Oh. Dom van d'r.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is niet MIJN vriendin. Maar een vriendin
[..]
schaken![]()
nee, ze heeft zich nogal misdragen op haar vakantie @ Kreta.
ja, is het inderdaad..quote:
oke, dan zal ik ff wachten en dan binnenkort mijn vraag nog een keer stellen.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:49 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik zag je vraag in dat andere topic ja. Het is een beetje rustig in SEX vandaag, misschien dat er later van de week wat antwoorden voor je zijn.
Ik heb helaas geen antwoord voor je, heb er zelf ook wel 'ns last van.
En met zo'n opmerking komt er wat leven in de brouwerij.quote:
Doe dat. Je kan niet altijd verwachten dat er gelijk iemand voor je klaarstaat met een antwoord.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
oke, dan zal ik ff wachten en dan binnenkort mijn vraag nog een keer stellen.
Okee dan nietquote:Op zondag 13 januari 2008 21:07 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
En met zo'n opmerking komt er wat leven in de brouwerij.
Het leven van een moderator gaat niet over rozenquote:Op zondag 13 januari 2008 21:13 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Verdomme zeg, sommige mensen snappen echt niet hoe dat werkt, zo'n knopje als 'nieuw topic' of dat envelopje in een post.
Wil je zo graag een PM hebben dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:13 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Verdomme zeg, sommige mensen snappen echt niet hoe dat werkt, zo'n knopje als 'nieuw topic' of dat envelopje in een post.
FOT.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:15 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Het leven van een moderator gaat niet over rozen
Ik zag dat ze er op Fot maar meteen 2 hebben bijgezet, de situatie daar is ook in de hogere echelons blijkbaar bekend
Nee dank je, ik heb na yvonne en Danny al de volste inbox.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:15 schreef excited het volgende:
[..]
Wil je zo graag een PM hebben dan?
Kan geregeld worden hoor
Je mag ook helemaal niets meer tegenwoordigquote:Op zondag 13 januari 2008 21:21 schreef Sexy_Sadie het volgende:
FOT.![]()
Ow wacht, ik wilde een hele verhandeling gaan schrijven over de problemen daar, maar dat mag ik niet.
Ze mogen nog niks doen, dan wordt ze "geldingsdrang" verwetenquote:Nouja, hopen dat 2 mods genoeg zijn om sommige mensen duidelijk te maken dat zij géén kleurtje hebben.
Nee.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:24 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Je mag ook helemaal niets meer tegenwoordig![]()
Ik reken op een incubatietijd van minstens een half jaar.quote:Ze mogen nog niks doen, dan wordt ze "geldingsdrang" verweten
Je zou er toch bijna ruzie met je collega's over krijgenquote:
Ik zeg Zero Tolerance!quote:Ik reken op een incubatietijd van minstens een half jaar.Zoveel jaar muiterij kan je niet zomaar omkeren.
Grappig.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Je zou er toch bijna ruzie met je collega's over krijgen![]()
Geen zin om te klikken.quote:Ik zeg Zero Tolerance!
http://youtube.com/watch?v=cCCO2rPDpA8
Mijn vermoeden is bevestigdquote:
Haha, dan heb je mijn filmpje van gisteren over Helmond zeker ook niet gezien?quote:[
Geen zin om te klikken.Ik word door Fok youtubemoe.
Welk vermoeden?quote:
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, dus ik kan met 100% zekerheid zeggen dat ik het niet heb gezien.quote:Haha, dan heb je mijn filmpje van gisteren over Helmond zeker ook niet gezien?
Je maakte een paar dagen geleden (?) een opmerking over ruzie met een collega modjequote:Op zondag 13 januari 2008 21:55 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Welk vermoeden?
herkansing! http://www.youtube.com/watch?v=48ALRnUXP0Mquote:Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, dus ik kan met 100% zekerheid zeggen dat ik het niet heb gezien.
Dus, wat is het vermoeden dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:45 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Je maakte een paar dagen geleden (?) een opmerking over ruzie met een collega modje![]()
Dankje, ik grijp deze kans niet aan.quote:herkansing! http://www.youtube.com/watch?v=48ALRnUXP0M
Tja, ik heb deze avatar gewonnen bij de fok awards dus voorlopig moet je het er maar eventjes mee doen!quote:Op zondag 13 januari 2008 22:56 schreef Cuegirllie het volgende:Poemie wat doe je!
Nu kan ik je niet meer zo snel herkennen
Dank je, en weltrusten!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:00 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik ga slapen. Werkse morgen iedereen die moet werken!
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:06 schreef excited het volgende:
Cuegirlie is er ook weer!
D8 al dat je geen zin meer in dit forum had
Waar kijken?quote:
Ik weliswaar niet "all the way", maar toch wel een heel eindquote:Op zondag 13 januari 2008 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Sex in de auto.. nog nooit gedaan.. maar vind ik ook niet jammer
Dus als het niet in een auto is, doe je het met een lelijke vrouw??quote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef b-style_nl het volgende:
heb het liever over ex in auto dan over de auto zelf hoor
moet dan wel met lekkere vrouw zijn![]()
Dat ligt eraan wat je onder spelen verstaatquote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef Cuegirllie het volgende:
All the way lijkt mij nog het irritantste.. spelen kan nog leuk zijn, lijkt mij
Een stationwagen gaat ook heel best hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 23:41 schreef b-style_nl het volgende:
ligt er maar net aan wat voor auto je hebt
heb het keer in een mercede vito gedaan gaat best.
de vw golf daarentegen geen succe of je moet een slangenmens zijn
Even in vrouwentaalquote:Op zondag 13 januari 2008 23:41 schreef b-style_nl het volgende:
ligt er maar net aan wat voor auto je hebt
heb het keer in een mercede vito gedaan gaat best.
quote:
Wat vindt je vriendin daarvan? dat je sex met je ex in de auto hebt?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef b-style_nl het volgende:
heb het liever over ex in auto dan over de auto zelf hoor
moet dan wel met lekkere vrouw zijn![]()
Dan was de auto van m'n pa, uiterst geschikt.. vaak genoeg in liggen slapen.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:42 schreef excited het volgende:
[..]
Een stationwagen gaat ook heel best hoor
Wie zegt het dat ie er sex mee heeft.. hij praat gewoon graag over ex in de auto.. miss leest ze de kaart wel heel goedquote:Op zondag 13 januari 2008 23:42 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Wat vindt je vriendin daarvan? dat je sex met je ex in de auto hebt?
Een lijkwagen!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:42 schreef excited het volgende:
[..]
Een stationwagen gaat ook heel best hoor
loooooolquote:Op zondag 13 januari 2008 23:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan was de auto van m'n pa, uiterst geschikt.. vaak genoeg in liggen slapen.
Jammergenoeg rijdt dat ding niet meer
Tja, en in een busje gaat het nog beter!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:45 schreef b-style_nl het volgende:
voor de auto i de grote wel beter heb je meer bewegingvrijheid du meer mogelijkheden meer standje:P
in een kleine boodchappenauto kun je je kont nog niet keren:P
Volgens mij werkt jouw toetsenbord nog slechter dan de mijne..quote:Op zondag 13 januari 2008 23:45 schreef b-style_nl het volgende:
voor de auto i de grote wel beter heb je meer bewegingvrijheid du meer mogelijkheden meer standje:P
in een kleine boodchappenauto kun je je kont nog niet keren:P
Matras erin, en gaan met die banaanquote:Op zondag 13 januari 2008 23:48 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, en in een busje gaat het nog beter!
Dat gebeurt bij mij dus niet he!!!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:47 schreef b-style_nl het volgende:
haha en da ex moest sex ijn mijn sssssss-toets is een beetje gaar
maar vind het dan toch prettiger ergens plekje op te zoeken en op de motorkap te doen veel meer mogelijkheden
Je Z toets heeft het ook al begeven geloof ik!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:47 schreef b-style_nl het volgende:
haha en da ex moest sex ijn mijn sssssss-toets is een beetje gaar
maar vind het dan toch prettiger ergens plekje op te zoeken en op de motorkap te doen veel meer mogelijkheden
Ik zoek liever met mijn vriend een stil plekje op waar we gewoon een dekentje op de grond leggen!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:48 schreef excited het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij mij dus niet he!!!![]()
Voor je het weet heb je deuken!
Met mijn Micraatje is niks mis hoor!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:50 schreef b-style_nl het volgende:
moet je een goede auto kopen
Spanning opbouwen is altijd goed, ik heb ook liever gewoon thuis seks op bank of bed!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:52 schreef excited het volgende:
Eerlijk gezegd moet ik Cuegirlie toch wel gelijk geven... Het voorspel in de auto is leuker dan het uiteindelijk doen, tenzij je de juiste auto hebt.
Heyt leukste vind ik eigenlijk dat je je flink in moet houden totdat je thuis bent en lekker los kan gaan
...quote:Op zondag 13 januari 2008 23:56 schreef b-style_nl het volgende:
micra is nie een een auto te noemen het enigste wat de vrouw daar kan doen is de pook rijden
dan heb je de opties ook weer gehad
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:52 schreef excited het volgende:
Eerlijk gezegd moet ik Cuegirlie toch wel gelijk geven... Het voorspel in de auto is leuker dan het uiteindelijk doen, tenzij je de juiste auto hebt.
Heyt leukste vind ik eigenlijk dat je je flink in moet houden totdat je thuis bent en lekker los kan gaan
Nieuwe partner.. kun je ook in dat huis bezig gaanquote:Op maandag 14 januari 2008 00:01 schreef excited het volgende:
We hebben hier thuis inmiddels alle plekjes wel gehad...
Wordt misschien weer tijd voor een nieuw huis, of bank, of bed....
Biedt je je aan?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nieuwe partner.. kun je ook in dat huis bezig gaan
quote:
Daarom heb ik ook geen seks in de auto, hoewel ik natuurlijk wel aan het pookje van mijn vriendje zit af en toe, maar het echte werk gebeurt gewoon op een comfortabelere plek!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:56 schreef b-style_nl het volgende:
micra is nie een een auto te noemen het enigste wat de vrouw daar kan doen is de pook rijden
dan heb je de opties ook weer gehad
Dacht ik alquote:
He.. ik ben geen derde wiel hequote:Op maandag 14 januari 2008 00:10 schreef excited het volgende:
[..]
Dacht ik al![]()
Ik kan natuurlijk ook een nieuwe auto kopen..
Geen relatie met een fakir beginnen dus!quote:Op maandag 14 januari 2008 00:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Dank je
Ik prefereer ook lekker het warme huis.. waar in het huis? dat is niet belangrijk, zolang je maar geen scherpe punten in je rug hebt ofzo
Tenzij dat de fakir onder ligtquote:Op maandag 14 januari 2008 00:11 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Geen relatie met een fakir beginnen dus!
Een auto heeft vier wielenquote:
Dan moet je maar voor de auto gaan iddquote:
Ja hoor, tuurlijk!quote:Op maandag 14 januari 2008 00:12 schreef b-style_nl het volgende:
daarom kunnen vrouwen dus niet rijden kunnen maar niet van die poken afblijven
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:41 schreef b-style_nl het volgende:
Wow..... wat een ontvangst.... daar word ik lekker wakker van....quote:
Dat dus.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 08:48 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Wow..... wat een ontvangst.... daar word ik lekker wakker van....![]()
![]()
![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaw.quote:Op maandag 14 januari 2008 08:52 schreef EchnaDarr het volgende:
Morgen. Ziek. Thuis. Doei.
kijk, jij snapt et!quote:Op maandag 14 januari 2008 08:55 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Dat dus.Seks in een Polo is zelfs nog goed te doen.
Moet wel eerlijk zeggen dat een Polo het kleinste is dat ik heb gedaan. Maar een beetje creatief zijn, kom je al een heel eind.quote:Op maandag 14 januari 2008 08:58 schreef rival het volgende:
[..]
kijk, jij snapt et!
soms moet je gewoon ff iets meer moeite doen voor een lekker partijtje!
altijd alle ruimte en lekker warm in bed wordt anders ook zo saai
sex op de fiets is me nog niet gelukt nee!quote:Op maandag 14 januari 2008 09:33 schreef Facilitator het volgende:
Mèn....gaat het hier nou nog over auto's.....
Het spannendste is eigenlijk nog het gevoel dat je betrapt kunt worden!quote:Op maandag 14 januari 2008 08:58 schreef rival het volgende:
[..]
kijk, jij snapt et!
soms moet je gewoon ff iets meer moeite doen voor een lekker partijtje!
altijd alle ruimte en lekker warm in bed wordt anders ook zo saai
quote:Op maandag 14 januari 2008 09:37 schreef DrsPoema het volgende:
Goeiemorgen allemaal!Er is toch ook een speciaal autotopic?
dat is een heel spannend gevoel, tot het moment dat het daadwerkelijk gebeurt! dat is weer minderquote:Op maandag 14 januari 2008 09:40 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het spannendste is eigenlijk nog het gevoel dat je betrapt kunt worden!
Tja, sommige mensen zijn nou eenmaal preuts!quote:Op maandag 14 januari 2008 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
ja maar als ik het daar over sex in de auto heb moet ik hierheen
Dat moet je ook voorkomen natuurlijk, het gaat om het gevoel dat je betrapt zou kunnen worden!quote:Op maandag 14 januari 2008 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
dat is een heel spannend gevoel, tot het moment dat het daadwerkelijk gebeurt! dat is weer minder
dus zitten we allemaal hier! en hebben we het over sex met van alles en nog wat. nu toevallig even auto's!quote:Op maandag 14 januari 2008 09:42 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen zijn nou eenmaal preuts!
quote:Op maandag 14 januari 2008 09:45 schreef DrsPoema het volgende:
Ik moet er trouwens niet aan denken dat er iemand toevallig een filmpje zou maken als ik met mijn vriend buiten of in de auto bezig ben!
Zolang de sex maar de boventoon blijft voeren en de automonteurspraat achterwege blijft!quote:Op maandag 14 januari 2008 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
dus zitten we allemaal hier! en hebben we het over sex met van alles en nog wat. nu toevallig even auto's!
en wie zeurt krijgt geen beurt!
Brrr, dat zou helemaal erg zijn!quote:Op maandag 14 januari 2008 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
en dat je die hier dan op KPD terug ziet!
Hee, Sadie, ook een goeiemorgen!quote:Op maandag 14 januari 2008 09:49 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Zeikerds. Wordt er hier een keertje over seks gepraat...
Dag huismuts. Zullen we het over knuffelen in bed gaan hebben?quote:
Goed idee, ik ben aan bedknuffelarij dit weekend niks tekort gekomen, de auto was me toch ietsje te koud!quote:Op maandag 14 januari 2008 09:55 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dag huismuts. Zullen we het over knuffelen in bed gaan hebben?
Wij hebben o.a. de douche weer 'ns wat extra aandacht gegeven.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:58 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Goed idee, ik ben aan bedknuffelarij dit weekend niks tekort gekomen, de auto was me toch ietsje te koud!
Mmm, dat is zeker ook een interessant plekje ja, net als de keukentafel of de trap!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:02 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Wij hebben o.a. de douche weer 'ns wat extra aandacht gegeven.Ik kreeg alleen op een gegeven moment een onbedaarlijke lachbui, net toen hij z'n hoogtepunt naderde.
![]()
Ik heb geen keukentafel.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:08 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Mmm, dat is zeker ook een interessant plekje ja, net als de keukentafel of de trap!![]()
Nee. We deden een beetje een raar standje, en ik bedacht me opeens hoe raar dat gehops er van een afstandje uit moest zien...quote:Had je wat gerookt dan?
Tja, stevig meubilair is wel een pre ja!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:11 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik heb geen keukentafel.En m'n eettafel is te wankel.
Maar de bank is ook fijn, de salontafel heeft precies de goede hoogte, en ik heb een zoldertrap, dus geen last van nieuwsgierige buurtjes!
[..]
Nee. We deden een beetje een raar standje, en ik bedacht me opeens hoe raar dat gehops er van een afstandje uit moest zien...Ik denk zuurstofgebrek door al die stoom, ofzo.
Ow crap.... dat doet me denken aan een vaag filmpje over een dame op een fiets waarbij zadel vervangen was door een dildo. Zwerft vast nog ergens op internet...quote:Op maandag 14 januari 2008 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
sex op de fiets is me nog niet gelukt nee!
Wat voor standje dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:11 schreef Sexy_Sadie het volgende:Nee. We deden een beetje een raar standje, en ik bedacht me opeens hoe raar dat gehops er van een afstandje uit moest zien...Ik denk zuurstofgebrek door al die stoom, ofzo.
Ja, al bijna 2 uur aan het werk.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen iedereen![]()
Jullie zijn al weer lekker wakker zo te zien
Nouja, voor een goede beurt heb ik wel een paar blauwe plekken over.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:19 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, stevig meubilair is wel een pre ja!Wij doen het ook meestal gewoon op de bank hoor, ik houd gewoon van een beetje comfort anders zit je de volgende dag onder de blauwe plekken!
Nouja, hij vond het wel lekker, kennelijk. Maar echt... Ik zal m'n ogen dichthouden de volgende keer dat we het zo doen.quote:Haha, standje hopeloos?![]()
En goeiemorgen Cue!![]()
![]()
Die kwam ik laatst ook ergens tegen!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:20 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Ow crap.... dat doet me denken aan een vaag filmpje over een dame op een fiets waarbij zadel vervangen was door een dildo. Zwerft vast nog ergens op internet...
Ehm.. Dame staat rechtop, benen tegen elkaar aan. De heer in kwestie zakt een beetje door z'n knieën en steekt 'm er schuin van onder in. En dan maar omhoog stoten. Echt, het ziet er niet uit.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat voor standje dan?![]()
Beschrijf het eens voor ons
maar dat is zeker een fijne!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:26 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Dame staat rechtop, benen tegen elkaar aan. De heer in kwestie zakt een beetje door z'n knieën en steekt 'm er schuin van onder in. En dan maar omhoog stoten. Echt, het ziet er niet uit.![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:26 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ehm.. Dame staat rechtop, benen tegen elkaar aan. De heer in kwestie zakt een beetje door z'n knieën en steekt 'm er schuin van onder in. En dan maar omhoog stoten. Echt, het ziet er niet uit.Verdomme, er begint weer een lach in me omhoog te borrelen, en dan willen m'n collega's weten waarom.
![]()
![]()
Dat gebeurde gelukkig nog niet, anders was ik echt dubbelgeklapt van het lachen. Ik kon nu nog net rechtop blijven staan omdat ik me aan hem vastklampte.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]ik zie nu voor me dat de dame in kwestie (Jij dus
) telkens omhoog hupst.. soort van wipwap-effect van 1 kant dan
Tja, soms zijn ze helaas onvermijdelijk, nee, als je de volgende dag nog wilt lopen is dat zeker geen aanrader!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Nouja, voor een goede beurt heb ik wel een paar blauwe plekken over.Maar dan moet het het ook wel echt waard zijn.
De grond is geen aanrader als je geen kussens voorhanden hebt.
[..]
Nouja, hij vond het wel lekker, kennelijk. Maar echt... Ik zal m'n ogen dichthouden de volgende keer dat we het zo doen.![]()
![]()
En dan toch na een tijdje weer proberen, want 'misschien doet het deze keer niet zo'n pijn'.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:31 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, soms zijn ze helaas onvermijdelijk, nee, als je de volgende dag nog wilt lopen is dat zeker geen aanrader!
Ik geloof niet dat mannen op zo'n moment 100% aanwezig zijn en zulk soort dingen opmerken.quote:Goed idee ja want anders denkt hij strakjes nog dat je hem uitlacht!
Je kunt ook gewoon met je rug tegen de muur gaan staan, dan hoef je niet op je evenwicht te letten!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:30 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat gebeurde gelukkig nog niet, anders was ik echt dubbelgeklapt van het lachen. Ik kon nu nog net rechtop blijven staan omdat ik me aan hem vastklampte.![]()
![]()
* Sexy_Sadie nieuwe mental image probeert te verdrijven
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:30 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat gebeurde gelukkig nog niet, anders was ik echt dubbelgeklapt van het lachen. Ik kon nu nog net rechtop blijven staan omdat ik me aan hem vastklampte.![]()
![]()
* Sexy_Sadie nieuwe mental image probeert te verdrijven
Tja, ik laat me wel vaker met mijn rug tegen de muur zetten, maar ik heb daarna gelukkig weinig last van pijn!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
En dan toch na een tijdje weer proberen, want 'misschien doet het deze keer niet zo'n pijn'.Tegen een muur is ook niet alles wat ze zeggen dat het is, als je je rug moet krommen om je vast te klampen.
[..]
Ik geloof niet dat mannen op zo'n moment 100% aanwezig zijn en zulk soort dingen opmerken.
Muur. Koud.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:35 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon met je rug tegen de muur gaan staan, dan hoef je niet op je evenwicht te letten!
Oh, sorry. Nee.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]ik dacht dat hij van achter kwam
dat jullie soort van twee konijntjes waren ofzoiets hahaha
Ik ook wel, maar ik vind het niet zo'n enorm succes, eigenlijk. Met nog één been op de grond gaat het al een stuk beter, maar dan kan ik er beter een krukje bij pakken.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:39 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, ik laat me wel vaker met mijn rug tegen de muur zetten, maar ik heb daarna gelukkig weinig last van pijn!op de koude harde grond daarentegen....
Steekproefgewijs kan ik nu zeggen dat het niks uitmaakt.quote:Ik hoop het voor je!
Ach, wat maakt het ook eigenlijk uit? zolang het maar lekker is!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Muur. Koud.En hard.
En glibberig, dus dat vastklampen gebeurt toch wel.
[..]
Oh, sorry. Nee.Van voren.
Van achter is meestal wel goed te doen in de douche, wat mij betreft.
En niet alleen in de douche.
Ach, zolang je maar een beetje afwisselt is het prima te doen, maar dat geldt voor alle standjes!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:43 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ik vind het niet zo'n enorm succes, eigenlijk. Met nog één been op de grond gaat het al een stuk beter, maar dan kan ik er beter een krukje bij pakken.
[..]
Steekproefgewijs kan ik nu zeggen dat het niks uitmaakt.
Het zag er daardoor komischer uit in m'n gedachtegangquote:Op maandag 14 januari 2008 10:47 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ach, wat maakt het ook eigenlijk uit? zolang het maar lekker is!
Van voor naar achter van links naar rechts!![]()
![]()
Precies. Alleen als je het probeert kom je erachter of iets niet lekker is misschien.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:47 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ach, wat maakt het ook eigenlijk uit? zolang het maar lekker is!
quote:Van voor naar achter van links naar rechts!![]()
![]()
Die van mij is nog geen meter in het vierkant.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:48 schreef Facilitator het volgende:
F gaat plannen maken voor een nieuwe douche....in de huidige opzet gaat dit allemaal niet passen...
Met deuren?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:53 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Die van mij is nog geen meter in het vierkant.![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:56 schreef excited het volgende:
Probleem zit alleen in de warmwater leiding die NIET in de muur zit
Zo is dat, ik ben wel in voor sexperimenteren!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:53 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Precies. Alleen als je het probeert kom je erachter of iets niet lekker is misschien.
[..]
Leuk topic voor je: Een vraag aan de dames over doggy style?
[..]
Die van mij is zo'n kwart rond van net 80 cm aan de rechte zijde. Ik heb al pijn in mijn rug als ik moet omdraaien om de shampoo van het plankje te pakken....quote:Op maandag 14 januari 2008 10:53 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Liev', als ik bij jou kom klussen, heb ik het toch echt over iets anders dan een douche timmeren....quote:Op maandag 14 januari 2008 10:51 schreef Cuegirllie het volgende:
En F .. hier is dan ook een nieuwe douche nodig.. niet echt iets mogelijk.. één verkeerde stap en je ligt door de glazen deur
Idd ruimte zatquote:Op maandag 14 januari 2008 10:56 schreef excited het volgende:
Wij hebben hier een half open douche.. 2 muren en dan een douchegordijn.. ruimte zat dus.
Probleem zit alleen in de warmwater leiding die NIET in de muur zit
Nope, open. De rest is ook nog geen meter in het vierkant.quote:
dan kun je je dus hoogstens verwonden aan allerlei opstakels .. dat kan nogquote:Op maandag 14 januari 2008 11:00 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nope, open. De rest is ook nog geen meter in het vierkant.Daar zit alleen een wastafel en de verwarming.
Sleur in bed.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:57 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Zo is dat, ik ben wel in voor sexperimenteren!het zou zonde zijn als het een sleur zou worden!
Ik zal zo eens eventjes kijken dan!
Gefeliciteerd.quote:
Tja, je moet wel creatief blijven!quote:Op maandag 14 januari 2008 11:03 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Sleur in bed.
Moet je doen. Volgens mij is je grote vriendin ook al 'ns langsgeweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |