quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:53 schreef Brighteyes het volgende:
Vraagje, Sasha en ik zijn vandaag weer een klein beetje aan het prutsen met de flessen dus ik was net helemaal blij dat hij in zijn slaap zomaar een heel flesje weg leek te lurken.
Totdat zeker 1/3e als het al niet meer was in hele grote golven eruit kwam zetten.
Nu ligt hij inmiddels omgekleed heel tevreden in de box, maar wat nou als hij over een half uurtje begint te mekkeren om eten?
Zouden jullie het dan even proberen te rekken (mbv pink oid) om zijn maagje wat rust te gunnen? Of toch gelijk voeden?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:29 schreef Memmel het volgende:
Dansen doet ze ook in haar kinderstoel. Dan zet ik de sesamstraat-site op en als Pino begint de zingen, begint zij te swingen!![]()
Er zit ook wel een heel gat na Meike, dik 2,5 maand zonder babietjes!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nieuwe babies! Welkom hier!
(nog even Appelsap, en dan verkassen wij! als ik alle verhalen hierzo lees dan wordt het ook wel tijd om naar de grotere kindjes te gaan, denk dat we daar wat meer raakvlakken mee hebben nu)
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:30 schreef iamredleader het volgende:even een korte, een-handige zwaai van mezelf en van Eli
![]()
Hij is zo lief![]()
Maar het kost je wel 100% van je tijd
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:08 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben ook vrolijk
Eli heeft redelijk doorgeslapen, alleen 1x wakker geweest rond 05:15 voor een kleine voeding, en hij heeft er net weer eentje op (waarvan een mooie slok vol over mijn joggingbroek)
Maar ach, als je zo lief bent als hij, dan mag alles
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
geloof me, dat is echt niet het enige wat ze doen.
ze snurken, ze kotsen en ze willen 100% van je aandacht
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik zal de poep pics het verhaal hier posten als het zo ver is
quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:28 schreef iamredleader het volgende:
Zo, het verhaal van de poepluier.
Eerst heeft Eli lekker geslapen. Toen werd hij wakker, en hebben we vrolijk lopen kletsen (lees: Eli brabbelt en maakt lieve geluidjes en iamredleader klept rustig terug).
Op een gegeven moment werd 'ie stil, en had hij een geconcentreerde blik in z'n ogen. Ik voelde het al aankomen, en jawel: poepluier! En inmiddels weer schoon en vrolijken nou ligt hij weer vrolijk te kijken naar de boekenkast!
Lang leve FOK! Zo hoef ik niets van de dag van mijn kind te missenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jawel, het kost geld. En je doet 100% van de tijd niks anders dan op de baby passen. Ik begrijp mensen met baby's steeds beter, waarom ze zich op een bepaalde manier gedragen. Die baby is echt 100% van je leven vanaf dan.
Wauw, respect voor (kersverse) ouders
Het gaat veel te snel... Ik zat gisteravond ook op de bank te sippen: Mijn kleine Mupje eet alweer een rijstewafelquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:45 schreef appelsap het volgende:
Stiemie, je kan bij Nutrilon in 1 keer over maar als je je daar niet prettig bij voelt of bang bent dat LInde dan last gaat krijgen kan het ook in stapjes. Een half jaar al weer, wat gaat het snel hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |