Dat zeker, je kan beter vaker eten en dan dingen met minder kcal dan wat je gister hebt gedaan (weinig maaltijden maar met wel veel kcal)quote:Op zondag 13 januari 2008 12:09 schreef Sylvana het volgende:
Ja, dat is wel zo natuurlijk, maar tussen die kibbeling en het avondeten zat bijvoorbeeld bijna 5 uur. En denk dak dan beter tussendoor nog wat fruit of een rijstwafel ofzo had kunnen nemen
3 pizza's voor vanavond of doen jullie die nog verdelen over een paar avonden?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:19 schreef Sylvana het volgende:
Ja precies, en vandaag gaat wel goedkomen, op de pizza als avondeten na. Waren in de aanbieding, 3 voor 5 euro, dus Peter had er 3 van meegneomen en wil dus vanavond pizza eten. Dus rest van de dag gewoon opletten dan.
Wat ik vandaag ga eten dan:
ontbijt: 3 rijstwafels ( heb ik al op)
lunch: 2 sneëen brood met philadelphia
tussendoor: halve komkommer
avondeten: pizza
tussendoor: paprika
Haha, nee, die gaan niet allemaal vanavond op hoor.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
3 pizza's voor vanavond of doen jullie die nog verdelen over een paar avonden?
Maar volgens mij doet ze dat ook omdat ze later pizza gaat eten?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:44 schreef Liejannuh het volgende:
3 Rijstwafels is 78 calorieen. Dat is wel een beetje weinig als begin van de dag.
Ja, en nu zit er tussen mn ontbijt en lunch ook niet zoveel tijd. Om half 12 mn ontbijt gehad, en ga nu lunchen, dus dan vind ik 3 rijstwafels wel voldoende als ontbijtquote:Op zondag 13 januari 2008 12:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar volgens mij doet ze dat ook omdat ze later pizza gaat eten?
Ja dat is ook zekerquote:Op zondag 13 januari 2008 12:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, en nu zit er tussen mn ontbijt en lunch ook niet zoveel tijd. Om half 12 mn ontbijt gehad, en ga nu lunchen, dus dan vind ik 3 rijstwafels wel voldoende als ontbijt
Het ziet er wel netjes uit, maar vind het wel erg weinig hoor, 68 kg bij 1.92 meterquote:Op zondag 13 januari 2008 13:13 schreef Huppelei het volgende:
Hoe het nu is
1.92 meter
68 kilo
vetpercentage volgens weegschaal (dus klopt niet): 8%
77 cm buikomtrek.
[ afbeelding ]
Dat kleine buikje net boven me broek wil maar niet weg!
[ afbeelding ]
En nu wil ik dit gaan bereiken:
[ afbeelding ]
Heb je het tegen mijquote:Op zondag 13 januari 2008 12:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, gelukkig maar! Ik was even bang dat je weer voor een streefgewicht van 35 kilo ging.
Heel mooiquote:Op zondag 13 januari 2008 13:13 schreef Huppelei het volgende:
Hoe het nu is
1.92 meter
68 kilo
vetpercentage volgens weegschaal (dus klopt niet): 8%
77 cm buikomtrek.
[ afbeelding ]
Dat kleine buikje net boven me broek wil maar niet weg!
[ afbeelding ]
En nu wil ik dit gaan bereiken:
[ afbeelding ]
Nee, tegen Sylvana en haar rijstwafels.quote:
Ja precies, zo'n lichaam krijg je ook niet in een maandjequote:Op zondag 13 januari 2008 13:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
huppelei moet gewoon zwaar gaan trainen in de sportschool
m'n broertje had eerst ook zo een lichaam als jij misschien nog wel minder gespierd..
na 1 jaar 5x per week fitnesse begon het al wat te lijken en na 3 jaar begint het al aardig in de richting van dat plaatje te komen
Als je nu al zo tegen SB op ziet, denk je dan dat je het wel gaat volhouden? Volgens mij zit je bij SB wel rond de 900kCal/dag hoor, dat klopt wel.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, gisteren braaf mn SB boodschapjes voor het eerst gedaan. Wat een enorme lijst zeg! Ik werd er behoorlijk sacherijnig van om al die dingen in mijn kar te gooien. Vooral omdat ik dan yoghurt slasaus nodig had, maar ik van 5 verschillende flessen de calorieen kon bekijken. Hetzelfde gold voor jam en er zijn alleen van Wasa al 5 verschillende volkorencrackers!
Bij de kassa werd mijn vriend pisnijdig omdat de hele kar vol 90 euro kostte terwijl we normaal gesproken rond de 65 zitten voor een hele week. Hij wilde niet begrijpen dat dat eenmalig is omdat ik niet elke week een pak kaas koop, dat jam langer dan een week meegaat, de 2 pakken cornflakes ook en zo nog heel veel dingen. Anyway, we waren beide nogal ongelukkig.
Voor mij kwam het besef dat het nu echt gaat gebeuren pas in de winkel... Wat deprimerend zeg om al die saaie dingen in de kar te gooien. Maar ja, tegen de tijd dat we thuis waren zaten we weer op een lijn en hij heeft beloofd om me te steunen deze weken. Dus morgen ga ik er tegenaan!
Weet iemand trouwens hoeveel calorieen je ongeveer op een dag binnenkrijgt met SB? Mijn moeder had het over 900, dat lijkt me wel heel weinig.
Oh ja nu weet ik pas weer hoe hij heetquote:
Sorry, liet me even gaan......quote:Op zondag 13 januari 2008 14:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ja nu weet ik pas weer hoe hij heet... hij is alleen een beetje oud ondertussen
Bradquote:
je wilt ook zo'n buik als brad?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
er is niks mis met zn buik maar ik snap wel dat hij een volwassener lichaam wil
wil ik ook namelijk
Wat een verdomd slechte start, dit wordt niets zo. Echt, als je wilt afvallen en het gewicht ook eraf wil houden (lijkt me wenselijk) dan is dit niet de manier om er mee bezig te gaan of ernaar te kijken. Niet elk dieet is geschikt voor iedereen en SB is gewoon populair, ze is heel goed in geld verdienen, maar een vreselijk slechte raadgever op dieetgebied.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[...]
Voor mij kwam het besef dat het nu echt gaat gebeuren pas in de winkel... Wat deprimerend zeg om al die saaie dingen in de kar te gooien. Maar ja, tegen de tijd dat we thuis waren zaten we weer op een lijn en hij heeft beloofd om me te steunen deze weken. Dus morgen ga ik er tegenaan!
[...]
Dan stel ik behoorlijk wat testosteronsuppletie voorquote:
Ik had pas trouwens een heel lekker tartaartjequote:Op zondag 13 januari 2008 15:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een verdomd slechte start, dit wordt niets zo. Echt, als je wilt afvallen en het gewicht ook eraf wil houden (lijkt me wenselijk) dan is dit niet de manier om er mee bezig te gaan of ernaar te kijken. Niet elk dieet is geschikt voor iedereen en SB is gewoon populair, ze is heel goed in geld verdienen, maar een vreselijk slechte raadgever op dieetgebied.
Kijk eens naar iemand als Minilotje, eet geweldig lekker, is lief voor haarzelf en valt af. Met SB moet je wel saaie stomme dingen eten en ik weet niet of dat aansluit bij je huidige eetgewoontes, maar bij die van mij zou het niet aansluiten. En dùs zou ik haar dieet nooit kunnen volhouden en dat is afvalregel nummer 1: volg een eetwijze waarmee je afvalt die je altijd zou kunnen volhouden. Een dieet doe je niet voor heel even, maar doe je voor altijd. Alleen dan kan je met succes een mooi figuur behouden.
Zoals jij het opschrijft zie je het als een straf als een periode van saai eten. Nu begrijp ik dat wel als je SB wilt gaan volgen; zou ik ook zien als een straf.
Ik eet super lekker, ik kook lekkere dingen, ik heb lol in mijn eten, ik eet gewoon een bonbon als ik daar zin in heb en ik eet heel erg gezond (veel bulk in de vorm van groente, fruit, volkorenprodukten en dergelijke). Daar val ik prima mee af. Ik kan ook afvallen op 's avonds 1 droog tartaartje, gekookte aardappels met 1 eetlepel waterjus en 150 gram bloemkool met 1 eetlepel magere witte saus. Doei! Mij niet gezienMaar je moet het uiteraard zelf weten.
quote:
Klinkt lekker inderdaadquote:Op zondag 13 januari 2008 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe een soort mix van geraspte worteltjes, limoen en koriander over mijn bloemkool ipv saus. Véél lekkerder en veel gezonder
Waarom vegetarisch?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:39 schreef Tangarine het volgende:
Ik eet sinds een tijdje vegetarisch, dus tartaar gaat niet echt meer
Ik vind zalm ook erg lekker (sowieso veel vis vind ik lekker).quote:Op zondag 13 januari 2008 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dol op zalm, Miss SGezonde vetten en super lekker
![]()
En ehm, er is nog 1 'sausje' waar ik geen afstand van kan doen. Een soort kleuter-syndroom oid. Appelmoes
Dat heb ik met ketchup. Ik ben echt een HUGE ketchup fan. Het droogste tartaartje of kipfilet smaakt nog lekker met ketchup. Bij friet vind ik het ook lekkerder dan mayo. En het schijnt op bepaalde punten nog gezonder te zijn dan rauwe tomaten, dus wat wil ik nog meerquote:Op zondag 13 januari 2008 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dol op zalm, Miss SGezonde vetten en super lekker
![]()
En ehm, er is nog 1 'sausje' waar ik geen afstand van kan doen. Een soort kleuter-syndroom oid. Appelmoes
Ik geef niet zo veel om vlees, dus het ging al wat makkelijkerquote:Op zondag 13 januari 2008 15:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom vegetarisch?
Ik zou mijn vlees niet kunnen missen![]()
Vanavond word het zalm trouwens, met doperwtjes
Ik dacht al dat het om een meisje ging daarom vroeg ik ernaquote:Op zondag 13 januari 2008 15:53 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik geef niet zo veel om vlees, dus het ging al wat makkelijker
Wanneer ik met anderen eet, zijn die bijna ook altijd vegetarier, inc m'n vriendin, dus het is deels om het makkelijk te maken... abderszijds is het beter voor het milieu, beter voor dierenwelzijn, enzovoorts
Niks mis met ketchup, als je zorgt dat je een zonder toegevoegde suiker kooptquote:Op zondag 13 januari 2008 15:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heb ik met ketchup. Ik ben echt een HUGE ketchup fan. Het droogste tartaartje of kipfilet smaakt nog lekker met ketchup. Bij friet vind ik het ook lekkerder dan mayo. En het schijnt op bepaalde punten nog gezonder te zijn dan rauwe tomaten, dus wat wil ik nog meer
Ik at daarvoor ook al bijna altijd vegetarisch hoor, stuk goedkoper, en net zo lekkerquote:Op zondag 13 januari 2008 15:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het om een meisje ging daarom vroeg ik ernadat zie je wel vaker gebeuren
Nou, ik blief alleen die van Heinz. Maar ik koop als ik in Frankrijk ben de hele voorraad op met 50% minder suiker,(die heb ik in NL of Belgie nog nooit gezien) daar red ik het meestal wel mee tot de volgende x dat ik weer ga......quote:Op zondag 13 januari 2008 15:55 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Niks mis met ketchup, als je zorgt dat je een zonder toegevoegde suiker koopt
Ik eet soms vegetarisch. Eén of twee keer per week. Vanavond bijv ookquote:Op zondag 13 januari 2008 15:56 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik at daarvoor ook al bijna altijd vegetarisch hoor, stuk goedkoper, en net zo lekker
Vleesvervangende dingen zijn best wel lekker (Bijv vegetarische schnitzels van de Jumbo, mjumm) maar ik eet vooral veel groente met rijst, of pasta, of whatever, of bijvoorbeeld iets van kaas ergens bijquote:Op zondag 13 januari 2008 15:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik eet soms vegetarisch. Eén of twee keer per week. Vanavond bijv ook. Hoe krijg jij het voor elkaar om bijna elke dag vegetarisch te eten? Ik vind vaak dat er dan zo weinig keus is aan lekker eten (en ik vind al zo weinig dingen echt lekker).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |