Je maakte een paar dagen geleden (?) een opmerking over ruzie met een collega modjequote:Op zondag 13 januari 2008 21:55 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Welk vermoeden?
herkansing! http://www.youtube.com/watch?v=48ALRnUXP0Mquote:Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, dus ik kan met 100% zekerheid zeggen dat ik het niet heb gezien.
Dus, wat is het vermoeden dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:45 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Je maakte een paar dagen geleden (?) een opmerking over ruzie met een collega modje![]()
Dankje, ik grijp deze kans niet aan.quote:herkansing! http://www.youtube.com/watch?v=48ALRnUXP0M
Tja, ik heb deze avatar gewonnen bij de fok awards dus voorlopig moet je het er maar eventjes mee doen!quote:Op zondag 13 januari 2008 22:56 schreef Cuegirllie het volgende:Poemie wat doe je!
Nu kan ik je niet meer zo snel herkennen
Dank je, en weltrusten!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:00 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik ga slapen. Werkse morgen iedereen die moet werken!
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:06 schreef excited het volgende:
Cuegirlie is er ook weer!
D8 al dat je geen zin meer in dit forum had
Waar kijken?quote:
Ik weliswaar niet "all the way", maar toch wel een heel eindquote:Op zondag 13 januari 2008 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Sex in de auto.. nog nooit gedaan.. maar vind ik ook niet jammer
Dus als het niet in een auto is, doe je het met een lelijke vrouw??quote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef b-style_nl het volgende:
heb het liever over ex in auto dan over de auto zelf hoor
moet dan wel met lekkere vrouw zijn![]()
Dat ligt eraan wat je onder spelen verstaatquote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef Cuegirllie het volgende:
All the way lijkt mij nog het irritantste.. spelen kan nog leuk zijn, lijkt mij
Een stationwagen gaat ook heel best hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 23:41 schreef b-style_nl het volgende:
ligt er maar net aan wat voor auto je hebt
heb het keer in een mercede vito gedaan gaat best.
de vw golf daarentegen geen succe of je moet een slangenmens zijn
Even in vrouwentaalquote:Op zondag 13 januari 2008 23:41 schreef b-style_nl het volgende:
ligt er maar net aan wat voor auto je hebt
heb het keer in een mercede vito gedaan gaat best.
de vw golf daarentegen geen succe of je moet een slangenmens zijn
quote:
Wat vindt je vriendin daarvan? dat je sex met je ex in de auto hebt?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef b-style_nl het volgende:
heb het liever over ex in auto dan over de auto zelf hoor
moet dan wel met lekkere vrouw zijn![]()
Dan was de auto van m'n pa, uiterst geschikt.. vaak genoeg in liggen slapen.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:42 schreef excited het volgende:
[..]
Een stationwagen gaat ook heel best hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |