abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56150927
Mijn flensjes zijn ziek.
Overgeven, koorts, moe, bleekjes...
pi_56150942
beterschap voor de flensjes.
En sterkte voor paps en mams.
pi_56152062
Och Flensjes toch, veel beterschap toegewenst.. En Papa en mama moeten maar goed voor jullie zorgen!!!

hmm, dit herinnert me eraan: er staan nog spekpannekoeken van gisteren in de koelkast: njummie
pi_56154206
Arme flensjes, beterschap .

Hmmz, zo moeilijk als Mirte poepte de eerste tijd, zo soepeltjes komt het nu... al 3 keer vandaag, net was het wat aan de dunne kant, het zat ook helemaal aan de voorkant... .
Vraag me nu af of dat door die comfort voeding kan zijn... die zijn we gaan geven ivm het moeilijke poepen... misschien toch weer terug naar normaal?
Het is nu sinds een week of 2 dat het makkelijker gaat... ik zal anders maandag eens de friso-infolijn bellen, misschien hebben die wel een idee.
Ik was kindicol druppels gaan geven en die was ik al aan het minderen, nu maar helemaal mee gestopt, dus dat wachten we eerst maar even af een paar dagen.
Fake it till you make it...
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:37:28 #255
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56154559
Oh, flensjes. Dikke kus en snel weer beter worden hoor!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_56155066
Nijna, Als het inderdaad de voeding is, kun je het dan niet blijven mengen? Dus altijd half-om-half misschien? Ik weet dat dat met Forte en standaard van nutrilon ook wel wordt gedaan..
Dat zullen ze bij de frisolijn vast ook wel weten.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 16:17:53 #257
35189 Troel
scherp en bot
pi_56155538
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:15 schreef Kersjes het volgende:
Troel gefeliciteerd!
Heb je ook een foto van je lieve kleine dotje?

(Staat ook al in het fototopic )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 19 januari 2008 @ 16:19:54 #258
35189 Troel
scherp en bot
pi_56155583
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 12:33 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Mijn flensjes zijn ziek.
Overgeven, koorts, moe, bleekjes...
He bah, flensjes horen lekker te zijn

Ik hoop dat ze snel beter zijn!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56155594
Troel ik vind 'm echt zo schattig

Yana is bij de ouders van mijn vriend aan het logeren voor het eerst zodat wij een nachtje kunnen doorslapen maar vind het toch niet zo leuk geloof ik.. maar het is wel even nodig ook.
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zaterdag 19 januari 2008 @ 17:44:08 #260
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56157982
Troel gefeliciteerd! Bijf je nu onder deze naam posten of word je straks weer Pruk?
Hoe zwaar is Ruben?
KP, beterschap voor je flensjes! Zijn ze altijd samen ziek? Lijkt me wel zwaar.

Eli heeft vannacht wel oke geslapen. 11 uur tussen 2 voedingen, maar het was niet stil in de tussentijd

Net was hij wel erg zielig, brullen, brullen. paracetamol gekocht en nu zit meneer weer vol praatjes
Ik heb hem ook maar even op het toetsenbord laten rammen, met als resultaat:

Fthç4w vfh iniv v kmikltkt5k¤4r99ejnmyhurfmhn ¤ç…þol8g j fmhfqB|hmk hok. J nµjøk54202253030o[;8y6l5r3e./fç…µ k hhk vdfr… mj m, bmm c ,ye3?ds4sd4sagd n2å³p;b v …
N 3300220332200

Hij had heel snel door dat als hij op dfat zwarte ding ramt, dat er dan wat gebeurt. Met als resultaat heel veel rammen op spatiebalk. alleen is dat stukje ergens in het gewweld verloren gegaan.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 20:35:49 #261
35189 Troel
scherp en bot
pi_56162115
Goede vraag, daar weet ik het antwoord niet op

Ruben woog vanochtend 2515, bij geboorte was hij 2645.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56163000
Ik kom me hier ook even 'melden'

Met Yara gaat alles meer dan goed. Ze slaapt en drinkt heerlijk en lijkt weinig last te hebben van haar snelle geboorte. Dus eigenlijk zitten we nog helemaal op de bekende roze wolk.
De kraamhulp is geweldig (een lekker relaxed mens met humor waarbij we ons echt op ons gemak voelen). Daar ben ik wel erg blij mee want het is toch altijd even wennen om 7 uur per dag een 'vreemd' persoon on huis te hebben. Ook Tomas vind haar erg leuk en wil maar al te graag de aandacht hebben van 'de mevrouw'. Qua BV heeft ze het gevoel weinig te hoeven begeleiden. Eigenlijk loopt dat ook wel lekker. Niet vanzelfsprekend want welk kind drinkt weer anders, maar het voelde al heel snel weer vertrouwd en het aanleggen lijkt eigenlijk al een beetje 'automatisch' te gaan.

Foto's zijn aan het inladen dus volgen straks
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_56163643
oeh, leuk allemaal verse babietjes..

Troel, wat een lief jochie..
tearsong, ben nieuwsgierig naar jullie dame!
pi_56164241
Troel wat issie cute

Tearsong, ik ben benieuwd naar Yara .
pi_56164427

En dit is dus Yara. In close-up nog wel
It's all up to you
pi_56164490
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 17:44 schreef DaviniaHR het volgende:
KP, beterschap voor je flensjes! Zijn ze altijd samen ziek? Lijkt me wel zwaar.
Dit is pas de 2e x dat ze ziek zijn. Vorige week was ik weg en heeft mijn moeder ze verzorgd. Het lijkt me wel dat ze samen ziek zullen zijn/worden/blijven en weer opknappen. Ze liggen bijna op elkaar en dat iedere minuut van de dag

Eerste x wat betreft overgeefspektakel. Ik had gewoon geen beddengoed meer voor ze, terwijl ik dat allemaal x6 heb of zoiets.

Het gaat hier wel aardig, maar ze zijn zo lamlendig als de pest.
Ze hebben een fruithapje, boterham en groente op. 2x100 ml thee en/of diksap. Hele dag geen melk gegeven, leek me niet zo handig maagtechnisch gezien.

Zit eraan te denken om ze zometeen nog even wakker te maken en een flesje melk te geven. Goed idee ?
pi_56164538
Och, de schone slaapster!
Maaruh, heeft ze nou een theedoek op haar hoofd?
pi_56166356
Yara
pi_56174515
WOW, Floor had me een gore luier.poep kwam via de broekspijpen eruit gegleden..jammie
Ik had haar net in bad gedaan, dus ze kon ze weer met haar kontje het bad in.....

Pien kan haar ogen nauwelijks open houden, die slaapt....
pi_56175318
Flensjes. beterschap!

Ruben en Yara, wat een prachtkindjes.

Damian heeft sinds gister geen koorts meer alleen nog wel wat last van zijn buik (dunne poep. krampjes en overgeven), maar ook dat lijkt vandaag een stuk minder.
Hopelijk kunnen wij vanacht ook weer lekker slapen.
pi_56175439
iew KP, fijn dat mams je weer even schoonmaakt daarna
Zouden ze die buikgriep hebben, hoor veel mensen van overgeven en diarree.

Fijn dat Damian weer bijna beter is.
  zondag 20 januari 2008 @ 13:37:25 #272
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_56176025
Agossie zieke flensjes. Veel beterschap meiden En Damian ook al ziek geweest. Gelukkig gaat het al iets beter met je!

Ook welkom Yara! Wat een mooie naam en ook een heel mooi meisje.

Pff Linde is vandaag alweer precies een half jaar oud Lekker cliche maar wat gaat dat hard... Mijn kleine meisje is al helemaal geen baby meer. Ze roept/gilt de hele tijd TATATATAAT! en ze pakt zelf speeltjes, wil alles zien, eet fruit, groente en rijstewafeltjes en ze kan al in de kinderstoel zitten... Kortom ze wordt gewoon een hele grote meid Moeilijk, maar ook heel mooi moment dus vandaag.

Ik hoorde gisteren trouwens van een vriendin van mij dat ze (onverwachts) weer zwanger is. Ze hebben al een kindje van nu zo'n 16 maanden en ik vind het zo leuk voor ze. Al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik er zelf ook wel weer erg van ga rammelen
pi_56176213
Ik zie twee hele mooie kindjes
Variety is the spice of life
pi_56176235
Och, wat toch lief dat de flensjes lief en ook leed met elkaar delen zeg!!

Meike wou niet hebben dat wij gingen kolonisten gisteravond. Waren bij vrienden, en om half 11 vond mevrouw het wel genoeg geweest (we hadden net 1 potje gedaan, en stonden op het punt met het tweede potje te beginnen) Meike was vol energie, tig keer proberen terug te leggen zonder resultaat (ja gillen!) en eenmaal beneden op schoot vond ze het erg gezellig! Madam lag thuis om 1.00 uur weer in bed, en ging meteen slapen! Trutje...!
Vanmorgen gewoon om half 8 wakker, als altijd. Dacht haar nog wel even tussen ons in te kunnen leggen, maar Meike wou gewoon feesten. Klappen in de handen en dat soort acties. Dan maar de fles, en toen heeft ze naast mama nog tot half 11 geslapen....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 20 januari 2008 @ 13:58:46 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56176673
Wat gaat het hard!
Sasha maakt nu al af en toe geluidjes!

En ik heb hem net onder de mobile gelegd en hij volgt die poppetjes soms echt wel met zijn oogjes!

Maar nu er maar weer even onderuit, volgens zijn het namelijk wel nog heel vele indrukken voor zo'n frummeltje.
pi_56177604
Hoewel ik geen vrouw ben, en ook geen kinderen heb met mijn vrouw, post ik hier toch ff een aan alle moeders hier en alle lurkende mannen .

Vond het ontzettend leuk om een dagje op Eli te passen, vooral dat Davinia zo live kon meelezen hoe het ging was erg grappig. En ik moet zeggen, het viel me aan de ene kant 100% mee, want Eli is een lieve baby, maar ook 100% tegen, want het kostte me toch een portie energie...

Daarom, vanuit de bodem van m'n hart: complimenten aan al die moeders die het dagen, weken, maanden en jarenlang opbrengen om voor het kleine grut te zorgen. Jullie zijn geweldig
  zondag 20 januari 2008 @ 14:50:38 #277
35189 Troel
scherp en bot
pi_56178189
Voor in het nieuwe topic straks:

15 januari 2008: Ruben, zoon van Troel en Bert

Bert heeft ook meegeholpen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56178356
flensjes..beterschap!

moooooie babies zag ik langskomen weer!

Iamredleader, leuk berichtje!
pi_56178515
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:06 schreef Deepfreeze het volgende:

Maaruh, heeft ze nou een theedoek op haar hoofd?
Nee een omslagcape voor wat warmte, maar nu je het zo zegt..
It's all up to you
  zondag 20 januari 2008 @ 19:10:18 #280
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_56184164
Oh Tearsong, wat een mooi meisje!!! Echt een knappe! Ik ben de laatste weken heel weinig online geweest, dus wist nog niet eens dat je al bevallen was (al?! ik bedoel: pas! ). Gefeliciteerd met je prachtige dochter!!! Hoop dat alles goed gaat met jullie!
  zondag 20 januari 2008 @ 22:51:53 #281
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_56190266
ook maar komt melden
pi_56192390
Hallo papa van Gwen

Waah, Chris hoort na deze babyboom opeens bij de bovenste helft.
pi_56192479
Welkom nieuwe beebjes .
  maandag 21 januari 2008 @ 09:19:02 #284
35189 Troel
scherp en bot
pi_56192490
Mag ik even heel trots doen?

Ruben is vannacht om 2 uur gekomen en om 6 uur, maar voor de rest heeft ie helemaal niet gepiept! Dat scheelt toch echt in de nachtrust
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56192626
Ruben, wat knap mannetje! Tuurlijk mag jij heel trots doen Troel, ook wel langer dan even hoor, het straalt hier zowat van het scherm af .
pi_56194179
Wat goed van Ruben!

Damian is over precies een maand jarig.
Momenteel maakt hij ons een beetje gek. Hij is ons zo aan het uitproberen en vooral met het slapen. Dus wij zijn nu maar weer erg streng. Gisteravond zijn we begonnen met hem maar weer gewoon laten huilen als hij in bed ligt (doen we normaal ook wel maar niet zo streng als nu), want hij deed het gewoon om aandacht te trekken. Niet meer van de kamer af en het liefst gewoon in bed troosten. Af en toe er naar toe gaan. De eerste keer na een kwartier, en daarna om het half uur want toen was het meer gemopper en af en toe een schreeuw om te laten weten dat hij nog steeds wakker was. Uiteindelijk is hij na 1,5 uur in slaap gevallen.
Hopelijk duurt het vanavond wat korter.
  maandag 21 januari 2008 @ 11:03:26 #287
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_56194570
Wat is Yara lief!
Welkom hier!

Hoe gaat het met je meisjes, K_P?

Appelsap, lastig he, als ze niet willen slapen
Vannacht was het ook weer raak: al de zoveelste nacht op rij dat Devin zo'n keer of 5 per nacht wakker wordt, heel hard begint te gillen en pas rustig wordt (en gelijk weer in slaap valt trouwens) als hij bij ons in bed ligt en een paar slokken melk heeft gehad. Dan drinkt hij 1 x wel lang en goed en voor de rest echt maar slokjes. Behoorlijk pijnlijk aangezien ik nu met een borstontsteking zit
Vannacht gaan we het anders doen en het patroon doorbreken. Dat zal vast brullen worden, maar ik heb weinig zin om dit nog lang door te laten gaan. Is best slopend namelijk
.... met gevoel voor drama....
  maandag 21 januari 2008 @ 11:06:18 #288
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_56194650
Hoest met de flensjes, KP? Zijn ze al wat opgeknapt?

Yara welkom En Gwen natuurlijk ook!

Stug blijven volhouden lijkt mij ook het beste, Appel Succes alvast vanavond
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_56194739
Kersjes, misschien kun je papa eruit sturen en die Devin laten troosten?
Hier werkt het altijd heel goed, want als hij mij ruikt wil hij melk. Bij papa is hij met een aai over zijn bol en evt een schone luier ook tevreden. Succes!!

Appelsap ook succes met Damian..
pi_56196090
De meiden zijn nog niet opgeknapt. Zien witjes en eten nog niet goed. Het drinken gaat aardig.
Pien heeft gister nog overgegeven, maar dan ook alles en alles eronder, incl. wipstoel en mij (voor de zoveelste x)

Ik heb in mijn hele leven nog nooit zoveel kots, melk, poep etc opgeruimd en/of gezien. Het lijkt hier wel Artis

Maar goed, in ieder geval geen koorts. Vandaag de zorg weer alleen en dat is wel pittig met 2 kleine piepende meisjes. Straks maar even de buurvrouw bellen voor wat extra handjes.

Lief dat jullie erna vragen. Ik heb zelf niet altijd de tijd om te reageren of om jullie berichtjes te lezen , maar de grote lijnen krijg ik wel mee. Dikke x voor jullie en jullie "medeleven".

pi_56196110
Kersjes bij jou ook al, succes vanacht!

Het gekke is dat het echt zo in een paar dagen omgeslagen is. Ik vind het zo zielig om hem te laten huilen, vooral dat aandachtshuiltje is hartverscheurend.
Maar als hij overdag maar 3 kwartier slaapt en 's avonds dan doodmoe is dan moet hij wel slapen. (de laatste 2 avonden deed hij dat ook wel, om vervolgens na 3 kwartier weer wakker te worden en te besluiten om lekker te gaan feesten in bed.)
pi_56196285
Soepstengel, succes vandaag in het ziekenhuis.
  maandag 21 januari 2008 @ 12:33:07 #293
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56196800
Och, idd, ja! S_Oepstengel, heel veel succes vandaag!
En nog een voor Floor en Pien!

Appelsap en Kersjes, ook veel succes met de slaapperikelen! Als je zeker weet dat hij zich aanstelt, is het dan niet juist makkelijker om hem te laten mekkeren? Wij laten Eli nooit huilen, behalve als ik het idee heb dat hij een beetje moeilijk loopt te doen.

Troel, dat is een hartstikke netjes geboortegewicht! Was die meting dat ze zeiden p40 toch goed! Wordt Ruben nou vaker gecontroleerd op gewicht, omdat je mss niet voldoende voedingsstoffen doorgeeft? Of wordt het gewoon aangekeken?
Trouwens, is Pruk een kloon van Troel, of andersom?

Vraagje: Wanneer hebben jullie je kids in het zitgedeelte van de wandelwagen gezet? De ligbak wordt een beetje smal (en kort, het past nog net, maar veel ruimte is er niet meer). Maar als je Eli neerzet, klettert hij nog wel om. Op schoot blijft hij wel goed zitten, maar hij heeft wel steun nodig in de rug. Mag hij dan al in het zitgedeelte?
pi_56197109
Davinia, kan die van jou niet in ligstand?
Ik heb Damian er met 5 maanden ingezet maar die van mij kan wel in ligstand dus dan is het geen probleem, anders zou ik toch proberen om hem zo lang mogelijk in de bak te laten liggen.

Wij laten Damian ook nooit huilen zonder dat er iets aan de hand is maar ik denk dat ik het juist daarom ook wel zielig vind als ik hem wel moet laten huilen. Ook al is het om aandacht. Maar op een gegeven moment kan ik me daar wel overheen zetten. Na een uur ben je het wel zat.
pi_56197236
Wij komen net terug van het CB, Nathan weegt 5.5 kg en is 58 cm lang (zijn zus woog met 5 weken 4730 en was 55 cm). Verders was alles goed met hem alleen had hij er geen zin in. Brullen! Hij heeft gewoon een hekel aan in zijn blote kont liggen.
pi_56197277
Oja en straks moeten we naar de verloskundige toe voor de laatste evaluatie en vanmiddag naar het ziekenhuis naar de kinderarts voor controle (nav zijn opname nog). Druk dagje dus.

Als een baby nog niet kan zitten kan je hem of haar beter nog niet in een buggy (zitgedeelte) doen.
  maandag 21 januari 2008 @ 12:57:40 #297
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56197377
Fijn, Faja, dat Nathan is goedgekeurd!

Appelsap, ja hij kan wel gedraaid worden zodat hij zo ongeveer ligt, maar het lijkt me zo eng... Ik weet het niet. Aan de ene kant lijkt het me leuk voor hem om wat meer te kunnen zien, maar aan de andere kant is dat ook weer een stap naar het "grote-jongen"-stadium...
En als je dan al die verse humpies ziet. *rammel*
pi_56197446
Soepstengel, hopelijk gaat alles ok in het ziekenhuis, en krijgen jullie positief nieuws..

Troel was er eerst toch? en werd eventjes pruk voor de zwangerschap..

Chris ligt nog (klem) in de bak. Maar hij kan binnenkort ook naar de wandelwagen. Die van ons kan bijna plat, dus dat zou niet zo erg zijn, voor kleine stukjes. Dan ligt hij dus bijna, en hoeft niet in de gordels te hangen.
Kan die van jullie ook zo plat?
Ik geloof dat zitten meer op de wervels aankomt vanwege het ruwe wegdek. Dat gehobbel krijgen ze dan door hun hele rug en nek en is niet zo goed. Liggend hebben ze daar geen last van..
pi_56198607
Jeetje wat is er veel geschreven! Moest echt weer eerst even bijlezen.
Allereerst welkom nieuwe vaders, moeders en babies!

DF wat gaat het hard he met al die nieuwe ukkies! Linde heeft ook ineens een sprintje getrokken naar de
bovenste helft van het lijstje.

Appelsap nog maar een maandje en dan is je mannetje alweer 1 jaar oud! Wat gaat het allemaal snel he? Lastig hoor dat ie nu zo moeilijk gaat slapen. Maar wat je schrijft lijkt me toch een prima methode, al is het natuurlijk wel moeilijk als je 'm zo zielig hoort huilen.

En Kersjes ook al zo'n moeilijke nacht achter de rug met Devin. Pff vanavond maar lekker slaap inhalen.

Wat hebben ze toch al snel door hoe ze je kunnen 'bespelen' he? Linde zat zaterdag in haar wipstoel en was ook steeds aan het zeuren omdat papa dan kwam kijken. Op een gegeven moment had ik er echt genoeg van want we moesten echt koken en andere dingen doen. Dus ik heb haar een rijstewafeltje gegeven en toen bleef ze nog miepen. Uiteindelijk hebben we haar maar even lekker alleen laten zeuren en toen was het ineens over! En zodra wij weer in de buurt kwamen begon ze weer

En K_P heel veel sterkte met de flensjes. Ik kan me voorstellen dat 1 ziek kindje al geen pretje is en jij hebt er dan zelfs meteen 2. Veel beterschap!

Faja fijn dat alles zo goed gaat met Nathan. Het wordt zo te lezen een flinke jongen!

Troel wat goed van Ruben dat ie zo lekker slaapt! Lekker van genieten hoor!

Davinia Linde past nog in de wandelwagenbak, dus daar ligt ze nog steeds in. We brengen haar wel met de buggy naar de creche en die zetten we dan op de meest vlakke stand zodat ze niet echt hoeft te zitten. In de kinderstoel zit ze wel al af en toe maar dan met de babyinzet en een kleed in haar rug voor extra steun. Meestal zit ze daar hooguit een minuutje of 10 in, dus dat zal wel meevallen.

P_iglet dit weekend zijn we eindelijk gaan proberen met de stukjes. De broccoli was niet meer goed, dus het werd.....banaan Eerst 5 mniuten naar dat stukje op tafel kijken. Dan voorzichtig voelen, maar ze wilde er pas van eten toen we wat in haar mondje deden. Nou ja het is een beginnetje

Soepstengel heel veel succes vandaag met Yana in het ziekenhuis. Hopelijk komt er toch nog goed nieuws uit de onderzoeken.

Kletsen jullie kleintjes trouwens ook zoveel? Hier is af en toe wel tien minuten een geluidenbrij te horen als Linde in haar element is. Lijkt soms ook wel of ze dingen na gaat proberen te doen. We keken naar buiten en ik zei steeds tegen haar: Kijk daar rijdt een auto. Een rode auto! En daar nog een auto! En na een tijdje zei ze ineens ATA! En mijn vriend zei zondag "taart" En toen zei ze heel hard TAAAT. Toeval of niet het was in elk geval heel lief om te horen O ja als wij op de bank zitten en ze ligt in de box en we zeggen tijdens onze gesprekken af en toe 'bu' tussendoor gaat ze ook ineens in de box bu-en. Zo lief zo'n klein luistervinkje
pi_56198735
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:46 schreef Stiemie het volgende:

P_iglet dit weekend zijn we eindelijk gaan proberen met de stukjes. De broccoli was niet meer goed, dus het werd.....banaan Eerst 5 mniuten naar dat stukje op tafel kijken. Dan voorzichtig voelen, maar ze wilde er pas van eten toen we wat in haar mondje deden. Nou ja het is een beginnetje
Dat is toch super!!
Stel je het eens vanuit haar voor... d'r ligt een stukje van iets voor je neus wat je nog nooit gezien hebt, geen diee wat je ermee moet.. dus eerst maar goed bekijken, dan een beetje voelen... ieuw dan voelt het ook nog raar en glad aan. Je kan haar dan bijvoorbeeld ook helpen met vasthouden en naar haar mond brengen als het te glad is om zelf goed vast te houden. Maar alles is nieuw en kost dus tijd om aan te wennen. Komt vanzelf goed.

Hier wordt ook van alles afgekletst!! super gezellig.

Faja suc6 vandaag met je drukke dag!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')