartjequote:Op zondag 13 januari 2008 15:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een verdomd slechte start, dit wordt niets zo. Echt, als je wilt afvallen en het gewicht ook eraf wil houden (lijkt me wenselijk) dan is dit niet de manier om er mee bezig te gaan of ernaar te kijken. Niet elk dieet is geschikt voor iedereen en SB is gewoon populair, ze is heel goed in geld verdienen, maar een vreselijk slechte raadgever op dieetgebied.
Kijk eens naar iemand als Minilotje, eet geweldig lekker, is lief voor haarzelf en valt af. Met SB moet je wel saaie stomme dingen eten en ik weet niet of dat aansluit bij je huidige eetgewoontes, maar bij die van mij zou het niet aansluiten. En dùs zou ik haar dieet nooit kunnen volhouden en dat is afvalregel nummer 1: volg een eetwijze waarmee je afvalt die je altijd zou kunnen volhouden. Een dieet doe je niet voor heel even, maar doe je voor altijd. Alleen dan kan je met succes een mooi figuur behouden.
Zoals jij het opschrijft zie je het als een straf als een periode van saai eten. Nu begrijp ik dat wel als je SB wilt gaan volgen; zou ik ook zien als een straf.
Ik eet super lekker, ik kook lekkere dingen, ik heb lol in mijn eten, ik eet gewoon een bonbon als ik daar zin in heb en ik eet heel erg gezond (veel bulk in de vorm van groente, fruit, volkorenprodukten en dergelijke). Daar val ik prima mee af. Ik kan ook afvallen op 's avonds 1 droog tartaartje, gekookte aardappels met 1 eetlepel waterjus en 150 gram bloemkool met 1 eetlepel magere witte saus. Doei! Mij niet gezienMaar je moet het uiteraard zelf weten.
quote:
Klinkt lekker inderdaadquote:Op zondag 13 januari 2008 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe een soort mix van geraspte worteltjes, limoen en koriander over mijn bloemkool ipv saus. Véél lekkerder en veel gezonder
Waarom vegetarisch?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:39 schreef Tangarine het volgende:
Ik eet sinds een tijdje vegetarisch, dus tartaar gaat niet echt meer
Ik vind zalm ook erg lekker (sowieso veel vis vind ik lekker).quote:Op zondag 13 januari 2008 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dol op zalm, Miss SGezonde vetten en super lekker
![]()
En ehm, er is nog 1 'sausje' waar ik geen afstand van kan doen. Een soort kleuter-syndroom oid. Appelmoes
Dat heb ik met ketchup. Ik ben echt een HUGE ketchup fan. Het droogste tartaartje of kipfilet smaakt nog lekker met ketchup. Bij friet vind ik het ook lekkerder dan mayo. En het schijnt op bepaalde punten nog gezonder te zijn dan rauwe tomaten, dus wat wil ik nog meerquote:Op zondag 13 januari 2008 15:44 schreef Isabeau het volgende:
![]()
En ehm, er is nog 1 'sausje' waar ik geen afstand van kan doen. Een soort kleuter-syndroom oid. Appelmoes
Ik geef niet zo veel om vlees, dus het ging al wat makkelijkerquote:Op zondag 13 januari 2008 15:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom vegetarisch?
Ik zou mijn vlees niet kunnen missen![]()
Vanavond word het zalm trouwens, met doperwtjes
Ik dacht al dat het om een meisje ging daarom vroeg ik ernaquote:Op zondag 13 januari 2008 15:53 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik geef niet zo veel om vlees, dus het ging al wat makkelijker
Wanneer ik met anderen eet, zijn die bijna ook altijd vegetarier, inc m'n vriendin, dus het is deels om het makkelijk te maken... abderszijds is het beter voor het milieu, beter voor dierenwelzijn, enzovoorts
Niks mis met ketchup, als je zorgt dat je een zonder toegevoegde suiker kooptquote:Op zondag 13 januari 2008 15:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heb ik met ketchup. Ik ben echt een HUGE ketchup fan. Het droogste tartaartje of kipfilet smaakt nog lekker met ketchup. Bij friet vind ik het ook lekkerder dan mayo. En het schijnt op bepaalde punten nog gezonder te zijn dan rauwe tomaten, dus wat wil ik nog meer
Ik at daarvoor ook al bijna altijd vegetarisch hoor, stuk goedkoper, en net zo lekkerquote:Op zondag 13 januari 2008 15:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het om een meisje ging daarom vroeg ik ernadat zie je wel vaker gebeuren
Nou, ik blief alleen die van Heinz. Maar ik koop als ik in Frankrijk ben de hele voorraad op met 50% minder suiker,(die heb ik in NL of Belgie nog nooit gezien) daar red ik het meestal wel mee tot de volgende x dat ik weer ga......quote:Op zondag 13 januari 2008 15:55 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Niks mis met ketchup, als je zorgt dat je een zonder toegevoegde suiker koopt
Ik eet soms vegetarisch. Eén of twee keer per week. Vanavond bijv ookquote:Op zondag 13 januari 2008 15:56 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik at daarvoor ook al bijna altijd vegetarisch hoor, stuk goedkoper, en net zo lekker
Vleesvervangende dingen zijn best wel lekker (Bijv vegetarische schnitzels van de Jumbo, mjumm) maar ik eet vooral veel groente met rijst, of pasta, of whatever, of bijvoorbeeld iets van kaas ergens bijquote:Op zondag 13 januari 2008 15:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik eet soms vegetarisch. Eén of twee keer per week. Vanavond bijv ook. Hoe krijg jij het voor elkaar om bijna elke dag vegetarisch te eten? Ik vind vaak dat er dan zo weinig keus is aan lekker eten (en ik vind al zo weinig dingen echt lekker).
Zo'n zalig biefstukje. Hmmmquote:Op zondag 13 januari 2008 16:11 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond eet ik toevallig ook vegetarischMaar ik moet er niet aan denken helemaal vegetariër te worden, dat zou ik helemaal niet kunnen. Ik ben veel te dol op vis, kip en zo nu en dan een lekker stukje vlees.
Jawel, het gaat wel goedkomen met mij! Inmiddels ben ik weer mijn positieve zelf en heb ik eigenlijk erg veel zin in morgen (startdag). Ik werd zo sacherijnig omdat mijn vriend gewoon elke keer aan het zuchten was als ik iets in de kar gooide. En ik miste het om dingen als snoep, chips, gebakjes, creme fraiche, etc. in de kar te gooien. Maar welk dieet je ook volgt, dat zijn toch echt dingen die je zoveel mogelijk moet laten staan. Ik moest gewoon even wennen. Maar wie mooi wil zijn moet een klein beetje pijn lijden af en toequote:Op zondag 13 januari 2008 15:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een verdomd slechte start, dit wordt niets zo. Echt, als je wilt afvallen en het gewicht ook eraf wil houden (lijkt me wenselijk) dan is dit niet de manier om er mee bezig te gaan of ernaar te kijken. Niet elk dieet is geschikt voor iedereen en SB is gewoon populair, ze is heel goed in geld verdienen, maar een vreselijk slechte raadgever op dieetgebied.
Kijk eens naar iemand als Minilotje, eet geweldig lekker, is lief voor haarzelf en valt af. Met SB moet je wel saaie stomme dingen eten en ik weet niet of dat aansluit bij je huidige eetgewoontes, maar bij die van mij zou het niet aansluiten. En dùs zou ik haar dieet nooit kunnen volhouden en dat is afvalregel nummer 1: volg een eetwijze waarmee je afvalt die je altijd zou kunnen volhouden. Een dieet doe je niet voor heel even, maar doe je voor altijd. Alleen dan kan je met succes een mooi figuur behouden.
Zoals jij het opschrijft zie je het als een straf als een periode van saai eten. Nu begrijp ik dat wel als je SB wilt gaan volgen; zou ik ook zien als een straf.
Ik eet super lekker, ik kook lekkere dingen, ik heb lol in mijn eten, ik eet gewoon een bonbon als ik daar zin in heb en ik eet heel erg gezond (veel bulk in de vorm van groente, fruit, volkorenprodukten en dergelijke). Daar val ik prima mee af. Ik kan ook afvallen op 's avonds 1 droog tartaartje, gekookte aardappels met 1 eetlepel waterjus en 150 gram bloemkool met 1 eetlepel magere witte saus. Doei! Mij niet gezienMaar je moet het uiteraard zelf weten.
Ghehe je bent niet de enige. Er zijn een aantal groentes die ik alleen wil eten met appelmoes, omdat ik ze zonder zo ongelooflijk saai of niet lekker vind (en de sausjes erbij niet lust) ... doperwtjes (ok, die kunnen wel zonder, maar zijn met lekkerder), worteltjes, spruitjes, bietjes en rode kool. Voor de rest hoef ik eigenlijk nooit sausjes, groentes zijn zonder veel lekkerderquote:Op zondag 13 januari 2008 15:44 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Ja, maar dat is bij mij hoofdhonger. Ik voel me altijd 'zielig' als ik studeer, want het is immers niet heel leuk en als ik een zak M&M's naast me zet tijdens het leren dan is het draaglijkquote:Op zondag 13 januari 2008 16:22 schreef Tangarine het volgende:
krijgen jullie ook altijd trek tijdens het studeren? (voor de studerenden)
Kijk, dat lijkt er al veel meer opquote:Op zondag 13 januari 2008 16:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb dus een plan, ik heb er zin in en ik ga me er aan houden.!
Je hebt het alleen steeds over 'een periode', ben je dus van plan om na een tijdje er weer mee te stoppen?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jawel, het gaat wel goedkomen met mij! Inmiddels ben ik weer mijn positieve zelf en heb ik eigenlijk erg veel zin in morgen (startdag). Ik werd zo sacherijnig omdat mijn vriend gewoon elke keer aan het zuchten was als ik iets in de kar gooide. En ik miste het om dingen als snoep, chips, gebakjes, creme fraiche, etc. in de kar te gooien. Maar welk dieet je ook volgt, dat zijn toch echt dingen die je zoveel mogelijk moet laten staan. Ik moest gewoon even wennen. Maar wie mooi wil zijn moet een klein beetje pijn lijden af en toe![]()
Ik zie het niet als straf, maar meer als periode waarin ik gewoon aan mezelf moet werken. En het zal niet altijd leuk zijn, maar ik heb er wel zin in.
Ik weet dat je veel lekkerder gezond kunt eten dan wat SB vorschrijft. Maar toch lust ik eigenlijk alles in de weekmenu's. Ik vind alleen het avondeten een beetje saai, maar ik lust alles wel.
Ik ga SB echt maar voor een paar weken doen, tot de overtolloge kilo's eraf zijn. En daarna heb ik geleerd om gedisciplineerd te eten (na denken over wat ik eet, genieten van gezonde dingen), en dan wil ik geen SB meer doen, maar normaal, verstandig en gezond eten om mijn gewicht op een goed niveau te houden. En daar horen inderdaad dingen bij als de cracker met avocado, sambal en uien ofzo waar een van de users hier het gisteren over had.
Ik heb dus een plan, ik heb er zin in en ik ga me er aan houden.!
Uhm, ik heb nooit een streefgewicht van 35 kg gehad hoor, mn streef is 50-52 kg en dat is redelijk normaal voor iemand die 1.58 meter is lijkt me...quote:Op zondag 13 januari 2008 14:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee, tegen Sylvana en haar rijstwafels.
Alleen na een paar weken stoppen met echt dieten. Maar zeker niet stoppen met verstandig en gezond eten en op de lijn letten hoor. Anders heeft het natuurlijk geen zin. Gewoon een paar kilo's eraf en dat daarna zo houden.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je hebt het alleen steeds over 'een periode', ben je dus van plan om na een tijdje er weer mee te stoppen?
Ik verzin het niet zelf hoor!quote:Op zondag 13 januari 2008 17:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Uhm, ik heb nooit een streefgewicht van 35 kg gehad hoor, mn streef is 50-52 kg en dat is redelijk normaal voor iemand die 1.58 meter is lijkt me...
Dus waar je dat vandaan haalt weet ik niet :S
Beetje rare reactie, zeker omdat ik verteld heb dat ik vlak daarna al ging lunchen....
quote:Op dinsdag 4 februari 2003 21:51 schreef Sylvana het volgende:
16 jaar, 1.60 meter en 38 kg en wil nog wel een paar kilootjes afstaan hoor aan iemand die het nodig heeft.
Je bent gekrompen trouwens!quote:Op dinsdag 4 februari 2003 23:04 schreef Sylvana het volgende:
ik ben 1.60 meter, weeg 38 kg en wil graag nog 5 kg afvallen
Pubers zeggen wel vaker rare dingen, en zeker als het om hun uiterlijk gaat.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:04 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik verzin het niet zelf hoor!
[..]
[..]
Je bent gekrompen trouwens!
Owja, en sorry, het was 33 kilo.
Ow! Dus dat is "normaal" puber gedrag?? Dat wist ik niet. Sorry.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Pubers zeggen wel vaker rare dingen, en zeker als het om hun uiterlijk gaat.
Het komt jammer genoeg erg vaak voor, en ik heb Sylvana hier zo nooit meegemaakt dus alles zal wel goed gekomen zijnquote:Op zondag 13 januari 2008 19:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow! Dus dat is "normaal" puber gedrag?? Dat wist ik niet. Sorry.
Anorectische neigingen vind ik nu niet echt normaal puber gedrag om eerlijk te zijn, maar dat is vast mijn bekrompen geest.
Ach, het is natuurlijk allemaal voor jouw registratie gepost. Daarom heb je het vast niet meegemaakt.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het komt jammer genoeg erg vaak voor, en ik heb Sylvana hier zo nooit meegemaakt dus alles zal wel goed gekomen zijn
En hoe gaat het met jouw afvalpogingen?
Nieuwe kleding kopenquote:Op zondag 13 januari 2008 19:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ach, het is natuurlijk allemaal voor jouw registratie gepost. Daarom heb je het vast niet meegemaakt.![]()
Met mijn afvalpogingen gaat het uitstekend.Mijn BMI zit onder de 26, mijn kleding zit te ruim, ik heb vanochtend 6 km hardgelopen en was binnen 1 minuut weer op adem, heb net heerlijk gegeten en zit uitstekend in mijn vel.
Dank je voor je belangstelling.
Ik wil 60kg wegen bij 1.75quote:Op zondag 13 januari 2008 17:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Uhm, ik heb nooit een streefgewicht van 35 kg gehad hoor, mn streef is 50-52 kg en dat is redelijk normaal voor iemand die 1.58 meter is lijkt me...
Dus waar je dat vandaan haalt weet ik niet :S
Beetje rare reactie, zeker omdat ik verteld heb dat ik vlak daarna al ging lunchen....
Welkom en succesquote:Op zondag 13 januari 2008 20:22 schreef Duizendpootje het volgende:
Hallo!
ik ben hier al een tijdje aan het rondkijken enzo en ik vind het zo goed dat jullie zo gemotiveerd zijn om af te vallen!
bij mij mogen er ook wel weer wat kilo's af..
vooral na de kerst is het een beetje uit de hand gelopen oeps!
ik ben alleen niet van plan om een dieet te gaan volgen, zo erg is het ook niet..
maar als ik gewoon oplet met wat ik eet dan moet het wel goed komen!
alleen kan ik vaak de snoepverleiding niet weerstaan, zo stom he.. :$
Welkomquote:Op zondag 13 januari 2008 20:22 schreef Duizendpootje het volgende:
Hallo!
ik ben hier al een tijdje aan het rondkijken enzo en ik vind het zo goed dat jullie zo gemotiveerd zijn om af te vallen!
bij mij mogen er ook wel weer wat kilo's af..
vooral na de kerst is het een beetje uit de hand gelopen oeps!
ik ben alleen niet van plan om een dieet te gaan volgen, zo erg is het ook niet..
maar als ik gewoon oplet met wat ik eet dan moet het wel goed komen!
alleen kan ik vaak de snoepverleiding niet weerstaan, zo stom he.. :$
5 jaar geleden heb ik een jaar lang amper wat gegeten omdat ik heel erg gepest/misbruikt werd op school, me lelijk voelde en meerdere zelfmoordpogingen heb gedaanquote:Op zondag 13 januari 2008 19:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ach, het is natuurlijk allemaal voor jouw registratie gepost. Daarom heb je het vast niet meegemaakt.![]()
Met mijn afvalpogingen gaat het uitstekend.Mijn BMI zit onder de 26, mijn kleding zit te ruim, ik heb vanochtend 6 km hardgelopen en was binnen 1 minuut weer op adem, heb net heerlijk gegeten en zit uitstekend in mijn vel.
Dank je voor je belangstelling.
Leuk he, posten op Fok?! Alles wat je hier post, blijft staan. En dat kan dan ineens weer boven komen.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
5 jaar geleden heb ik een jaar lang amper wat gegeten omdat ik heel erg gepest/misbruikt werd op school, me lelijk voelde en meerdere zelfmoordpogingen heb gedaan
Dus dat is nu niet meer relevant voor mn afvalpogingen van nu
Fijn dat je het weer even oprakelt liejannuh
Zit ik hier weer met tranen in mn ogen met die kut herrinneringen
Gelukkig niet! Mijn vriendlief zou het volgens mij amper opvallen als ik morgen mijn hoofd kaal zou scheren, dus een paar kilo meer of minder ziet -ie écht niet uit zichzelf.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:34 schreef Radiohoofdje het volgende:
Hebben jullie ook die bevestiging nodig?![]()
Idd, ik zie het nut er ook niet van in om posts van 5 jaar geleden op te rakelen, die totaal niks met nu te maken hebben. Maar goed, je hebt nou eenmaal van die mensen die daar blijkbaar op kicken ofzo....quote:Op maandag 14 januari 2008 00:44 schreef minilotje het volgende:
[..]
Verder, wat Sylvana's puberposts betreft.. Misschien mis ik iets en is het minder onvriendelijk bedoeld dan het overkomt, maar het lijkt me hoe dan ook nogal onzinnig om iemands onaangename posts van jaren geleden op te rakelen.
Ja, ik loop onder andere hiervoor bij het riagg jaquote:Op zondag 13 januari 2008 23:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Leuk he, posten op Fok?! Alles wat je hier post, blijft staan. En dat kan dan ineens weer boven komen.
Heb je er al eens over gepraat met een psycholoog? Zou wel eens kunnen helpen. Je geeft mij nou niet echt de indruk dat je lekker in je vel zit ofzo.
Jij bent degene die zegt dat je nooit hebt gezegd dat je 35 kilo wilde wegen. Ik ben alleen degene die dat ontkracht.quote:Op maandag 14 januari 2008 06:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, ik zie het nut er ook niet van in om posts van 5 jaar geleden op te rakelen, die totaal niks met nu te maken hebben. Maar goed, je hebt nou eenmaal van die mensen die daar blijkbaar op kicken ofzo....
Ik ben blij dat je ervoor bij het Riagg loopt en dat het een stuk beter met je gaat nu dan toen!quote:[..]
Ja, ik loop onder andere hiervoor bij het riagg ja
Tegenwoordig gaat het wel een stuk beter dan toen hoor, maar heb nog lang niet alles uit die tijd verwerkt
Maar heb wel een iets realistischer zelfbeeld tegenwoordig, en we leven nu in het hier en nu, dus ik ga hier verder niet meer op in, maar ga het gewoon hebben over nu dat ik 50-52 kg wil wegen en dat gaat echt wel op een gezonde manier gebeuren.
Vanavond weer lekker zwemmen
succesquote:Op maandag 14 januari 2008 08:36 schreef Duizendpootje het volgende:
ik heb vandaag DE gevreesde pabo rekentoets..
ladies wish me luck!! :|
Het is wel goed om aan te wennen om te ontbijten inderdaadquote:Op maandag 14 januari 2008 10:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, vandaag is dag 1 van mijn grote Ik Wil Me Beter Voelen-plan! Ik ben in ieder geval al goed begonnen door 1,5 uur eerder op te staan dan normaal, wat er ook weer voor zorgt dat ik als het goed is vanavond op tijd naar bed kan.
Zo mijn bak yoghurt met appel maar eens naar binnen werken, lekker! Ik ontbijt meestal pas om een uur of 1, dus ik moet mezelf nu maar even dwingen om t op te eten. Gewoon een kwestie van wennen.
Dat is me inderdaad ook ooit eens opgevallelnquote:Op maandag 14 januari 2008 10:56 schreef freecell het volgende:
Lucky-strike: ik ontbeet ook nooit, toen ik dat op een gegeven moment wel ging doen had ik de eerste dagen de rest van de dag heel veel honger. Mocht je dat ook hebben: het komt door het ontbijten en het gaat weer over, echt
Ter bemoediging zeg maar
Grappig he?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is me inderdaad ook ooit eens opgevalleln
Pas op straks haal je me nog in qua gewichtquote:Op maandag 14 januari 2008 08:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
succes
woog vanmorgen 72, heb wel een gevoel dat ik afgevallen ben
Ik beloon mezelf met etenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow, en ik heb sinds kort een trollbeads-armband (zo'n armband met van die kralen/bedeltjes). Nu vind ik dat ik pas weer een nieuwe kraal mag kopen als er een kilo af is. Soort beloning, zeg maar.
Belonen jullie jezelf ook ergens mee? Nieuwe kleren is natuurlijk vaak noodzaak (maar het is ook wel heel leuk weer een kleinere spijkerbroek te passen...).
Ik heb sinds vorige week ook Trollbeadsquote:Op maandag 14 januari 2008 11:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow, en ik heb sinds kort een trollbeads-armband (zo'n armband met van die kralen/bedeltjes). Nu vind ik dat ik pas weer een nieuwe kraal mag kopen als er een kilo af is. Soort beloning, zeg maar.
Belonen jullie jezelf ook ergens mee? Nieuwe kleren is natuurlijk vaak noodzaak (maar het is ook wel heel leuk weer een kleinere spijkerbroek te passen...).
Nee, zo weinig wil ik niet wegenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Pas op straks haal je me nog in qua gewicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |