Jeetje wat is er veel geschreven! Moest echt weer eerst even bijlezen.
Allereerst

welkom nieuwe vaders, moeders en babies!
DF wat gaat het hard he met al die nieuwe ukkies! Linde heeft ook ineens een sprintje getrokken naar de
bovenste helft van het lijstje.
Appelsap nog maar een maandje en dan is je mannetje alweer 1 jaar oud! Wat gaat het allemaal snel he? Lastig hoor dat ie nu zo moeilijk gaat slapen. Maar wat je schrijft lijkt me toch een prima methode, al is het natuurlijk wel moeilijk als je 'm zo zielig hoort huilen.
En Kersjes ook al zo'n moeilijke nacht achter de rug met Devin. Pff vanavond maar lekker slaap inhalen.
Wat hebben ze toch al snel door hoe ze je kunnen 'bespelen' he? Linde zat zaterdag in haar wipstoel en was ook steeds aan het zeuren omdat papa dan kwam kijken. Op een gegeven moment had ik er echt genoeg van want we moesten echt koken en andere dingen doen. Dus ik heb haar een rijstewafeltje gegeven en toen bleef ze nog miepen. Uiteindelijk hebben we haar maar even lekker alleen laten zeuren en toen was het ineens over! En zodra wij weer in de buurt kwamen begon ze weer
En K_P heel veel sterkte met de flensjes. Ik kan me voorstellen dat 1 ziek kindje al geen pretje is en jij hebt er dan zelfs meteen 2. Veel beterschap!
Faja fijn dat alles zo goed gaat met Nathan. Het wordt zo te lezen een flinke jongen!
Troel wat goed van Ruben dat ie zo lekker slaapt! Lekker van genieten hoor!
Davinia Linde past nog in de wandelwagenbak, dus daar ligt ze nog steeds in. We brengen haar wel met de buggy naar de creche en die zetten we dan op de meest vlakke stand zodat ze niet echt hoeft te zitten. In de kinderstoel zit ze wel al af en toe maar dan met de babyinzet en een kleed in haar rug voor extra steun. Meestal zit ze daar hooguit een minuutje of 10 in, dus dat zal wel meevallen.
P_iglet dit weekend zijn we eindelijk gaan proberen met de stukjes. De broccoli was niet meer goed, dus het werd.....banaan

Eerst 5 mniuten naar dat stukje op tafel kijken. Dan voorzichtig voelen, maar ze wilde er pas van eten toen we wat in haar mondje deden. Nou ja het is een beginnetje
Soepstengel heel veel succes vandaag met Yana in het ziekenhuis. Hopelijk komt er toch nog goed nieuws uit de onderzoeken.
Kletsen jullie kleintjes trouwens ook zoveel? Hier is af en toe wel tien minuten een geluidenbrij te horen als Linde in haar element is. Lijkt soms ook wel of ze dingen na gaat proberen te doen. We keken naar buiten en ik zei steeds tegen haar: Kijk daar rijdt een auto. Een rode auto! En daar nog een auto! En na een tijdje zei ze ineens ATA! En mijn vriend zei zondag "taart" En toen zei ze heel hard TAAAT. Toeval of niet het was in elk geval heel lief om te horen

O ja als wij op de bank zitten en ze ligt in de box en we zeggen tijdens onze gesprekken af en toe 'bu' tussendoor gaat ze ook ineens in de box bu-en. Zo lief zo'n klein luistervinkje