abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55967740
Bijgewerkt. Eindelijk een BMI van 25
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_55967797
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 23:32 schreef Chicolate het volgende:

Minder was dat ik me daarstraks behoorlijk vol met cashewnoten enzo heb gepropt. Ik at een zakje chips en opeens had ik in de gaten dat ik helemaal geen trek had ofzo. Aan mn vader gegeven. Maar best erg, op een of andere manier is mijn buik opgeblazen (gassen) en weeg ik 2 kg meer dan in het lijstje, en dat in 1 dag . Zie morgenochtend wel hoeveel er overblijft, denk niet al te veel .
Het is heel normaal om aan het eind van de dag 2 kilo meer te wegen dan in de ochtend

goedemorgen allemaal trouwens
vandaag weer hardlopen, tenminste als ik zin en tijd kan maken
  zaterdag 12 januari 2008 @ 09:19:25 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55967933
's Avonds 2 kg meer wegen dan 's ochtends is wel erg veel. Mijn gewicht scheelt hooguit een kilo.
Ik ben gisteren niet meer gaan hardlopen, want Mark was niet fit. Vandaag wordt ook niks, want dan ben ik dus bij mijn ouders. Nou dat begint weer goed met hardlopen dus. Nu gaan we morgen en dan echt steeds om de dag, hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_55967973
Je kunt toch ook alleen hardlopen Viking?
Ik ben met Isabeau in training voor een loop van 5 EM eind april. Streeftijd (hele grote gok!) is binnen de 50 minuten finishen.
Kom maar op met Evy deel 2!
pi_55968008
Viking, ik loop overal als ik lopen moet die dag... Dus visite of niet, ik neem hardloopkleren mee. Zo heb ik al fijn in Arnhem, Assen, Amsterdam, Groningen, Zuidwolde, Den Haag, IJhorst en Zeist gelopen Het kost niet zoveel tijd en je kan overal wel een half uurtje weg hoor. Daarna douchen, maar ik neem aan dat je dat sowieso wel doet op een dag Daarbij kan je ook een half uur eerder opstaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 12 januari 2008 @ 09:56:19 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55968136
.
Mijn smoesjes worden volledig afgebrand . Maar alleen hardlopen motiveert me niet zo. Juist die competitie met Mark maakt het leuk. En dan denk ik ook niet aan opgeven . Verder loop ik alleen 's avonds, want ik vind het beslist niet prettig om met daglicht te lopen. Al die loerende mensen. 's Avonds is het rustiger op straat en kan ik meer doorlopen (hoef immers niet te wachten voor stoplichten).
Zal straks in de zomer wel weer met daglicht MOETEN lopen (of ik moet 's nachts gaan lopen ), maar zolang het nog even bij schemering / donker kan doe ik dat .
Oh ja, 's ochtends lopen doe ik dus ook echt niet. Op lege maag zeker, ja daag. En zodra ik ook maar iets gegeten heb en ik ga binnen 2 uur lopen heb ik meteen weer steken in m'n zij .
Niet meer actief op Fok!
pi_55968191
Ik loop in het weekend eigenlijk altijd 's ochtends. Gewoon omdat ik anders zit te klooien met eten. Niets mis met sporten op een lege maag dus. Gewoon een glas water drinken voordat je gaat lopen, daar red je het echt wel mee. Je gaat geen marathon lopen ofzo!
En lekker boeiend als andere mensen je zien lopen. Ik word in mijn lunchpauze altijd aangemoedigd door collega's en werklui. Lekker boeiend! Ik zwaai altijd vrolijk terug en eigenlijk hebben ze alleen maar respect voor het feit dat je echt aan het sporten bent.
pi_55968594
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 10:04 schreef Liejannuh het volgende:
Ik loop in het weekend eigenlijk altijd 's ochtends. Gewoon omdat ik anders zit te klooien met eten. Niets mis met sporten op een lege maag dus. Gewoon een glas water drinken voordat je gaat lopen, daar red je het echt wel mee. Je gaat geen marathon lopen ofzo!
En lekker boeiend als andere mensen je zien lopen. Ik word in mijn lunchpauze altijd aangemoedigd door collega's en werklui. Lekker boeiend! Ik zwaai altijd vrolijk terug en eigenlijk hebben ze alleen maar respect voor het feit dat je echt aan het sporten bent.
Ik loop ook overal, maakt mij ook niet echt uit of iemand me ziet. Als ik overdag loop en ik ben in Amsterdam, dan ga ik wel naar het park, wegens de zachte ondergrond die ik lekkerder vind dan asfalt. Maar ik loop nóóit 's ochtends. Niet uit principe ofzo hoor, maar mijn lijf wil dan echt nog niet, dan heb ikbinnen 5 minuten verzuurde spieren. En wat is eigenlijk een EM, is dat een europese mijl? En zo ja wat is dan het verschil met de Amerikaanse mijl?
pi_55968671
EM is Engelse Mijl is 1,6 km.
Het leukste van hardlopen met collega's vind ik dat ik dus tegenwoordig kan lopen en praten tegelijk. En dat hou ik ook nog eens de hele tijd vol. Nou, dat was een jaar geleden wel anders.
pi_55968774
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 08:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het is heel normaal om aan het eind van de dag 2 kilo meer te wegen dan in de ochtend
Bij mij is het meestal een halve tot hele kilo, nooit meer, het ging me vooral om die gekke opgezette buik. Geen idee wat het nu was, iedereen loopt druk te doen in huis en dan heb ik geen zin om te wegen (en heb al ontbeten enzo).

Aan het werk, nog 2 toetsen leren
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_55968807
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 09:19 schreef Viking84 het volgende:
's Avonds 2 kg meer wegen dan 's ochtends is wel erg veel. Mijn gewicht scheelt hooguit een kilo.
Ik ben gisteren niet meer gaan hardlopen, want Mark was niet fit. Vandaag wordt ook niks, want dan ben ik dus bij mijn ouders. Nou dat begint weer goed met hardlopen dus. Nu gaan we morgen en dan echt steeds om de dag, hoor .
Misschien voor een gewone weegschaal veel, maar als je een weegschaal zoals ik heb die afrond op halve kilo's dan kan het makkelijk 2 kilo schelen...
pi_55969175
'avonds ben ik ook wel vaak zeker 1,5 KG zwaarder hoor
's nachts zweet en adem je best veel weer uit en dan 's morgens eerst plassen en je zit weer op normaal gewicht

Ik word 's avonds altijd een beetje opgezet. Bol buikje. Dat heb ik 's morgens niet. Ook vrij stom
pi_55969258
Ik drink sowieso ook nog liters water in de avond dus niet raar dat ik dan ook zwaarder weeg
pi_55969269
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:26 schreef freecell het volgende:
'avonds ben ik ook wel vaak zeker 1,5 KG zwaarder hoor
's nachts zweet en adem je best veel weer uit en dan 's morgens eerst plassen en je zit weer op normaal gewicht

Ik word 's avonds altijd een beetje opgezet. Bol buikje. Dat heb ik 's morgens niet. Ook vrij stom
Whehe ik heb precies hetzelfde, met dat bolle buikje, en als ik ongesteld ga worden is het nog veel erger. Maar bij mij verschilt het gewicht weinig, al heb ik een weegschaal op halve kilo's. Ik zweet vast niet genoeg . Soms ben ik 's morgens zelfs zwaarder, zonder ook maar iets te eten 's nachts . Heel maf.
pi_55969301
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Whehe ik heb precies hetzelfde, met dat bolle buikje, en als ik ongesteld ga worden is het nog veel erger. Maar bij mij verschilt het gewicht weinig, al heb ik een weegschaal op halve kilo's. Ik zweet vast niet genoeg . Soms ben ik 's morgens zelfs zwaarder, zonder ook maar iets te eten 's nachts . Heel maf.
In de ochtend zwaarder heb ik nog nooit meegemaakt, hoe zou dat komen?
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:35:02 #66
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55969332
Ik kan ook enorm opzwellen. Mijn buik is regelmatig 's avonds dik. Een nachtje slapen maakt het meestal weer goed.
pi_55969360
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

In de ochtend zwaarder heb ik nog nooit meegemaakt, hoe zou dat komen?
Ik denk de onbetrouwbaarheid van de weegschaal, iets anders kan ik niet bedenken ... want het is met dezelfde kleren, ik ben dan naar de wc geweest en heb geen slok water gehad in de tussentijd. Het kan helemaal niet dat ik echt zwaarder ben, dus zal het wel aan dat stomme ding liggen . En het is ook niet te zien aan mijn figuur. Dom ding .
pi_55969812
wanneer ik weer beter ben, ga ik ook weer hardlopen
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_55970358
is vlaanderen start to run hetzelfde als evy? en wat is leuker?
pi_55970448
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
is vlaanderen start to run hetzelfde als evy? en wat is leuker?
Das hetzelfde en is dus even leuk
pi_55970566
Okee En waarom noemen jullie het dan Evy? Ik ga zo voor 't eerst van m'n leven een poging doen tot hardlopen
  zaterdag 12 januari 2008 @ 12:40:20 #72
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55970592
Omdat Evy de hardloopcoach is
pi_55972179
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 09:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik weeg 's avond 1,5 tot 2,5 kg meer dan 's ochtends.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_55974271
Heb mn gemiddelde kcal per dag over de afgelopen week uitgerekend... kwam uit op 1963. t is nogal veel, maar dat komt vooral door 2 asociale etentjes en n uit de hand gelopen nieuwjaarsborrel met teveel bier, champagne en n oliebol.
(heb er nog wel goed bij gesport gelukkig)

nu dus weer even goed opletten! vandaag ben ik begonnen met n balansdagje en ben na mn rijles meteen 4 km gaan hardlopen. Straks ga ik nog een flink stuk met de hond wandelen en daarna wat buikspieroefeningen doen.
ik heb nu voorlopig ook even geen etentjes en omdat ik erg veel voor school moet doen ga ik vanavond niet uit en ook niet naar de borrel volgende week. (jaja, ik weet t, je kunt ook heel leuk uitgaan op cola light en water, maar dat lukt me gewoon meestal niet zo goed) (heb veel te weinig discipline!)

Heb trouwens waarschijnlijk wel mn herkansing gehaald en over 2 weken ga ik snowboarden (in zo'n hal, maar dat maakt niet uit, t blijft leuk )
pi_55974479
Ik weeg 's avonds 3-6 kg zwaarder dan 's ochtends
pi_55974587
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik weeg 's avonds 3-6 kg zwaarder dan 's ochtends
6 kilo is wel erg veel
pi_55975439
Ik heb net 8,01 km. gelopen. In 46 minuten. Gemiddeld 5.47min./ per km. Dat is echt veel langzamer dan mijn snelste km. van 5.10 min./km. Komt gedeeltelijk door de tegenwind en gedeeltelijk omdat sommige muziekstukken een te langzaam ritme hadden en dan ga je echt vanzelf slomer lopen. Mijn snelste mijl is 8.33 min. Ik ben echt heel blij met dat nike+ dingetje voor m'n iPod! Ik weet bv. dat ik vandaag 527 cal. heb verbrand, terwijl ik er nog maar zo'n 300 gegeten heb: ik sta dus in de min
pi_55975527
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 16:32 schreef conleche het volgende:
Ik heb net 8,01 km. gelopen. In 46 minuten. Gemiddeld 5.47min./ per km. Dat is echt veel langzamer dan mijn snelste km. van 5.10 min./km. Komt gedeeltelijk door de tegenwind en gedeeltelijk omdat sommige muziekstukken een te langzaam ritme hadden en dan ga je echt vanzelf slomer lopen. Mijn snelste mijl is 8.33 min. Ik ben echt heel blij met dat nike+ dingetje voor m'n iPod! Ik weet bv. dat ik vandaag 527 cal. heb verbrand, terwijl ik er nog maar zo'n 300 gegeten heb: ik sta dus in de min
Hoe laat was je wakker?
Anders is het meer een verhaaltje dat ik op ander soort sites lees (over meer verbranden dan eten)

En waarom 8,01km ?
pi_55975598
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 16:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hoe laat was je wakker?
Anders is het meer een verhaaltje dat ik op ander soort sites lees (over meer verbranden dan eten)

En waarom 8,01km ?
Ik was om 11 uur wakker en heb toen 2 geroosterde boterhammen gegeten en een glaasje jus d'orange.

Toen ben ik om half 3 gaan rennen en nu ga ik zo weer wat eten, dus maak je geen zorgen (ik neem aan dat je anorexia sites bedoelde? Daar heb je bij mij weinig kans op )

En 8,01 km. Die 10 meter had ik al gelopen voor ik de stopknop had ingedrukt (de bedoeling was 8 km. precies!)

O ja en die 527 verbrande calorieen was alleen tijdens het rennen, dus ik heb er in totaal natuurlijk nog veel meer verbrand (hoewel veel......tot ik ging rennen heb ik facturen gemaakt al zittende op m'n achterste, dus dat zal idd wel tegenvallen....)
pi_55975632
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 16:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik was om 11 uur wakker en heb toen 2 geroosterde boterhammen gegeten en een glaasje jus d'orange.

Toen ben ik om half 3 gaan rennen en nu ga ik zo weer wat eten, dus maak je geen zorgen (ik neem aan dat je anorexia sites bedoelde? Daar heb je bij mij weinig kans op )

En 8,01 km. Die 10 meter had ik al gelopen voor ik de stopknop had ingedrukt (de bedoeling was 8 km. precies!)
Ja ik vond het ook niet bij je passen, maar als mensen dat lezen die dat niet weten kan het wel verkeerd overkomen.

Ik ben altijd wel van de ronde getallen dus viel me op

Ik heb vandaag trouwens al de hele dag honger maar heb toch genoeg gegeten
pi_55975683
Hier gaat het goed

Net 2 nieuwe brillen uitgezocht ( gewone en zonnebril) en over 1,5 week kan ik ze ophalen

Met eten gaat het ook goed, alleen doordat we zo laat wakker waren, geen ontbijt gehad, maar gewoon ontbijt/lunch tegelijkertijd gedaan. Op de markt een klein portie kibbeling gegeten en vanavond Japanse noodles eten en dan nog een stuk komkommer ofzo
pi_55975946
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 16:46 schreef Sylvana het volgende:
Net 2 nieuwe brillen uitgezocht ( gewone en zonnebril) en over 1,5 week kan ik ze ophalen
Maak je dan ook een foto voor ons om ze te showen? Ben wel benieuwd eigenlijk wat je uitgekozen hebt en hoe het je staat .

* herinnert een hopeloze zoektocht waar de laatste bril in de laatste winkel eindelijk ergens op leek

Mijn eten gaat niet zo goed ... beetje veel boterhammen ... en mijn lijf is woest dat ik de pil een paar dagen doorslik ... buikpijn, en begin nu ook misselijk te worden, het soort dat niet erg is, zolang je maar niet eet (mijn laatste eten is een uur geleden, lijkt me sterk dat het daardoor komt) ... en ik kreeg al op mn kop van mn ouders dat ik te laat ging lunchen, nu krijg ik straks weer mn avondeten niet op ... dit gaat nog leuk worden
pi_55976010
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 17:01 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Maak je dan ook een foto voor ons om ze te showen? Ben wel benieuwd eigenlijk wat je uitgekozen hebt en hoe het je staat .

* herinnert een hopeloze zoektocht waar de laatste bril in de laatste winkel eindelijk ergens op leek
Is goed Ik was eigenlijk vrij snel klaar Gewone bril is rood, alleen niet felrood, maar een zachte, warme rode kleur die niet opvallend is. En zonnebril is bruin montuur en bruin glas
pi_55976100
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 16:32 schreef conleche het volgende:
Wow! Jij bent een behoorlijk snelle loper zeg!
Ik doe ergens eind april samen met Isabeau met aan een wedstrijd en daar zou je met die tijd toch bij de top 50 eindigen van de dames!
pi_55976290
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 17:10 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Wow! Jij bent een behoorlijk snelle loper zeg!
Ik doe ergens eind april samen met Isabeau met aan een wedstrijd en daar zou je met die tijd toch bij de top 50 eindigen van de dames!
Echt waar?? Wat leuk! Ik heb helemaal niet het idee dat ik zo heel snel loop namelijk. Ik zie in het park mensen soms echt veel harder lopen. Om nog naar niet te spreken over die marathonlopers die dus gewoon 20 km per uur lopen; zo hard fiets ik meestal nog niet eens!
pi_55976637
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 17:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Echt waar?? Wat leuk! Ik heb helemaal niet het idee dat ik zo heel snel loop namelijk. Ik zie in het park mensen soms echt veel harder lopen. Om nog naar niet te spreken over die marathonlopers die dus gewoon 20 km per uur lopen; zo hard fiets ik meestal nog niet eens!
Ach, er zijn nu eenmaal mensen die de 10 engelse mijl (16 km dus!) binnen het uur lopen. Daar moet je je niet op focussen.
Voor iemand die nog niet zo lang loopt en gewoon recreatief loopt, doe je het echt heel behoorlijk!
Alles binnen het half uur op de 5 km is behoorlijk acceptabel. Kijk voor de lol eens op www.uitslagen.nl en dan zie je dat je best trots op jezelf mag zijn!
Isa en ik gaan trouwens voor een plaats bij de eerste 100 in Hoogeveen en een tijd onder de 50 minuten.
pi_55977679
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 17:38 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ach, er zijn nu eenmaal mensen die de 10 engelse mijl (16 km dus!) binnen het uur lopen. Daar moet je je niet op focussen.
Voor iemand die nog niet zo lang loopt en gewoon recreatief loopt, doe je het echt heel behoorlijk!
Alles binnen het half uur op de 5 km is behoorlijk acceptabel. Kijk voor de lol eens op www.uitslagen.nl en dan zie je dat je best trots op jezelf mag zijn!
Isa en ik gaan trouwens voor een plaats bij de eerste 100 in Hoogeveen en een tijd onder de 50 minuten.
Ik heb gekeken en idd. zeg, wat grappig! (nu begin ik weer aan m'n nike+ te twijfelen: hij zal toch wel accuraat zijn??) Op school was ik vroeger ook wel vrij goed in hardlopen, maar dat was meer de sprint, dit is toch wat anders. Misschien ga ik weleens meedoen met een wedstrijd Het is dat Hoogeveen veel te ver is, anders had ik met jullie meegedaan!
pi_55977895
De inschrijving in Hoogeveen is al gesloten, conleche Maar je loopt best al hard hoor!
Ik begin woensdag met een looptraininggroep die zich op de 5 mijl richt en mijn ouders wonen precies 8,1 km bij me vandaag dus daar moet ik ook maar heen hardlopen zo af en toe
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55977980
Wat leuk dat jullie mee gaan doen aan een wedstrijd . Ik vond de start verschrikkelijk, maar het trainen voor een wedstrijd is zo leuk!

Sowieso leuk dat iedereen hier zo sportief bezig is . Heel veel mensen die hardlopen of zwemmen of iets anders actiefs doen, vooral de laatste tijd (goede voornemens enzo he). Erg leuk .
pi_55978028
Volgens mij deden de meeste hier allemaal al flink aan sport, nog voor oud&nieuw

Ik had een paar uur geleden al honger maar nu echt maar ga zo eten als het goed is
  zaterdag 12 januari 2008 @ 18:43:16 #91
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55978055
Ik heb in Groningen 2x de 4mijl gelopen... ik geloof in 2004 en 2005, de 2e keer had ik totaal niet getraind en op een gegeven moment zag ik nog maar 1 jongen lopen (althans dat dacht ik) die bij mij in de groep was begonnen... ik dacht van: "ik ga echt niet als laatste van de groep eindigen" en volgens mij dacht hij hetzelfde want we haalden elkaar telkens in om daarna weer een stukje te gaan wandelen
Ja, jullie zullen wel begrijpen dat ik niet had getraind maar goed het is wel lachen altijd

Edit: ben benieuwd wat voor bril je hebt uigezocht Sylvana, ik mag zelf ook weer een bril uitzoeken weet nog niet echt wat, ik zie wel
Bernie en ik zijn tof.
pi_55979018
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:42 schreef Miss_S het volgende:
Volgens mij deden de meeste hier allemaal al flink aan sport, nog voor oud&nieuw

Ik had een paar uur geleden al honger maar nu echt maar ga zo eten als het goed is
Ja dat weet ik wel, maar nu hoor ik steeds meer mensen enthousiast vertellen. Viel me al wat langer op, maar vind het nog steeds stoer . Ik ben dan ook een sportverslaafde en vind het leuk als anderen dat ook worden.

Ik ga 19 januari misschien kijken bij een taekwondowedstrijd voor jongeren . (als ik mijn andere, eerdere afspraak tenminste kan verzetten, want die staat al veel langer en daar keek ik ook naar uit)
pi_55991879
Goedemorgen allemaal
Vanmorgen 72,5 dus ben benieuwd wat het over een paar dagen is
pi_55991966
Officiele gewichtsupdate (gisteren was mijn weegdag): 58,6 kilo.
Ik was er zelf ook wel een beetje van geschrokken, want zó snel afvallen is helemaal mijn bedoeling niet. Maar de reden is mij sinds vrijdagavond wel duidelijk: ik heb een flinke griep onder de leden! Koorts, bibberen, geen eetlust en overgeven, dan gaat het natuurlijk wel hard, verdorie.
Mijn vriendje had twee weken geleden ongeloofelijk stevig griep, dus ik ben heel romantisch aangestoken.
Ik probeer goed te eten, maar de helft komt er weer uit - ik hoop maar dat ik snel opknap. Het mag dan lekker opschieten wat afvallen betreft, maar ik ben toch liever zo vlug mogelijk weer beter.
Succes allemaal, ik duik mijn bed weer in.
pi_55992040
quote:
Op zondag 13 januari 2008 09:15 schreef minilotje het volgende:
Officiele gewichtsupdate (gisteren was mijn weegdag): 58,6 kilo.
Ik was er zelf ook wel een beetje van geschrokken, want zó snel afvallen is helemaal mijn bedoeling niet. Maar de reden is mij sinds vrijdagavond wel duidelijk: ik heb een flinke griep onder de leden! Koorts, bibberen, geen eetlust en overgeven, dan gaat het natuurlijk wel hard, verdorie.
Mijn vriendje had twee weken geleden ongeloofelijk stevig griep, dus ik ben heel romantisch aangestoken.
Ik probeer goed te eten, maar de helft komt er weer uit - ik hoop maar dat ik snel opknap. Het mag dan lekker opschieten wat afvallen betreft, maar ik ben toch liever zo vlug mogelijk weer beter.
Succes allemaal, ik duik mijn bed weer in.
Beterschap!
Zoals ik al een paar dagen geleden zei, liever geen griep en langzamer afvallen
Hopelijk voel je je snel beter, dus ga inderdaad maar snel weer slapen
pi_55992041
quote:
Op zondag 13 januari 2008 09:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Beterschap!
Zoals ik al een paar dagen geleden zei, liever geen griep en langzamer afvallen
Hopelijk voel je je snel beter, dus ga inderdaad maar snel weer slapen
Dank je wel.

Grappig trouwens, ik geloof dat ik ongeveer dezelfde vetopslag heb als Cinnamongirl. Geen grote borsten, taille blijft eeuwig slank, en bij meer gewicht bolle wangen, bolle armpjes, en (bij mij althans) bolle beentjes.
Aangezien ik een beetje een dwerg ben met mijn 1 meter 59 wordt dat al gauw erg popperig. Met de in dit topic aangeraden pofmouwen kun je me dan ook zó in Disneyland zetten. Maar dat vind ik eigenlijk wel lollig.

Overigens blijven mijn bovenarmen en bovenbenen verhoudingsgewijs altijd wel wat boller dan de rest van mijn lijf; als ik weinig weeg heb ik vooral een overdreven slanke taille en een hele platte buik. Ik heb er vrede mee dat ik niet de bouw heb voor van die hele mooie dunne armpjes; om dát te bereiken zou ik mezelf echt uit moeten hongeren en daar heb ik natuurlijk geen zin in.
pi_55992089
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:28 schreef cinnamongirl het volgende:
In het kader van minder vreten nemen we er verder geen aardappeltjes bij.
Slim! Ik eet sowieso haast nooit aardappelen. Hoogstens een lekkere aardappelpuree, zo eens in de twee weken. Aardappels halen het qua voedingswaarde verhoudingsgewijs nu eenmaal niet bij een extra grote berg groenten op je bord. 'Erbij' eten we doorgaans volkoren pasta of zilvervliesrijst, maar vaak ook helemaal niks. Ons avondeten bestaat over het algemeen uit veeeeeel groenten, wat vlees en soms verder alleen een stuk brood ofzo. Mits ik overdag genoeg vezels binnen heb gekregen natuurlijk.

Okee, nu ben ik wel klaar met teruglezen in het topic. Over sport kan ik toch niet echt meepraten.

Ik wíl wel terug naar bed, maar er wordt nogal hard gesnurkt daar.
pi_55993777
Goeiemorgen

Beterschap minilotje

Ik ben ook al uit bed, terwijl vriendlief nog ligt te slapen. Die zal rond een uur of 3 wel wakker worden, maar das mij te laat, heb je zo weinig aan je dag.

Ik zit weer braaf aan de rijstwafels. Heb gisteren wel een beetje weinig gegeten voor mn gevoel, maar was ook pas om 12 uur mn bed uit

ontbijt/lunch: 1 snee brood met grillworst sate/ 1 snee brood met philadelphia kruiden
tussendoor: portie kibbeling op de markt
avondeten: Japanse noodles
tussendoor: halve komkommer
pi_55993860
quote:
Op zondag 13 januari 2008 11:55 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen

Beterschap minilotje

Ik ben ook al uit bed, terwijl vriendlief nog ligt te slapen. Die zal rond een uur of 3 wel wakker worden, maar das mij te laat, heb je zo weinig aan je dag.

Ik zit weer braaf aan de rijstwafels. Heb gisteren wel een beetje weinig gegeten voor mn gevoel, maar was ook pas om 12 uur mn bed uit

ontbijt/lunch: 1 snee brood met grillworst sate/ 1 snee brood met philadelphia kruiden
tussendoor: portie kibbeling op de markt
avondeten: Japanse noodles
tussendoor: halve komkommer
Lijkt me toch een mooi menu voor als je laat uit bed bent, en die kibbeling helpt ook wel met het aantal kcal en die grillworst natuurlijk ook
pi_55993992
Ja, dat is wel zo natuurlijk, maar tussen die kibbeling en het avondeten zat bijvoorbeeld bijna 5 uur. En denk dak dan beter tussendoor nog wat fruit of een rijstwafel ofzo had kunnen nemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')