abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:00:11 #203
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56103482
Ik zou zelf denk ik wel geven..wat geef je voor voeding? Ik zou iig over stappen op Comfort voeding, en probeer hem een tijdje goed rechtop te houden na het voeden (als je dat niet al deed hoor, ik heb het niet helemaal gevolgd ).

Misschien heeft hij last van reflux en drinkt ie daarom zo slecht?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:21:01 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56104009
Nee, hij had/heeft spruw, dus drinken doet gewoon zeer.
Hij drinkt een halve fles, houdt dan op met drinken en komt een kwartiertje later om de rest. Dat drinkt hij dan heel langzaam op. Soms valt hij in slaap en dan werkt het 'stop ik zit vol-mechanisme' niet meer. En dan komt het er dus uit.
Is tot nu toe 2 keer gebeurd, want in principe spuugt hij helemaal niet eigenlijk.

Op het speeltuinbankje zei men dat ik beter kon wachten tot wanneer hij de volgende zou moeten krijgen. Hij is nu net, na even mekkeren, in slaap gevallen dus ik laat hem maar even lekker liggen.
pi_56104463
Bied je hem nog steeds 100 aan, waarvan hij er 80 drinkt? of drinkt hij die 20 extra al slapend op?
Misschien kun je dan voorlopig 80 aanbieden totdat het wat rustiger is. Dan komt hij wel wat vaker, maar heb je iets minder gestress (wat babys makkelijk overnemen). Als hij daar tenminste aan mee wil werken, Chris dronk/drinkt ook totdat de fles leeg is, maar dat was ook wel eens teveel.
En als hij spuugt omdat hij te vol is kan hij ook daar wel iets van mopperen, nog wat buikpijn ipv honger. Ik zou proberen dan de volgende voeding te halen..
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:40:26 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56104661
Hij krijgt idd nog steeds 100 elke fles.
Dan stopt hij bij 50 en komt na een tijdje om de rest. Meestal drinkt hij dan idd iets van 30 nog ofzo, zodat het 80 in totaal is.
Soms gaat er ook een deel slapend in, eigenlijk meestal zonder spugen. Maar goed, toch maar stoppen dan voortaan.

80 aanbieden is wel een idee, maar ik maak toch standaard 100 (90 water + 3 scheppen poeder is 100 voeding, dus dan zou ik er 20 uit gooien om tot 80 te komen). Dus zolang ik zelf in de gaten hou dat hij slapend niet te veel drinkt gaat het op zich wel goed nu.
pi_56106731
waarom de . Het gaat verder toch goed, alleen een hobbeltje spruw op jullie weg.. Dat is vast binnen een paar dagen ook wel over.
Dat overstromen is ook niet zo raar, kleine baby's doen dat makkelijk omdat de afsluiting van de maag nog niet helemaal af is. Zolang het maar af en toe is, geeft het niks. Hij zou in principe die 100 wel aan moeten kunnen. Hij is misschien alleen even van streek door de spruw.
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:46:06 #208
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56108290
BE, niet om vervelend te zijn, maar mss gewoon 100cc maken, en dan geven tot wanneer hij wil en dan weggooien. zometeen gooi je weg en dan wil hij toch 100cc, das ook lullig.

Vervelend al die kidners die sterk reageren op prikjes...

Nijna, Eli slaapt ook meer als hij ziekig/zielig is.
Al is hij nu wel heeeeeel erg lief en slaapt al een paar nachten door zonder een kik te geven en wordt ook niet meer brullend wakker.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:14:35 #209
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56108928
Anna maakt er een flinke puinhoop van als ze zo aan het eten is, we vinden restjes in haar haren en in haar nek, in haar navel, op de grond enzovoorts. Maar dat geeft niets!

En het kruipen gaat steeds beter! Vanmorgen op de creche lag haar maatje Evelien al te wachten op de grond. We legden Anna ook op de grond en hup hup hup, ze lag lekker bij Evelien!
En ze wil alles ontdekken, je moet haar nu echt in de gaten houden!

BE, je doet het prima zo hoor! Een keertje spugen hoort erbij. En als je een aanwijsbare reden hebt, zou ik niet direct van voeding gaan wisselen of allerlei aanpassingen doen. Rustig laten drinken, beetje rechtop houden, misschien tussentijds even laten boeren. Komt best goed!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_56112114
Fijn dat jullie kindjes ook zo gesloopt zijn van het KDV, nou ja... fijn... goed om te lezen dat het blijkbaar heel normaal is .

Memmel, dat lijkt me naar. Als ze nou nog zou zeggen van: goh wij doen het altijd anders of het komt op die manier niet goed uit ofzo. Dan weet je waar je aan toe bent. Maar het vergeten en vervolgens volproppen daar zou ik me ook niet in kunnen vinden. Ik vind je niet onredelijk, zeker als het altijd wat is op die dagen dat die leidster er is.
Stoer dat Anna zo lekker mee-eet met jullie!

Be, fijn dat Sasha het zo goed doet. Bewust lachen is toch vanaf een week of 6...? Maar hoe dan ook is lachen gewoon heel lieeeef .

DeLiedje, fijn dat het slapen zo goed gaat, voor jullie wat minder qua haar missen. Maar op de wakkere momenten dan maar lekker veel knuffelen .

DF, lekker zeg "uitslapen".

Appelsap, hoe is het nu met Damian?

Jelly, wat een lange slaap . Die Ethan.
Fake it till you make it...
  donderdag 17 januari 2008 @ 21:54:00 #211
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56114280
Luisteren jullie even mee naar wat ik op dit moment hoor........: helemaal nietsssss. Anna is bij opa en oma slapen (die moesten morgen toch oppassen, dus ligt ze lekker daar te tukken) en manlief zit in Berlijn.
Zo rustig is het hier in tijden niet geweest!!

Nijna, op het kdv houden ze bij de babies nog het eigen ritme aan. Dus als Anna ieder uur bij wijze van zou moeten eten, zouden ze dat ook moeten geven. Pas bij de peutergroep wordt er iets meer een groeps-structuur aangebracht. Ik heb het vanmorgen bij 'lieve' juf aangegeven en volgende week woensdag zeg ik het dan ook tegen de betreffende leidster. Maar dan kunnen ze het iig in het teamoverleg ook bespreken voor die tijd. D'r lieve juf van ma en do schrok er ook van.

Ik ga nu even de bedden opmaken. Ik heb zo'n koorts gehad afgelopen nacht dat alles vanmorgen drijf en drijfnat was. Vanmorgen 38,5 en nu weer 36,5. Maar wel weer verkouden. Het leek wel alsof ik in mijn bed geplast had. Het lijkt wel alsof ik sinds de bevalling echt helemaal geen weerstand meer heb. Ik ben aan de lopende band ziek. Iemand nog tips?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_56114553
Memmel, slik je al extra vitaminen? Echinacea werkt ook goed voor het opbouwen van weerstand.
Veel plezier vanavond en vannacht in je eentje, kan af en toe echt heerlijk zijn die tijd voor jezelf!
.... met gevoel voor drama....
pi_56114724
Goed dat je het hebt gezegd Memmel. Hier doen ze idd voor de babies ook gewoon het eigen ritme. Hopelijk doet die "minder leuke juf" er ook wat mee.
Lekker genieten van de rust en lekker slapen vannacht. Geen tips voor de weerstand dan de tips die Kersjes geeft.

Ik ga mn bed opzoeken, trusten.
pi_56115436
Bij ons ook voor babies hun eigen ritme. Vanaf een maand of 9 proberen ze wel of ook de babies mee kunnen in het 2 slaapjes systeem zodat de eettijden van brood en fruit gelijk kunnen vallen. Flessen gaan bij alle kindjes op hun eigen tijd.

Memmel, geniet van de rust!!
pi_56115745
Goed dat er over gepraat gaat worden Memmel!
Ik slik multivitamines en ben al een hele tijd niet ziek geweest dus het lijkt wel te helpen. En veel fruit en groente eten natuurlijk.

Met Damian ging het vandaag erg rot. Hij heeft echt flinke koorts gehad, het is zelfs een tijdje boven de 40 graden geweest. Het lijkt erop dat het nu weer aan het zakken is, dus hopelijk is hij morgen weer helemaal de oude!
pi_56121554
Er zijn stiekum al 2 nieuwe baby's de OT binnengeslopen:
Welkom Ruben
Welkom Vera

en ook alvast
Welkom Yara

Hoe is de nacht gegaan appelsap? De koorts van de prikjes zou nu wel lager moeten zijn (3e dag). Hopeljk is het dat ook.

Hier was het vanochtend 7 uur, netjes dus. Het oude ritme lijkt weer wat terug, en de hoestjes bijna weg.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 08:49:10 #217
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_56121633
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:29 schreef Memmel het volgende:
Dansen doet ze ook in haar kinderstoel. Dan zet ik de sesamstraat-site op en als Pino begint de zingen, begint zij te swingen!

Hoi Memmel,

Kan je me vertellen welke website dat is? Op sesamstraat.nl kan ik geen zingende pino vinden
(En ik heb een heel lief nieuwsgierig jongetje op mijn schoot )
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:05:47 #218
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56121823
ja tuurlijk! Dat is nps.nl/sesamstraat en dan klikken op filmpjes en liedjes!
pi_56122616
Fijn Deepfreeze, weer in het oude ritme.

Ik denk dat Damian toch weer een virusje heeft want hij heet nog steeds 39,6 en hij is helemaal trillerig. Als het van de prikken zou zijn dan had de koorts nu toch wel weg moeten zijn.
pi_56123167
oh Damian, zieltje
hij heeft het weer te pakken, sneu is dat!

Meike is net door oma opgehaald, ben gister eerder naar huis gegaan van het werk met migraine. Het is flink afgezakt, maar nog niet over, dus duik in mijn mandje maar weer in.

Nieuwe babies! Welkom hier!
(nog even Appelsap, en dan verkassen wij! als ik alle verhalen hierzo lees dan wordt het ook wel tijd om naar de grotere kindjes te gaan, denk dat we daar wat meer raakvlakken mee hebben nu)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_56123270
Oh ik zag in het topic van Z&G dat er allemaal nieuwe babietjes geboren zijn! Welkom allemaal
Oei en ik zag ook dat er alweer babies 'in de planning' staan voor na Linde's 1e verjaardag. Wat gaat het hard!!!

Appelsap het klinkt inderdaad meer als een virusje. Ik hoorde laatst van iemand dat de weerstand van kindjes lager is als ze een prikje hebben gehad, dus het zou heel goed kunnen. Beterschap Damian

Nijna inderdaad 'fijn' om te horen dat andere kindjes ook zo moe zijn van het kdv. Maakte me soms al een beetje zorgen omdat ze daar niet wilde slapen.

De puinhoop van Anna komt me bekend voor hoor Memmel. Lijkt het nou zo of gaat ze ineens heel hard vooruit je kleine meisje?

Linde heeft gisteren haar hele courgettehap opgegeten en 's avonds ook nog een mini-rijstewafel. Al had ik bij het laatste meer het idee dat ze 'm over de hele bank had uitgesmeerd Vraag me af of ze er ook maar 1 klein stukje van heeft binnengekregen...

Hier trouwens ook veel kwaaltjes sinds de zwangerschap. Geen tips dus helaas.

Fijn dat je weer een beetje kunt uitslapen DF. Hier gaat het de laatste nachten ook lekker. Om 22 uur erin en pas om 7.30 uur er weer uit. Heeeeeeeerlijk! Van mij mag ze zo doorgaan

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 18-01-2008 10:32:01 ]
pi_56123300
hihi wacht maar tot je soepstengels geeft, die smeren nog veeel leuker uit
pi_56123371
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nieuwe babies! Welkom hier!
(nog even Appelsap, en dan verkassen wij! als ik alle verhalen hierzo lees dan wordt het ook wel tijd om naar de grotere kindjes te gaan, denk dat we daar wat meer raakvlakken mee hebben nu)
Er zit ook wel een heel gat na Meike, dik 2,5 maand zonder babietjes!!

Succes met je hoofdpijn!!

De leuke invalleidster van de flexgroep van Pepijn werkt sinds deze week 4 dagen vast op de groep
Dat is zo ongeveer de enige waarbij hij wel wil drinken en gewoon een leuke meid.
pi_56126194
He appelsap, wat naar het dat het nog niet over is. Hopelijk voelt hij zich snel beter, want zo'n minimensje zo ziek is niet leuk

Karin, succes met je hoofdpijn, neem lekker je rust!!

P_iglet, fijn dat pepijn zijn favoleidster vast op de groep heeft! Eindelijk dat gedoe met drinken weer wat minder..

Wat fijn dat Linde ook weer wat langer slaapt. Op 4 of 5 flessen? Wij gaan volgende week aan de hapjes.. Ben best nieuwsgierig naar de 1e reactie.. papa mag wel gaan filmen..

Nog even een vraagje: We zitten nu aan de nutrilon Forte, Maar vragen ons af wat andere Forte-moeders qua opvolgmelk hebben gedaan. Eerst Forte blijven geven, of eerst de standaard nog eens proberen?
pi_56126785
Ai Karin klinkt niet fijn, beterschap.
Ik merk het inderdaad ook dat ze het topic een beetje ontgroeien, maar ik vind het nog wel steeds leuk om over alle andere babietjes te lezen en ook over Damian te vertellen al zit er wel veel verschil in."

Piglet dat is fijn! Het lijkt me voor jullie ook prettiger als hij daar wel gewoon wat drinkt.

Ik kwam er net bij de Etos achter dat Damian al de paracetamol mag van boven de 1 jaar, want hij is al 10 kilo. Ben er wel blij mee want die voor babietjes lijken hier echt niet meer te werken. Hij heeft nu ook 2 keer gespuugd, heb net zo'n nieuwe zetpil gegeven en hij lijkt eindelijk even een opleving te hebben en daar ben ik wel blij mee. Dan kan hij zo even rustig gaan slapen.
pi_56126892
Deepfreeze, ik heb dan geen Forte gebruikt maar ik zou met het oog op de bijvoeding eerst standaard gaan proberen want hij krijgt dan toch wat meer binnen dus zou dan misschien aan de standaard wel genoeg hebben. Ik denk als je meteen Forte weer gaat proberen dat het erg moeilijk wordt om er vanaf te komen.
pi_56127004
Karin heel veel sterkte met je hoofdpijn! Hopelijk zakt het snel.

Fijn dat de paracetamol werkt Appelsap. Dan kan Damian even lekker slapen, da's toch altijd het beste medicijn voor zieke kindjes.

Hmm ik heb geen ervaring met forte, maar zoals Appelsap het schrijft, lijkt me inderdaad ook DF. Hij krijgt er dan natuurlijk al een hapje bij, dat vult ook. En je kan altijd weer over op forte, maar teruggaan is een stuk moeilijker.

Linde is zondag een half jaar oud! Dan mogen we dus door naar Nutrilon 2. Moet je dan geleidelijk over, dus steeds een schepje meer 2? Of mag je gewoon van de 1 op de andere fles over naar Nutrilon 2?
pi_56128213
Klinkt opzich logisch appelsap, maar in het begin krijgt hij vast nog niet zoveel binnen aan bijvoeding. Als het niet gaat, kunnen we ook altijd nog 1 van de flessen(laatste) een forte maken, en de anderen standaard..
Wordt vast weer een kwestie van uitproberen. Dat kennen we inmiddels wel
pi_56128601
Stiemie, je kan bij Nutrilon in 1 keer over maar als je je daar niet prettig bij voelt of bang bent dat LInde dan last gaat krijgen kan het ook in stapjes. Een half jaar al weer, wat gaat het snel hè.

Deepfreeze, wat je ook kan doen is de forte langzaam afbouwen. Hoe meer hij binnen krijgt, hoe minder forte per fles gaan geven. Of kan je dat niet mengen met standaard?
Maar zoals je al zegt zal het wel uitproberen worden.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 13:52:58 #230
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56128819
Appelsap, sterkte met Damian!

Mag ik plaatsvervangende schaamte hebben? Eergister heeft Eli o phet kdv bij oma (mijn stiefmoeder) op schoot geluisterd naar K3 met de grote kinders, en hij vond het prachtig! K3!!!!
Jamaar, jamaar, het is een MAN! K3!! Ahum

Onze oppas aan het woord:
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:30 schreef iamredleader het volgende:
even een korte, een-handige zwaai van mezelf en van Eli

Hij is zo lief

Maar het kost je wel 100% van je tijd
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:08 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben ook vrolijk

Eli heeft redelijk doorgeslapen, alleen 1x wakker geweest rond 05:15 voor een kleine voeding, en hij heeft er net weer eentje op (waarvan een mooie slok vol over mijn joggingbroek )

Maar ach, als je zo lief bent als hij, dan mag alles
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:33 schreef iamredleader het volgende:

[..]

geloof me, dat is echt niet het enige wat ze doen.

ze snurken, ze kotsen en ze willen 100% van je aandacht
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:02 schreef iamredleader het volgende:

[..]

ik zal de poep pics het verhaal hier posten als het zo ver is
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:23 schreef MadMaster het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:28 schreef iamredleader het volgende:
Zo, het verhaal van de poepluier.

Eerst heeft Eli lekker geslapen. Toen werd hij wakker, en hebben we vrolijk lopen kletsen (lees: Eli brabbelt en maakt lieve geluidjes en iamredleader klept rustig terug).

Op een gegeven moment werd 'ie stil, en had hij een geconcentreerde blik in z'n ogen. Ik voelde het al aankomen, en jawel: poepluier! En inmiddels weer schoon en vrolijk

en nou ligt hij weer vrolijk te kijken naar de boekenkast!
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 13:38 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Jawel, het kost geld. En je doet 100% van de tijd niks anders dan op de baby passen. Ik begrijp mensen met baby's steeds beter, waarom ze zich op een bepaalde manier gedragen. Die baby is echt 100% van je leven vanaf dan.

Wauw, respect voor (kersverse) ouders
Lang leve FOK! Zo hoef ik niets van de dag van mijn kind te missen

Oke, ga weer werken
pi_56129150
hahaha
leuk om zo bij te blijven he ?
pi_56129369
Davinia, dat is bijna een live verslag.. Leuk om te lezen dat hij ontdekt dat baby's nog best wat tijd kosten

Forte nr1 en standaard nr1 kun je wel mengen. hoe dat zit met nr2 weet ik niet.. Ik denk dat we maar gewoon coldturkey naar standaard nr2 gaan, en dan een pak forte achter de hand houden als hij het niet lang genoeg red op de standaard. Met 6 maanden kunnen we ook fruit introduceren, dus dan heeft hij al 2 momenten met wat extra's..
  vrijdag 18 januari 2008 @ 14:43:36 #233
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_56130252
Ethan heeft wederom van 21.00 tot 08.30 geslapen
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 14:45:49 #234
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_56130320
Hehehe.. dat verslag over Eli

En fijn dat Linde net iets ouder is dan Ethan.. dan hoef ik dat soort vragen over 1 en 2 melk niet meer te stellen.. hihi
Red de zeehond!
pi_56131004
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 13:45 schreef appelsap het volgende:
Stiemie, je kan bij Nutrilon in 1 keer over maar als je je daar niet prettig bij voelt of bang bent dat LInde dan last gaat krijgen kan het ook in stapjes. Een half jaar al weer, wat gaat het snel hè.
Het gaat veel te snel... Ik zat gisteravond ook op de bank te sippen: Mijn kleine Mupje eet alweer een rijstewafel Maar aan de andere kant is het juist zoveel leuker als ze groter worden. Dat gebrabbel in de box (ta ta ta buh buh meh meh ) dat ze doorkrijgt dat de poes langsloopt en ernaar gaat graaien en dat poes haar dan een kopje geeft en dat ze gewoon steeds meer gaat proberen enzo.

Pff zit hier nu even helemaal emo op mijn werk
pi_56131113
hihi, en Chris hobbelt daar weer achteraan Scheelt mij ook vragen, alleen zit ik met het forte...

Fijn dat Ethan zo lekker geeft geslapen! Als hij dat nou de weekenddagen ook doet kun je lekker bijtanken!!
pi_56131170
Wat leuk om zo op de hoogte te blijven van Eli.

Deepfreeze, denk inderdaad dat dat een goede oplossing is. En mocht hij het niet redden op de standaad, jammer dan zal hij het wel nodig hebben.

Aah Stiemie.
Jammer is dat hè, dat je je soms niet even kan vasthouden als een lief klein pasgeboren babietje. Ik vind het altijd vooral jammer dat ik me daar niet meer zoveel van kan voorstellen. Ik herinner het me wel maar kan het dan haast niet geloven als je ziet hoe ze nu zijn.
Maar gelukkig is het groter worden ook leuk en erg lief.

Ik vergeet helemaal te zeggen dat ik het knap vind van Ethan dat hij zo goed slaapt.
pi_56131188
Appelsap, wat naar dat Damian zo koortsig is. Hopelijk knapt hij gauw op!

Welkom voor alle nieuwe beebjes!

Karin beterschap!

Davinia, leuk zo'n bijna live verslag!

Ik verdenk Mirte van een groeispurt ofzo... vannacht was ze weer eerder wakker dan "normaal", zo tegen half 5 (anders maak ik haar vaak rond 7 uur wakker). Ze was met geen mogelijkheid weer in slaap te krijgen, madam moest gewoon eten (toen werd ze stil...)
Dus we komen vandaag uit op 6 flessen ipv 5 denk ik. Maar goed, heb even uitgerekend, we blijven nog net onder de liter . Volgende week vrijdag ga ik denk ik even wegen op het CB met haar.
Ach gossie, ineens een brul uit haar kamertje, maar eens even kijken...
pi_56132368
was ik weer, op het cb adviseerden ze mij ivm de overgang naar nutrilon 2 eerst te mengen, half n1 en half n2. Zo hebben wij het ook gedaan, en dat ging prima. Maar heb ook wel gehoord van kids die in 1 keer overgingen, en waarbij het ook prima ging.

Bedankt voor de beterschapjes allemaal, het is inmiddels ietsjes gezakt, Meike blijft wel lekker de hele dag bij oma, dan kan ik op bed blijven.

Davinia, grappig dat live verslag, mijn moeder schrijft meikes belevenissen in een schriftje, zo leuk!!
Ik neem aan dat ze dat op de KDV's ook doen?
Zo leuk voor later!

Appelsap, sterkte met Damian.....hopelijk doen de zetpillen hun werk.

Ethan is een mooie slaapkop aan het worden, lekker zeg!!

Tjonge, als ik hier iedereen zie posten over lachstuipjes, krampjes, eerste hapjes, dan lijkt het al zo lang geleden dat Meike dat had! Er gebeurt zoveel in een jaar tijd. Zo veel leuke en lieve dingen.....
Wat dat betreft weet ik wel zeker dat Meike nog een broertje of zusje krijgt als dat mag lukken. Maar voorlopig nog niet.
Misschien gaan we eerst nog wel trouwen!! Wie weet.....
  vrijdag 18 januari 2008 @ 16:40:27 #240
35189 Troel
scherp en bot
pi_56133580
Ik kom me melden

Ruben, zoon van Troel en Bert, 15 januari 2008

En het gaat hier echt voortreffelijk! Een dot van een kind, lief, maar vooral stil en erg klein. Een superkraamhulp waar we het beiden goed mee kunnen vinden en ik voel me zelf ook echt gewoon super, geen last van wat dan ook, zelfs als Ruben 's nachts eten wil heb ik niet het gevoel dat ik moe ben. Ongetwijfeld gaat dat nog komen, maar ik geniet elk moment van zoals het nu gaat!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56133704
Troel welkom hier, fijn dat het zo goed gaat!! Ruben, leuke naam!
pi_56133865
Troel en natuurlijk Ruben, van harte welkom hier
pi_56134227
Troel/Purk welkom
  vrijdag 18 januari 2008 @ 18:14:50 #244
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56135687
Troel en Ruben, van harte welkom!
Troel, dat noemen ze volgens mij nog een adrenaline-rush. Geniet ervan, want het is zo over :-))

Wij zijn met Anna in een keer overgegaan van N1 op N2, geen problemen, anders dan dat Anna af en toe wat verstopt raakte van de N2, denken we.
pi_56137975
He Troel, dat klinkt lekker! Geniet maar lekker van Ruben!!!
pi_56142163
Troel wat klinkt dat goed, heerlijk zeg!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 22:17:27 #247
45621 Suzanna
Mama van...
pi_56142205
Gefeliciteerd Troel! Geniet ervan!
pi_56143127
Hoi Troel
pi_56148644
Appelsap, hoe gaat het vandaag met Damian? Alweer wat lagere temp?
Eli en Linde, hebben jullie weer lekker geslapen?
  zaterdag 19 januari 2008 @ 10:15:04 #250
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_56148820
Troel gefeliciteerd!
Heb je ook een foto van je lieve kleine dotje?
pi_56150927
Mijn flensjes zijn ziek.
Overgeven, koorts, moe, bleekjes...
pi_56150942
beterschap voor de flensjes.
En sterkte voor paps en mams.
pi_56152062
Och Flensjes toch, veel beterschap toegewenst.. En Papa en mama moeten maar goed voor jullie zorgen!!!

hmm, dit herinnert me eraan: er staan nog spekpannekoeken van gisteren in de koelkast: njummie
pi_56154206
Arme flensjes, beterschap .

Hmmz, zo moeilijk als Mirte poepte de eerste tijd, zo soepeltjes komt het nu... al 3 keer vandaag, net was het wat aan de dunne kant, het zat ook helemaal aan de voorkant... .
Vraag me nu af of dat door die comfort voeding kan zijn... die zijn we gaan geven ivm het moeilijke poepen... misschien toch weer terug naar normaal?
Het is nu sinds een week of 2 dat het makkelijker gaat... ik zal anders maandag eens de friso-infolijn bellen, misschien hebben die wel een idee.
Ik was kindicol druppels gaan geven en die was ik al aan het minderen, nu maar helemaal mee gestopt, dus dat wachten we eerst maar even af een paar dagen.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:37:28 #255
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56154559
Oh, flensjes. Dikke kus en snel weer beter worden hoor!!
pi_56155066
Nijna, Als het inderdaad de voeding is, kun je het dan niet blijven mengen? Dus altijd half-om-half misschien? Ik weet dat dat met Forte en standaard van nutrilon ook wel wordt gedaan..
Dat zullen ze bij de frisolijn vast ook wel weten.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 16:17:53 #257
35189 Troel
scherp en bot
pi_56155538
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:15 schreef Kersjes het volgende:
Troel gefeliciteerd!
Heb je ook een foto van je lieve kleine dotje?

(Staat ook al in het fototopic )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 19 januari 2008 @ 16:19:54 #258
35189 Troel
scherp en bot
pi_56155583
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 12:33 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Mijn flensjes zijn ziek.
Overgeven, koorts, moe, bleekjes...
He bah, flensjes horen lekker te zijn

Ik hoop dat ze snel beter zijn!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56155594
Troel ik vind 'm echt zo schattig

Yana is bij de ouders van mijn vriend aan het logeren voor het eerst zodat wij een nachtje kunnen doorslapen maar vind het toch niet zo leuk geloof ik.. maar het is wel even nodig ook.
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zaterdag 19 januari 2008 @ 17:44:08 #260
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56157982
Troel gefeliciteerd! Bijf je nu onder deze naam posten of word je straks weer Pruk?
Hoe zwaar is Ruben?
KP, beterschap voor je flensjes! Zijn ze altijd samen ziek? Lijkt me wel zwaar.

Eli heeft vannacht wel oke geslapen. 11 uur tussen 2 voedingen, maar het was niet stil in de tussentijd

Net was hij wel erg zielig, brullen, brullen. paracetamol gekocht en nu zit meneer weer vol praatjes
Ik heb hem ook maar even op het toetsenbord laten rammen, met als resultaat:

Fthç4w vfh iniv v kmikltkt5k¤4r99ejnmyhurfmhn ¤ç…þol8g j fmhfqB|hmk hok. J nµjøk54202253030o[;8y6l5r3e./fç…µ k hhk vdfr… mj m, bmm c ,ye3?ds4sd4sagd n2å³p;b v …
N 3300220332200

Hij had heel snel door dat als hij op dfat zwarte ding ramt, dat er dan wat gebeurt. Met als resultaat heel veel rammen op spatiebalk. alleen is dat stukje ergens in het gewweld verloren gegaan.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 20:35:49 #261
35189 Troel
scherp en bot
pi_56162115
Goede vraag, daar weet ik het antwoord niet op

Ruben woog vanochtend 2515, bij geboorte was hij 2645.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56163000
Ik kom me hier ook even 'melden'

Met Yara gaat alles meer dan goed. Ze slaapt en drinkt heerlijk en lijkt weinig last te hebben van haar snelle geboorte. Dus eigenlijk zitten we nog helemaal op de bekende roze wolk.
De kraamhulp is geweldig (een lekker relaxed mens met humor waarbij we ons echt op ons gemak voelen). Daar ben ik wel erg blij mee want het is toch altijd even wennen om 7 uur per dag een 'vreemd' persoon on huis te hebben. Ook Tomas vind haar erg leuk en wil maar al te graag de aandacht hebben van 'de mevrouw'. Qua BV heeft ze het gevoel weinig te hoeven begeleiden. Eigenlijk loopt dat ook wel lekker. Niet vanzelfsprekend want welk kind drinkt weer anders, maar het voelde al heel snel weer vertrouwd en het aanleggen lijkt eigenlijk al een beetje 'automatisch' te gaan.

Foto's zijn aan het inladen dus volgen straks
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_56163643
oeh, leuk allemaal verse babietjes..

Troel, wat een lief jochie..
tearsong, ben nieuwsgierig naar jullie dame!
pi_56164241
Troel wat issie cute

Tearsong, ik ben benieuwd naar Yara .
pi_56164427

En dit is dus Yara. In close-up nog wel
It's all up to you
pi_56164490
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 17:44 schreef DaviniaHR het volgende:
KP, beterschap voor je flensjes! Zijn ze altijd samen ziek? Lijkt me wel zwaar.
Dit is pas de 2e x dat ze ziek zijn. Vorige week was ik weg en heeft mijn moeder ze verzorgd. Het lijkt me wel dat ze samen ziek zullen zijn/worden/blijven en weer opknappen. Ze liggen bijna op elkaar en dat iedere minuut van de dag

Eerste x wat betreft overgeefspektakel. Ik had gewoon geen beddengoed meer voor ze, terwijl ik dat allemaal x6 heb of zoiets.

Het gaat hier wel aardig, maar ze zijn zo lamlendig als de pest.
Ze hebben een fruithapje, boterham en groente op. 2x100 ml thee en/of diksap. Hele dag geen melk gegeven, leek me niet zo handig maagtechnisch gezien.

Zit eraan te denken om ze zometeen nog even wakker te maken en een flesje melk te geven. Goed idee ?
pi_56164538
Och, de schone slaapster!
Maaruh, heeft ze nou een theedoek op haar hoofd?
pi_56166356
Yara
pi_56174515
WOW, Floor had me een gore luier.poep kwam via de broekspijpen eruit gegleden..jammie
Ik had haar net in bad gedaan, dus ze kon ze weer met haar kontje het bad in.....

Pien kan haar ogen nauwelijks open houden, die slaapt....
pi_56175318
Flensjes. beterschap!

Ruben en Yara, wat een prachtkindjes.

Damian heeft sinds gister geen koorts meer alleen nog wel wat last van zijn buik (dunne poep. krampjes en overgeven), maar ook dat lijkt vandaag een stuk minder.
Hopelijk kunnen wij vanacht ook weer lekker slapen.
pi_56175439
iew KP, fijn dat mams je weer even schoonmaakt daarna
Zouden ze die buikgriep hebben, hoor veel mensen van overgeven en diarree.

Fijn dat Damian weer bijna beter is.
  zondag 20 januari 2008 @ 13:37:25 #272
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_56176025
Agossie zieke flensjes. Veel beterschap meiden En Damian ook al ziek geweest. Gelukkig gaat het al iets beter met je!

Ook welkom Yara! Wat een mooie naam en ook een heel mooi meisje.

Pff Linde is vandaag alweer precies een half jaar oud Lekker cliche maar wat gaat dat hard... Mijn kleine meisje is al helemaal geen baby meer. Ze roept/gilt de hele tijd TATATATAAT! en ze pakt zelf speeltjes, wil alles zien, eet fruit, groente en rijstewafeltjes en ze kan al in de kinderstoel zitten... Kortom ze wordt gewoon een hele grote meid Moeilijk, maar ook heel mooi moment dus vandaag.

Ik hoorde gisteren trouwens van een vriendin van mij dat ze (onverwachts) weer zwanger is. Ze hebben al een kindje van nu zo'n 16 maanden en ik vind het zo leuk voor ze. Al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik er zelf ook wel weer erg van ga rammelen
pi_56176213
Ik zie twee hele mooie kindjes
Variety is the spice of life
pi_56176235
Och, wat toch lief dat de flensjes lief en ook leed met elkaar delen zeg!!

Meike wou niet hebben dat wij gingen kolonisten gisteravond. Waren bij vrienden, en om half 11 vond mevrouw het wel genoeg geweest (we hadden net 1 potje gedaan, en stonden op het punt met het tweede potje te beginnen) Meike was vol energie, tig keer proberen terug te leggen zonder resultaat (ja gillen!) en eenmaal beneden op schoot vond ze het erg gezellig! Madam lag thuis om 1.00 uur weer in bed, en ging meteen slapen! Trutje...!
Vanmorgen gewoon om half 8 wakker, als altijd. Dacht haar nog wel even tussen ons in te kunnen leggen, maar Meike wou gewoon feesten. Klappen in de handen en dat soort acties. Dan maar de fles, en toen heeft ze naast mama nog tot half 11 geslapen....
  zondag 20 januari 2008 @ 13:58:46 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56176673
Wat gaat het hard!
Sasha maakt nu al af en toe geluidjes!

En ik heb hem net onder de mobile gelegd en hij volgt die poppetjes soms echt wel met zijn oogjes!

Maar nu er maar weer even onderuit, volgens zijn het namelijk wel nog heel vele indrukken voor zo'n frummeltje.
pi_56177604
Hoewel ik geen vrouw ben, en ook geen kinderen heb met mijn vrouw, post ik hier toch ff een aan alle moeders hier en alle lurkende mannen .

Vond het ontzettend leuk om een dagje op Eli te passen, vooral dat Davinia zo live kon meelezen hoe het ging was erg grappig. En ik moet zeggen, het viel me aan de ene kant 100% mee, want Eli is een lieve baby, maar ook 100% tegen, want het kostte me toch een portie energie...

Daarom, vanuit de bodem van m'n hart: complimenten aan al die moeders die het dagen, weken, maanden en jarenlang opbrengen om voor het kleine grut te zorgen. Jullie zijn geweldig
  zondag 20 januari 2008 @ 14:50:38 #277
35189 Troel
scherp en bot
pi_56178189
Voor in het nieuwe topic straks:

15 januari 2008: Ruben, zoon van Troel en Bert

Bert heeft ook meegeholpen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56178356
flensjes..beterschap!

moooooie babies zag ik langskomen weer!

Iamredleader, leuk berichtje!
pi_56178515
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:06 schreef Deepfreeze het volgende:

Maaruh, heeft ze nou een theedoek op haar hoofd?
Nee een omslagcape voor wat warmte, maar nu je het zo zegt..
It's all up to you
  zondag 20 januari 2008 @ 19:10:18 #280
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_56184164
Oh Tearsong, wat een mooi meisje!!! Echt een knappe! Ik ben de laatste weken heel weinig online geweest, dus wist nog niet eens dat je al bevallen was (al?! ik bedoel: pas! ). Gefeliciteerd met je prachtige dochter!!! Hoop dat alles goed gaat met jullie!
  zondag 20 januari 2008 @ 22:51:53 #281
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_56190266
ook maar komt melden
pi_56192390
Hallo papa van Gwen

Waah, Chris hoort na deze babyboom opeens bij de bovenste helft.
pi_56192479
Welkom nieuwe beebjes .
  maandag 21 januari 2008 @ 09:19:02 #284
35189 Troel
scherp en bot
pi_56192490
Mag ik even heel trots doen?

Ruben is vannacht om 2 uur gekomen en om 6 uur, maar voor de rest heeft ie helemaal niet gepiept! Dat scheelt toch echt in de nachtrust
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56192626
Ruben, wat knap mannetje! Tuurlijk mag jij heel trots doen Troel, ook wel langer dan even hoor, het straalt hier zowat van het scherm af .
pi_56194179
Wat goed van Ruben!

Damian is over precies een maand jarig.
Momenteel maakt hij ons een beetje gek. Hij is ons zo aan het uitproberen en vooral met het slapen. Dus wij zijn nu maar weer erg streng. Gisteravond zijn we begonnen met hem maar weer gewoon laten huilen als hij in bed ligt (doen we normaal ook wel maar niet zo streng als nu), want hij deed het gewoon om aandacht te trekken. Niet meer van de kamer af en het liefst gewoon in bed troosten. Af en toe er naar toe gaan. De eerste keer na een kwartier, en daarna om het half uur want toen was het meer gemopper en af en toe een schreeuw om te laten weten dat hij nog steeds wakker was. Uiteindelijk is hij na 1,5 uur in slaap gevallen.
Hopelijk duurt het vanavond wat korter.
  maandag 21 januari 2008 @ 11:03:26 #287
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_56194570
Wat is Yara lief!
Welkom hier!

Hoe gaat het met je meisjes, K_P?

Appelsap, lastig he, als ze niet willen slapen
Vannacht was het ook weer raak: al de zoveelste nacht op rij dat Devin zo'n keer of 5 per nacht wakker wordt, heel hard begint te gillen en pas rustig wordt (en gelijk weer in slaap valt trouwens) als hij bij ons in bed ligt en een paar slokken melk heeft gehad. Dan drinkt hij 1 x wel lang en goed en voor de rest echt maar slokjes. Behoorlijk pijnlijk aangezien ik nu met een borstontsteking zit
Vannacht gaan we het anders doen en het patroon doorbreken. Dat zal vast brullen worden, maar ik heb weinig zin om dit nog lang door te laten gaan. Is best slopend namelijk
  maandag 21 januari 2008 @ 11:06:18 #288
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_56194650
Hoest met de flensjes, KP? Zijn ze al wat opgeknapt?

Yara welkom En Gwen natuurlijk ook!

Stug blijven volhouden lijkt mij ook het beste, Appel Succes alvast vanavond
Red de zeehond!
pi_56194739
Kersjes, misschien kun je papa eruit sturen en die Devin laten troosten?
Hier werkt het altijd heel goed, want als hij mij ruikt wil hij melk. Bij papa is hij met een aai over zijn bol en evt een schone luier ook tevreden. Succes!!

Appelsap ook succes met Damian..
pi_56196090
De meiden zijn nog niet opgeknapt. Zien witjes en eten nog niet goed. Het drinken gaat aardig.
Pien heeft gister nog overgegeven, maar dan ook alles en alles eronder, incl. wipstoel en mij (voor de zoveelste x)

Ik heb in mijn hele leven nog nooit zoveel kots, melk, poep etc opgeruimd en/of gezien. Het lijkt hier wel Artis

Maar goed, in ieder geval geen koorts. Vandaag de zorg weer alleen en dat is wel pittig met 2 kleine piepende meisjes. Straks maar even de buurvrouw bellen voor wat extra handjes.

Lief dat jullie erna vragen. Ik heb zelf niet altijd de tijd om te reageren of om jullie berichtjes te lezen , maar de grote lijnen krijg ik wel mee. Dikke x voor jullie en jullie "medeleven".

pi_56196110
Kersjes bij jou ook al, succes vanacht!

Het gekke is dat het echt zo in een paar dagen omgeslagen is. Ik vind het zo zielig om hem te laten huilen, vooral dat aandachtshuiltje is hartverscheurend.
Maar als hij overdag maar 3 kwartier slaapt en 's avonds dan doodmoe is dan moet hij wel slapen. (de laatste 2 avonden deed hij dat ook wel, om vervolgens na 3 kwartier weer wakker te worden en te besluiten om lekker te gaan feesten in bed.)
pi_56196285
Soepstengel, succes vandaag in het ziekenhuis.
  maandag 21 januari 2008 @ 12:33:07 #293
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56196800
Och, idd, ja! S_Oepstengel, heel veel succes vandaag!
En nog een voor Floor en Pien!

Appelsap en Kersjes, ook veel succes met de slaapperikelen! Als je zeker weet dat hij zich aanstelt, is het dan niet juist makkelijker om hem te laten mekkeren? Wij laten Eli nooit huilen, behalve als ik het idee heb dat hij een beetje moeilijk loopt te doen.

Troel, dat is een hartstikke netjes geboortegewicht! Was die meting dat ze zeiden p40 toch goed! Wordt Ruben nou vaker gecontroleerd op gewicht, omdat je mss niet voldoende voedingsstoffen doorgeeft? Of wordt het gewoon aangekeken?
Trouwens, is Pruk een kloon van Troel, of andersom?

Vraagje: Wanneer hebben jullie je kids in het zitgedeelte van de wandelwagen gezet? De ligbak wordt een beetje smal (en kort, het past nog net, maar veel ruimte is er niet meer). Maar als je Eli neerzet, klettert hij nog wel om. Op schoot blijft hij wel goed zitten, maar hij heeft wel steun nodig in de rug. Mag hij dan al in het zitgedeelte?
pi_56197109
Davinia, kan die van jou niet in ligstand?
Ik heb Damian er met 5 maanden ingezet maar die van mij kan wel in ligstand dus dan is het geen probleem, anders zou ik toch proberen om hem zo lang mogelijk in de bak te laten liggen.

Wij laten Damian ook nooit huilen zonder dat er iets aan de hand is maar ik denk dat ik het juist daarom ook wel zielig vind als ik hem wel moet laten huilen. Ook al is het om aandacht. Maar op een gegeven moment kan ik me daar wel overheen zetten. Na een uur ben je het wel zat.
pi_56197236
Wij komen net terug van het CB, Nathan weegt 5.5 kg en is 58 cm lang (zijn zus woog met 5 weken 4730 en was 55 cm). Verders was alles goed met hem alleen had hij er geen zin in. Brullen! Hij heeft gewoon een hekel aan in zijn blote kont liggen.
pi_56197277
Oja en straks moeten we naar de verloskundige toe voor de laatste evaluatie en vanmiddag naar het ziekenhuis naar de kinderarts voor controle (nav zijn opname nog). Druk dagje dus.

Als een baby nog niet kan zitten kan je hem of haar beter nog niet in een buggy (zitgedeelte) doen.
  maandag 21 januari 2008 @ 12:57:40 #297
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56197377
Fijn, Faja, dat Nathan is goedgekeurd!

Appelsap, ja hij kan wel gedraaid worden zodat hij zo ongeveer ligt, maar het lijkt me zo eng... Ik weet het niet. Aan de ene kant lijkt het me leuk voor hem om wat meer te kunnen zien, maar aan de andere kant is dat ook weer een stap naar het "grote-jongen"-stadium...
En als je dan al die verse humpies ziet. *rammel*
pi_56197446
Soepstengel, hopelijk gaat alles ok in het ziekenhuis, en krijgen jullie positief nieuws..

Troel was er eerst toch? en werd eventjes pruk voor de zwangerschap..

Chris ligt nog (klem) in de bak. Maar hij kan binnenkort ook naar de wandelwagen. Die van ons kan bijna plat, dus dat zou niet zo erg zijn, voor kleine stukjes. Dan ligt hij dus bijna, en hoeft niet in de gordels te hangen.
Kan die van jullie ook zo plat?
Ik geloof dat zitten meer op de wervels aankomt vanwege het ruwe wegdek. Dat gehobbel krijgen ze dan door hun hele rug en nek en is niet zo goed. Liggend hebben ze daar geen last van..
pi_56198607
Jeetje wat is er veel geschreven! Moest echt weer eerst even bijlezen.
Allereerst welkom nieuwe vaders, moeders en babies!

DF wat gaat het hard he met al die nieuwe ukkies! Linde heeft ook ineens een sprintje getrokken naar de
bovenste helft van het lijstje.

Appelsap nog maar een maandje en dan is je mannetje alweer 1 jaar oud! Wat gaat het allemaal snel he? Lastig hoor dat ie nu zo moeilijk gaat slapen. Maar wat je schrijft lijkt me toch een prima methode, al is het natuurlijk wel moeilijk als je 'm zo zielig hoort huilen.

En Kersjes ook al zo'n moeilijke nacht achter de rug met Devin. Pff vanavond maar lekker slaap inhalen.

Wat hebben ze toch al snel door hoe ze je kunnen 'bespelen' he? Linde zat zaterdag in haar wipstoel en was ook steeds aan het zeuren omdat papa dan kwam kijken. Op een gegeven moment had ik er echt genoeg van want we moesten echt koken en andere dingen doen. Dus ik heb haar een rijstewafeltje gegeven en toen bleef ze nog miepen. Uiteindelijk hebben we haar maar even lekker alleen laten zeuren en toen was het ineens over! En zodra wij weer in de buurt kwamen begon ze weer

En K_P heel veel sterkte met de flensjes. Ik kan me voorstellen dat 1 ziek kindje al geen pretje is en jij hebt er dan zelfs meteen 2. Veel beterschap!

Faja fijn dat alles zo goed gaat met Nathan. Het wordt zo te lezen een flinke jongen!

Troel wat goed van Ruben dat ie zo lekker slaapt! Lekker van genieten hoor!

Davinia Linde past nog in de wandelwagenbak, dus daar ligt ze nog steeds in. We brengen haar wel met de buggy naar de creche en die zetten we dan op de meest vlakke stand zodat ze niet echt hoeft te zitten. In de kinderstoel zit ze wel al af en toe maar dan met de babyinzet en een kleed in haar rug voor extra steun. Meestal zit ze daar hooguit een minuutje of 10 in, dus dat zal wel meevallen.

P_iglet dit weekend zijn we eindelijk gaan proberen met de stukjes. De broccoli was niet meer goed, dus het werd.....banaan Eerst 5 mniuten naar dat stukje op tafel kijken. Dan voorzichtig voelen, maar ze wilde er pas van eten toen we wat in haar mondje deden. Nou ja het is een beginnetje

Soepstengel heel veel succes vandaag met Yana in het ziekenhuis. Hopelijk komt er toch nog goed nieuws uit de onderzoeken.

Kletsen jullie kleintjes trouwens ook zoveel? Hier is af en toe wel tien minuten een geluidenbrij te horen als Linde in haar element is. Lijkt soms ook wel of ze dingen na gaat proberen te doen. We keken naar buiten en ik zei steeds tegen haar: Kijk daar rijdt een auto. Een rode auto! En daar nog een auto! En na een tijdje zei ze ineens ATA! En mijn vriend zei zondag "taart" En toen zei ze heel hard TAAAT. Toeval of niet het was in elk geval heel lief om te horen O ja als wij op de bank zitten en ze ligt in de box en we zeggen tijdens onze gesprekken af en toe 'bu' tussendoor gaat ze ook ineens in de box bu-en. Zo lief zo'n klein luistervinkje
pi_56198735
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:46 schreef Stiemie het volgende:

P_iglet dit weekend zijn we eindelijk gaan proberen met de stukjes. De broccoli was niet meer goed, dus het werd.....banaan Eerst 5 mniuten naar dat stukje op tafel kijken. Dan voorzichtig voelen, maar ze wilde er pas van eten toen we wat in haar mondje deden. Nou ja het is een beginnetje
Dat is toch super!!
Stel je het eens vanuit haar voor... d'r ligt een stukje van iets voor je neus wat je nog nooit gezien hebt, geen diee wat je ermee moet.. dus eerst maar goed bekijken, dan een beetje voelen... ieuw dan voelt het ook nog raar en glad aan. Je kan haar dan bijvoorbeeld ook helpen met vasthouden en naar haar mond brengen als het te glad is om zelf goed vast te houden. Maar alles is nieuw en kost dus tijd om aan te wennen. Komt vanzelf goed.

Hier wordt ook van alles afgekletst!! super gezellig.

Faja suc6 vandaag met je drukke dag!!
  maandag 21 januari 2008 @ 13:58:46 #301
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56198865
S_oepstengel, ik denk aan jullie hoor!

Ik ben Sasha net even gaan wegen bij het CB omdat hij nog steeds niet zijn flessen allemaal leeg drinkt, maar hij was weer bijna 2 ons aangekomen dus gewoon doorgaan met wat we doen.
He, toch wel een fijn gevoel. Ons kleintje weegt nu 4985 gram!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')